Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Lämmitätkö tänään pitsaa vai oletko jo syönyt kaikki? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä sinua. Pitkä ikävä ehtiikin tulla.
Niin tulee. Unohdammekohan me toisemme nyt? Mitä jos niin käy?
Olisiko mahdollista unohtaa?
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa mies, ettet vaikuta kovin onnelliselta. Et varsinaisesti kovin onnettomaltakaan.
Oikeastaan elämäsi vaikuttaa olevan kuin väsähtänyt kompromissi. Parhaat päivänsä nähnyt, etkä ole edes kovin vanha.
En ole onnellinen, mutta en osaa irrottautua elämästäni. Ymmärsin asian vasta silloin, kun tapasin sinut. Saat minut tuntemaan jotain sellaista, minkä olemassaolosta en ollut aiemmin tietoinen.
Sinua en voi kuitenkaan saada, joten ei ole merkitystä jäänkö tähän väsähtäneeseen kompromissiin vai en. En halua ketään muutakaan ja kai tämä elämä on välillä ihan hyvää.
Miksi et voi saada häntä? Jos olisit kaivattuni, niin sanoisin ettei sun tarvitse kuin vihjata tai viedä keskustelua siihen suuntaan että jokin voisi olla mahdollista. Minun näkökulmasta katsottuna en voi olla se, joka vihjaa tai suoraan kysyy, koska minun halukkuudesta mikään ei ole koskaan ollut kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Lämmitätkö tänään pitsaa vai oletko jo syönyt kaikki? 😊
Kaikki söin. : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa mies, ettet vaikuta kovin onnelliselta. Et varsinaisesti kovin onnettomaltakaan.
Oikeastaan elämäsi vaikuttaa olevan kuin väsähtänyt kompromissi. Parhaat päivänsä nähnyt, etkä ole edes kovin vanha.
En ole onnellinen, mutta en osaa irrottautua elämästäni. Ymmärsin asian vasta silloin, kun tapasin sinut. Saat minut tuntemaan jotain sellaista, minkä olemassaolosta en ollut aiemmin tietoinen.
Sinua en voi kuitenkaan saada, joten ei ole merkitystä jäänkö tähän väsähtäneeseen kompromissiin vai en. En halua ketään muutakaan ja kai tämä elämä on välillä ihan hyvää.Miksi et voi saada häntä? Jos olisit kaivattuni, niin sanoisin ettei sun tarvitse kuin vihjata tai viedä keskustelua siihen suuntaan että jokin voisi olla mahdollista. Minun näkökulmasta katsottuna en voi olla se, joka vihjaa tai suoraan kysyy, koska minun halukkuudesta mikään ei ole koskaan ollut kiinni.
Niin mikä on esteenä? 🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua en voi kuitenkaan saada, joten ei ole merkitystä jäänkö tähän väsähtäneeseen kompromissiin vai en. En halua ketään muutakaan ja kai tämä elämä on välillä ihan hyvää.Miksi et voi saada häntä? Jos olisit kaivattuni, niin sanoisin ettei sun tarvitse kuin vihjata tai viedä keskustelua siihen suuntaan että jokin voisi olla mahdollista. Minun näkökulmasta katsottuna en voi olla se, joka vihjaa tai suoraan kysyy, koska minun halukkuudesta mikään ei ole koskaan ollut kiinni.
Niin mikä on esteenä? 🤨
Huono itsetunto, jännittäminen ja pelokkuus...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä on esteenä? 🤨
Huono itsetunto, jännittäminen ja pelokkuus...?
Niin vähän minullakin... 😩
Niin kova ikävä että sydän irtoaa kohta.
Kyllä mä tiedän, että sä tiedät ja sä tiedät, että mä tiedän. Mutta ei nähdä edes silloin syksyllä. Niin päätin.
Sanokaa mulle että ei saa ottaa enää yhtään humalluttavaa ainetta.
Haluaisin rakastella sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastella sinun kanssasi.
Jahas.... 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P ❤
Pillu?
Sekin 😂
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua A! 😍
Kuka kaipaa A:ta? Monta kirjainta sun ja hänen etunimissä yhteensä?
Haluaisin, että p*nisit minua tuhannen auringon voimalla!
Olit vielä joskus toivoa täynnä. Vedit minut syliin,ja sanoit, että haluat pitää minua siinä ikuisesti. Rakastit, halusit, välitit. Katsoit silmiin, ja katseesi oli täynnä lämpöä. Uskoit minuun ja suhteeseemme, ja annoit aina uuden mahdollisuuden.
Nyt rakkautesi on kuollut. Tunteesi ovat kylmenneet. Et enää kosketa tai katso silmiin. Et enää anna uusia tilaisuuksia. Olet unohtanut minut. Lämpö ja toivo on poissa, ja päätät lähteä luotani. Jään ikävöimään ja kaipaamaan sinua ja niitä aikoja, kun vielä kukoistimme yhdessä.
Olisiko mahdollista unohtaa?