Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Nainen viisi kirjainta tänne heti.
🎶 Täällä mä oon vieläkin sun 🎶
Rakastatko minua enemmän henkisesti vai fyysisesti?
Mutta mähän olen aspa kyllähän sä sen tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua enemmän henkisesti vai fyysisesti?
Rakastan sinua sekä henkisesti että fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se tunniste? Joo tiesin. Suahan mä kaipailin. Tarkat tunnisteet kirjoittelin tosta kesäkuussa. Liiankin tarkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se tunniste? Joo tiesin. Suahan mä kaipailin. Tarkat tunnisteet kirjoittelin tosta kesäkuussa. Liiankin tarkat.
Siis viime kuussa.
Millähän avuilla mahdollisesti?
Onkohan sinulla paljon seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Minua lyhyempi ja nuorempi blondi. Nyt tuli ihan paha olo jos loukkaisin tällä viestillä jotain toista.
Saatat yllättyä, etten näe itseäni kuten sinä. Olen alkanut havahtumaan siihen, etten taidakaan olla niin ruma, miten alas mun itsetunto on poljettu..
Jaahas. Tänään taas semmoinen päivä täällä, ettei oikein perässä pysy...
Toivottavasti nähdään nyt kesällä! Tuu käymään siellä missä mä oon? Valitettavasti en voi antaa tarkempia koordinaatteja, mut tiedät ainakin suunnilleen, jos haluat tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Tänään taas semmoinen päivä täällä, ettei oikein perässä pysy...
Toivottavasti nähdään nyt kesällä! Tuu käymään siellä missä mä oon? Valitettavasti en voi antaa tarkempia koordinaatteja, mut tiedät ainakin suunnilleen, jos haluat tietää.
Lisään vielä, että voit ihan hyvin kysyä, jos haluat tietää tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis viime kuussa.
Älä trollaa T , kun et osaa. Jäät aina kiinni. Joku nuori mies muka Vantaalla kylvää seteleitä. Koska kukaan nähnyt nuorta ja seteleitä. Setämies palaa nyt vaan vonkaamaan hopeakettuna jäätelön myyjää.
Pi**u-viestejä lisää moderoija et saat ketjun suljettua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäisit jos tulisin ja suutelisin sinua suoraan enkä edes kysyisi että oletko kiinnostunut minusta?
Riippuu ihan kuka olet. Mutta kyllä se sulle selviää, jos kokeilet.
Jos olet ei-toivottu suutelija, kannattaa huomata signaalit ajoissa. Muuten voi tulla ympäri korvia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäisit jos tulisin ja suutelisin sinua suoraan enkä edes kysyisi että oletko kiinnostunut minusta?
Tule. Todellakin tule.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sinulla paljon seksiä?
Aika paljon, mutta enemmänkin saisi olla.
Vierailija kirjoitti:
?
Tänään olen ottanut pääasiassa aurinkoa ja sen kyllä huomaa. Terveiset Just sulle, niin, sullepa sulle.
(Slurp!...hyvää.')
T ei saa muuten pilluu nii pitää kaivaa lompsaa
Tuo on vain totuus tästä asiasta.:D
Olen pohdiskellut asiaa paljon, koska miesmakuni tuntuu mukailevan näitä tiettyjä ystäviä.
Ja haluan siis muuttaa makuani, siksi näitä vatvon.