Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pituuskysely!

kyselyikäinen
28.05.2018 |

1. Oma pituutesi (nainen/mies)
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus
3. unelmapituus kumppanille
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?

Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)

Kommentit (424)

Vierailija
201/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

engarde kirjoitti:

Hyvä ketju.

Olen aina ollut sitä mieltä ettei tietyille ulkonäköasioille voi mitään, oli kyse sitten pituudesta, vartalotyypistä, tms ja olen siksi ajatellut että on tyhmää olla pinnallinen tai väätellä toisen naisellisuutta/miehekkyyttä.

Nyt voin hyvällä omallatunnolla muuttaa mieleni. Sanan säilä heilukoon vapaasti.

Ja:

1. 181 (m)

2. 164 (exä)

3. 160

4. 150/165

5. naisen kuuluu olla siro ja pieni, isot naiset ovat rumia ja epänaisellisia, etenkin jos vartalotyyppi on miehelle ominainen (ei kapoista vyötäröä, leveät hartiat, rasvaa pakkautuu vatsaan)

Kirjoititko sinä siis tämän vastauksen vain provosoidaksesi naisia, vai oletko ihan oikeasti viehtynyt nimenomaan pieniin ja siroihin naisiin, mutta et ole sitä pinnallisuuden pelossasi vain ääneen sanonut?

Niin siis tässä on joku 10 sivua kommentteja naisilta, jotka kertovat viehättyvänsä 190 cm miehistä. Kerrohan nyt rehellisesti, pidätkö näitä naisia pinnallisina?

Miksi et vastannut kysymykseeni vaan aloit esittämään minulle vastakysymyksiä? Ja huomaa, että sinä itse käytit termiä pinnallinen, siksi minäkin sitä käytin.

En ole tuo joka nuo speksit kirjoitti. Joten vastaa nyt, miksi selasit 10 sivua kommentteja naisilta, jossa kertoivat viehättyvänsä 190 cm miehistä, mutta vasta sen ensimmäisen kommentin kohdalla, jossa mies sanoi viehättyvänsä lyhyistä ja siroista naisista, kutsuit kirjoittajaa pinnalliseksi? Ihan oikeasti haluaisin ymmärtää logiikkaasi.

Luepa nyt uudestaan kyseisen miehen kommentti ja minun kysymykseni hänelle. Minä en nimittänyt häntä pinnalliseksi vaan hän itse kertoi pitävänsä pinnallisena sitä, että arvostelee muita ihmisiä sellaisten ulkonäköseikkojen perusteella, joille ei voi mitään. Sitten hän kertoi muuttaneensa nyt mielensä ja arvosteli naisia tavalla, jota juuri kertoi pitävänsä pinnallisena. Siksi minua alkoi kiinnostamaan, että kirjoittiko hän viestinsä provosointitarkoituksella, vai onko hän aidosti ollut aina viehättynyt nimenomaan pienistä ja siroista naisista, mutta ei ole sitä vain ääneen sanonut, koska on kokenut sellaisen pinnalliseksi.

Minusta henkilökohtaisesti tuntuu pinnalliselta pitää ulkonäkötekijöitä ylipäätään merkittävinä puolisonvalinnassa, mutta siihen en ota kantaa onko pinnallisuus yhtään sen negatiivisempi asia kuin muutkaan kumppanille asetetut toiveet ja kriteerit. Jokaisella meillä on toiveita ja kriteereitä kumppanin suhteen ja saa ollakin. En pidä kauhean paheksuttavana sitä, jos nainen viehättyy pitkistä miehistä ja mies pienistä ja siroista naisista. Eivät tuntemattomien ihmisten kriteerit ole minulta mitenkään pois. En tunne tarvetta kiukutella pieniä ja siroja naisia ihaileville miehille, vaikka itse olen kaikkea muuta.

Vierailija
202/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 175

Mies 197

185-195

180

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gggggggggggggg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tästä ketjusta muuta paljastunutkaan kun että ovatpa naiset naurettavia. Ihannepituus suurella osalla 190cm+, jotkut jopa yli 2m. Eikä sekään haittaa jos nainen itse on jotain 150-160cm. Vaatimukset on kuitenkin tapissa.

Miksi sen pitäisi jotenkin haitata jos nainen on 150-160?

Rautalangasta...

Keskipituudet on 179,6cm (miehet) ja 165,9cm (naiset).

160cm nainen = 173,7cm mies

155cm nainen = 168,7cm mies

150cm nainen = 163,7cm mies

Kuinka moni ketjun lyhyistä naisista on kertonut miehen parhaan pituuden olevan alle 170cm? Ei yksikään.

Unelmapituus on järjestään 180-195cm, riippumatta naisen pituudesta. Ne harvat poikkeuksetkin ovat todella lyhyitä naisia jotka haluavat keskipituisen miehen.

Lukuun ottamatta naisten omaa pituutta, vastaukset on kuin vedetty copypastella. Perustelutkin on aina samat ("haluan tuntea itseni turvatuksi", "haluan tuntea olevani pieni ja siro", "pitkä mies nyt vain on vetoavampi", "korkkarit").

No unelmapituus nyt on ihan eri asia kuin se, minkä pituisen ihmisen kanssa voisi oikeasti pariutua. Lisäksi tällainen kysely luonnollisestikin kerää vastaajiksi enimmäkseen niitä ihmisiä, joille pituudella on merkitystä ja jotka ylipäätään ovat miettineet tällaisia asioita. Itse esimerkiksi en edes suunnitellut vastaavani tähän kyselyyn mitään, koska pituus on itselleni niin merkityksetön asia, etten ole koskaan miettinyt sellaisia juttuja, kuin että mikä olisi unelmapituus miehelle tai minkä pituinen olisi liian lyhyt/pitkä. Kysely on selkeästi kohdennettu enimmäkseen niille, joille pituudella on merkitystä tai joilla on kiinnostusta miettiä tällaisia asioita.

95 % kyselyyn vastanneista on naisia. Naiset ovat siis se pinnallisempi sukupuoli, vaikka muuta aina itkevät.

Onpa tässä ketjussa kiukkuisen ja katkeran oloinen aloittaja... Mihin paikkoihin kaipasitkaan lisää niitä senttejä tunteaksesi itsesi tosimieheksi? 😆

Vierailija
204/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 178 (n)

2. 185

3. 185-190

4. 170

5. En ole ikinä ajatellut, että pituudella olisi kauheasti väliä. Olen ihastunut itseäni lyhyempiinkin. Toisaalta tuntuu kyllä kivalta ja turvalliselta pitkän miehen rutistuksessa :)

Vierailija
205/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oma pituuteni 154

2. kumppanini pituus 180, edellisenkin 180

3. unelmapituus... ehkä joku 170-175

4. min./max. pituus joka ei vielä olisi turn-off:

168-190

5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?

En haluaisi liian pitkää kymppania. 190 alkaa olla jo kipurajoilla. Ärsyttäisi näyttää kippanalta aina toisen vierellä. Tunnen itseni usein ihan hyvän, tai normaalin pituiseksi, enkä haluaisi että lyhyys korostuisi lisää. Mut liika pituus on minulle turn off.

Ärsyttäisi katsoa aina pää takakenossa. Pussailu olisi hankalaa.

Vierailija
206/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gggggggggggggg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tästä ketjusta muuta paljastunutkaan kun että ovatpa naiset naurettavia. Ihannepituus suurella osalla 190cm+, jotkut jopa yli 2m. Eikä sekään haittaa jos nainen itse on jotain 150-160cm. Vaatimukset on kuitenkin tapissa.

Miksi sen pitäisi jotenkin haitata jos nainen on 150-160?

Rautalangasta...

Keskipituudet on 179,6cm (miehet) ja 165,9cm (naiset).

160cm nainen = 173,7cm mies

155cm nainen = 168,7cm mies

150cm nainen = 163,7cm mies

Kuinka moni ketjun lyhyistä naisista on kertonut miehen parhaan pituuden olevan alle 170cm? Ei yksikään.

Unelmapituus on järjestään 180-195cm, riippumatta naisen pituudesta. Ne harvat poikkeuksetkin ovat todella lyhyitä naisia jotka haluavat keskipituisen miehen.

Lukuun ottamatta naisten omaa pituutta, vastaukset on kuin vedetty copypastella. Perustelutkin on aina samat ("haluan tuntea itseni turvatuksi", "haluan tuntea olevani pieni ja siro", "pitkä mies nyt vain on vetoavampi", "korkkarit").

No unelmapituus nyt on ihan eri asia kuin se, minkä pituisen ihmisen kanssa voisi oikeasti pariutua. Lisäksi tällainen kysely luonnollisestikin kerää vastaajiksi enimmäkseen niitä ihmisiä, joille pituudella on merkitystä ja jotka ylipäätään ovat miettineet tällaisia asioita. Itse esimerkiksi en edes suunnitellut vastaavani tähän kyselyyn mitään, koska pituus on itselleni niin merkityksetön asia, etten ole koskaan miettinyt sellaisia juttuja, kuin että mikä olisi unelmapituus miehelle tai minkä pituinen olisi liian lyhyt/pitkä. Kysely on selkeästi kohdennettu enimmäkseen niille, joille pituudella on merkitystä tai joilla on kiinnostusta miettiä tällaisia asioita.

95 % kyselyyn vastanneista on naisia. Naiset ovat siis se pinnallisempi sukupuoli, vaikka muuta aina itkevät.

Olemme naisvaltaisella palstalla, joten luonnollisestikin vastaajista enemmistö on naisia. Kysely koskee pinnallista asiaa, joten luonnollisestikin vastaajista enemmistö on sellaisia, joita asia kiinnostaa. Todennäköisesti suurin osa niistä palstalaisista, joita ei pituusasiat kiinnosta pätkän vertaa, ei ole ketjua vaivautunut lukemaan, saati sitten kommentoimaan.

Vierailija
207/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselyikäinen kirjoitti:

1. Oma pituutesi: nainen 165 cm.

2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus: mies 180 cm.

3. unelmapituus kumppanille. Varmaan tuo 180.

4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off : 165/200

Vierailija
208/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 176cm (n)

2. 178cm (m)

3. naisella hieman minua lyhyempi ehkä, mies suunnilleen samanpituinen

4. 150 / ~180 (n), 160 / 190 (m)

5. en koe pituutta tärkeänä asiana, niin moni muu asia on tärkeämpiä viehättävyydessä.

Vierailija
209/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oma pituutesi - 155 cm (N)

2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus -190 cm

3. unelmapituus kumppanille - 182 cm

4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off - 172-190 cm

5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? - ei voi harrastaa seksiä seisaaltee eikä nää halatessa kumppanin naamaa kun on niin pitkä

Vierailija
210/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n profilointi: lyhyt mies, joka suhtautuu vihamielisesti naisiin ja kadehtien itseään pidempiin miehiin. Otan osaa! Elämäsi ei varmasti ole helppoa.

Vierailija
211/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. n. 16,5 cm

2. 15 cm

3. 20 cm

4. 13 cm

5. Itselläni voisi olla pari senttiä pitempi ja kumppanilla myös.

Vierailija
212/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. 178 (N)

2. 192 (M)

3. 192 ;)

Kaikki 175-210 cm pituudet käyvät minulle, mutta yksinkertaisesti sytyn vain todella pitkille >190 (ja roteville) miehille, joka minusta ihan luonnollista, koska olen itsekin pitkä ja roteva.

Kaikki muut samaa (tai no, olen sentin pidempi), mutta nykyinen kumppani on saman pituinen. Aina kyllä haaveilin >190 cm miehestä... Oishan se ihanaa kattoa ylöspäin ja käpertyä syliin...

Vierailija
213/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 167 cm nainen.

- ex-mies 175 cm.

- ei mitään väliä, mieluusti ei kuitenkaan yli kymmentä senttiä suuntaan taikka toiseen (en tykkää kurkotella esim pussatessa).

- no ei mikään pituus olisi turn-off... jos paketti on muuten kasassa niin ei pituudella ole mitään väliä.

- en koe. Elän nykypäivän sivistysyhteiskunnassa, joten miehen ei tarvitse puolustaa mua koollaan neidonryöstäjiltä tai metsäneläviltä, eikä mulla ole mitään tarvetta tuntea itseäni jotenkin pieneksi tai heikoksi. Kunhan päihittää mut älyllisesti niin olen onnellinen.

Vierailija
214/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen 174

Mieheni myös 174

Ihannepituus miehelle 167-182

Minimi-tai maksimipituutta ei ole.

Pituudella merkitystä kuitenkin vähän.

Vierailija
215/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. N 179cm

2. N 177cm

3. 173-191cm

4. 169cm / 194cm

Vierailija
216/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n profilointi: lyhyt mies, joka suhtautuu vihamielisesti naisiin ja kadehtien itseään pidempiin miehiin. Otan osaa! Elämäsi ei varmasti ole helppoa.

Ei nyt ihan mennyt oikein :D :D :D

-ap

Vierailija
217/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 173

2. 173

3. 175-185

Vierailija
218/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) 168cm nainen

2) 169cm

3) En ole juurikaan miettinyt mitään unelmapituutta, koska se ei tunnu tärkeältä. Mutta sanotaan nyt vaikka 175-185.

4) En missään nimessä valitsisi kumppaniani pituuden perusteella, joten tähän en voi vastata.

5) Mielestäni pituudella ei ole merkitystä.

Vierailija
219/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihihiiiii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan mennyt oikein :D :D :D

-ap

Selvästi siis jotain vieläkin pahempaa, koskaä et uskalla kertoa mitään itsestäsi tai siitä, miksi näitä asioita kyselet. Millainen hirviö onkaan tämän kaiken takana?

Vierailija
220/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 167 cm nainen.

- ex-mies 175 cm.

- ei mitään väliä, mieluusti ei kuitenkaan yli kymmentä senttiä suuntaan taikka toiseen (en tykkää kurkotella esim pussatessa).

- no ei mikään pituus olisi turn-off... jos paketti on muuten kasassa niin ei pituudella ole mitään väliä.

- en koe. Elän nykypäivän sivistysyhteiskunnassa, joten miehen ei tarvitse puolustaa mua koollaan neidonryöstäjiltä tai metsäneläviltä, eikä mulla ole mitään tarvetta tuntea itseäni jotenkin pieneksi tai heikoksi. Kunhan päihittää mut älyllisesti niin olen onnellinen.

Entäs t erroristeilta jotka valitsevat pieniä naisia kohteekseen?