Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työuupumus, kokemuksia?

Vierailija
22.09.2024 |

Miten olette huomanneet työuupumuksen? Miten hoidettiin? Voiko yhtäkkiä alkanut, lievä vainoharhaisuus olla työuupumusta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, työuupumus voi johtaa vainoharhaisuuteen, jopa psykoosiin.

Vierailija
2/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekana oireena väsymys joka ei poistunut millään. Maanantaina viikon alkaessa olin yhtä väsynyt kuin perjantaina. Töiden jälkeen en voinut tehdä MITÄÄN. Mitään vainoharhaisuutta en muista. Tulin kyllä ärtyneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa käydä vaikka työterveydessä juttelemassa. 

Vierailija
4/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla on työuupumus. 

Vierailija
5/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin!

Vierailija
6/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjaton väsymys, itkuisuus, kaikki tuntuu olevan vastaan jne.... Lähes 3kk s-lomaa ja lääkitys.

Vierailija
7/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi kunnon sumua ja ahistusta. Sitten itsemurhayritys. Vuosi saikkua ja alanvaihto. 

Vierailija
8/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui että olen täysin paska kaikessa enkä osaa mitään, ammatillinen itsetunto meni ja tuntui että pomokin vihaa mua 

Vierailija
9/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso luulee, että häntä tarkkaillaan joka paikassa, ja että sairausloma kostetaan. Luulin, että työuupumus on "vain" suunnatonta väsymystä. 

Vierailija
10/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjaton väsymys, itkuisuus, kaikki tuntuu olevan vastaan jne.... Lähes 3kk s-lomaa ja lääkitys.

Mulla myös tuommoinen olo. Lisäksi en kestä ihmisiä ja vetäydyn. Hassua tässä vielä on että tunnen itseni yksinäiseksi ja ulkopuoliseksi vaikka itse myös aiheutan sitä. Olen myös ärtynyt. Ihan jakomielitautinen olo välillä. 😢

Vierailija
11/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä kaikki alkoi, pieniä merkkejä tuli vähitellen. Lopulta olin ihan kuoleman väsynyt, ihan siis päivittäisten toimien hoitaminen alkoi tuntua koko ajan vaikeammalta ja lopulta ylivoimaiselta. Sydän hakkasi, tunnetiloina oli joko hyvin väsynyt ja välinpitämätön tai erittäin ärtynyt. Kuukausia vielä sinnittelin tässä tilassa kunnes uskoin. Sairauslomalla olin 4 kuukautta kunnes alkoi tuntua että palaan elävien kirjoihin. Työpaikan, ympäristön ja elämän totaalinen muutos tuli tehtyä. Muistan muuten että olin alkuvaiheissa vainoharhainen oman terveydentilani suhteen. Pelkäsin mennä nukkumaan, jos saan yöllä sairauskohtauksen enkä herää. Olin varma että mulla on levinnyt syöpä. Olin varma että kuolen autokolarissa jokaiselle työmatkalla.. keho ja mieli yritti kai varoittaa mua jo silloin. 

Vierailija
12/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuupumus=Lorvikatarri.

Vierailija
13/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut päällä viimeiset 15 vuotta, mutta ei työterveyslääkärit ota tosissaan, nauravat vain.

Vierailija
14/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuus, satunnaiset maniakohtaukset, äärimmäinen väsymys ja apaattisuus, kyynisyys ja negatiivinen ajattelu, mikään ei kiinnosta, ahdistaa ja ketuttaa, ajatukset pyörivät kehää, ärtyneisyys, itkuisuus, aivosumu, korkea syke,pelkotilat, ihmisten välttely, päänsärky, hengenahdistus, vatsaoireet, rytmihäiriöt ja paniikkikohtaukset. Siinä muutama oire työuupumuksesta. 

Vierailija
15/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työuupumus=Lorvikatarri.

Toivotaan, ettei sulle koskaan tule työuupumusta. Ei ole mikään leikin asia.

Vierailija
16/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Kel an kassassa ja paloin loppuun.

Ei kyllä näin ihmisiä saisi kohdella... Meillä oli inhoittavat ohjeet kaikille.

Onneksi pääsin eläkkeelle varhain

Vierailija
17/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään A I tekee raskaimmat hylkäykset, joten onnea kaikille hakijoille

Vierailija
18/19 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuupumus ja muut vastaavat ongelmat on hankalia koska toivoisi että olisi joku varma keino todeta tauti. Niinkuin raskaustesti joka näyttää että joko on tai ei ole. Ei mitään välimuotoja tai omia tuntemuksia asiasta.

Vierailija
19/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unettomuus, satunnaiset maniakohtaukset, äärimmäinen väsymys ja apaattisuus, kyynisyys ja negatiivinen ajattelu, mikään ei kiinnosta, ahdistaa ja ketuttaa, ajatukset pyörivät kehää, ärtyneisyys, itkuisuus, aivosumu, korkea syke,pelkotilat, ihmisten välttely, päänsärky, hengenahdistus, vatsaoireet, rytmihäiriöt ja paniikkikohtaukset. Siinä muutama oire työuupumuksesta. 

Mulla kaikki nämä oireet, lisäksi huimaus, sairaudentunne ja -pelko, rintarangan totaalinen jumitila, joka paikkaan koskee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi