Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pituuskysely!

kyselyikäinen
28.05.2018 |

1. Oma pituutesi (nainen/mies)
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus
3. unelmapituus kumppanille
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?

Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)

Kommentit (424)

Vierailija
141/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oma pituutesi: 173,5cm, nainen

2. kumppanisi pituus: 170cm, mies

3. unelmapituus kumppanille: 175-180cm

4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off: 165,185

5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? en koe että niillä juurikaan olisi merkitystä, olen erakkoluonne ja silloin harvoin kun jonkun seurassa viihdyn pituus on täysin toissijainen asia

Vierailija
142/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 cm, joten pitkät miehet on vähän niinku välttämättömyys, jos haluaa itsensä edes välillä tuntea pieneksi ja hennoksi. Tykkään siitä, että koen olevani mieheni seurassa "turvassa" eikä se lyhyiden miesten kanssa oikein onnistu. Ei tarvitse ottaa kaikkea syrjintänä, yhtä hyvin minä voisin valittaa, etten kelpaa lyhyille miehille, niinkun en kelpaakaan =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tttttttttt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170cm

Exä oli 192cm

Miehen on hyvä olla 182, poikani on 186cm

Jos mies on sen kokoinen, etten pääse kainaloon, vaan hän tulee minun kainaloon, hän ei ole valintani.

No alle 180cm miehiä tulee harvoin kadulla vastaan, tai sitten en huomaa eli ei ole ongelma. En tindessä kysy pituutta, kaikki on olleet sopivan mittaisia.

Suomalaisten miesten keskipituus on 179cm, joten harvoinpa niitä alle 180cm miehiä missään näkee.

en ole alkuperäisen kommentin kirjoittaja mutta tällä voi olla tekemistä sen kanssa, että esim parikymppisten miesten keskipituus on selkeästi yli tuon 180 ja usein vain omanikäisiään katsoo ns sillä silmällä ja kiinnittää pituuteen huomiota jolloin nuorest ihmisestä voi tuntua että alle 180 cm miehiä on vähän

t. nuori nainen itsekin

Vierailija
144/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 172 cm, joten pitkät miehet on vähän niinku välttämättömyys, jos haluaa itsensä edes välillä tuntea pieneksi ja hennoksi. Tykkään siitä, että koen olevani mieheni seurassa "turvassa" eikä se lyhyiden miesten kanssa oikein onnistu. Ei tarvitse ottaa kaikkea syrjintänä, yhtä hyvin minä voisin valittaa, etten kelpaa lyhyille miehille, niinkun en kelpaakaan =)

Laihduta

Vierailija
145/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 185

Naiselle sellainen 160 cm hyvä

Vierailija
146/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Eipä tämä yllätä.

Naisia on monenlaisia. Pitkiä, lyhyitä, siroja, rotevia. Mutta kaikille sopii se sama mies. Milloin on hyvä että ollaan erilaisia, milloin samiksia.

Perustelut vaihtuvat, pituus- ja raamikkuustoivomus ei.

Yksi naula lisää arkkuun jossa haudataan ajatus naisten erilaisesta miesmausta.

Vierailija
147/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tttttttttt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170cm

Exä oli 192cm

Miehen on hyvä olla 182, poikani on 186cm

Jos mies on sen kokoinen, etten pääse kainaloon, vaan hän tulee minun kainaloon, hän ei ole valintani.

No alle 180cm miehiä tulee harvoin kadulla vastaan, tai sitten en huomaa eli ei ole ongelma. En tindessä kysy pituutta, kaikki on olleet sopivan mittaisia.

Suomalaisten miesten keskipituus on 179cm, joten harvoinpa niitä alle 180cm miehiä missään näkee.

en ole alkuperäisen kommentin kirjoittaja mutta tällä voi olla tekemistä sen kanssa, että esim parikymppisten miesten keskipituus on selkeästi yli tuon 180 ja usein vain omanikäisiään katsoo ns sillä silmällä ja kiinnittää pituuteen huomiota jolloin nuorest ihmisestä voi tuntua että alle 180 cm miehiä on vähän

t. nuori nainen itsekin

"Miehen on hyvä olla 182, poikani on 186cm"

Mitenköhän nuori nainen tässä mahtoi olla kyseessä?

Vierailija
148/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 163cm nainen

2. 183cm mies

3. Mieheni pituus on juuri hyvä!

4. 170cm

5. Pidän siitä että mies on pidempi, se vain on mielestäni komeaa ja miehekästä

Vierailija
149/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lololol kirjoitti:

Heh. Eipä tämä yllätä.

Naisia on monenlaisia. Pitkiä, lyhyitä, siroja, rotevia. Mutta kaikille sopii se sama mies. Milloin on hyvä että ollaan erilaisia, milloin samiksia.

Perustelut vaihtuvat, pituus- ja raamikkuustoivomus ei.

Yksi naula lisää arkkuun jossa haudataan ajatus naisten erilaisesta miesmausta.

Mitä sinulla on tarjota naiselle? Pituus ei ole kynnyskysymys, jos vaikutat muuten kiinnostavalta. Ellet, niin olet väärä tyyppi joka tapauksessa, oli pituutesi mikä tahansa.

Vierailija
150/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oma pituutesi (nainen/mies): nainen 168cm

2. kumppanisi pituus (nainen/mies): mies 182cm

3. unelmapituus kumppanille: 181cm-190cm

4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off: n. 178 ja n. 195cm

5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?: Tykkään hrnkilökohtaisesti siitä että kumppanini on pidempi kuin minä. Tulee turvallinen ja ”naisellinen” olo itselle.

Vierailija
151/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista punaisen pillerin syöttöä tämä ketju.

Jos tämän jälkeen joku väittää että Henry Laasanen, 121212 ja muut markkina-arvoteoreetikot ovat väärässä, kyseistä ihmistä on mahdotonta ottaa vakavasti.

Vierailija
152/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

theredpilll kirjoitti:

Jos tämän jälkeen joku väittää että Henry Laasanen, 121212 ja muut markkina-arvoteoreetikot ovat väärässä, kyseistä ihmistä on mahdotonta ottaa vakavasti.

Voit ihan rauhassa uskoa noihin, omapa on valintasi ja elämäsi. Kuitenkin meitäkin on, joille ei pituus merkkaa.

Vierailija
153/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 177cm / N

2. 184cm M, exä 203cm

3. 192cm

4. minimi 182cm / maksimi 203cm

5. Yleisesti ajattelen, että naisen ja miehen täydellinen pituusero miehen hyväksi on 10-15cm. Esteettisesti tämä näyttää hyvältä. Liiallinen pituusero (<25cm) näyttää taas lähinnä naurettavalta. Pituutta tärkeämpää on kuitenkin se, että mies painaa vähintään 20kg enemmän kuin nainen, oli pituusero mikä tahansa.

Vierailija
154/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tästä ketjusta muuta paljastunutkaan kun että ovatpa naiset naurettavia. Ihannepituus suurella osalla 190cm+, jotkut jopa yli 2m. Eikä sekään haittaa jos nainen itse on jotain 150-160cm. Vaatimukset on kuitenkin tapissa.

Miksi sen pitäisi jotenkin haitata jos nainen on 150-160?

Vierailija
155/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 168,3 (N)

2. 182,5 (M)

3. 182-195

4. 180-195

Vierailija
156/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

theredpilll kirjoitti:

Kun lukee tällaista paskaa kuin mitä tämä ketju on tarjonnut, niin alan pikkuhiljaa vakuuttua siitä, että valtaosa naisista ansaitsee kaikki mahdolliset ulkonäköpaineet.

Vierailija
157/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 174 (n)

2. 170 (m)

3. Ei väliä

4. 160/200

5. Jos on liian iso ero niin on hankalampi suudella?

Vierailija
158/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oma pituutesi (nainen/mies) 175 cm (nainen)

2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus 191 cm (ex, lapseni isä)

3. unelmapituus kumppanille yli 185 cm

5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?

Ei pituudella ole mitään merkitystä, jos ihminen on ihana.

Totta kai on "kivaa", jos mies on hulppean pituinen, mutta eipä tuo ole paljon vuosien varrella auttanut...

Vaikka vastasin tuohon unelma pituuteen, että mies saisi mielellään olla yli 10 cm pidempi kuin minä, ei haittaisi, vaikka olisi minua lyhyempikin, kunhan olisi hyvä mies.

Vierailija
159/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lyhyen naisen muka pitäisi parinvalinnnassa suosia lyhyitä miehiä? Elämä lyhyenä ei ole kovin helppoa. Olisi mukavaa, jos omat lapset ylettyisivät omin avuin ottamaan ruokaa kaupan pakastealtaasta tai nostamaan kotona tavaroita ylähyllyiltä. Kahden lyhyen ihmisen lapset todennäköisesti olisivat vielä vanhempiaankin lyhyempiä tai korkeintaan enintään samanpituisia.

Vierailija
160/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tästä ketjusta muuta paljastunutkaan kun että ovatpa naiset naurettavia. Ihannepituus suurella osalla 190cm+, jotkut jopa yli 2m. Eikä sekään haittaa jos nainen itse on jotain 150-160cm. Vaatimukset on kuitenkin tapissa.

Miksi sen pitäisi jotenkin haitata jos nainen on 150-160?

Rautalangasta...

Keskipituudet on 179,6cm (miehet) ja 165,9cm (naiset).

160cm nainen = 173,7cm mies

155cm nainen = 168,7cm mies

150cm nainen = 163,7cm mies

Kuinka moni ketjun lyhyistä naisista on kertonut miehen parhaan pituuden olevan alle 170cm? Ei yksikään.

Unelmapituus on järjestään 180-195cm, riippumatta naisen pituudesta. Ne harvat poikkeuksetkin ovat todella lyhyitä naisia jotka haluavat keskipituisen miehen.

Lukuun ottamatta naisten omaa pituutta, vastaukset on kuin vedetty copypastella. Perustelutkin on aina samat ("haluan tuntea itseni turvatuksi", "haluan tuntea olevani pieni ja siro", "pitkä mies nyt vain on vetoavampi", "korkkarit").