Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
2041/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat yllättyä, etten näe itseäni kuten sinä. Olen alkanut havahtumaan siihen, etten taidakaan olla niin ruma, miten alas mun itsetunto on poljettu..

En nyt tiedä oliko tämä vielä samalta ihmiseltä? Jos oli niin sait ainakin minut kaipaamaan jollain Suomen suosituimmalla nettifoorumilla. Toivottavasti nostaisi vähän itsetuntoa kun on kaipailtu vauvafoorumilla puolen miljoonan ihmisen joukosta. :) Vai paljonko täällä oli kävijöitä :D

Vielähän tässä miettii, että periaatteessa tuon aspa jutunkin olisi voinut päätellä noista mun viesteistä jos jollain olisi vaan tarpeeksi aikaa.

Vierailija
2042/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut mukava päivä. Olisitpa ollut jakamassa sen kanssani. 🦄 Halauksia sinulle. Olet rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Tänään taas semmoinen päivä täällä, ettei oikein perässä pysy...

Toivottavasti nähdään nyt kesällä! Tuu käymään siellä missä mä oon? Valitettavasti en voi antaa tarkempia koordinaatteja, mut tiedät ainakin suunnilleen, jos haluat tietää.

Lisään vielä, että voit ihan hyvin kysyä, jos haluat tietää tarkemmin.

No siellä töissä sua ei ole näkynyt, että oliko mun aavistukset oikeita että asuit kokoajan samoilla pihoilla? Luulen tietäväni, mutta voisit kyllä antaa paremman vihjeen (jos et vieläkään voi vaikka tökätä facebookissa) koska en millään haluaisi tulla näille foorumeille enää takaisin. :D

Tähän on kato tultu, että viimeiseen asti epäilee. Näköjään sama juttu sulla. Liian moni on sotkenut näitä keskusteluja tarkoituksella.

Vierailija
2044/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
2045/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkäsin sitä. T. Korkkiruuvi

Vierailija
2046/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T ei saa muuten pilluu nii pitää kaivaa lompsaa

Voihan sitä kaivaa, mut tuskin auttaa. Tyhjähän se on. Ts. Vauvan naisviha selitettynä.

Vierailija
2047/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö T-mies T-paitaa? Jos käyttää niin tunnen tyypin.

Vierailija
2048/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tarinan roolit olisikin vaihtumassa. Etkö sä ollutkaan uhri ja enkeli, kun ympärillä muut paljastaa susta jatkuvasti kaikenlaista? Ne yhden ”vierailut” taisi olla sittenkin seuraus eikä syy, enkä taustat tuntien ihmettele yhtään.

En tiedä kenelle tämä on, mut kai jokainen ihminen voi ja saa loukkaantua vaikka ei kokisikaan olevansa uhri ja enkeli :D Ja toki yhteiselossa ihmisen luonne tulee esiin.

Vierailija
2049/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö T-mies T-paitaa? Jos käyttää niin tunnen tyypin.

Käyttää

Vierailija
2050/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkäsin sitä. T. Korkkiruuvi

Ai sitä että korkki jää pullon sisään?

Vierailija
2051/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja Messi 💕

Vierailija
2052/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on aina joku rasittava jankkaaja. Ensin oli Kíhís, sitten Kielitohtori (joka ei osannut itsekään kirjoittaa oikein), sitten Illuminati-mO.d3 -skitso ja nyt toi joka kirjoittaa jatkuvasti yhden rivin kysymyksiä jollekin ”miehelle”. Huoh.

Vierailija
2053/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tarinan roolit olisikin vaihtumassa. Etkö sä ollutkaan uhri ja enkeli, kun ympärillä muut paljastaa susta jatkuvasti kaikenlaista? Ne yhden ”vierailut” taisi olla sittenkin seuraus eikä syy, enkä taustat tuntien ihmettele yhtään.

En tiedä kenelle tämä on, mut kai jokainen ihminen voi ja saa loukkaantua vaikka ei kokisikaan olevansa uhri ja enkeli :D Ja toki yhteiselossa ihmisen luonne tulee esiin.

Niinpä.

"Muut ympäriltä paljastaa" ei taida ainakaan olla kovin fiksu tapaus, kun tarkistaa muiden mielipiteet tekemättä niitä itse vaikka tutustumalla.

Mistä lähtien "vierailut" on ollut seurausta toisen tekemisestä. Eikös se kerro ennemminkin "vierailijasta". Jos kotona ei voi asua, eikä tilannetta voi korjata, kannattaako vain usein vierailla muualla vai muuttaa toiseen kotiin?

Vierailija
2054/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on aina joku rasittava jankkaaja. Ensin oli Kíhís, sitten Kielitohtori (joka ei osannut itsekään kirjoittaa oikein), sitten Illuminati-mO.d3 -skitso ja nyt toi joka kirjoittaa jatkuvasti yhden rivin kysymyksiä jollekin ”miehelle”. Huoh.

Parempi vaan ignoorata ja antaa sen kirjoittaa. Ettei taas uhkaa lukitseminen.

Kielitohtori oli kyllä ihan hauskakin, verrattuna näihin muihin jankkaajiin.

Vierailija
2055/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök

Kenelle tämä kaunis lemmenviesti?

Vierailija
2056/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitohtori <3 sää oot ihana.

Vierailija
2057/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T hey, säälittävyytesi ei poistu poistamalla viestejä.

Vierailija
2058/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök

Kenelle tämä kaunis lemmenviesti?

Ehkä toi oli meille kaikille, jaettu ilo ja silleen...

Vierailija
2059/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä, nojailu ja pussailu kanssasi on monesti käynyt mielessäni. *

(Mais si!) 

Vierailija
2060/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee ketjussa joku luonnevikainen sanomassa jollekkin, ettei tarvitse kaivata? Voi täältä pysyä poiskin.

Ketju on lukittu.