Pilasin sitten miehen siskon häät:D
Olen siis 3kk raskaana ja nyt kerroimme miehen vanhemmille ja sisaruksille.
Nyt miehen sisko poraa että mun vatsa vie kaiken huomion hänen häissään ja kaikki onnittelevat minua ja miestäni siellä (siis ne sukulaiset joiden kanssa ei olla hirveesti tekemisissä)
Oikeesti, kuinka naurettava voi ihminen olla. Voi jeesus!
Kommentit (52)
Minä voisin raskaushormoneissa herätä vielä dramaattisemmaksi ja jättää miehen siskon häät väliin ja kertoisin kaikille sukulaisille, miksi en ole paikalla. Jotta en pilaa morsiamen saamaa huomiota. Ja muistaisin kaikissa omissa juhlissani antaa runsaasti huomiota miehen siskolle, enkä pyytäisi kummiksi lapselle.
Aika paljon on bridezilloja liikenteessä vastauksista päätellen. Älä huoli, kyllä veljes vaimo siitä toipuu. Et ole mitään pilannut ja on ihan naurettavaa, että morsian kiukkuilee. Pistä häästressin piikkiin
Onnea raskauden johdosta - ei se vielä kovin kauas näy :)
On mahdollista, että samoissa häissä on joku serkun kaima yllättäen vielä enemmän raskaana.
Kiva kun on häät, tapaa sukulaisia, joita muutoin näkee harvoin. Ei siellä kauan jaksa pällistellä morsiusparia saati jotain kasvusuuntaista mahaa, on muutakin puhuttavaa.
Shocking news, nainen lisääntyy. Oikeasti, ketään normaaliälykkyydellä varustettua ei kiinnosta asia viittä sekuntia pidempään. Onko morsian heikkolahjainen?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan häissä vain huomio jatkuvasti morsianta? Siis jatkuvasti vain pörrää morsiamen ympärillä huokailemassa tämän ihanuutta jne? Kai nyt häissä muustakin vieraat keskenään puhuu? Ainakin itse juttelin tuntemattomampien sukulaisten kanssa ihan muuta kuin hääparista. Kukin tosin tyylillään.
Sepä se. En muista yksiäkään häitä, missä olisi puhuttu vain hääparista. Tai itse asiassa hääparista on puhuttu aika vähän.
Vierailija kirjoitti:
Niin.. kyllä pilasit!
Toiset maksaa päivästään maltaita, sitten viet sen huomion hääparilta, joten joo.. todella ajattelematonta touhua, et sitten jaksanut seuraavaan päivään odottaa. Tuollaista touhua voi kutsua myös huomiohuoraamiseksi.
Aikuinen ihminen ymmärtänee että elämä se on muillakin. Miten ihmeessä se vie huomiota, jos joku on raskaana? OIkeasti. Omissa häissäni oli kaksi selkeästi raskaana olevaa sukulaista ja vaikka suku ei heidän raskauksistaan tiennyt, ei se huomio heissä ollut. Miksi iloa ei voi juhlia enempää? Miten itsekeskeinen pitää olla, että kokee toisen ihmisen raskauden (etenkin jos se näkyy) olevan pois hänen omasta onnesta ja juhlasta?
Siinä mielessä monen vastaus on ollut totta, että nykypäivänä häät ovat pelkkää showta. Eikös häiden tarkoitus ole juhlistaa rakkautta? Miksi ihmeessä jonkun toisen raskaus olisi tästä pois?
Ja kun häihin on vielä se kuukausi aikaa niin eihän se aloittajan raskaus nyt oikeasti mitään huomiota vie hääparista pois.
Taidatte olla aika tonttuja molemmat!
Ettekö voi olla onnellisia toistenne ilosta. Hän onnellinen siitä, että teille on tulossa vauva, ja sinä onnellinen siitä, että he menevät naimisiin.
Minun mielestäni sinun aloituksesi kertoo paljon sinusta. Eli taidat olla aika huomionhakuinen, kun tällaista asiaa pitää vatvoa vauvapalstalla. Morsian taitaa olla ihan samanlainen, sillä kyllähän häissä yleensä keskustellaan vieraiden kesken paljon muustakin kuin morsiusparista.
AP! Miten siellä häissä sitten loppujen lopuksi kävi? Raivosiko Bridezilla, koska olit neljännellä kuulla raskaana, vai oliko hän tuossa ilmoituksen ja häiden välisen kuukauden aikana herännyt todellisuuteen, että elämä on?
Ja en muuten yhtään ymmärrä näitä AP:n syyttelijöitä.
AP ja hänen miehensä ilmoittavat kuukautta(!) ennen häitä, että AP on kolmannella kuulla raskaana ja täällä palstahirmut kirkuvat, että he ovat itsekkäitä ja lapsi pitäsi abortoida, koska sukulaisella on häät tulossa?
Ihme hirviöitä.
Toivattavasti ette ikinä synnytä elävää lasta itse. Ette ole niitä ansainneet. Eikä muuten antaitse onnea tuo Bridezillakaan.
Ei kai kukaan häissä vain huomio jatkuvasti morsianta? Siis jatkuvasti vain pörrää morsiamen ympärillä huokailemassa tämän ihanuutta jne? Kai nyt häissä muustakin vieraat keskenään puhuu? Ainakin itse juttelin tuntemattomampien sukulaisten kanssa ihan muuta kuin hääparista. Kukin tosin tyylillään.