Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Jos on täysin samanlainen, niin onko vaarana intohimon lopahtaminen?
Riippuu varmaan henkilöistä ja siitä kuinka kokevat itsensä, mutta onko kahta täysin samanlaista ihmistä olemassa?
Sellaisiakin ihmisiä on, jotka kiihottuvat peilikuvastaan ja viihtyvät parhaiten oman pään sisällä.
Mutta silti: onko kahta täysin samanlaista ihmistä olemassa?
Jos on yksin kivaa, kloonin kanssa on tuplakivaa.
Ei olla. Toinen on mies ja toinen nainen.
Mä ja mun kaivattu ollaan aika samanlaisii, mut erojakin on. Kuitenkaan en oo ikinä tavannut yhtä samanlaista tyyppii!!!
Miks pitäis tuntea jotain intohimoa?
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäis tuntea jotain intohimoa?
Mitä ideaa koko suhteessa sitten on?
Silloinhan on sama olla vain kavereiden kanssa ja jos haluaa elämisen kustannuksia jakaa, voi muuttaa kimppakämppään.
Vähän vaikeaa on tuntea intohimoa kaiken jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Silloin pitää hoitaa asiaa tai etsiä sellainen, jota kohtaan ei ole vaikea tuntea halua.
Rakastaa voi ilman intohimoakin ja pitäiskö sellaiset ihmiset jättää ilman rakkautta, joihin tuskin kukaan tuntis intohimoa. Epäilen ainakin seksitaidoista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on täysin erilainen musiikkimaku, niin kertookohan se siitä että on pohjimmiltaan niin erilainen ettei edes kaveruus onnistuisi. Siis jos toinen tykkää sellaisesta musiikista, jota toinen ei voi sietää.
Ei erilainen musiikkimaku itsessään, mutta se asia kyllä, että joku ylipäätään miettisi, että tuollainen asia voisi estää kaveruuden.
Ailahtelevaa käytöstä, joo ehkä hieman joskus...en ehkä uskalla istua sun viereen voisin yrittää vaan törmätä päin tai ehkä tuun sun viereen.
Ja miten niin mökötys -ai se väsynyt tekohymyni vai..? joka tapauksessa sun läheisyys saisi mut paremmalle tuulelle... mutta kun kumpikaan ei oikein voi/uskalla tehdä mitään.. vai?
Onko täällä mustasukkaisia alapeukuttajia, jotka kaipaa varattua, jolla on erilainen puoliso? Vai onko tuomitsevilla tiukkanutturoilla oudolla tavalla kaksinaismoralistinen logiikka?
Peukuista päätellen on ok kaipailla täällä toista, jos on samanlainen kuin puolisonsa, mutta ei, jos on erilainen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin pitää hoitaa asiaa tai etsiä sellainen, jota kohtaan ei ole vaikea tuntea halua.
Leikitään hetki ajatuksella, että jollekulle olis tartutettu vaikka HIV tai joku muu ikävä tauti, joka voi pahimmillaan johtaa vaikka syöpään. Tunne siinä sitten intohimoa tai vaihda kumppania.
Nykyään voi elää aivan normaalia elämää ja harrastaa seksiä, vaikka olisikin HIV-positiivinen.
Jos toinen on tietoisesti tartuttanut sinuun HIVin, se on rikos.
Vai oliko HIV vertauskuva tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on täysin erilainen musiikkimaku, niin kertookohan se siitä että on pohjimmiltaan niin erilainen ettei edes kaveruus onnistuisi. Siis jos toinen tykkää sellaisesta musiikista, jota toinen ei voi sietää.
Ei erilainen musiikkimaku itsessään, mutta se asia kyllä, että joku ylipäätään miettisi, että tuollainen asia voisi estää kaveruuden.
En tarkoittanut että se pelkkä musiikkimaku estäisi, vaan että onko muutenkin pohjimmiltaan täysin erilainen jos tykkää ihan eri tyylistä musiikista. Esimerkiksi jos toinen rakastaa rankkaa hevimetallia ja toinen ei pysty kuuntelemaan sitä edes viittä minuuttia, niin kai ihmisen persoonassakin täytyy olla silloin pohjimmiltaan jotain kovin erilaista?
Mä ja mun kaivattu ollaan täysin erilaisiiiii. Ihan, kun yö ja päivä!!!!!!
Kohdataan kun kohdataan, mitäpä sitä kohtaloa tässä ohjailemaan.
K, laittasitpa ees viestin. Ehdottaisitpa jotain muutakin. Ikävä. Jos sä vaan uskaltaisit ottaa riskin mun kanssa, mä oisin niin sun.
Vierailija kirjoitti:
K, laittasitpa ees viestin. Ehdottaisitpa jotain muutakin. Ikävä. Jos sä vaan uskaltaisit ottaa riskin mun kanssa, mä oisin niin sun.
Miks laittaisin?
Ei todellakaan. Päinvastoin.