Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
2421/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan yhtä miestä Pirkanmaalta!

Vierailija
2422/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut. Juuri siksi juttu ei toimisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkut työkaverille. Jos et halua vapaa-ajalla tutustua niin valitse kiltti istumapaikka välillä jonkun muun vierestä ja lopetetaan ne ylimääräiset jorinat. Haluan päästä tästä jo yli. Pelkkä kaveeraaminen ei multa nyt onnistu.

Tää vois olla mulle, jos kaivattuni olisi niin ovelan nokkela, että ... että olisit kääntänyt asioita hieman ... että ikäänkuin kuvittelisit miltä minusta saattaisi tuntua.. jne.. No, näin minä toivon.  Saahan sitä toivoa mitä vaan. Oikeasti tilanne taitaa olla niin, että et halua istua mun vieressä kun kerran häivyit siitä etkä lähettele viestejä täällä ja mun pitää vaan päästä yli. Kuitenkin lähetän terveiseni sulle, haluaisin vapaa-ajalla tutustua, jos tulisi mahdollisuus. 

Oletko varma ettei hän kirjoittele täällä?

Vierailija
2424/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi sun vuoro istua mun viereeni, ailahtelevainen nainen.

ailahtelevainen?

Vierailija
2425/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ailahtelevainen?

Niin. Ja ilmeisen herkästi pahastuva. Käytköhän sä tilanteita liikaa lävitse etukäteen vai mistäköhän lie viime aikojen mökötys johtuu...?

Vierailija
2426/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaipaamani mies taidamme olla liiankin erilaisia. Siksi välillämme on usein väärinkäsityksiä ja vaikeuksia ymmärtää toista. Olisi varmasti helpompaa, jos olisimme enemmän samanlaisia. Ihme juttu, että hän silti jollain tavalla kiinnostaa yhä.

Vierailija
2427/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies koskaan ajatellut, että meissä on todella paljon samaa.

En ole vaan tiedän.

Vierailija
2428/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihmisen (hallitsevista) persoonapiirteistä, onko parempi olla samanlaisen vai vastakohdan kanssa.

Toiset tarvii vastakohdan tasapainottamaan, toisille taas samankaltaisuus tuo onnen ja vastakohta ennemminkin järkyttäisi tasapainoa.

Itse haluaisin aika samankaltaisen, mutta joissain asioissa erilaisen/vastakohdan.

Täydentävän siis!

Vierailija
2429/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ailahtelevainen?

Niin. Ja ilmeisen herkästi pahastuva. Käytköhän sä tilanteita liikaa lävitse etukäteen vai mistäköhän lie viime aikojen mökötys johtuu...?

Ootko varma ettet ole itse antanut aihetta ailahtelevuudelle? Olet itse aina tasainen ja säyseä?

Vierailija
2430/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla ikävä sua. Ei voi mitään.

Vierailija
2431/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te muuten puolisosi kanssa hyvin samanlaisia? Olen saanut sellaisen kuvan, että olette.

Vierailija
2432/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on täysin erilainen musiikkimaku, niin kertookohan se siitä että on pohjimmiltaan niin erilainen ettei edes kaveruus onnistuisi. Siis jos toinen tykkää sellaisesta musiikista, jota toinen ei voi sietää.

Vierailija
2433/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te muuten puolisosi kanssa hyvin samanlaisia? Olen saanut sellaisen kuvan, että olette.

No ei olla :)

Vierailija
2434/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos multa kysyit, niin aika erilaisia alunperin. Joissakin asioissa ollaan alettu muistuttaa toisiamme. Sun kanssas oltiin enemmän samanlaisia, nykyään en osaa tosin sanoa.

Vierailija
2435/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on täysin erilainen musiikkimaku, niin kertookohan se siitä että on pohjimmiltaan niin erilainen ettei edes kaveruus onnistuisi. Siis jos toinen tykkää sellaisesta musiikista, jota toinen ei voi sietää.

Tuo on muuten hyvä kysymys. Mielestäni sillä miehellä on ihan karmean huono musiikkimaku :D Ei se silti tunteita ole hillinnyt.

Vierailija
2436/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan monissa asioissa hyvin samanlaisia kyllä.

Vierailija
2437/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan, täysin.

Vierailija
2438/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on täysin samanlainen, niin onko vaarana intohimon lopahtaminen?

Vierailija
2439/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
</p>

<p>Ootko varma ettet ole itse antanut aihetta ailahtelevuudelle? Olet itse aina tasainen ja säyseä?[/quote kirjoitti:

Yleensä iloinen, toisinaan totinen. Jaa-a. Olisinkohan sitten vaikuttanut tietämättäni v*ttuuntuneelta? Tai jopa ollut?

Vierailija
2440/16650 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on täysin samanlainen, niin onko vaarana intohimon lopahtaminen?

On.

Ketju on lukittu.