Pituuskysely!
1. Oma pituutesi (nainen/mies)
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus
3. unelmapituus kumppanille
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)
Kommentit (424)
166cm/n
Tapailen 171cm pitkää miestä
n.174-178cm
165-180cm
en vaan tykkää liian pitkistä eli yli 180cm. Seksi ja muutkin asiat menevät liian vaikeiksi.
Olen 172cm nainen
Olen sinkku
Unelmapituus ehkä joku 180 cm, mutta en halua tosi pitkää eli mielummin sitten lyhyempi kuin yli 190cm.
Minimi vähintään 170cm ( eli ei näkyvää pituus eroa vielä ja en käytä korkoja). Maksimi 190 cm.
Oma pituuteni on kyllä tosi hyvä ja mieluiten olisin vielä pidempi. Pituus jotenkin tasapainottaa muuten "raskasta" kehonrakennetta. En siis mitenkään ole siro ja jos olisin lyhyempi niin olisin aika "tasapaksu". Muutenkaan en tahtoisi olla lyhyt ja olen kiitollinen joka sentistä. Miehen pituus saisi sitten olla mitä vaan sen 170-190 välillä. Tuttavapiirissä on yksi 198 senttinen ja pakko sanoa, että voisi olla liian pitkä. Eli mieluummin sitten vähän lyhyempi kuin liian pitkä.Toisaalta sitten jos mies olisi kovin lyhyt ja siro niin olisin varmaan aika "iso" hänen vieressään, vaikka ei ylipaino silti ole. Ja sitten loppuun kyllä se, että juuri nyt olisin vaan iloinen jos olisi joku kumppani ja en taatusti laskisi senttejä.
1. N 157 cm
2. M 173 cm
3. -
4. 170 cm-210 cm (tästä voi kyllä joustaa kumpaankin suuntaan)
5. Tykkään että mies on mua pidempi (mikä nyt ei ole kovin vaikeaa).
Itse oon 170 ja mies 172. Mulla on aina ollut samanpituisia ja lyhyempiä miehiä. Oon vaan ihastunut niihin ja pituus on jäänyt sivuseikaksi.
1. 159cm
2. 188cm
3. 180-200cm
4. 170-200cm
5. Minua viehättää miehen suuri ja maskuliininen olemus rinnallani. Tykkään olla pieni ja "joutua" katsomaan miestä ylöspäin ja kuinka mies kumartuu kahmaisemaan minut syleilyynsä vahvoilla käsillään.
Ulkoisista tekijöistä pelkkä pituus ei kuitenkaan ole ratkaiseva tekijä. Pitkä hintelä tai huonoryhtinen mies ei sytytä yhtään, mutta taas lyhyt harteikas, lihaksikas mies sytyttää kyllä.
Varmaan pelkkää ulkoista olemusta miettiessä minun kohdallani sytyttää miehessä eniten lihaksikkuus. Sellainen mitä pystyy kunnollisella ravinnolla, luonnollisia lisäravinteita käyttäen ja fyysistä työtä tehden, punttisalilla treenaten tai kamppailulajeja harrastaen hankkimaan.
Toisaalta sitten taas joku ihana harvemmin miesten suosima parta/viiksimalli lisää vetovoimaa huomattavasti.
Monien asioiden summa tämä ihmisen ulkoinen vetovoima. Luonne onkin sitten helpompi miettiä, että millaiset piirteet sytyttää.
1. 162 (N)
2. 172 (M)
3. 185
4. 172-200
5. Pidän siitä että mies on itseäni isompi. Sekä pituuden että voiman puolesta. Olen itse pieni ja siro mutta samat ominaisuudet tuntuvat miehessä naisellisilta. Olen kyllä seurustellut joskus myös itseäni vain pari senttiä pidemmän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
tilastotietoa kirjoitti:
treffit kirjoitti:
nuoriM169cm kirjoitti:
Toisaalta masentavaa ja toisaalta helpottavaa havaita että pituusfetissi on täyttä totta, ja pituus on naisille kaikki kaikessa. Jos saat pitkän miehen ja pitkiä lapsia, olet onnistunut elämässä. Näkeehän ne pitkät savannilla pidemmälle, jotta ymmärrän toki.
Kiitän nöyrästi palstalaisia, eipä tässä enää voi elää itsepetoksessa kun n. 100 vastaajaa on sitä mieltä että 180-195cm mies on paras ja yli 170cm ehdoton minimi.Et sitten noteerannut niitä vastauksia, jotka vastasivat eri tavalla (kuten minä). Asenteessa nyt vikaa enemmän kuin missään muussa, onneksi sille voit tehdä jotain!
Tähän mennessä:
naisten vastauksia 75kpl
<170cm toivepituudekseen ilmoittaneita 0 kplVoiko mies olla alle 170?
Mun nykyinen tapailukumppani on 165cm (minä 170 ja tykkään käyttää korkokenkiä - miestä ei haittaa, kuittasi vaan että ei haitannut Tom Cruiseakaan Nicole Kidmanin kanssa :D)
Vierailija kirjoitti:
Antaa naisten haluta niitä 190cm miehiä. Itsepähän kärsivät, kun jossain vaiheessa elämäänsä tajuavat, että sellaisia miehiä ei riitä jokaiselle haluavalle. Läheskään.
Ihme katkeranoloisia viestejä. Ihmisillä on melkein kaikissa asioissa suosikkinsa. Ihan normaalia. Mitä siitä mököttämään. En minäkään saa hepulia jos joidenkin miesten mielestä pienitissinen blondi on kaikin seksikkäin vaikka itse olen isotissinen brunetti.
Ärsyttääkö vaikkapa sekin jos mies kuvailee naisen unelmavartalon olevan hoikka? Itsepähän kärsivät, kun jossain vaiheessa elämäänsä tajuavat, että hoikkia naisia ei riitä jokaiselle haluavalle. Läheskään. ;D
1. Olen nainen ja 167 cm
2. Miesystäväni on 186 cm
3. Miespuoliselle kumppanille ihannepituus olisi about 190cm, naispuoliselle suunnilleen 170cm.
4. Minimipituus naiselle olis ehkä jotain 155cm ja miehelle 170cm. Mut ei nääkään mitään dealbreakereita ole, jos tyyppi on muuten ihana.
5. Oon aina viehättynyt itseäni pidemmistä ihmisistä, etenkin miehissä viehättää pitkä ja hoikka olemus. Ken tietää mistä johtuu :D
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. 168cm, nainen
2. 191cm, mies
3. 175-> ei ylärajaa, tosin jo nykyiseni pituinen ei meinaa mahtua esim. normikokoisiin sänkyihin jne. :D
4. 170cm alaraja, ei ylärajaa
5. Olen urheilullinen nainen, en ylipainoinen, mutta lihasta on ja siksi raajat eivät ole ohuet ja hennot. Olen seurustellut aiemmin lyhyiden ja todella heiveröisten/hintelien miesten kanssa, jotka eivät harrastaneet minkäänlaista liikuntaa. Heille (ja rehellisyyden nimissä hieman myös minulle) oli ongelma, että pohkeeni olivat miltei heidän reisiensä paksuiset. En tuntenut itseäni naiselliseksi, eivätkä he selvästikään itseään miehekkäiksi. Lisäksi kumpikin painosti minua suorasti ja epäsuorasti laihtumaan ja piti lähes anorektisen näköisiä naisia seksikkäimpinä.Nykyiseni on paitsi pitkä, myös urheilullinen ja lihaksikas. Hän harrastaa paljon "jalkalajeja" kuten minäkin ja pidän erityisesti hänen lihaksikkaista, vahvoista jaloistaan. Yläkroppa on myös sopusuhtainen, ei turpean bodattu, vaan jäntevän atleettinen. Myös hän ihailee ja kiihottuu minun vartalostani, eikä todellakaan haluaisi minun laihduttavan. Tunnen itseni pieneksi ja siroksi hänen rinnallaan ja hän on vahva, jaksaa nostaa minut etc. En voisi enää kuvitella olevani heiveröisen miehen kanssa, sillä aiemmat kokemukset ovat olleet suoraan sanottuna niin p*skoja.
Nykyinen tapailukumppanini on 165cm/62kg (arvio, koska hän sanoi painavansa vähemmän kuin koirani, joka on 65kg :D), minä olen 170cm/80kg.
Hän on hoikka/jäntevä - ei harrasta salilla käyntiä mutta pyöräilee harrastusmielessä ja vatsa on litteä. hänen reitensä ovat justiinsa minun pohkeitteni paksuiset.
Ja silti - en tiedä miten on mahdollista - hän nosti minut ilmaan viime viikolla rakastelun aikana, joka alkoi seisonta-asennosta, ja mentiin siinä asennossa loppuun asti.
Eli pointti on se, että mies voi olla lyhyt ja hintelän oloinen, mutta silti ihme voimanpesä. :D (Hän on myös erittäin miehekäs ja jumaloi minun pehmeää kroppaani ja saa siis minut myös tuntemaan itseni naiselliseksi ja kauniiksi.) Eli ei kannata yleistää :) Hänellä on niin mahtava ja karismaattinen persoona, etten edes kiinnitä enää huomiota kokoeroomme. <3
Se on juurikin noin, että luonne ja kuinka itsensä hyväksyy saa suuren roolin ihmisen viehättävyyttä mitattaessa.
Nuo lyhyet miehet jotka täällä katkerana tilittää, kun moni sanonut ihannepituudeksi 190 eivät ymmärrä, että luultavasti heissä se suuri turn off on katkera ja negatiivinen luonne. Itse olen yksi niistä jotka sanoivat ihannepituudeksi n.190, mutta olen tavannut monta erittäin seksikästä ja puoleensavetävää 170cm tienoilla olevaa miestä. Heitä ei ole pituutensa haitannut.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. 168cm, nainen
2. 191cm, mies
3. 175-> ei ylärajaa, tosin jo nykyiseni pituinen ei meinaa mahtua esim. normikokoisiin sänkyihin jne. :D
4. 170cm alaraja, ei ylärajaa
5. Olen urheilullinen nainen, en ylipainoinen, mutta lihasta on ja siksi raajat eivät ole ohuet ja hennot. Olen seurustellut aiemmin lyhyiden ja todella heiveröisten/hintelien miesten kanssa, jotka eivät harrastaneet minkäänlaista liikuntaa. Heille (ja rehellisyyden nimissä hieman myös minulle) oli ongelma, että pohkeeni olivat miltei heidän reisiensä paksuiset. En tuntenut itseäni naiselliseksi, eivätkä he selvästikään itseään miehekkäiksi. Lisäksi kumpikin painosti minua suorasti ja epäsuorasti laihtumaan ja piti lähes anorektisen näköisiä naisia seksikkäimpinä.Nykyiseni on paitsi pitkä, myös urheilullinen ja lihaksikas. Hän harrastaa paljon "jalkalajeja" kuten minäkin ja pidän erityisesti hänen lihaksikkaista, vahvoista jaloistaan. Yläkroppa on myös sopusuhtainen, ei turpean bodattu, vaan jäntevän atleettinen. Myös hän ihailee ja kiihottuu minun vartalostani, eikä todellakaan haluaisi minun laihduttavan. Tunnen itseni pieneksi ja siroksi hänen rinnallaan ja hän on vahva, jaksaa nostaa minut etc. En voisi enää kuvitella olevani heiveröisen miehen kanssa, sillä aiemmat kokemukset ovat olleet suoraan sanottuna niin p*skoja.
Nykyinen tapailukumppanini on 165cm/62kg (arvio, koska hän sanoi painavansa vähemmän kuin koirani, joka on 65kg :D), minä olen 170cm/80kg.
Hän on hoikka/jäntevä - ei harrasta salilla käyntiä mutta pyöräilee harrastusmielessä ja vatsa on litteä. hänen reitensä ovat justiinsa minun pohkeitteni paksuiset.
Ja silti - en tiedä miten on mahdollista - hän nosti minut ilmaan viime viikolla rakastelun aikana, joka alkoi seisonta-asennosta, ja mentiin siinä asennossa loppuun asti.
Eli pointti on se, että mies voi olla lyhyt ja hintelän oloinen, mutta silti ihme voimanpesä. :D (Hän on myös erittäin miehekäs ja jumaloi minun pehmeää kroppaani ja saa siis minut myös tuntemaan itseni naiselliseksi ja kauniiksi.) Eli ei kannata yleistää :) Hänellä on niin mahtava ja karismaattinen persoona, etten edes kiinnitä enää huomiota kokoeroomme. <3
Se on juurikin noin, että luonne ja kuinka itsensä hyväksyy saa suuren roolin ihmisen viehättävyyttä mitattaessa.
Nuo lyhyet miehet jotka täällä katkerana tilittää, kun moni sanonut ihannepituudeksi 190 eivät ymmärrä, että luultavasti heissä se suuri turn off on katkera ja negatiivinen luonne. Itse olen yksi niistä jotka sanoivat ihannepituudeksi n.190, mutta olen tavannut monta erittäin seksikästä ja puoleensavetävää 170cm tienoilla olevaa miestä. Heitä ei ole pituutensa haitannut.
Seli seli. Kuule, kun ei sillä luonteella ole mitään merkitystä kun baarissa tulee torjutuksi heti kun on sanonut moi ja tinderissä ei tule yhtään mätchiä.
Ihan idioottimaista sanoa että kyllä se siitä jos ei ole negaativinen ja katkera luonne. Just tuollaisia juttuja mitkä naiset sanoo jotta naisviha ei kasvaisi. Juu, me nyt kohdellaan sua ihan paskasti mutta kyllä sun nyt kuitenkin pitäisi sitä hymysuin sietää.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tilastotietoa kirjoitti:
treffit kirjoitti:
nuoriM169cm kirjoitti:
Toisaalta masentavaa ja toisaalta helpottavaa havaita että pituusfetissi on täyttä totta, ja pituus on naisille kaikki kaikessa. Jos saat pitkän miehen ja pitkiä lapsia, olet onnistunut elämässä. Näkeehän ne pitkät savannilla pidemmälle, jotta ymmärrän toki.
Kiitän nöyrästi palstalaisia, eipä tässä enää voi elää itsepetoksessa kun n. 100 vastaajaa on sitä mieltä että 180-195cm mies on paras ja yli 170cm ehdoton minimi.Et sitten noteerannut niitä vastauksia, jotka vastasivat eri tavalla (kuten minä). Asenteessa nyt vikaa enemmän kuin missään muussa, onneksi sille voit tehdä jotain!
Tähän mennessä:
naisten vastauksia 75kpl
Mun nykyinen tapailukumppani on 165cm (minä 170 ja tykkään käyttää korkokenkiä - miestä ei haittaa, kuittasi vaan että ei haitannut Tom Cruiseakaan Nicole Kidmanin kanssa :D)
Ehehehe. Mutta nehän erosivat. Ja sitten nicole kuittaili että onpa kiva kun taas voi käyttää korkokenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa naisten haluta niitä 190cm miehiä. Itsepähän kärsivät, kun jossain vaiheessa elämäänsä tajuavat, että sellaisia miehiä ei riitä jokaiselle haluavalle. Läheskään.
Ihme katkeranoloisia viestejä. Ihmisillä on melkein kaikissa asioissa suosikkinsa. Ihan normaalia. Mitä siitä mököttämään. En minäkään saa hepulia jos joidenkin miesten mielestä pienitissinen blondi on kaikin seksikkäin vaikka itse olen isotissinen brunetti.
Ärsyttääkö vaikkapa sekin jos mies kuvailee naisen unelmavartalon olevan hoikka? Itsepähän kärsivät, kun jossain vaiheessa elämäänsä tajuavat, että hoikkia naisia ei riitä jokaiselle haluavalle. Läheskään. ;D
Typerä vertaus. Suuri joukko miehistä kun kuitenkin pitää isotissisistä bruneteistä. Miehet kyllä eivät ole yhdessäkään fyysisessä ominaisuudessa niin vaativia ja yksimielisiä kuin mitä naiset ovat pituuden suhteen.
kyselyikäinen kirjoitti:
1. Oma pituutesi (nainen/mies)
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus
3. unelmapituus kumppanille
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)
1. Nainen ja 175 cm
2. Edellinen kumppani oli 189 cm
3. 185-190 cm
4. Minimipituus ehkä 180 cm, maksimi varmaan jotain 210 cm
5. Jostain syystä vaan tykkään pitkistä miehistä, näin on ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tilastotietoa kirjoitti:
treffit kirjoitti:
nuoriM169cm kirjoitti:
Tähän mennessä:
naisten vastauksia 75kpl
Ehehehe. Mutta nehän erosivat. Ja sitten nicole kuittaili että onpa kiva kun taas voi käyttää korkokenkiä.
No sitten on ollut Tompalla kuitenkin joku pituuteen liittyvä alemmuuskompleksi - tai Nicolella. Mun tyypin pää on liki mun tissivaon kohdalla, jos mulla on korkokengät jalassa. Kuulemma ihan ihannetilanne XD
1. 180 cm (olen nainen)
2. 178 cm
3. & 4. ei mitään väliä
5. Olen pitkä ja huomaan katselevani enemmän itseni pituisia tai vähän lyhyempiä miehiä. Mutta käytännössä muut asiat tärkeämpiä.
1. Mies 187
2. 182
3. 178-182 on kokemuksen mukaan fyysinen optimi
4. Kaikki on korvattavissa, on ollut joskus 153-senttinenkin kumppani, eikä ahdistaisi itseä pidempikään
5. Jokin vetää pitkissä naisissa mua puoleensa. Lisäksi fyysinen läheisyys on helppoa ja asiat toimii niin pysty- kuin vaakatasossakin luonnollisesti.
1) 164cm (nainen)
2) 185cm (mies)
3) 175cm
4) 170-190cm
5) Pidän keskipitusista miehistä, mutta kuitenkin hiukan itseäni pidemmistä. Liian pitkä aiheuttaa niskakipua suukotellessa ja ongelmia seksiasennoissa ja pidän hieman lyhyempiä miehiä seksikkäämpinä.
1. 160 (N)
2. 190 (M)
3. 180->
4. 175-195
5. Miehen pituudella ei lopulta ole väliä, mutta tunnen enemmän vetoa miehiin, jotka ovat edes jonkin verran pidempiä kuin minä.
1. 177N
2. 167 M
3. 190
4. 160-210
5. Kyllä minä tykkäisin, että mies olisi pidempi. Mutta näin toisella kierroksella muut asiat painavat paljon pituutta enemmän. Miestäni pituusero ei kuulemma haittaa.
Ja noh, jokaisen miehen kokonaispituus on -kuulemma- kaksi metriä ;-)