Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
2241/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ihmettelette miksi täällä on niin paljon viestejä E-naiselle. Ketjun vakiopersoona kirjoitti joskus kirjoittavansa viestejä itselleen täällä ja hän on E-nainen. Sitten on ehkä vielä yksi tai kaksi muuta, jotka oikeasti kaipaa E-naista.

Vierailija
2242/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä a-nainen. toivottavasti näemme ensi viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että olen niin monen eri asian osalta elämässäni ajautunut umpikujaan. Kuin olisin vankilassa, näkymättömien seinien sisällä.

Apua, kuuleeko kukaan.

Vierailija
2244/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöharrastus kirjoitti:

Oi, täällähän on eilen ollu meno ko Rovaniemen markkinoilla, anno 1950. Kaikki katseet ovat vain kiitollisia ja väsyneitä - ehkä liiallisesta aurinkovoitelusta johtuen - ja rakkaus ihanan binaarista tai ainakin ehdottoman epäeroottista.

Kun minä tänään makaan alasti auringossa ja selailen lehtiä (koivunlehti, haavanlehti, pihlajanlehti, leskenlehti, koivunlehti... you know the drill), jos mieleni sattuisi harhautumaan sinuun, kuten niin monesti aiemmin, tuskinpa aatokseni nytkään pysyisivät puhtaan platonisella tasolla, vaikka juuri aivoihisi minä rakastuin.

Miten niin meno? Pari viestiä ja sä tartut just niihin. Ilmeisesti ne tuntui sitten sulle omilta. Sulle ei voi sitten muuta sanoa kuin että tulehan rohkeasti sieltä kaapista, vaikka Lapissa asutkin.

Vierailija
2245/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä J, välitän sinusta niin paljon.

Vierailija
2246/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hienot lomamatkat ja -kohteet paljon auta, ellei saa jakaa niitä sen kanssa, jonka kanssa haluaisi olla.

Turhia puitteita vailla todellista merkitystä.

Reissuun mennään aina sydämen valitun kanssa 💓

Vierailija
2247/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hienot lomamatkat ja -kohteet paljon auta, ellei saa jakaa niitä sen kanssa, jonka kanssa haluaisi olla.

Eli oman itsensä :)

Vierailija
2248/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mentäisiinkin..

Vierailija
2249/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mentäisiinkin..

Et siis ole.

Vierailija
2250/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne haluaisit reissuun? 😊

Vierailija
2251/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle rakkaalle. Kaipaus suurenee päivä päivältä, kun en näe sinua enää missään. Olen näkevinäni sinut koko ajan jossain. Väkijoukossa joku muistuttaa sinusta ja hetken luulen, että sinä olet siinä. Tämä ikävä käy kipeää. Tällaisenkin kauniin kesäyön haluaisin viettää kanssasi. Kävisimme rannalla kävelemässä ja nauttisimme kesäyön valosta ja hiljaisuudesta. Meidän ei tarvisi puhua mitään. Olisit vain siinä vieressäni. Rakastan sinua.

Vierailija
2252/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle rakkaalle. Kaipaus suurenee päivä päivältä, kun en näe sinua enää missään. Olen näkevinäni sinut koko ajan jossain. Väkijoukossa joku muistuttaa sinusta ja hetken luulen, että sinä olet siinä. Tämä ikävä käy kipeää. Tällaisenkin kauniin kesäyön haluaisin viettää kanssasi. Kävisimme rannalla kävelemässä ja nauttisimme kesäyön valosta ja hiljaisuudesta. Meidän ei tarvisi puhua mitään. Olisit vain siinä vieressäni. Rakastan sinua.

Kirjoitustyylistä päättelen, että olet hän jpka kertoi olevan 26 kirjainta nimissä yhteensä. En jaksa selata taakseoäin lainatakaeni, mutta tämä täsmäisi. Olisitpa kaivattuni, hyvää yötä!

Vierailija
2253/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää olla nyt sulle rehellinen.  Mulla on  nyt hirveä stressi ja ahdistus kaikilla elämän alueilla.  Jotenkin haasteet tuntuvat liiskaavan minut alleen. Olen odottanut, että saisin asiani selvitettyä, mutta asioiden selvittäminen vie vielä pitkään paljon aikaa  ja energiaa.   Itseluottamuksenikin sahaa hyvän  ja huonon välillä.  Siksi olen joskus ottamassa sinuun yhteyttä  ja luovunkin sitten tuumasta. Se ei tarkoita etten välitä sinusta. Tämä tilanne ei ole reilu kenellekään. En ole varma haluatko tai riittääkö sinulla hermot tutustumiseen pienillä askelilla. Laitan sinulle faceen viestin, johon kirjoitan ”hei”.  Jos et halua olla yhteyksissä jätä vastaamatta. Ymmärrän täysin, jos et halua olla yhteyksissä. Terveiseni ovat miehelle, jonka etunimi alkaa O-kirjaimella ja jonka tapasin ensimmäistä kertaa syksyllä.

Vierailija
2254/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edetään pienin askelin! 😊

Vierailija
2255/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas. Sinun seurasi on se mitä kaipaan. Näin on päässyt käymään ja olen sen hyväksynyt. Millainen hetki olisi, kun saisimme olla kahden. Ihmettelisin aluksi varmaan sitä ihmettä, että voisimme vain olla ja tuntea toistemme läheisyyden. Pitäisikin varmaan antaa toisillemme lupa iloita siitä, että olisimme yhdessä vailla ennakkopaineita. Kaipaan sinua sydämestäni. Hyvää yötä.

Vierailija
2256/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mentäisiinkin..

Et siis ole.

En. Olen väärän kanssa.

Vierailija
2257/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä rakas. Sinun seurasi on se mitä kaipaan. Näin on päässyt käymään ja olen sen hyväksynyt. Millainen hetki olisi, kun saisimme olla kahden. Ihmettelisin aluksi varmaan sitä ihmettä, että voisimme vain olla ja tuntea toistemme läheisyyden. Pitäisikin varmaan antaa toisillemme lupa iloita siitä, että olisimme yhdessä vailla ennakkopaineita. Kaipaan sinua sydämestäni. Hyvää yötä.

Minäkin kaipaan sinua. Hyvää yötä rakas.

Vierailija
2258/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm... osaatko yhtään sanoa milloin? Suurin piirtein? 😉

Vierailija
2259/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsityöharrastus kirjoitti:

Oi, täällähän on eilen ollu meno ko Rovaniemen markkinoilla, anno 1950. Kaikki katseet ovat vain kiitollisia ja väsyneitä - ehkä liiallisesta aurinkovoitelusta johtuen - ja rakkaus ihanan binaarista tai ainakin ehdottoman epäeroottista.

Kun minä tänään makaan alasti auringossa ja selailen lehtiä (koivunlehti, haavanlehti, pihlajanlehti, leskenlehti, koivunlehti... you know the drill), jos mieleni sattuisi harhautumaan sinuun, kuten niin monesti aiemmin, tuskinpa aatokseni nytkään pysyisivät puhtaan platonisella tasolla, vaikka juuri aivoihisi minä rakastuin.

Miten niin meno? Pari viestiä ja sä tartut just niihin. Ilmeisesti ne tuntui sitten sulle omilta. Sulle ei voi sitten muuta sanoa kuin että tulehan rohkeasti sieltä kaapista, vaikka Lapissa asutkin.

Hehehe, hyvin paikannettu, mutta minä häivyin Lapista heti ko kynnelle kykenin, ja siitä on jo aikaa. Enkä muuten ollu kaapissa ees lähteissäni, miksi minä sinne olisin etelässä menny? Jos suoraan kysyy, saa suoran vastauksen, mutta eipä noita kyselijöitä ruuhkaksi asti oo ollu, mistä lie johtus, oisko joku heteronormatiivisuus... Mutta miksi se sinä oot noin kiukkunen kiuas?

Vierailija
2260/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä vuodatusten kompensoimiseksi rakkautta kaikille, etenkin sinulle.

Ketju on lukittu.