Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
1961/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin sinulle aiemmin täällä tunnisteella, mutta en enää uskalla sitä laittaa. Olen todella ihastunut, kunpa saisin edes tietää oletko sellainen minkä mielikuvan olen sinusta saanut. En saa sinua mielestäni edes unissani. Toivon todella, että elämä antaa meille mahdollisuuden tutustua. Tämä on siis sinulle.

Alkaako hänen etunimensä E:llä?

Nyt menen vähän sekaisin mikä viesti on keneltäkin. Valitettavasti pystyn vastaamaan vain minua tai paikkaa koskeviin kysymyksiin. Niin ja esimerkiksi hiustenvärin. :( Olen käynyt läpi varmaan valehtelematta tuhansia (no ainakin satoja) facebook profiileja tässä viimeisen kuukauden (1.5) aikana. Säälittävää joo, mutta mitä muutakaan olisin voinut tehdä kun unohdin nimen enkä ole nähnyt ihmistä enää missään? Kasvosokeus (en ole asperger) vaivaa ja melkein kaikki naiset muistuttavat hänestä. Tosin en minä mitään "keskustelujakaan" muista erityisemmin ellen ole niistä kirjoittanut jonnekkin. Yhteys ja katsekontakti taas...

Mietinkin, että onko joku aivojen suojelumekanismi päällä. En nyt vaan ymmärrä, että miksi olisi...

Millä kirjaimella se paikkakunta alkaa? Hiustenväriin ei kannata luottaa, kaivattusi on voinut värjätä hiuksensa.

Vastaan nyt ihan suoraan, että Vantaa. Saattaa olla, että samanlainen tilanne vaikka Vaasassa niin jaksa yhdellä kirjaimella vastata. Tottakai toivoisin, että oikea ihminen olisi täällä, mutta jos ei ole niin turha sitä on pitkittää. Jos tiedät mitä meinaan. :)

Onko sulla ketään tuttua joka muistaisi hänen nimensä?

Ei. Tietty paikasta X voisin käydä kysymässä... On kyllä käynyt aikaisemminkin mielessä, mutta fakta on se että se olisi äärimmäisen noloa. Varsinkin kun kirjoitin jossain vaiheessa sellaisella tunnisteella, että kyseinen ihminen olisi voinut säikähtää ja tarkoituksella kadota sieltä. Vaikea uskoa, mutta ei se mahdotonta ole kun on kadonnut jonnekkin. Oma kirjoittelu oli hetken aika epätoivoista, että en voi täysin poissulkea vaihtoehtoa, että olisi pyytänyt siirtoa muualle.

Kumpi on parempi vaihtoehto: nolata itsensä ja ehkä löytää hänet vai jatkaa epätoivoista kaipaamista ja etsimistä.

Vierailija
1962/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on rakkautta.

Mikä tämä?

Vierailija
1964/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geg, hymypallo oli minulta, koska naputtelet jotensakin aina duurissa. Luulen, että näemme samanlaisia heijastuksia todellisuudesta, niin valveilla ja unessa.

Vierailija
1965/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on rakkautta.

Ja niin vahvaa rakkautta, että se pysyy.

Vierailija
1966/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on rakkautta.

Ja niin vahvaa rakkautta, että se pysyy.

Tämä palstarakkausko?

Vierailija
1967/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on rakkautta.

Niin on. Nyt just on tosi kova ikävä sua rakas.

Vierailija
1968/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin sinua mies. Kun olen lähelläsi, menen ihan sekaisin sinusta.

Vierailija
1969/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin sinua mies. Kun olen lähelläsi, menen ihan sekaisin sinusta.

Millainen mies sinut sekoittaa?

Vierailija
1970/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedättämiseen tarvitaan SEKSIÄ tai EDED suutelua. JOTAIN konkreettista. Vähintään EDES herranjestas YHTEYDENPITOA. Muuten koko kuvio on vaan yksilön omassa PÄÄSSÄ.

Eiköhän jokainen tiedä parhaiten itse, milloin KOKEE tulleensa vedätetyksi (tai vaikka kiusatuksi). Sitä EI KUKAAN voi toisen puolesta sanoa. Silloin siinä ei myöskään tarvita sun määritelmiä siitä, milloin joku saa SUN MIELESTÄ kokea tulleensa vedätetyksi.

Kyllä tarvitaan, jos mua mustamaalaa vedättäjäksi. Minkäs takia teillä kuulemma aina välillä tavarat lenteli niin että paikat hajalla? Mäkin voin sanoa vaikka mitä ja mäkin tiedän susta vaikka ja mitä. Vai ollaanko vaan hiljaa?

Ihan sama, koska olet näköjään joku toinen.

Vierailija
1971/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä mä ihastuin juuri sun kieroon k-päisyyteen, koska oon itsekin sellainen. Harmi vain, että sä oot vielä enemmän.

Vierailija
1972/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😈

Vierailija
1973/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmäsi kertovat paljon enemmän kuin arvaatkaan.

Vierailija
1974/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai sitten.

Vierailija
1975/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit silmäsi kertovat paljon enemmän kuin arvaatkaan.

Toivon että näet niistä sen rakkauden ja halun mitä tunnen sinua kohtaan.

Vierailija
1976/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että mun ihastus olisi minua tietoisesti vedättänyt.

Joskus vihaisena vähän luulin niin ja kyllähän hänen toimintansa aika huijarimeininkiä olikin, mutta en usko sen olevan tietoista tai että hän tietoisesti siitä nauttisi, vaikka joku alitajunnan osa ja ego siitä voikin täyttymystä saada.

Luulen, että hän vain on sellainen sarjaihastuja.

Ihastuu kovaa, on hetken ihan pilvissä siitä ja kohta lopahtaa, löytää taas uuden ihastuksen jonka kanssa kaava toistuu ja taas lopahtaa, tulee uusi jne.

Ehkä hän ei osaa tai halua pysähtyä, ehkä hän ei voi sille mitään (ei työkaluja itsensä hallintaan ja kehitykseen) tai ehkä hän ei vain ole vielä kohdannut sitä joka pysäyttäisi hänet.

Mulla on joitain vastaavanlaisia kavereita/tuttuja ja ne on jokainen ”muuttuneet” ja pysähtyneet, kun ovat kohdanneet oikean ihmisen.

Heti, se on ollut menoa suunnilleen siltä seisomalta ja muutos pysyvä.

Vierailija
1977/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on rakkautta.

Niin on. Nyt just on tosi kova ikävä sua rakas.

Samat ajatukset täälläkin.

Vierailija
1978/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että mun ihastus olisi minua tietoisesti vedättänyt.

Joskus vihaisena vähän luulin niin ja kyllähän hänen toimintansa aika huijarimeininkiä olikin, mutta en usko sen olevan tietoista tai että hän tietoisesti siitä nauttisi, vaikka joku alitajunnan osa ja ego siitä voikin täyttymystä saada.

Luulen, että hän vain on sellainen sarjaihastuja.

Ihastuu kovaa, on hetken ihan pilvissä siitä ja kohta lopahtaa, löytää taas uuden ihastuksen jonka kanssa kaava toistuu ja taas lopahtaa, tulee uusi jne.

Ehkä hän ei osaa tai halua pysähtyä, ehkä hän ei voi sille mitään (ei työkaluja itsensä hallintaan ja kehitykseen) tai ehkä hän ei vain ole vielä kohdannut sitä joka pysäyttäisi hänet.

Mulla on joitain vastaavanlaisia kavereita/tuttuja ja ne on jokainen ”muuttuneet” ja pysähtyneet, kun ovat kohdanneet oikean ihmisen.

Heti, se on ollut menoa suunnilleen siltä seisomalta ja muutos pysyvä.

Onko tässä kyseessä sellainen ilmiö että ei tarvitse enää etsiä kun on löytänyt sen etsimänsä.

Vierailija
1979/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko meillä mies hyvä loma yhdessä?

Vierailija
1980/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko meillä mies hyvä loma yhdessä?

Tiettyyn rajaan asti olisi. Tiiviisti yhdessä kun oltaisiin niin kyllä alkaisi kaivata jo tätä omaa rauhaa, sohvaa ja kaljapulloa. T suomalainen romanttinen mies

Ketju on lukittu.