Pituuskysely!
1. Oma pituutesi (nainen/mies)
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus
3. unelmapituus kumppanille
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)
Kommentit (424)
Niin, voisin ollakin. Se on ainakin varmaa, että toinen meistä on säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää luottako ihmisten ilmoittamiin mittoihin itsestään oli kyseessä pituus tai paino. Nainen on saattanut joskus ollakin niissä mitoissa, mutta tuskin 175 senttinen mies on koskaan ollut 180 senttinen.
Exäni väitti olevansa vain 185 senttinen. Mutta osoittautui että onkin minua jopa pidempi. Virallisesti mitattuna sotilaspassissa lukee minun pituutena 188 cm olin komppanian kolmanneksi pisin. Tänä keväänä kävin lääkärillä ja nyt pituus oli vain 187. Exä sai kuitenkin aikoinaan, että minä olen menettänyt pituutta ja hän on 185 cm. Ehkä mitattu peruskolussa tuo hänen pituus.
Ihastuin toki hänen persoonaan myös pituuteen. Toinen outo asia, kun laihduin 110 kiloisesta reiluun 80 kiloon. Niin ei ollut lainkaan tyytyväinen. Syytä en voi kuin arvailla, mutta arvaan kyllä että olin häntä paljon kevyempi. Hän oli yrittänyt laihduttaa ja minä laihduin yrittämättä
Useasti oon törmänny pitkiin muijiin jotka valehtelee pituuttaan alaspäin. Tosin taitaa moni mieskin valehdella toistepäin. 179cm tai 169cm mies on varmaan harvinaisuus tinderiss.
1. 173cm, nainen
2.193cm,mies
3. 190-205cm
4. minimi 173cm, maksimi 215
5.En ennen ajatellut kumppanin pituudella olevan minulle kummempaa merkitystä (kunhan ei ole minua lyhyempi), seurustelinkin kauan itseni pituisen miehen kanssa. Nyt kuitenkin saan tästä pienestä pituuserosta jotain ihme kiksejä, ehkä se johtuu vain siitä että olen rakastunut henkilöön niin hänen kaikki ominaisuutensa miellyttävät minua kovin. Mutta koen että pituus lisää miehisyyttä, tunnen itseni naiselliseksi hänen rinnallaan (olen melko lihaksikas). Lisäksi käytännön hyöty.
Kunhan vaan netissä satuilet. Ruudun takana istuu psyykelääkkeiden turvottama ryhävalas