Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
2001/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos me molemmat ikävöidään ja kaivataan toisiamme yhtä paljon, niin pitäisikö sille asialle tehdä jotain? Miehelle.

Etkö muistaisi minua edes pullopostilla irl?

Vierailija
2002/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas sinun silmäsi ovat ihanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos me molemmat ikävöidään ja kaivataan toisiamme yhtä paljon, niin pitäisikö sille asialle tehdä jotain? Miehelle.

Etkö muistaisi minua edes pullopostilla irl?

Lähetin yhden pullopostin jo yli kaksi vuotta sitten, eikö se ole tullut vielä perille? Eilenkin laitoin, toissapäivänäkin laitoin, aamullakin. Eikö mikään ole tullut luoksesi?

Vierailija
2004/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta muu kuin repiä sydän irti, sillä se ikävä lähtee.

Vierailija
2005/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sä sinne piknikille eväät, mä hoidan juomatarjoilun.

Vierailija
2006/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahassa kännissäkin on kivempaa kuin pahassa ikävöinnissä.

Vierailija
2007/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko meillä mies hyvä loma yhdessä?

Varmasti olisi hyvä loma. Minä olisin onnellinen jo siitä, että saisin olla kanssasi. Se tunne, kun tuntuu vain niin hyvältä olla yhdessä. Tunnetko vielä sen ihmeellisen yhteyden välillämme? Kuvittelen jopa tuntevani joskus voimakkaasti sinun ajattelevan minua juuri sillä hetkellä. Rakastan sinua.

Millaisena tunnet tuon yhteyden välillänne?

Se on sellainen rätisevä sähköenergia ja ihmemagneetti ei perässä pysy itsekään.

Tiedän mistä puhut. Tunnen just noin mun rakkaan läheisyydessä. En pysty vastustamaan häntä vaikka kuinka yritän. Mitä tuolle tilanteelle voisi tehdä? Olisiko vaan paras antaa tuon tunteen viedä mukanaan? Siitä ei sitten kyllä olisi enää paluuta.

Vierailija
2008/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M. Eilen siut näin pitkästä aikaa ja taika oli edelleen tallella. Samaan aikaan sydän lauloi ja itki, olet miulle kielletty hedelmä. Teki mieli koskea kun olit siinä lähellä enkä voinut tehdä mitään. Tää elämä on joskus niin paskaa. R

Vierailija
2009/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko meillä mies hyvä loma yhdessä?

Varmasti olisi hyvä loma. Minä olisin onnellinen jo siitä, että saisin olla kanssasi. Se tunne, kun tuntuu vain niin hyvältä olla yhdessä. Tunnetko vielä sen ihmeellisen yhteyden välillämme? Kuvittelen jopa tuntevani joskus voimakkaasti sinun ajattelevan minua juuri sillä hetkellä. Rakastan sinua.

Millaisena tunnet tuon yhteyden välillänne?

Se on sellainen rätisevä sähköenergia ja ihmemagneetti ei perässä pysy itsekään.

Tiedän mistä puhut. Tunnen just noin mun rakkaan läheisyydessä. En pysty vastustamaan häntä vaikka kuinka yritän. Mitä tuolle tilanteelle voisi tehdä? Olisiko vaan paras antaa tuon tunteen viedä mukanaan? Siitä ei sitten kyllä olisi enää paluuta.

Kysy häneltä tunteeko hän jotain poikkeuksellista sähköä ilmassa. Onkohan ukkosta tai jotain ilmassa vai mistä oikein johtuu. :D

Vierailija
2010/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on mielessä vain pillu T

Kuullostaa jo tutulta..... Monta kirjainta T:n etunimessä ja sukunimessä on yhteensä?

Vierailija
2011/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluu tekee mieli. Kaipaan pillua. Voiha sitä muutaman sanan siinä vaihtaa että saa.

Vierailija
2012/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa jo tutulta..... Monta kirjainta T:n etunimessä ja sukunimessä on yhteensä?

Etunimessä 5

Vierailija
2013/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etunimessä 5

Teemu?

Vierailija
2014/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua niin paljon.

Vierailija
2015/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T miehistä on paskoja kokemuksia

Vierailija
2016/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin sinulle aiemmin täällä tunnisteella, mutta en enää uskalla sitä laittaa. Olen todella ihastunut, kunpa saisin edes tietää oletko sellainen minkä mielikuvan olen sinusta saanut. En saa sinua mielestäni edes unissani. Toivon todella, että elämä antaa meille mahdollisuuden tutustua. Tämä on siis sinulle.

Tämä siis miehelle. Todella ärsyttävää kun pitää omia toisen tekstit. T. Viestin alkuperäin kirjoittaja

Vierailija
2017/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta miestä tässä ketjussa mahtaa käydä?

Vierailija
2018/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että mun ihastus olisi minua tietoisesti vedättänyt.

Joskus vihaisena vähän luulin niin ja kyllähän hänen toimintansa aika huijarimeininkiä olikin, mutta en usko sen olevan tietoista tai että hän tietoisesti siitä nauttisi, vaikka joku alitajunnan osa ja ego siitä voikin täyttymystä saada.

Luulen, että hän vain on sellainen sarjaihastuja.

Ihastuu kovaa, on hetken ihan pilvissä siitä ja kohta lopahtaa, löytää taas uuden ihastuksen jonka kanssa kaava toistuu ja taas lopahtaa, tulee uusi jne.

Ehkä hän ei osaa tai halua pysähtyä, ehkä hän ei voi sille mitään (ei työkaluja itsensä hallintaan ja kehitykseen) tai ehkä hän ei vain ole vielä kohdannut sitä joka pysäyttäisi hänet.

Mulla on joitain vastaavanlaisia kavereita/tuttuja ja ne on jokainen ”muuttuneet” ja pysähtyneet, kun ovat kohdanneet oikean ihmisen.

Heti, se on ollut menoa suunnilleen siltä seisomalta ja muutos pysyvä.

Onko tässä kyseessä sellainen ilmiö että ei tarvitse enää etsiä kun on löytänyt sen etsimänsä.

Ehkä, en ole päässyt oikein perille siitä miksi kyseisillä henkilöillä on ollut sellaista käytöstä kuin on ollut.

Läheisriippuvuutta siinä selkeästi on joillain mukana ja sellainen luonteenlaatu, että innostuu helposti mutta unohtaa myös yhtä helposti.

Itselläni ei ole ollut oikein koskaan tarvetta etsiä mitään ja ihastukseni kestävät vuosia, niin en henkilökohtaisesti ymmärrä heitä eivätkä he minua.

Vierailija
2019/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että mun ihastus olisi minua tietoisesti vedättänyt.

Joskus vihaisena vähän luulin niin ja kyllähän hänen toimintansa aika huijarimeininkiä olikin, mutta en usko sen olevan tietoista tai että hän tietoisesti siitä nauttisi, vaikka joku alitajunnan osa ja ego siitä voikin täyttymystä saada.

Luulen, että hän vain on sellainen sarjaihastuja.

Ihastuu kovaa, on hetken ihan pilvissä siitä ja kohta lopahtaa, löytää taas uuden ihastuksen jonka kanssa kaava toistuu ja taas lopahtaa, tulee uusi jne.

Ehkä hän ei osaa tai halua pysähtyä, ehkä hän ei voi sille mitään (ei työkaluja itsensä hallintaan ja kehitykseen) tai ehkä hän ei vain ole vielä kohdannut sitä joka pysäyttäisi hänet.

Mulla on joitain vastaavanlaisia kavereita/tuttuja ja ne on jokainen ”muuttuneet” ja pysähtyneet, kun ovat kohdanneet oikean ihmisen.

Heti, se on ollut menoa suunnilleen siltä seisomalta ja muutos pysyvä.

Onko tässä kyseessä sellainen ilmiö että ei tarvitse enää etsiä kun on löytänyt sen etsimänsä.

Ehkä, en ole päässyt oikein perille siitä miksi kyseisillä henkilöillä on ollut sellaista käytöstä kuin on ollut.

Läheisriippuvuutta siinä selkeästi on joillain mukana ja sellainen luonteenlaatu, että innostuu helposti mutta unohtaa myös yhtä helposti.

Itselläni ei ole ollut oikein koskaan tarvetta etsiä mitään ja ihastukseni kestävät vuosia, niin en henkilökohtaisesti ymmärrä heitä eivätkä he minua.

Voi taivas! Jonkun hienovarainen omakehu haisee jopa virtuaalisesti.

Vierailija
2020/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin sinulle aiemmin täällä tunnisteella, mutta en enää uskalla sitä laittaa. Olen todella ihastunut, kunpa saisin edes tietää oletko sellainen minkä mielikuvan olen sinusta saanut. En saa sinua mielestäni edes unissani. Toivon todella, että elämä antaa meille mahdollisuuden tutustua. Tämä on siis sinulle.

Tämä siis miehelle. Todella ärsyttävää kun pitää omia toisen tekstit. T. Viestin alkuperäin kirjoittaja

Anna palaa.

Ketju on lukittu.