Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä "pitäisi" tuntua ekojen treffien jälkeen, että kannattaa tavata uudelleen?

Vierailija
29.05.2018 |

Varmaan tää on tyhmä kysymys, mutta kaipaisin silti todella mielipiteitä. Olen tavannut nyt kerran miehen, joka on kaikin tavoin oikein mukava ja kiva. Meillä oli ekalla kerralla hauskaa, naurettiin ja juttuakin riitti. Mies pyysi mua ulos uudestaan ja suostuin, mennään huomenna rannalle. Mutta musta ei vaan oikein tunnu miltään. Mulla on takana useamman vuoden on-off -suhde, joka nyt kai on ohi. Ongelma varmaan on, etten ole kuitenkaan tunnetasolla päästänyt irti edellisestä, vaan kaipaan häntä tosi kovasti ja vertaan muita häneen. Kannattaako jatkaa uuden miehen tapailua? Onko tää jotenkin ilkeää häntä kohtaan? Ihan oikeasti haluaisin suhteen ja perheen, mutta ei mulla mitään perhosia ole vatsassa tippaakaan. Miltä muista on tuntunut ekojen tapaamisten jälkeen? Onko treffikumppani tuntunut heti jotenkin tosi kiinnostavalta ja "siltä oikealta"? Kiitos mielipiteistä jo etukäteen!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tyydy ihan kivaan. Muutaman vuoden päästä tunnet olevasi loukussa väärässä suhteessa, mutta koska mies on ihan kiva, niin et haluaisi loukatakaan häntä.

Mitä siinä menettää jos rohkeasti tutustuu paremmin? Toista ihmistä on mahdotonta tuntea kovin hyvin pelkästään muutaman tunnin tapaamisen perusteella. Siellä ihan kivan kuoren alla saattaakin olla piilossa se ihan mahtava paras tyyppi ikinä!

En pitäisi sitä ehdottomana vaatimuksena, että pitää ensitreffeillä ensimmäisen viiden minuutin sisään rakastua, että sukat pyörii jaloissa.  Pitää niitä suuria tunteita kuitenkin alkaa löytymään muutamien ensimmäisten treffien aikana. Ihastumiselle täytyy olla valmis antamaan mahdollisuus.

Vierailija
22/24 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä ekan treffin jälkeen kolme erilaista tunnetta- ei tunne mitään, ihan tyhjä ja tylsä tunne, nolla vetovoimaa, toinen-tuntuu kivalta ja varmaan vois vielä tavata ja kattoa rauhallisesti sekä kolmas-juu juu, ihan varmasti mä haluan sitä tyyppiä nähdä paljon paljon. Ja jos olen ihastunut niin on se tuntunut jo toisen treffin jälkeen. Jos en tunne kolmanteen jälkeen vielä mitään (ihastumis kaltaisia tunteita) niin siitä etenpäin on ainakin minua varten aika turha jotain yrittä. Sanon miehelle suoraan ettei mitään suhdetta tästä tule ja muu on jo miehen päätettävä haluako olla ystäviä tai siinä se on. Ihmiset on erilaisia, muutamat lämpenee hidasti toiset taas tiedä heti. Mä oon se heti-tunteja tyyppi. Ei oo varmaan mitään tiedetty vastausta siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut niin karmeita treffejä, että pelkästään se, että on aidosti hauskaa ja juttu luistaa, on minulle vau.

Vierailija
24/24 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että naiset on huomattavasti nirsompia mitä miehet.

Naiset tuntee seksuaalista vetovoimaa niin paljon harvemmin mitä miehet ja yleensä aina oudosti harvojen samojen miesten kanssa mitä muutkin naiset.

Jos miehet lähtisivät seuraaville treffeille vain jos tuntisivat jotain superkemioita niin koko maailma olisi ajautunut sukupuuttoon..