Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastella sinun kanssasi.
Niin minäkin sinun kanssasi.
Sä et uskalla kertoa että sulla on vahvemmat tunteet jotakin toista kohtaan. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastella sinun kanssasi.
Niin minäkin sinun kanssasi.
Minä en, koska haluat olla kuitenkin jonkun muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sä et uskalla kertoa että sulla on vahvemmat tunteet jotakin toista kohtaan. Miksi?
Ei ole! 😫 Sinä olet vain epäluuloinen... Tarvitset itsetunnon vahvistusta! ✨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut itseni lähes vastuttamattomaksi naisille sen jälkeen kun aloin tuntea näin sinua kohtaan. Onkohan sulle käynyt sama miesten kanssa? Huomaatteko te naiset, että joku ihminen on todella ihastunut johonkin ihmiseen? Tänään olet ollut erityisen paljon mielessä. Pari kolme tuntia sitten ihan yläkropassa väreili. Haluaisin kävellä kanssasi sateisena päivänä metsässä. Lopulta kun pysähdyttäisiin istumaan niin pilvet väistyisivät ja aurinko löytäisi meidät.
Kyllähän ihastuneesta ihmisestä tulee vetovoimaisempi, kun se on itse täynnä rakkautta ja säteilee sitä ympärilleen.
Iloinen ja kevyesti askeltava, itsekseen hymyilevä ihastunut ihminen on myös helposti lähestyttävä.
Minuun se vaikuttaa lähes päinvastaisesti, vaikka ei tätä ihastukseksi voi enää sanoa. Vaikea tehdä mitään ilman, että ajattelisin häntä ja se vie kaikki voimat. Pitää koko ajan skarpata, että pystyn esittämään normaalia positiivista itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua A! 😍
Kuka kaipaa A:ta? Monta kirjainta sun ja hänen etunimissä yhteensä?
Villasukka.... Yhteensä 7 kirjainta. 😊
Siis hetkinen... Mitä tekemistä Villasukalla on muka jonkun A:n kanssa??? Ei yhtään mitään. Jollain vajakilla viiraa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua A! 😍
Siis hetkinen... Mitä tekemistä Villasukalla on muka jonkun A:n kanssa??? Ei yhtään mitään. Jollain vajakilla viiraa taas.
Niin se vain on! 🤩
Onko meidät tarkoitettu yhteen mies? Rakastatko minua?
Vierailija kirjoitti:
Meneekö tämä oikeesti nyt niin että mä vaan kuvittelen että olisit ihastunut muhun, mutta oletkin oikeesti ihastunut johonkuhun toiseen. Et uskalla lähestyä sitä oikeaa ja kuvittelet minut häneksi. :(
Jos tämä olisi mulle niin:
Ei mene. Todistan sen sulle vielä joskus jos saan mahdollisuuden. Itse olen nähnyt hänet viimeksi perjantaina 4 toukokuuta. Hain kaljaa ja hän vihjaili että olisi myös vapaata huomenna. Vaikka ymmärsin vihjeen niin ympärillä oli liikaa ihmisiä, että olisin uskaltanut ehdottaa, että jos nähtäisiin yöelämässä. Olin kyllä epäillyt hänen olevan ihastunut jo aikoja sitten, joten varmaan ihan karmaa etten ole nähnyt sen jälkeen. Taisi olla itselläkin tunteita ennen tuota, mutta suomalaisen miehen tuttuun tyyliin en ollut myöntänyt niitä edes itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua A! 😍
Niin se vain on! 🤩
No kun ei todellakaan ole.
Tuli pieni väsymys.... Kerään voimia.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua niin paljon. Olet sydämeni valittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut itseni lähes vastuttamattomaksi naisille sen jälkeen kun aloin tuntea näin sinua kohtaan. Onkohan sulle käynyt sama miesten kanssa? Huomaatteko te naiset, että joku ihminen on todella ihastunut johonkin ihmiseen? Tänään olet ollut erityisen paljon mielessä. Pari kolme tuntia sitten ihan yläkropassa väreili. Haluaisin kävellä kanssasi sateisena päivänä metsässä. Lopulta kun pysähdyttäisiin istumaan niin pilvet väistyisivät ja aurinko löytäisi meidät.
Kyllähän ihastuneesta ihmisestä tulee vetovoimaisempi, kun se on itse täynnä rakkautta ja säteilee sitä ympärilleen.
Iloinen ja kevyesti askeltava, itsekseen hymyilevä ihastunut ihminen on myös helposti lähestyttävä.Minuun se vaikuttaa lähes päinvastaisesti, vaikka ei tätä ihastukseksi voi enää sanoa. Vaikea tehdä mitään ilman, että ajattelisin häntä ja se vie kaikki voimat. Pitää koko ajan skarpata, että pystyn esittämään normaalia positiivista itseäni.
Ymmärrän. Mullakin tää on eskaloitunut jo aikaa sitten pitkälti sielua raatelevaksi, sairaaksi rakkaudeksi (pakkomielteeksi?), vaikka kyllä niitä kuplia ja valtoimenaan tulvivaa rakkausenergiaa vieläkin välillä tulee.
Tosin nyt olen mennyt taas johonkin vaiheeseen eikä hän vaikuta minuun enää niin paljoa, mutta riutumisen täyteisiä päiviä tulee silti viikottain.
Mutta silloin joskus ihan alussa olin minäkin sellainen rakkausenergiaa ympäristöön pursuileva, kaduilla hyppelehtivä ja hölmösti hymyilevä hassu.
Se oli tosin myös persoonapiirteeni lapsesta saakka, ja ne piirteet vain kasvoivat rakastuessani potenssiin kymppi.
Nykyisin olen lähinnä itkuisena laahusteleva olio, ja entinen minä pompahtelee ja lauleskelee enää joskus.
Ennen oli ehkä 80% kuplivaa iloa, vapautta ja rakkausenergiaa ja 20% surua, tuskaa, itkua ja lamaannusta - nykyään päinvastoin.
No, pitää kai olla tyytyväinen, että on edes se 20% vanhaa minää vaikka väsyttää kaikki maailman asiat ja rakkaudettomuus päälle.
Tuntuu usein, että on imetty ihan kuiviin eikä energiaa vain ole - ja mä olen se joka antaa muille, niin se on vähän paha tää tämmönen uupumus.
Just nyt on kyllä ilonen mieli ja lämmin sydän.:)
Mutta siis ymmärrän täysin tuon riutumisen!
Voimia sinulle, muista rakastaa kuitenkin eniten itseäsi
Ja helliä myös.
Ei hienot lomamatkat ja -kohteet paljon auta, ellei saa jakaa niitä sen kanssa, jonka kanssa haluaisi olla.
Turhia puitteita vailla todellista merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole! 😫 Sinä olet vain epäluuloinen... Tarvitset itsetunnon vahvistusta! ✨
Kunpa kyse olisikin itsetunnosta. Epätietoisuus on tämän nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä tunnisteita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinäkin olet sydämeni valittu, rakastan sua ikuisesti. Niin kova ikävä sinua rakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinäkin olet sydämeni valittu, rakastan sua ikuisesti. Niin kova ikävä sinua rakkaani.
Millaiselle? (sivusta ny vaan kun ei ole kuitenkaa mulle)
Menee se niin, tunnisteista päätellen.