Mikä seuraavista jäätelöistä on mielestäsi paras?
Joitain jäätelöistä ei ehkä enää ole saatavilla, mutta se ei haittaa.
Kommentit (19)
Valio salmiakki. Ihme ettei Suomessa aiemmin ole keksitty salmiakin makuista jäätelöä.
Mikään ei noista ole lemppari,
Tykkään: Classic ja Super, lisäksi Aino-tuutit, Daim
Vierailija kirjoitti:
Missä on minttupuffet?!
pinnat minttu puffetille täältäkin ..
Kingis minttu"puffet" on parempi kuin Valion. Puffeteissa on nykyään huono kova keksiosa 😔
Mutta tämän listan suosikkini on kuningatar
Kiva että Wieniläistuuttikin on saanut äänen. Olin ihan varma ettei kukaan edes tiedä sitä. Se oli heino jäätelö.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kiva että Wieniläistuuttikin on saanut äänen. Olin ihan varma ettei kukaan edes tiedä sitä. Se oli heino jäätelö.
AP
Heinolastako?
Solero on paras! Ja salmiakki-Super, onko niitä enää?
Mutta äänestin Kingistä, koska se suklaasydän on aivan saakelin namia.
Pähkinätuutti ja Jenga -mehujää puuttuvat, mutta jos noista on valittava, niin sitten Kingis.
Juhlatuutti ainakin ennen oli paras. Oli sitä lakkaakin enemmän ja pikkasen isompi jätskikin oli.
Vierailija kirjoitti:
Valio salmiakki. Ihme ettei Suomessa aiemmin ole keksitty salmiakin makuista jäätelöä.
Mä tykkään salmiakista, mutta ei se mielestäni sovi ollenkaan jäätelöön eikä suklaaseen. Oon joskus aatellu, että tykkääkö joku oikeasti noista yhdistelmistä, näköjään :)
Vierailija kirjoitti:
Juhlatuutti ainakin ennen oli paras. Oli sitä lakkaakin enemmän ja pikkasen isompi jätskikin oli.
Oi lakkatuutti, lapsuuteni lemppari <3
Mulla on täysin päinvastoin. Lidlin salmiakkisuklaa on parasta suklaata jota olen syönyt ja salmiakkijäätelö maistuu mielestäni erinomaiselta. Makunsa kullakin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään salmiakista, mutta ei se mielestäni sovi ollenkaan jäätelöön eikä suklaaseen. Oon joskus aatellu, että tykkääkö joku oikeasti noista yhdistelmistä, näköjään :)
Missä on minttupuffet?!