Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin viettää ihan parasta futiskesää sun kanssa. Voisinko?
Seuraava kumppanini ei saa missään nimessä tykätä futiksesta.
tylsimys
Tylsiä on ne, jotka pyhittävät puolet kesästä sohvaperunaelämälle
Sivusta
No toi oli väärä sana, liian lempeä ja vähän ohi. Yksikään kumppanini, mennyt eikä tuleva, ei saa sanella, mistä saan tykätä.
Sit pitää valita sellainen kumppani, jolla ei ole liian häiritseviä ajanviettotapoja ja addiktioita.
Tai tehdä kompromisseja, esim. futishullu hommaa oman kämpän aina kesäksi tai lätkähullu tekee itselleen äänieristetyn man caven jossa voi elää sellaista elämää kuin haluaa.
Toi man cave on muutenkin hyvä idea, vaikka ei olisikaan penkki”urheilija” kyseessä.
Siellä voi sitten katsoa inhottavia ohjelmia ja leffoja, kuunnella paskaa energiaa huokuvia biisejä, syödä ällösafkaa ym.
Vierailija kirjoitti:
Ok tänne ei siis saa kirjoittaa alasti kallioilla olemisesta (mikä ei edes ollut seksivihjaus!), mutta suoria seksijuttuja kyllä.:D
Nuo kalliot on kyllä aika paha juttu täällä. :D Minultakin poistettiin kerran viesti, jossa haaveilin istuvani kaivattuni kanssa rantakallioilla katsomassa auringonlaskua.
Sinä olet niin kaunis. Minun sydämeni halkeaa, kun katselen sinua. Sinun ääntäsi on ihana kuunnella, mies.
Himmeitä panounia olen nähnyt tässä taas.
Mua ei kiinnosta enää avioliittoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta enää avioliittoseksi.
Oletko mies vai nainen?
Sinussa on jotain niin herkkää että rakastan sitäkin sinussa mies. Niiden kaikkien muiden piirteiden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M, mä en saa sua mielestäni. Toivon suudelmaa, että sä oisit tässä. Kaikki sun kivat pienet huomionosoitukset ja hymy. Tää on mahdottomuus ja harhaa. Tää hetki on onnellinen.
Olisitko hän? Olisin ajatuksistasi onnellinen. Et mene pois mun mielestäni.
Kun ensikerran näemme, isken sulle silmää / sinä mulle, niin tiedämme olevamme toistemme etsimät.
Olet ihana, saat kehoni kihelmöimään mies!
Olen nyt ollut vuoden verran sinuun ihastunut. Syksyllä ajattelin, että kesällä en enää sinua ajattele ja kaipaa. Nyt on kesä ja sinä olet edelleen ajatuksissani. Ei tää mennytkään niin helpolla ohi.
Merci! Omisin kattavamminkin, mutta taisi olla väärä osoite: mun ranskani vastaa tasoltaan nippa nappa Korkkari-saksaa, viisi fraasia ja parikymmentä irtosanaa...
Näinköhän sut eilen? En ole varma, mutta en enää muistanutkaan miltä se tuntui kun sain olla seurassasi ja yhtäkkiä vain vilaus sinusta sai taas kaiken näyttämään niin kauniilta.
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on jotain niin herkkää että rakastan sitäkin sinussa mies. Niiden kaikkien muiden piirteiden lisäksi.
Olet niin rakas.
Koitan miettiä mitä voisin sanoa piristääkseni sinua. 🌞 Anteeksi viime yön keskustelu tekstarin lähettämisestä. Ymmärrän, että nyt on vielä liian aikaista lähetellä tekstareita ja soitella. Jätetään asia hautumaan ja katsotaan myöhemmin uudestaan. Eikö niin? 😊
Älä murehdi tuota keskustelua ja pahoita siitä mieltäsi. Minun puolestani kaikki on hyvin edelleen. 😊
Minulla on ikävä sinua. Pitkä ikävä ehtiikin tulla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä sinua. Pitkä ikävä ehtiikin tulla.
Niin tulee. Unohdammekohan me toisemme nyt? Mitä jos niin käy?
Ystäväni: Nollataan pää eilisen tekstarikeskustelun osalta ja jatketaan entiseen tapaan. 👍 Tekstaillaan sitten, kun on sen aika.
Ja anteeks, mäkin olin pompannut sivusta.