Ensimmäinen näkemäsi musiikkivideo?
Mikä on ensimmäinen musiikkivideo, jonka muistat nähneesi?
Minä muistan, miten näin lapsena Björkin Human Behavior-videon ja vieläkin sen nähdessäni tulee kylmät väreet.
Kommentit (15)
Eka, joka on jäänyt mieleen on Michael Jacksonin Remember The Time.
Tuskin on ollut ensimmäinen näkemäni, mutta ensimmäinen mieleenjäänyt. Toinen jonka muistan aikojen takaa on Dire Straitsin Brothers in Arms.
Mulle tulee mieleen The Art Companyn Susanna tai Whamin Wake Me Up Before You Go-Go. Vuosi oli 1984 ja olin 10-vuotias :)
Bowie mullakin. Juuri tuo ashes to ashes.
Saattoi olla Aretha Franklinin ja George Michaelin I Knew You Were Waiting for Me. Kiinnitin lapsena huomiota Arethan isoihin kultakorviksiin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Michael Jacksonin Thriller ! Luokkavaverilla oli se videonauhurille äänitettynä ja hänen luokse oikein kokoonnuttiin katsomaan sitä.Videonauhureita ei silloin ollut vielä kaikilla. Oltiin seiskaluokalla. Toki televisiosta oli musiikkiesityksiä nähty sitä ennenkin, mutta tuo oli oikea tarina hurjina tehosteineen.
Hurriganes iltatähti ohjelmassa lapsena.
Meillä näkyi taivaskanavat jo kasarilla joten ei mitään harmainta haisuakaan
Hot Gossip tanssimassa Kenny Everett Showssa. En muista minkä biisin tahdissa mutta oli kuumaa kamaa.
En muista. Muistan että Treella kaverilla oli aina mtv eli Music Television päällä huoneessaan, jo nuorena ja se soi, välkkyi. Mietin missä aivopesussa ja hypnoosissa kaveri elää. En itse haluaisi sellaista tv:tä huoneeseen. Hän eli musiikkimaailmaa ilmeisesti.
Taitaa olla Adam and the Antsin Stand and Deliver ekoja jonka muistan. Ihan hauska.
En mitenkään voi muistaa. Minun lapsuudessani ja nuoruudessani ei ollut varsinaisia musiikkivideoita, vaan taltiointeja live-esityksistä, tai sellaisia ällötyksiä kuin Armin & Dannyn Tahdon olla sulle hellä.
Ensimmäinen musiikkivideo, joka räjäytti tajuntani, oli David Bowien Ashes to Ashes. Toki sitä ennen olin nähnyt muitakin, mutta ne eivät jääneet mieleen.