Pituuskysely!
1. Oma pituutesi (nainen/mies)
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus
3. unelmapituus kumppanille
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)
Kommentit (424)
kyselyikäinen kirjoitti:
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)
1. Olen 150cm nainen
2. 182cm mies
3. Kts. Seuraava vastaus
4. 170-185
5. No en tiedä miksi katson aina pidempiä miehiä. Kaipa se johtuu siitä että isä oli yli 170cm pitkä ja hoikka. Eikös sitä sanota että tyttö hakee isänsä kaltaista paria?
1. Oma pituutesi (nainen/mies): olen nainen 172 cm
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus: miespuolinen kumppani on 192 cm
3. unelmapituus kumppanille: 185-195 cm
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off: 172 cm
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? = koen voimakkaampaa seksuaalista vetoa minua selkeästi pidempiin miehiin. Samanpituinen tai vaan vähän pidempi joutuu kompensoimaan muilla alueilla sen mitä menettää pituudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä perustuu että nainen tuntisi itsensä suureksi ja epänaiselliseksi miehen koosta riippuen?
Naisen koko ei todellisuudessa muutu mihinkään vaikka mies vaihtuu.
Jos naiset haluatte muuttaa kokoanne niin laihduttakaa, mies ei siihen vaikuta.
Laihduttamalla kun ei voi aina muuttaa kokoa. Ei mun kengännumero pienene 41-koosta vaikka painaisin 50kg, tai mun kämmenet muutu pienemmiksi. Parempi on siis hyväksyä kokonsa ja viihtyä siinä partnerin koosta huolimatta!
Mistä johtuu että naiset järjestään pitävät tärkeänä sitä minkä pituisia ja kokoisia he ovat mieheen verrattuna (ei liian isoja), kun taas ketjuun vastanneet lyhyet miehet ovat järjestään olleet ihan ok sen kanssa jos nainen on samankokoinen tai peräti isompi?
Vaikuttaa myös siltä että isot naiset haluavat ison miehen koska ovat itsekin isoja.
Pienet naiset haluavat ison miehen koska, no kun se iso vain tuntuu seksikkäämmältä ja turvallisemmalta.
1. Oma pituutesi (nainen) 175 cm
2. edellisen kumppanin pituus (mies) 180 cm
3. unelmapituus kumppanille 185-190 cm
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off : 175-195 cm
5. miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? Halaaminen ja suuteleminen pystyasennossa on helpompaa ja luonnollisempaa, jos mies ei ole ainakaan lyhyempi. Minulla on myös todella kolho ja jättiläismäinen olo itseäni lyhyemmän miehen kanssa, mikä voi joskus tietysti johtua siitäkin, että mies kokee olonsa epävarmaksi rinnallani. Selvästi pidemmän miehen kainalossa olo on turvallinen, mutta voihan se tavallaan olla kaipuuta äidin tai ylipäätään vanhempien turvalliseen syliin.
Naiset muuten arvioivat miehen pituuden aika huonosti.
Olen 173cm. Exäni (168cm) arvioi olevansa kanssani saman pituinen. Toinen exäni (171cm) mainitsi joskus ettei häntä haittaa kun olen lyhyempi.
Sama linja on huomattu kun on kaveriporukassa huvin vuoksi mittailtu pituuksia.
1. 168 (m)
2. 175 (n)
3. ---
4 165/175
5. ---
1. 192 / mies
2. 172 / nainen
3. >150<190
4. =150 / =190
5. tanssiessa ja seksissä on haittaa, muuten ei.
1. Oma pituus 168 cm, nainen
2. Kumppanin pituus 187 cm, mies
3. Unelmapituus kumppanille 185-190 cm
4. Minimi/maksimi 180 cm/198 cm
5. Pitkä mies on miehekäs ja esim. omaan pituuteen suhteutettuna mies on ihan täydellisen pituinen, mahdun hyvin kainalopaikkaani halaukseen. Lisäksi olen aina tykännyt pitkäjalkaisista miehistä, näyttää kivalta slummit housut.
eggggu kirjoitti:
Olen 173cm. Exäni (168cm) arvioi olevansa kanssani saman pituinen. Toinen exäni (171cm) mainitsi joskus ettei häntä haittaa kun olen lyhyempi.
Sama linja on huomattu kun on kaveriporukassa huvin vuoksi mittailtu pituuksia.
Toisen pituudelle tulee ajan kuluessa jossain määrin sokeaksi. Itse olen 175 cm pitkä ja mieheni on yli 190 cm pitkä. Silti kun juttelemme ja seisomme lähekkäin, en koe hänen olevan minua juurikaan pidempi.
Vierailija kirjoitti:
eggggu kirjoitti:
Sama linja on huomattu kun on kaveriporukassa huvin vuoksi mittailtu pituuksia.Toisen pituudelle tulee ajan kuluessa jossain määrin sokeaksi. Itse olen 175 cm pitkä ja mieheni on yli 190 cm pitkä. Silti kun juttelemme ja seisomme lähekkäin, en koe hänen olevan minua juurikaan pidempi.
Ai. Entä jos miehesi olisi alle 160cm pitkä?
158 cm N
176 cm M
180 cm (en ole kyllä ikinä miettinyt, muu ratkaisee kuin pituus)
170-190 cm
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
Olen lyhyt nainen, enkä halua, että oma mies on myös poikkeuksellisen lyhyt. Lyhyet miehet usein yrittävät iskeä ja luulen, että se johtuu siitä, että haluaisivat itseään pienemmän naisen. Itse tykkään myös oikeasti pitkistä miehistä, mutta jo 30 cm pituusero alkaa haitata pussailua seisaaltaan sekä seksiä. Nykyinen on vähän lyhyt, mutta muuten isokokoinen nalle. Pituutta enemmän minua viehättää tasapainoinen olemus, ei liian suuri ylipaino tai hintelyys.
1. Oma pituutesi (nainen/mies) -Nainen, 179,5cm
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus -180cm
3. unelmapituus kumppanille -190cm
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off -Minimi on mun mittanen, maksimi yli 20cm pidempi. Menee liian epäkäytännölliseks, pidemmät ihmiset ahdistaa mua
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? -En tiedä miksi nainen "ei saa" olla pidempi. Olen tapaillut lyhyempiä miehiä ja yrittänyt päästä asiasta yli mutta ei ole onnistunut. Tunnen itseni lyhyen miehen rinnalla niin epäviehättäväksi vaikka normaalisti pidän pituudestani.
Vierailija kirjoitti:
158 cm N
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus176 cm M
3. unelmapituus kumppanille180 cm (en ole kyllä ikinä miettinyt, muu ratkaisee kuin pituus)
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off170-190 cm
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?Olen lyhyt nainen, enkä halua, että oma mies on myös poikkeuksellisen lyhyt. Lyhyet miehet usein yrittävät iskeä ja luulen, että se johtuu siitä, että haluaisivat itseään pienemmän naisen. Itse tykkään myös oikeasti pitkistä miehistä, mutta jo 30 cm pituusero alkaa haitata pussailua seisaaltaan sekä seksiä. Nykyinen on vähän lyhyt, mutta muuten isokokoinen nalle. Pituutta enemmän minua viehättää tasapainoinen olemus, ei liian suuri ylipaino tai hintelyys.
Siis jos nainen on lyhyt niin ei sovi yhteen jos molemmat on lyhyitä.
Mutta jos nainen on pitkä sopiikin yhteen jos molemmat on pitkiä.
Näppituntumalta 90% vastaajista on ilmoittanut että suosikkipituus on 180cm tai yli.
Minkä pituisille naisille se loppupuolisko miehistä sopii?
hassutperustelut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
158 cm N
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus176 cm M
3. unelmapituus kumppanille180 cm (en ole kyllä ikinä miettinyt, muu ratkaisee kuin pituus)
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off170-190 cm
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?Olen lyhyt nainen, enkä halua, että oma mies on myös poikkeuksellisen lyhyt. Lyhyet miehet usein yrittävät iskeä ja luulen, että se johtuu siitä, että haluaisivat itseään pienemmän naisen. Itse tykkään myös oikeasti pitkistä miehistä, mutta jo 30 cm pituusero alkaa haitata pussailua seisaaltaan sekä seksiä. Nykyinen on vähän lyhyt, mutta muuten isokokoinen nalle. Pituutta enemmän minua viehättää tasapainoinen olemus, ei liian suuri ylipaino tai hintelyys.
Siis jos nainen on lyhyt niin ei sovi yhteen jos molemmat on lyhyitä.
Mutta jos nainen on pitkä sopiikin yhteen jos molemmat on pitkiä.
Näppituntumalta 90% vastaajista on ilmoittanut että suosikkipituus on 180cm tai yli.
Minkä pituisille naisille se loppupuolisko miehistä sopii?
Niille joillekin naisille jossain, joita viehättää lyhyet miehet.
Kaikilla on erilainen maku, mutta juuri minä satun tykkäämään...jne.
- 161cm, nainen
- 186cm, mies
- 180-185cm
- Minimi 165cm, maksimi 190cm
- Vaatii tosin molemmat, että mies on erityisen komea/ihana muuten
- Tietty pituus vaan vetää enemmän puoleensa, kuten lihaksetkin. Kai se kertoo jotain testosteronista yms., mutta en itse näe itteeni kovin lyhyen tai pitkän miehen kanssa.
1. 162cm (n)
2. 182cm (m)
3. ~180cm
4. ~170/195cm
5. Kokoero saa tuntemaan itseni naiselliseksi. Kokisin ehkä itseni suurikokoiseksi, jos mies olisi minua lyhyempi tai hoikempi.
Eipä tästä ketjusta muuta paljastunutkaan kun että ovatpa naiset naurettavia. Ihannepituus suurella osalla 190cm+, jotkut jopa yli 2m. Eikä sekään haittaa jos nainen itse on jotain 150-160cm. Vaatimukset on kuitenkin tapissa.
1. Oma pituutesi (nainen)
160cm
2. kumppanisi pituus (mies), tai edellisen kumppanin pituus
nykyinen 174cm, edellinen n.180cm
180cm
min. 170cm ja max. 195cm
Haluan tuntea itseni pieneksi ja naiselliseksi. Omassa päässäni koen että pieni kokoni verrattuna mieheen on naisellinen asia. Kun mies on suurempi kuin minä itse, näen miehen maskuliinisempana ja vahvempana. Tämä on lähinnä tällainen fyysisen vetovoiman juttu, seksuaalinen ehkäpä. Muuten pituudella ei mitään merkitystä.