Teksti tatuointi ideoita!
Haluasin ottaa tatuoinnin joka kertoo mitä olen kokenut; pienen elämäni aikana olen kokenut paljon menetyksiä ja vaikeita asioita mutta kaikesta olen selvinnyt, yksin. Päätin toteuttaa unelmani ja opiskella rekkakuskiksi, kukaan ei uskonut että minä, pieni nainen pystyisin siihen, mutta näytin kaikille että pystyn mihin vaan.
Haluaisin tatuoinnin joka kertoo että mä pystyn mihin vaan vaikka kukaan muu ei sitä usko, selviän mistä vaan yksin en tarvitse ketään auttamaan, en vaan millään keksi mitän tekstiä + kuvaa mikä kuvastaisi tätä..
Ja olen siis 22v nainen, ihan tavallisen näköinen enkä mikään "rekkalesbo" :D
Olisko teillä idoita, sanoja, lauseita, kuvia, mitä vaan mistä voisin kehitellä tatuointia itselleni? :)
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Yhdys sanat?
Oikein kirjoitus?
Elämäm koulu?
Anna hänen teetättää tatuointi oman kirjoitustaitonsa varassa. Hän on sen ansainnut.
Capre dime!
Where road is the mill.
Läpi harmaan kiven perse edellä puuhun.
Life is tough, but for stupid it is tougher.
Miten olisi oma horoskooppimerkki? Tai teksti 'Taistelija'? Tai noh, ihan mikä hyvänsä mahtipontinen oman identiteetin puuttumista ja heikkoa itsetuntoa kuvaava teksti käy. Oikeasti ihan mikä hyvänsä tatuointi on melkoista pönötystä.
Vierailija kirjoitti:
Haluasin ottaa tatuoinnin joka kertoo mitä olen kokenut; pienen elämäni aikana olen kokenut paljon menetyksiä ja vaikeita asioita mutta kaikesta olen selvinnyt, yksin. Päätin toteuttaa unelmani ja opiskella rekkakuskiksi, kukaan ei uskonut että minä, pieni nainen pystyisin siihen, mutta näytin kaikille että pystyn mihin vaan.
Haluaisin tatuoinnin joka kertoo että mä pystyn mihin vaan vaikka kukaan muu ei sitä usko, selviän mistä vaan yksin en tarvitse ketään auttamaan, en vaan millään keksi mitän tekstiä + kuvaa mikä kuvastaisi tätä..
Ja olen siis 22v nainen, ihan tavallisen näköinen enkä mikään "rekkalesbo" :DOlisko teillä idoita, sanoja, lauseita, kuvia, mitä vaan mistä voisin kehitellä tatuointia itselleni? :)
Tatuoi otsaasi pöljän merkki.
Miksi pilaat ihosi ja kauneutesi jollain tatuointitöherryksellä?
Googlaa kiinalaisia merkkejä ja laita niitä, kukaan koskaan tie mitä siinä lukee.
Älä ota tatuointia. Osoita asenteesi elämällä, älä väittämällä muille eläväsi.
Sitä paitsi tatuoinnit ovat 99-prosenttisesti hirveän näköisiä ja epäonnistuneita, erityisesti tekstitatuoinnit.
Olet kaunis, älä pilaa luonnollista kauneittasi kuvilla jotka eivät koskaan ole sinun kaltaisesi luonnon taideteoksesi vertaisia.
Ei sinun mielestäsi tietenkään 😂😂😂
Miten puhelimesi tekee noin törkeitä kielioppivirheitä? "Enkä aijo".
Ehdotan tatskaa "Daiju, ja ylpeä sitä"