Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
1981/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka prkl keksi rakkauden ja kaipuun

Vierailija
1982/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen viisi kirjainta tänne heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta käy kuka vaan kun panettaa niin paljon ei tarttee enää ihastusta siihen hommaan.

Vierailija
1984/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivä sinulle, kaivattuni. Päivä on pilvinen, mutta taitaa olla aika lämmin. Nähtäisiinpä tänään sattumalta. Halauksia. 

Vierailija
1985/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko meillä mies hyvä loma yhdessä?

Kiitos kun tiputtelet jatkuvasti näitä yhden rivin tunnisteettomia huuhaa-kysymyksiä, niin kuka tahansa meistä ketjun kolmesta miehestä voi vastailla näihin.

Vierailija
1986/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin sinulle aiemmin täällä tunnisteella, mutta en enää uskalla sitä laittaa. Olen todella ihastunut, kunpa saisin edes tietää oletko sellainen minkä mielikuvan olen sinusta saanut. En saa sinua mielestäni edes unissani. Toivon todella, että elämä antaa meille mahdollisuuden tutustua. Tämä on siis sinulle.

Alkaako hänen etunimensä E:llä?

Nyt menen vähän sekaisin mikä viesti on keneltäkin. Valitettavasti pystyn vastaamaan vain minua tai paikkaa koskeviin kysymyksiin. Niin ja esimerkiksi hiustenvärin. :( Olen käynyt läpi varmaan valehtelematta tuhansia (no ainakin satoja) facebook profiileja tässä viimeisen kuukauden (1.5) aikana. Säälittävää joo, mutta mitä muutakaan olisin voinut tehdä kun unohdin nimen enkä ole nähnyt ihmistä enää missään? Kasvosokeus (en ole asperger) vaivaa ja melkein kaikki naiset muistuttavat hänestä. Tosin en minä mitään "keskustelujakaan" muista erityisemmin ellen ole niistä kirjoittanut jonnekkin. Yhteys ja katsekontakti taas...

Mietinkin, että onko joku aivojen suojelumekanismi päällä. En nyt vaan ymmärrä, että miksi olisi...

Millä kirjaimella se paikkakunta alkaa? Hiustenväriin ei kannata luottaa, kaivattusi on voinut värjätä hiuksensa.

Vastaan nyt ihan suoraan, että Vantaa. Saattaa olla, että samanlainen tilanne vaikka Vaasassa niin jaksa yhdellä kirjaimella vastata. Tottakai toivoisin, että oikea ihminen olisi täällä, mutta jos ei ole niin turha sitä on pitkittää. Jos tiedät mitä meinaan. :)

Onko sulla ketään tuttua joka muistaisi hänen nimensä?

Ei. Tietty paikasta X voisin käydä kysymässä... On kyllä käynyt aikaisemminkin mielessä, mutta fakta on se että se olisi äärimmäisen noloa. Varsinkin kun kirjoitin jossain vaiheessa sellaisella tunnisteella, että kyseinen ihminen olisi voinut säikähtää ja tarkoituksella kadota sieltä. Vaikea uskoa, mutta ei se mahdotonta ole kun on kadonnut jonnekkin. Oma kirjoittelu oli hetken aika epätoivoista, että en voi täysin poissulkea vaihtoehtoa, että olisi pyytänyt siirtoa muualle.

Kumpi on parempi vaihtoehto: nolata itsensä ja ehkä löytää hänet vai jatkaa epätoivoista kaipaamista ja etsimistä.

Miten tämä meni taas tähän? Vastasin yhteen viestiin kun oli aikaa ja nyt olen taas piinapenkissä. Olen vastannut kysymyksiin totuudenmukaisesti, mutta en ole sen enempää saanut varmennuksia tai mitään sellaista tietoa, että puhunko enää edes saman ihmisen kanssa kenen kanssa aloitin tämän.

Käyn kyllä kyseisessä paikassa monta kertaa viikossa, mutta jos tuo epätodennäköinen skenaariokin olisi totta niin silloin se olisi ahdistelua. Notebook goes Taxi Driver. Ja faktahan on että kukaan ei saa toisen nimitietoja luovuttaa ulkopuolisille.

Mä koen nyt niin, että JOS kyseinen ihminen on näistä minut tunnistanut niin hän ottaa minuun yhteyttä kun tietää nimenkin. Jos lukee nuo viestini niin niistä kyllä näkee, että olen tehnyt todella paljon asian eteen töitä. Itseasiassa nyt kun ajatellaan niin mun on vaikea uskoa, että hän tuntee samalla tavalla, koska silloin ei ikinä antaisi toisen kärsiä epätietoisuudessa. Haluaisin olla se ihminen, joka ottaa sen ylimääräisen loikan (ja riskin saada pakit), mutta eikö se ole jo aika selvä etten pysty sitä tekemään? Tunnisteitakin on jo aika tavalla.

Itse keksisin kyseisen naisen asemassa useita eri vaihtoehtoja ottaa yhteyttä. Itse esimerkiksi voisin käänteisessä tilanteessa (jos olisi rohkeudesta kiinni) laittaa viestin, että pudotit viime kerralla kun nähtiin 10e setelin ja sain vasta nyt kaivettua yhteistietosi. Jos on oikea ihminen niin silloin se 10e säästyy (ellei ole aivan idiootti) ja jos ei ole minkäänlaisia tunteita toiseen suuntaan niin pahimmassa tapauksessa häviää 10e, mutta ei menetä kasvojaan.

Yksi vaihtoehto on, että ei halua olla missään tekemisissä ja se on ihan fine. Silloin ei tarvitse ottaa yhteyttä. Mutta jos en ole kuvitellut tätä yhteyttä niin aikooko oikeasti katsoa toista silmiin (oletetaan että näemme vielä ja tuntee saman yhteyden) jos on tunnistanut jo aikoja sitten toisen suunnistamassa kuin kuurosokea jossain tuntemattomassa kaupungissa? Ymmärrän kyllä, että voi pelottaa. Kuitenkin ajatus olisi, että aluksi olisi ihan kiva istuskella ja keskustella vähän näistä viimeaikaisista tapahtumista. Jos kumpikin tuntee jotain suurempaa yhteyttä niin silloin kaikki muu menee ihan omalla painoillaan yhtään pakottamatta. Turha stressata muutenkaan.

Vierailija
1987/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan mies mun twin flame? En ole kovin henkinen ihminen, mutta olen silti miettinyt onko tässä jotakin omanlaistaan. Jotakin sellaista, joka menee tavallisen yhteyden yli. En oo ennen tuntenut ihan näin syvästi. Kukaan ei oo tuntunut näin "minulta" sekä tutulta ja toisaalta erilaiselta samaan aikaan. Luulisi, että jos olisit mulle sielunkumppani, niin asiat ja kanssakäyminen tuntuisi helpommilta meidän välillä. Ajattelen, että meillä kummallakin on itsekseen läpikäytäviä asioita, joista tämä vaikeus johtuu. Tuntuu, että molemmat tykkää paljon, mutta ei jotenkin pysty paljastamaan itseä toiselle. Se ei ole soveliasta, se on pelottavaa ja ainakin nyt miettii, että mikähän sen pointti edes olisi (sanoisin, että varma tietäminen olisi itsessään jo tarpeeksi hyvä syy). Toisaalta minua kiusaavat epäilykset ja itsensä kyseenalaistaminen. Miten oon koskaan voinut luulla, että pitäisit minusta enemmän kuin kaverina? Ja toisaalta, mitä helvettiä tämä sitten on, koska ei tämä tavallista kaveruuttakaan ole. Oonko mä vain harhainen ja oonko vain kuvitellut asioita, koska haluan kuvitella?

Haluan ja en halua takaisin aikaan, jolloin en ollut vielä tavannut sua. Sä oot mun elämän enigma. Niin rakas, mutta niin ristiriitainen ja selittämätön.

Vierailija
1988/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan huoh. Ei olisi pitänyt tulla tänne ja kirjoittaa tuota ylempää. Oon yrittänyt olla ajattelematta sua. Huonolla menestyksellä kuten aina :D. 

Nyt en haluaisi mitään niin paljon kuin silittää hiljaa, vähän hajamielisesti, sun hiuksia ja nuuhkia niitä.

Vierailija
1989/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen viisi kirjainta tänne heti.

Mitä kirjaimia tuossa nimessä on? Mainitse joku...

Vierailija
1990/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla käy viikossa yli puolimiljoonaa lukijaa ja kirjoittajaa.

Vierailija
1991/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T on hirvee

Vierailija
1992/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me molemmat ikävöidään ja kaivataan toisiamme yhtä paljon, niin pitäisikö sille asialle tehdä jotain? Miehelle.

Vierailija
1993/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti olisi hyvä loma. Minä olisin onnellinen jo siitä, että saisin olla kanssasi. Se tunne, kun tuntuu vain niin hyvältä olla yhdessä. Tunnetko vielä sen ihmeellisen yhteyden välillämme? Kuvittelen jopa tuntevani joskus voimakkaasti sinun ajattelevan minua juuri sillä hetkellä. Rakastan sinua.

Vierailija
1994/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti olisi hyvä loma. Minä olisin onnellinen jo siitä, että saisin olla kanssasi. Se tunne, kun tuntuu vain niin hyvältä olla yhdessä. Tunnetko vielä sen ihmeellisen yhteyden välillämme? Kuvittelen jopa tuntevani joskus voimakkaasti sinun ajattelevan minua juuri sillä hetkellä. Rakastan sinua.

Millaisena tunnet tuon yhteyden välillänne?

Vierailija
1995/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos antaisit pillua joka ilta niin sitten olisi. Mihinkään konsertteihin, juustopiknikeille ja shoppailuihin en sitte lähde! Ainuustaan kaljan ostoon.

Vierailija
1996/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisena tunnet tuon yhteyden välillänne?

Se on sellainen rätisevä sähköenergia ja ihmemagneetti ei perässä pysy itsekään.

Vierailija
1997/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos antaisit pillua joka ilta niin sitten olisi. Mihinkään konsertteihin, juustopiknikeille ja shoppailuihin en sitte lähde! Ainuustaan kaljan ostoon.

OLETKO T?

Vierailija
1998/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tykkäisit jos tulisin ja suutelisin sinua suoraan enkä edes kysyisi että oletko kiinnostunut minusta?

Vierailija
1999/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLETKO T?

Nimestä löytyy T. Ei ala T:llä, mutta on siellä t kirjain. Oletko kaivattuni?

Vierailija
2000/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne niin saat herkullista pat....onkia.

Ketju on lukittu.