Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilasin sitten miehen siskon häät:D

Vierailija
29.05.2018 |

Olen siis 3kk raskaana ja nyt kerroimme miehen vanhemmille ja sisaruksille.

Nyt miehen sisko poraa että mun vatsa vie kaiken huomion hänen häissään ja kaikki onnittelevat minua ja miestäni siellä (siis ne sukulaiset joiden kanssa ei olla hirveesti tekemisissä)

Oikeesti, kuinka naurettava voi ihminen olla. Voi jeesus!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden sisällö on häät. Tämä oli iloinen yllätys meillekkin, emmekä itsekkään ole tienneet vielä kauaa että olen raskaana. Vatsa näkuu aika selkeästi jo.

Ap

Vierailija
22/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi siellä häissä kiertää huhu siitä, että lapsessa on todennäköisesti jotain vikaa, joten ei pidä onnitella. Pahoitat vain mielesi.

Näytti olevan sisko sen verran katkera että idioottipäissään voisi jopa toteuttaa tälläisen aivopierun.

Ap

Lapsi ei voi mitään geeniperimälleen ja kun sinä olet äitinä, niin valitettavasti lapsen kohtalo ei ole kaksinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukauden sisällö on häät. Tämä oli iloinen yllätys meillekkin, emmekä itsekkään ole tienneet vielä kauaa että olen raskaana. Vatsa näkuu aika selkeästi jo.

Ap

Anna olla, kyllä se siskokin lopulta rauhoittuu. Järkevästäkin ihmisestä saattaa tulla bridezilla, tai vaikkei tulisikaan niin stressi voi aiheuttaa omituista käytöstä. Pahinta mitä voit tehdä, on lähteä kiistelemään, olkaa vaan ihan normaalisti.

Vierailija
24/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi siellä häissä kiertää huhu siitä, että lapsessa on todennäköisesti jotain vikaa, joten ei pidä onnitella. Pahoitat vain mielesi.

Näytti olevan sisko sen verran katkera että idioottipäissään voisi jopa toteuttaa tälläisen aivopierun.

Ap

Lapsi ei voi mitään geeniperimälleen ja kun sinä olet äitinä, niin valitettavasti lapsen kohtalo ei ole kaksinen.

Oot varmaan itse samanlainen bridezilla, mutta yritä edes ymmärtää että kukaan ei suunnitele elämäänsä toisten häiden mukaan vaikka sinä sitä toivoisitkin.

Ap

Vierailija
25/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. kyllä pilasit!

Toiset maksaa päivästään maltaita, sitten viet sen huomion hääparilta, joten joo.. todella ajattelematonta touhua, et sitten jaksanut seuraavaan päivään odottaa. Tuollaista touhua voi kutsua myös huomiohuoraamiseksi.

Vierailija
26/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anna olla, kyllä se siskokin lopulta rauhoittuu. Järkevästäkin ihmisestä saattaa tulla bridezilla, tai vaikkei tulisikaan niin stressi voi aiheuttaa omituista käytöstä. Pahinta mitä voit tehdä, on lähteä kiistelemään, olkaa vaan ihan normaalisti.

Juuri näin aikuiset käyttäytyis. Pois turha draama ja lällätys.

Vierailija
27/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis 3kk raskaana ja nyt kerroimme miehen vanhemmille ja sisaruksille.

Nyt miehen sisko poraa että mun vatsa vie kaiken huomion hänen häissään ja kaikki onnittelevat minua ja miestäni siellä (siis ne sukulaiset joiden kanssa ei olla hirveesti tekemisissä)

Oikeesti, kuinka naurettava voi ihminen olla. Voi jeesus!

Varmaan vitsailee.

Vierailija
28/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se peruu sun kutsun.

Vierailija
29/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yhtään ymmärrä näitä jotka moittivat raskauden kertomista vanhemmille ja sisaruksille. 3kk rajapyykin jälkeen kertominen hyvin yleistä ja luontevaa. Kyllä itse ainakin innoissani odotin, että tuo aika tulee täyteen ja "uskaltaa" kertoa uutiset läheisille.

Mielestäni asia ei mitenkään liity kyseisiin häihin. Samoissa häissä joku sukulainen voi vaikka onnitella toista valmistumisesta tai uudesta työpaikasta tai vielä pahempaa, kehua jonkun muunkin kuin morsiamen pukua.

Omissa häissäni serkkuni oli viimeisillään raskaana. Hänen ihana olemuksensa tiukassa suurta vatsaa myötäilevässä mekossa oli jokseenkin huomiota herättävä ja osa sukuluisista onnitteli häntä sekä kehui mekon ulkonäköä ja istuvuutta. En tiennytkään, että minun kuuluisi siitä saada hepulit. :D

Vierailija
30/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja rallattelet tuollaisella asialla täällä (tai ylipäätään missään)? Ei taida sullakaan olla ns. "kaikki inkkarit kanootissa".

Ei niin. Hyvässä lykyssä tulee keskenmeno.

Meidän häissä oli yksi kaveri viimeisillään. Se harmitti hiukan siksi, että hän ei päässyt mun polttareihin (mies ei päästänyt). Ja he lähtivät aikaisin kotiin.

Vierailija
31/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häissä joku epäilee, että olisit raskaana, älä myönnä. Sanot, että olet alkanut juoda olutta päivittäin. Kenellekään ei tule paha  mieli.

Vierailija
32/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerän ap:n typerä aloitus!

Mutta aloin oikeasti miettimään, että taitaa olla tolloa sakkia koko tollon Porvoolaisen ap:n Porvoolainen suku.

Jos joku on raskaana, niin saattaa olla, että joku sanoo onnittelut, mutta ketä oikeasti kiinnostaa häissä jonkun typerän ämmän raskaus? Oikeassa elämässä ei ketään, niille isovanhemmillekin se on jo vanha asia, kun nyt jo Porvoon kulmilla uutinen täräytettiin julki.

Tämän palstan taso on nykyään perseesta!

Ap:n kaltaisien pöhelöinen trollieja täynnä. YÖKS!

Vierailija
33/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käly (miehen veljen vaimo) oli raskaana mun ja miehen häissä. Meidän kavereita ei kiinnostanut asia yhtään, mun sukulaisia ei myöskään sen enempää. Anoppi oli käärmeissään kun pari ei ollut vihitty ja opiskelut kesken, joten ei olisi ottanut asiaa puheeksi edes kidutuspenkissä. Appi on niin hyvin kasvatettu, että ei ottanut asiaa mitenkään puheeksi muiden juhlissa. Ja loppu miehen suku on sitten taas mulle ihan yhdentekevä, ehkä joku ohimennen onnitteli, ehkä ei, ei siitä ainakaan mitään numeroa tehty. Eli älä nyt mitään valtavaa "15min in fame" -hetkeä odota, voi tulla pettymys:D

Vierailija
34/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään ymmärrä näitä jotka moittivat raskauden kertomista vanhemmille ja sisaruksille. 3kk rajapyykin jälkeen kertominen hyvin yleistä ja luontevaa. Kyllä itse ainakin innoissani odotin, että tuo aika tulee täyteen ja "uskaltaa" kertoa uutiset läheisille.

Mielestäni asia ei mitenkään liity kyseisiin häihin. Samoissa häissä joku sukulainen voi vaikka onnitella toista valmistumisesta tai uudesta työpaikasta tai vielä pahempaa, kehua jonkun muunkin kuin morsiamen pukua.

Omissa häissäni serkkuni oli viimeisillään raskaana. Hänen ihana olemuksensa tiukassa suurta vatsaa myötäilevässä mekossa oli jokseenkin huomiota herättävä ja osa sukuluisista onnitteli häntä sekä kehui mekon ulkonäköä ja istuvuutta. En tiennytkään, että minun kuuluisi siitä saada hepulit. :D

Harva kai sellasesta hepulit saa. Mä olin lähinnä huolestunut, kun veljeni vaimo vaappui tupsullisissa aamutossuissa pitkät juhlat läpi.

Vierailija
35/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pidän hyvin omituisena, jos vetää tuollaisesta kilarit.

Taidatte olla aika nuorta sakkia? Tai sitten miehesi sisko on vaan i#¤&.. Tosin ei se nuoruuskaan selitä tuollaista käytöstä, kyllä se on ihan luonnekysymys.

Vierailija
36/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitikö sit juuri nyt häiden alla pamahtaa paksuksi....

Vierailija
37/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.. kyllä pilasit!

Toiset maksaa päivästään maltaita, sitten viet sen huomion hääparilta, joten joo.. todella ajattelematonta touhua, et sitten jaksanut seuraavaan päivään odottaa. Tuollaista touhua voi kutsua myös huomiohuoraamiseksi.

Mitä sä oikein horiset?

Vierailija
38/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja pitikö sit juuri nyt häiden alla pamahtaa paksuksi....

Joo kyllä nyt abortti heti ettei pilata toisen hääpäivää.

Vierailija
39/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käly (miehen veljen vaimo) oli raskaana mun ja miehen häissä. Meidän kavereita ei kiinnostanut asia yhtään, mun sukulaisia ei myöskään sen enempää. Anoppi oli käärmeissään kun pari ei ollut vihitty ja opiskelut kesken, joten ei olisi ottanut asiaa puheeksi edes kidutuspenkissä. Appi on niin hyvin kasvatettu, että ei ottanut asiaa mitenkään puheeksi muiden juhlissa. Ja loppu miehen suku on sitten taas mulle ihan yhdentekevä, ehkä joku ohimennen onnitteli, ehkä ei, ei siitä ainakaan mitään numeroa tehty. Eli älä nyt mitään valtavaa "15min in fame" -hetkeä odota, voi tulla pettymys:D

En odota enkä kaipaa munkäänlaisia reaktioita. Jos joku kysyy niin vastaan toki.

Tosin miehen suku ei ole tuollaista kuin teidän joten siinäkin mielessä ihan hyvä juttu.

Ap

Vierailija
40/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä pidän hyvin omituisena, jos vetää tuollaisesta kilarit.

Taidatte olla aika nuorta sakkia? Tai sitten miehesi sisko on vaan i#¤&.. Tosin ei se nuoruuskaan selitä tuollaista käytöstä, kyllä se on ihan luonnekysymys.

Miehen siskolla ja veljen vaimolla taitaa olla joku kilpailutilanne päällä:) Ei taida olla ylimmät ystävykset.