Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Tänään on ollut mukava päivä. Olisitpa ollut jakamassa sen kanssani. 🦄 Halauksia sinulle. Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Tänään taas semmoinen päivä täällä, ettei oikein perässä pysy...
Toivottavasti nähdään nyt kesällä! Tuu käymään siellä missä mä oon? Valitettavasti en voi antaa tarkempia koordinaatteja, mut tiedät ainakin suunnilleen, jos haluat tietää.
Lisään vielä, että voit ihan hyvin kysyä, jos haluat tietää tarkemmin.
No siellä töissä sua ei ole näkynyt, että oliko mun aavistukset oikeita että asuit kokoajan samoilla pihoilla? Luulen tietäväni, mutta voisit kyllä antaa paremman vihjeen (jos et vieläkään voi vaikka tökätä facebookissa) koska en millään haluaisi tulla näille foorumeille enää takaisin. :D
Tähän on kato tultu, että viimeiseen asti epäilee. Näköjään sama juttu sulla. Liian moni on sotkenut näitä keskusteluja tarkoituksella.
Mä pelkäsin sitä. T. Korkkiruuvi
Vierailija kirjoitti:
T ei saa muuten pilluu nii pitää kaivaa lompsaa
Voihan sitä kaivaa, mut tuskin auttaa. Tyhjähän se on. Ts. Vauvan naisviha selitettynä.
Käyttääkö T-mies T-paitaa? Jos käyttää niin tunnen tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin tarinan roolit olisikin vaihtumassa. Etkö sä ollutkaan uhri ja enkeli, kun ympärillä muut paljastaa susta jatkuvasti kaikenlaista? Ne yhden ”vierailut” taisi olla sittenkin seuraus eikä syy, enkä taustat tuntien ihmettele yhtään.
En tiedä kenelle tämä on, mut kai jokainen ihminen voi ja saa loukkaantua vaikka ei kokisikaan olevansa uhri ja enkeli :D Ja toki yhteiselossa ihmisen luonne tulee esiin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö T-mies T-paitaa? Jos käyttää niin tunnen tyypin.
Käyttää
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkäsin sitä. T. Korkkiruuvi
Ai sitä että korkki jää pullon sisään?
Ketjussa on aina joku rasittava jankkaaja. Ensin oli Kíhís, sitten Kielitohtori (joka ei osannut itsekään kirjoittaa oikein), sitten Illuminati-mO.d3 -skitso ja nyt toi joka kirjoittaa jatkuvasti yhden rivin kysymyksiä jollekin ”miehelle”. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin tarinan roolit olisikin vaihtumassa. Etkö sä ollutkaan uhri ja enkeli, kun ympärillä muut paljastaa susta jatkuvasti kaikenlaista? Ne yhden ”vierailut” taisi olla sittenkin seuraus eikä syy, enkä taustat tuntien ihmettele yhtään.
En tiedä kenelle tämä on, mut kai jokainen ihminen voi ja saa loukkaantua vaikka ei kokisikaan olevansa uhri ja enkeli :D Ja toki yhteiselossa ihmisen luonne tulee esiin.
Niinpä.
"Muut ympäriltä paljastaa" ei taida ainakaan olla kovin fiksu tapaus, kun tarkistaa muiden mielipiteet tekemättä niitä itse vaikka tutustumalla.
Mistä lähtien "vierailut" on ollut seurausta toisen tekemisestä. Eikös se kerro ennemminkin "vierailijasta". Jos kotona ei voi asua, eikä tilannetta voi korjata, kannattaako vain usein vierailla muualla vai muuttaa toiseen kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on aina joku rasittava jankkaaja. Ensin oli Kíhís, sitten Kielitohtori (joka ei osannut itsekään kirjoittaa oikein), sitten Illuminati-mO.d3 -skitso ja nyt toi joka kirjoittaa jatkuvasti yhden rivin kysymyksiä jollekin ”miehelle”. Huoh.
Parempi vaan ignoorata ja antaa sen kirjoittaa. Ettei taas uhkaa lukitseminen.
Kielitohtori oli kyllä ihan hauskakin, verrattuna näihin muihin jankkaajiin.
Vierailija kirjoitti:
Yök
Kenelle tämä kaunis lemmenviesti?
Kielitohtori <3 sää oot ihana.
T hey, säälittävyytesi ei poistu poistamalla viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök
Kenelle tämä kaunis lemmenviesti?
Ehkä toi oli meille kaikille, jaettu ilo ja silleen...
Kieltämättä, nojailu ja pussailu kanssasi on monesti käynyt mielessäni. *
(Mais si!)
Mitä tekee ketjussa joku luonnevikainen sanomassa jollekkin, ettei tarvitse kaivata? Voi täältä pysyä poiskin.
En nyt tiedä oliko tämä vielä samalta ihmiseltä? Jos oli niin sait ainakin minut kaipaamaan jollain Suomen suosituimmalla nettifoorumilla. Toivottavasti nostaisi vähän itsetuntoa kun on kaipailtu vauvafoorumilla puolen miljoonan ihmisen joukosta. :) Vai paljonko täällä oli kävijöitä :D
Vielähän tässä miettii, että periaatteessa tuon aspa jutunkin olisi voinut päätellä noista mun viesteistä jos jollain olisi vaan tarpeeksi aikaa.