Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on rakkautta.
Mikä tämä?
Geg, hymypallo oli minulta, koska naputtelet jotensakin aina duurissa. Luulen, että näemme samanlaisia heijastuksia todellisuudesta, niin valveilla ja unessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on rakkautta.
Ja niin vahvaa rakkautta, että se pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on rakkautta.
Ja niin vahvaa rakkautta, että se pysyy.
Tämä palstarakkausko?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on rakkautta.
Niin on. Nyt just on tosi kova ikävä sua rakas.
Ikävöin sinua mies. Kun olen lähelläsi, menen ihan sekaisin sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin sinua mies. Kun olen lähelläsi, menen ihan sekaisin sinusta.
Millainen mies sinut sekoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedättämiseen tarvitaan SEKSIÄ tai EDED suutelua. JOTAIN konkreettista. Vähintään EDES herranjestas YHTEYDENPITOA. Muuten koko kuvio on vaan yksilön omassa PÄÄSSÄ.
Eiköhän jokainen tiedä parhaiten itse, milloin KOKEE tulleensa vedätetyksi (tai vaikka kiusatuksi). Sitä EI KUKAAN voi toisen puolesta sanoa. Silloin siinä ei myöskään tarvita sun määritelmiä siitä, milloin joku saa SUN MIELESTÄ kokea tulleensa vedätetyksi.
Kyllä tarvitaan, jos mua mustamaalaa vedättäjäksi. Minkäs takia teillä kuulemma aina välillä tavarat lenteli niin että paikat hajalla? Mäkin voin sanoa vaikka mitä ja mäkin tiedän susta vaikka ja mitä. Vai ollaanko vaan hiljaa?
Ihan sama, koska olet näköjään joku toinen.
Tai ehkä mä ihastuin juuri sun kieroon k-päisyyteen, koska oon itsekin sellainen. Harmi vain, että sä oot vielä enemmän.
Kauniit silmäsi kertovat paljon enemmän kuin arvaatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit silmäsi kertovat paljon enemmän kuin arvaatkaan.
Toivon että näet niistä sen rakkauden ja halun mitä tunnen sinua kohtaan.
Mä en usko, että mun ihastus olisi minua tietoisesti vedättänyt.
Joskus vihaisena vähän luulin niin ja kyllähän hänen toimintansa aika huijarimeininkiä olikin, mutta en usko sen olevan tietoista tai että hän tietoisesti siitä nauttisi, vaikka joku alitajunnan osa ja ego siitä voikin täyttymystä saada.
Luulen, että hän vain on sellainen sarjaihastuja.
Ihastuu kovaa, on hetken ihan pilvissä siitä ja kohta lopahtaa, löytää taas uuden ihastuksen jonka kanssa kaava toistuu ja taas lopahtaa, tulee uusi jne.
Ehkä hän ei osaa tai halua pysähtyä, ehkä hän ei voi sille mitään (ei työkaluja itsensä hallintaan ja kehitykseen) tai ehkä hän ei vain ole vielä kohdannut sitä joka pysäyttäisi hänet.
Mulla on joitain vastaavanlaisia kavereita/tuttuja ja ne on jokainen ”muuttuneet” ja pysähtyneet, kun ovat kohdanneet oikean ihmisen.
Heti, se on ollut menoa suunnilleen siltä seisomalta ja muutos pysyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on rakkautta.
Niin on. Nyt just on tosi kova ikävä sua rakas.
Samat ajatukset täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että mun ihastus olisi minua tietoisesti vedättänyt.
Joskus vihaisena vähän luulin niin ja kyllähän hänen toimintansa aika huijarimeininkiä olikin, mutta en usko sen olevan tietoista tai että hän tietoisesti siitä nauttisi, vaikka joku alitajunnan osa ja ego siitä voikin täyttymystä saada.Luulen, että hän vain on sellainen sarjaihastuja.
Ihastuu kovaa, on hetken ihan pilvissä siitä ja kohta lopahtaa, löytää taas uuden ihastuksen jonka kanssa kaava toistuu ja taas lopahtaa, tulee uusi jne.
Ehkä hän ei osaa tai halua pysähtyä, ehkä hän ei voi sille mitään (ei työkaluja itsensä hallintaan ja kehitykseen) tai ehkä hän ei vain ole vielä kohdannut sitä joka pysäyttäisi hänet.
Mulla on joitain vastaavanlaisia kavereita/tuttuja ja ne on jokainen ”muuttuneet” ja pysähtyneet, kun ovat kohdanneet oikean ihmisen.
Heti, se on ollut menoa suunnilleen siltä seisomalta ja muutos pysyvä.
Onko tässä kyseessä sellainen ilmiö että ei tarvitse enää etsiä kun on löytänyt sen etsimänsä.
Olisiko meillä mies hyvä loma yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko meillä mies hyvä loma yhdessä?
Tiettyyn rajaan asti olisi. Tiiviisti yhdessä kun oltaisiin niin kyllä alkaisi kaivata jo tätä omaa rauhaa, sohvaa ja kaljapulloa. T suomalainen romanttinen mies
Kumpi on parempi vaihtoehto: nolata itsensä ja ehkä löytää hänet vai jatkaa epätoivoista kaipaamista ja etsimistä.