Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastella sinun kanssasi.
Jahas.... 😉
Oletko yllättynyt? ----- > Onko kaivattusi tuollainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua A! 😍
Kuka kaipaa A:ta? Monta kirjainta sun ja hänen etunimissä yhteensä?
Villasukka.... Yhteensä 7 kirjainta. 😊
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tiedän, että sä tiedät ja sä tiedät, että mä tiedän. Mutta ei nähdä edes silloin syksyllä. Niin päätin.
Miksi päätit noin?
Vierailija kirjoitti:
Milloin tulet p*nemaan? Vai tulenko sinne?
Ihan miten vaan kunhan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua A! 😍
Kummalla enemmän: sinulla vai hänellä?
Vierailija kirjoitti:
Niin kova ikävä että sydän irtoaa kohta.
Nyt sitä viestiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok saanko osoitteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok saanko osoitteen?
Sama kuin ennenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok saanko osoitteen?
Sama kuin ennenkin
En ole käynyt siellä.
Oikean henkilön pitäisi mennä nyt alasti meditoimaan esim. suihkuun virtaavan veden alle ja sitten voidaan yhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua A! 😍
Kummalla enemmän: sinulla vai hänellä?
Minulla 😙
Ponnaripää, odotan innolla että nähdään taas. Haluaisin tietää teetkö sen tahallasi minulle tai ihanko sattumalta osut aina samaan aikaan mun kanssa sinne? Onko meillä niin hyvä tuuri, onko tämä kohtaloa tai tuletko tarkotuksella samaan aikaan sinne?
Olen tuntenut itseni lähes vastuttamattomaksi naisille sen jälkeen kun aloin tuntea näin sinua kohtaan. Onkohan sulle käynyt sama miesten kanssa? Huomaatteko te naiset, että joku ihminen on todella ihastunut johonkin ihmiseen? Tänään olet ollut erityisen paljon mielessä. Pari kolme tuntia sitten ihan yläkropassa väreili. Haluaisin kävellä kanssasi sateisena päivänä metsässä. Lopulta kun pysähdyttäisiin istumaan niin pilvet väistyisivät ja aurinko löytäisi meidät.
Olisitko mies halunnut suudella minua silloin kerran, kun olimme vierekkäin ja halailimme, olimme vähän humalassakin?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastella sinun kanssasi.
Minäkin haluaisin rakastella kanssasi. Tehdäänkö siitä totta?
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut itseni lähes vastuttamattomaksi naisille sen jälkeen kun aloin tuntea näin sinua kohtaan. Onkohan sulle käynyt sama miesten kanssa? Huomaatteko te naiset, että joku ihminen on todella ihastunut johonkin ihmiseen? Tänään olet ollut erityisen paljon mielessä. Pari kolme tuntia sitten ihan yläkropassa väreili. Haluaisin kävellä kanssasi sateisena päivänä metsässä. Lopulta kun pysähdyttäisiin istumaan niin pilvet väistyisivät ja aurinko löytäisi meidät.
Kyllähän ihastuneesta ihmisestä tulee vetovoimaisempi, kun se on itse täynnä rakkautta ja säteilee sitä ympärilleen.
Iloinen ja kevyesti askeltava, itsekseen hymyilevä ihastunut ihminen on myös helposti lähestyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Ponnaripää, odotan innolla että nähdään taas. Haluaisin tietää teetkö sen tahallasi minulle tai ihanko sattumalta osut aina samaan aikaan mun kanssa sinne? Onko meillä niin hyvä tuuri, onko tämä kohtaloa tai tuletko tarkotuksella samaan aikaan sinne?
Tarkenna vähän, mikä paikka "sinne"?
Vierailija kirjoitti:
Millaiset kasvot hänellä on, minkämuotoiset?
Meneekö tämä oikeesti nyt niin että mä vaan kuvittelen että olisit ihastunut muhun, mutta oletkin oikeesti ihastunut johonkuhun toiseen. Et uskalla lähestyä sitä oikeaa ja kuvittelet minut häneksi. :(