Pituuskysely!
1. Oma pituutesi (nainen/mies)
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus
3. unelmapituus kumppanille
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)
Kommentit (424)
1. Oma pituutesi (nainen/mies)
* 172 cm, N
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus
*175 cm, M
3. unelmapituus kumppanille
* ?
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off
* -
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
* No en koe
Toisaalta masentavaa ja toisaalta helpottavaa havaita että pituusfetissi on täyttä totta, ja pituus on naisille kaikki kaikessa. Jos saat pitkän miehen ja pitkiä lapsia, olet onnistunut elämässä. Näkeehän ne pitkät savannilla pidemmälle, jotta ymmärrän toki.
Kiitän nöyrästi palstalaisia, eipä tässä enää voi elää itsepetoksessa kun n. 100 vastaajaa on sitä mieltä että 180-195cm mies on paras ja yli 170cm ehdoton minimi.
nuoriM169cm kirjoitti:
Toisaalta masentavaa ja toisaalta helpottavaa havaita että pituusfetissi on täyttä totta, ja pituus on naisille kaikki kaikessa. Jos saat pitkän miehen ja pitkiä lapsia, olet onnistunut elämässä. Näkeehän ne pitkät savannilla pidemmälle, jotta ymmärrän toki.
Kiitän nöyrästi palstalaisia, eipä tässä enää voi elää itsepetoksessa kun n. 100 vastaajaa on sitä mieltä että 180-195cm mies on paras ja yli 170cm ehdoton minimi.
Et sitten noteerannut niitä vastauksia, jotka vastasivat eri tavalla (kuten minä). Asenteessa nyt vikaa enemmän kuin missään muussa, onneksi sille voit tehdä jotain!
nuoriM169cm kirjoitti:
Kannattaa ottaa asia (mustalla) huumorilla. Sinäkin sait häviävät kortit geeniarvonnassa. Ei auta voivottelu.
Osa naisista kyllä ottaa lyhyen kun eivät saa pitkää miestä, jos huolit heidät silloin. Itse en huoli, en ole mikään vaihtoehto B.
Minä yritän vain pitkiä naisia, reippaasti yli 175cm. Pitkistä löytyy muutamia poikkeustapauksia joiden itsetunto on kunnossa. Ei tarvitse leikkiä pientä ja siroa kun eivät ole sellaisia. Pätkämiehenkin kanssa on mahdollisuus pitkiin lapsiin, kun elintärkeä pituusgeeni löytyy omasta takaa.
Mikä parasta, jos tulee pakit niin ei kärsi itsetuntokaan kun on yrittänyt jotain mikä rikkoo pariutumisen pyhiä sääntöjä :D Ei mitään hävittävää.
treffit kirjoitti:
nuoriM169cm kirjoitti:
Kiitän nöyrästi palstalaisia, eipä tässä enää voi elää itsepetoksessa kun n. 100 vastaajaa on sitä mieltä että 180-195cm mies on paras ja yli 170cm ehdoton minimi.Et sitten noteerannut niitä vastauksia, jotka vastasivat eri tavalla (kuten minä). Asenteessa nyt vikaa enemmän kuin missään muussa, onneksi sille voit tehdä jotain!
Tähän mennessä:
naisten vastauksia 75kpl
<170cm toivepituudekseen ilmoittaneita 0 kpl
treffit kirjoitti:
nuoriM169cm kirjoitti:
Kiitän nöyrästi palstalaisia, eipä tässä enää voi elää itsepetoksessa kun n. 100 vastaajaa on sitä mieltä että 180-195cm mies on paras ja yli 170cm ehdoton minimi.Et sitten noteerannut niitä vastauksia, jotka vastasivat eri tavalla (kuten minä). Asenteessa nyt vikaa enemmän kuin missään muussa, onneksi sille voit tehdä jotain!
Niinpä, ärsyttää tuo yleistys, myös esimerkiksi minä vastasin, että pituudella ei ole väliä. Mutta niitähän ei mitenkään noteerattu, väitetään vaan, että jokainen nainen miettii niehen pituutta. Ärsyttää tuollainen yleistäminen😤
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
nuoriM169cm kirjoitti:
Niinpä, ärsyttää tuo yleistys, myös esimerkiksi minä vastasin, että pituudella ei ole väliä. Mutta niitähän ei mitenkään noteerattu, väitetään vaan, että jokainen nainen miettii niehen pituutta. Ärsyttää tuollainen yleistäminen😤
Ketjun perusteella voisi ehkä sanoa että jokainen nainen joka miettii miehen pituutta, haluaa miehen olevan pitkä.
(ja enemmistö niistä jotka eivät mieti, suosii tiedostamattaan pitkiä miehiä)
hhhhhhhhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
nuoriM169cm kirjoitti:
Ketjun perusteella voisi ehkä sanoa että jokainen nainen joka miettii miehen pituutta, haluaa miehen olevan pitkä.
(ja enemmistö niistä jotka eivät mieti, suosii tiedostamattaan pitkiä miehiä)
Aloittaja toivoi kai, ettei tämä menisi kiistelyksi, mutta haluan nyt sanoa kuitenkin, että viimeiset pari ihastustani ovat olleet ehkä jotain 165cm miehiä. Nuorempana mietin pituutta, mutta nyt 29-vuotiaana se ei tosiaankaan merkitse mitään. Enkä usko, että olen ainoa joka näin ajattelee...
1. 153cm (nainen)
2. 175cm (mies)
3. 173cm
4. 160cm / 179cm
5. En halua tuntea itseäni täysin lapseksi tyypin kanssa, mutta olen tottunut olemaan lyhyt muihin verrattuna niin ainaki se 10cm ero ois hyvä, muuten tuntuu vähän omituiselta : D olen huomannut että jostai syystä on turn off mulle jos oon melkeen saman pitunen korkkareilla
1. 165 N
2. Ei ole kumppania
3. 180
4. Minimi 170 ja maksimi 190
1. 169cm(N)
2. Ikisinkku oon
3. Noh, olen kiinnostun lähemmäs 180cm ja päälle olevista miehistä. En ole mitannut...
4. Eh... kai jokin 169/190cm
5. En ole miettinyt asiaa. Kiinnostun jos kiinnostun ja harvemmin pituus vaikuttaa ratkaisevasti...
Olen 170cm
Exä oli 192cm
Miehen on hyvä olla 182, poikani on 186cm
Jos mies on sen kokoinen, etten pääse kainaloon, vaan hän tulee minun kainaloon, hän ei ole valintani.
No alle 180cm miehiä tulee harvoin kadulla vastaan, tai sitten en huomaa eli ei ole ongelma. En tindessä kysy pituutta, kaikki on olleet sopivan mittaisia.
tilastotietoa kirjoitti:
treffit kirjoitti:
nuoriM169cm kirjoitti:
Tähän mennessä:
naisten vastauksia 75kpl
<170cm toivepituudekseen ilmoittaneita 0 kpl
Voiko mies olla alle 170?
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä perustuu että nainen tuntisi itsensä suureksi ja epänaiselliseksi miehen koosta riippuen?
Naisen koko ei todellisuudessa muutu mihinkään vaikka mies vaihtuu.
Jos naiset haluatte muuttaa kokoanne niin laihduttakaa, mies ei siihen vaikuta.
Kiva hääkuva kun mies kurkistelee alaviistosta missin vieressä.
treffit kirjoitti:
Liekö tämä joku naisten itsetunto-ongelma, että miehen pitää olla isompi ja painavampi..?
T: se 170/80kg, joka deittailee nyt miestä 165/62kg eikä ole mitenkään jättiläis- tai epänaisellinen olo :D Mutta toisaalta mä olen todella skrode muutenkin (esim. kengännro 41, isot kädet, leveä rintakehä, leveät lanteet ja tykkään vielä käyttää korkokenkiä), joten jos tuntisin helposti oloni epänaiselliseksi kokoni takia, niin olisin tuntenut niin varmaan koko ikäni... Ehkä se on ns. normaalikokoisille enemmän kynnyskysymys? Kun niin moni täällä haluaa "isomman" miehen.
En siis tarkoita ilkeillä, olen ihan vaan puhtaasti utelias :)
Nallekarhumiehet ovat yleensä hoikkien naisten unelma. Sitä näkee enemmän että suurella naisella on pikkuruinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Olen 170cm
Exä oli 192cm
Miehen on hyvä olla 182, poikani on 186cm
Jos mies on sen kokoinen, etten pääse kainaloon, vaan hän tulee minun kainaloon, hän ei ole valintani.
No alle 180cm miehiä tulee harvoin kadulla vastaan, tai sitten en huomaa eli ei ole ongelma. En tindessä kysy pituutta, kaikki on olleet sopivan mittaisia.
Suomalaisten miesten keskipituus on 179cm, joten harvoinpa niitä alle 180cm miehiä missään näkee.
Vierailija kirjoitti:
tilastotietoa kirjoitti:
treffit kirjoitti:
nuoriM169cm kirjoitti:
Tähän mennessä:
naisten vastauksia 75kpl
<170cm toivepituudekseen ilmoittaneita 0 kplVoiko mies olla alle 170?
Keskipituudet Suomessa
Miehet 179,4cm
Naiset 165,9cm
10cm keskivertoa lyhyempi mies = 169,4cm
10cm keskivertoa lyhyempi nainen = 155,9cm
Eli mitäpä luulet?
Vierailija kirjoitti:
Huomionarvoista vastauksissa on se, että lyhyt nainen haluaa pitkän miehen koska sellainen viehättää ja pitkä nainen haluaa pitkän miehen koska onhan itsekin pitkä.
Silti naiset sanoo että "makuja on monia" "juuri minä nyt vain satun tykkäämään pitkistä miehistä"
Olen lyhyt nainen. Haluan keskipituisen miehen. Silloin lapsista tulee todennäköisesti minua pidempiä, mutta pituisella miehen kanssa ei ole "liikaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomionarvoista vastauksissa on se, että lyhyt nainen haluaa pitkän miehen koska sellainen viehättää ja pitkä nainen haluaa pitkän miehen koska onhan itsekin pitkä.
Silti naiset sanoo että "makuja on monia" "juuri minä nyt vain satun tykkäämään pitkistä miehistä"
Olen lyhyt nainen. Haluan keskipituisen miehen. Silloin lapsista tulee todennäköisesti minua pidempiä, mutta pituisella miehen kanssa ei ole "liikaa".
* pituuseroa