Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lähestyminen on miehille niin hankalaa Suomessa??!

28.05.2018 |

Sitten valittavat palstoilla (tai ainakin AVlla) kuinka ovat sinkkuja? Haloo?! Missä järki?? Mene osoittamaan kiinnostusta naiseen,jos mielit deittailla tämän kanssa! Vannon ettei YKSIKÄÄN nainen heittäydy törkeäksi sinun lähestyessä häntä. On olemassa tasan kolme skenaariota:

A) Antavat numeron ja kiinnostus molemminpuolista
B) Antavat feikkinumeron, sillä eivät ole syystä tai toisesta kiinnostuneita mutta eivät kehtaa sitä kertoa
C) Eivät anna numeroa (mahdollisesti varattuja?)

See? Ei siis mitään vakavia seuraamuksia!

Viimeiset vuodet ulkomailla viettäneenä olen huomannut miesten lähestymisessa olevan huima ero! Suomessa kiinnostuksenosoituksia tuntemattomilta miehiltä tuli 0. Nykyään olen pudonnut laskuista. Sinällään arvostan Suomessa sitä,että miehet arvostavat tilaa naisen ympärillä eivätkä ole tungettelevia mutta johtaako tuo nimenomaan heidän yksinäisyyteen? Toinen asia,jota suomalaisuudessa deittailukulttuurissa arvostan on rehellisyys. "See you later" hyvästelystä ei voi koskaan olla varma näkeekö henkilöä enää. Useimmiten ei. Suomessa taas automaattisesti näkisi. Kaikkea en siis olisi muuttamassa.

Toki lähestymistavalla on merkitystä, ÄLKÄÄ KOMMENTOIKO VARTALOA!! Yksikään nainrn ei halua tuntea olevansa pelkkä lihanpala!! Tyylin kommentoiminen ok (toisaalta sekin tulee tehdä taktisesti "uu sexy jeans" revityistä farkuista ei paljon mieltä lämmitä ). Nykyään en numeroani anna (tekeydyn lähtöä tekeväksi turistiksi, paksu suomiaksentti ilahduttaa aina ystäviäni!!😁)mutta ne harvat joille olen sen antanut ovat olleet ulkoiselta olemukseltaan SIISTEJÄ, yrittäneet tutustua kunnolla (kyselleet kiinnostuksenkohteista/opiskelusta/töistä...) ja kohteliaita.

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen juttu tämä palstamiesten halu saada naiset tekemään enemmän aloitteita. Ihan kuin he kuvittelisivat, että se muuttaisi jotenkin heidän omaa tilannettaan "parisuhdemarkkinoilla"; että naiset alkaisivat puistoissa ja baareissa yhtäkkiä lähestyä juuri heitä. Eihän siinä niin kävisi vaan päinvastoin. Nyt kuka tahansa mies pystyy erottautumaan edukseen aloitteellisuudellaan, mutta jos naiset alkavat olla entistä aloitteellisempia, niin miettikääpä nyt ihan järjellä, keihin ne aloitteet kohdistuvat. Jep, juuri niihin, joita palstalla kutsutaan "alfoiksi".

Vierailija
82/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä lukemattomia kertoja naisena kokenut, että miehet tykkäävät, kun saavat yrittää iskeä, metsästää ja valloittaa. Jos nainen on liian nopeasti valmis (ja vielä hurjempaa: itse aloitteelinen), menee monelta mieheltä kiinnostus, vaikka ensi alkuun seksimielessä voisikin kiinnostaa.

Siispä ollaan ujoa mamsellia, ja miehet kokevat itsensä miehekkäiksi.

Nyt jo vanhempi rouvashenkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

D) Arvostelevat ulkonäön mielessään ja laittavat sanan kiertämään että tuo nörtti yritti vongata.

Yritin aikanaan syventää ystävyyttäni, mutta sain jatkuvasti torjuntaa joko suoraan tai signaaleina. Lopulta luovutin ja siirryin eteenpäin. Nyt kyseessä oli homattavasti ekstrovertimpi, urheilullinen nainen. Kysyin suoraan kahville ja lopputuloksen arvaatte. Sen jälkeen asiasta tiesi koko paikkakunta, myös vanha ystäväni - entinen ystäväni...

Vierailija
84/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä lukemattomia kertoja naisena kokenut, että miehet tykkäävät, kun saavat yrittää iskeä, metsästää ja valloittaa. Jos nainen on liian nopeasti valmis (ja vielä hurjempaa: itse aloitteelinen), menee monelta mieheltä kiinnostus, vaikka ensi alkuun seksimielessä voisikin kiinnostaa.

Tämä toimi silloin sodanjälkeisen tanssilavakulttuurin aikana, jolloin "vanhempi rouvashenkilö" sai lavan reunassa punastellen odotella, koska se karski ja reipas, testosteronin täyttämä tukkilaismies tulee ja vie hänet reippain ottein valssin pyörteisiin.

Ajat ovat muuttuneet, jos et sattumalta ole huomannut.

Vierailija
85/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa minkälainen lähestymistapa olisi hyvä? Tai lähinnä että miten lähestyminen kannattaa aloittaa? Missä naisia voi lähestyä, missä ei? Ulkonäköästä ei ilmeisesti kannata mainita?

Naisia voi lähestyä ihan kuten muitakin ihmisiä. Mahdotonta antaa jokaiseen tilanteeseen sopiva vinkki! Jos näet vaikkapa naisen pyörivän kaupungilla kartta (google map) kädessä niin kysy voitko auttaa. Jos hän seisoo jäätelökioskin jonossa niin kysy onko hän maistanut jotain uutta jädeä. Jne. Ihan kuten rupattelet muillekin ihmisille ja otat heihin kontaktia. Jos et ota, niin aloita siitä ennen kuin yrität herättää ikäistesi naisten kiinnostuksen. Ole iloinen, avoin, seurallinen ja aktiivinen, _nauti_ ihmisten seurasta. Älä töksäyttele. Älä kommentoi ulkonäköä, älä pyydä kahville jos on mahdollista jatkaa juttua juuri siinä missä se alkoi (puhelinnumeron tai kahville pyytämisen aika on vasta kun jomman kumman pitää jatkaa matkaa ja molemmat selkeästi ovat viihtyneet toisen seurassa). Älä lähesty naisia joilla on kuulokkeet korvilla, jokin asia tekeillä (ovat lenkillä, treenaavat, lukevat kirjaa tms), äläkä lähesty jos nainen selkeästi välttää katsekontaktia kanssasi.

Minun vinkkini miehelle on: älä lähesty naisia! Pysy heistä loitolla, älä katsele heitä, älä puhuttele heitä, käännä katseesi pois, jos sellainen sattuu näkökenttään ilmestymään. Älä ole heistä kiinnostunut, rajaa kontaktit heidän kanssaan mahdollisimman vähiin. Älä katso silmiin, älä juttele, älä mene lähelle. Kaupan kassalle voit sanoa "ole hyvä" ja "kiitos."

Jos et osaa toimia ihmisten kanssa normaalisti niin tämä on tosi hyvä neuvo. Noudatan tätä itsekkin miesten suhteen. Enkä sano edes kaupan kassalle mitään, jos on miespuolinen.

Vierailija
86/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti: naiset voisivat itsekin lähestyä miehiä!

On monta syytä mikseivät lähesty. Hyvin monella on vientiä ilman että tarvitsee olla aloitteen tekijä. Saattavat haluta kokea olonsa halutuksi eivätkä siksi lähesty. Uskovat perinteisiin (mies kosii,odottavat siis myös ensisiirtoa). Ja vaikka olisivatkin avoimia ensisiirron tekemiseen, voi heillä olla tiukat kriteerit siitä, ketä lähestyvät.

Lähestyn miehiä itse, koska silloin saan valita .....

En ymmärrä tuota argumenttia edelleenkään. Jos näen kiinnostavan miehen mutta minä en kiinnosta häntä, niin en minä häntä voi valita. Jos näen kiinnostavan miehen ja minä kiinnostan häntä, niin molemmathan siitä kiinnostuksestaan viestivät, eikä sillä ole mitään merkitystä kumpi ensin sanoo jotain.

Mutta jos se mies, josta olet kiinnostunut, ei ole sinua huomannut, menetät hyvän mahdollisuuden. Ja vaikka mies ei olisi ensi vilkaisulla sinusta niin kiinnostunut, että lähestyy sinua, hän voisi sinusta hullaantua kunhan menisit juttelemaan.

Dream on mate. Jos joku ei ole edes huomannut toista, niin tuskimpa siitä vuosisadan rakkaustarinaa tulee vaikka kuinka menisi aloitteita tekemään. Ja tämä toimii ihan kummankin sukupuolen kohdalla samoin.

Vierailija
87/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti: naiset voisivat itsekin lähestyä miehiä!

On monta syytä mikseivät lähesty. Hyvin monella on vientiä ilman että tarvitsee olla aloitteen tekijä. Saattavat haluta kokea olonsa halutuksi eivätkä siksi lähesty. Uskovat perinteisiin (mies kosii,odottavat siis myös ensisiirtoa). Ja vaikka olisivatkin avoimia ensisiirron tekemiseen, voi heillä olla tiukat kriteerit siitä, ketä lähestyvät.

Lähestyn miehiä itse, koska silloin saan valita .....

En ymmärrä tuota argumenttia edelleenkään. Jos näen kiinnostavan miehen mutta minä en kiinnosta häntä, niin en minä häntä voi valita. Jos näen kiinnostavan miehen ja minä kiinnostan häntä, niin molemmathan siitä kiinnostuksestaan viestivät, eikä sillä ole mitään merkitystä kumpi ensin sanoo jotain.

Mutta jos se mies, josta olet kiinnostunut, ei ole sinua huomannut, menetät hyvän mahdollisuuden. Ja vaikka mies ei olisi ensi vilkaisulla sinusta niin kiinnostunut, että lähestyy sinua, hän voisi sinusta hullaantua kunhan menisit juttelemaan.

En ikinä menisi juttelemaan miehelle, joka ei ensin osoita huomanneensa minua ja välitä sellaisia sanattomia signaaleja, että häntäkin kiinnostaa. (P.o. menneessä aikamuodossa, koska olen varattu enkä toivo enää koskaan palaavani sinkuksi)

Vierailija
88/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä toimi silloin sodanjälkeisen tanssilavakulttuurin aikana, jolloin "vanhempi rouvashenkilö" sai lavan reunassa punastellen odotella, koska se karski ja reipas, testosteronin täyttämä tukkilaismies tulee ja vie hänet reippain ottein valssin pyörteisiin.

Ajat ovat muuttuneet, jos et sattumalta ole huomannut.

Ajat ovat muuttuneet ja miehet ovat epävarmempia ja kommunikaatiokyvyttömämpiä kuin ennen. Osa osaa edelleen ja osa ei. Ihmettelen näitä joille kynnys ihmisten kanssa jutteluun on suuri ja oikein muistetaan kun kymmenen vuotta sitten tein kaksi aloitetta ja kumpikin torjuttiin niin nyt en sen jälkeen yritä mitään. Onko siihen juttelemiseen menoon sitten ladattava niin paljon odotuksia, että on kauhea pettymys jos ei onnistu? Miksei voi vaan jutella kaikkien ihmisten kanssa ihan niitä näitä jokapäiväisiä juttuja ilman mitään aloitetarkoitusta. Jos juttu ei suju , niin siirtyy seuraavaan ja jos sujuu niin tekee niitä aloitteita sitten tälle. Miksi tämä on niin kuoleman vakava asia?

Vierailija
89/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä aloittajan kanssa.

Se ei vaan yleensä toimi, että nainen lähestyy miestä. Poikkeuksiakin toki on.

Seli seli. On vaikea arvostaa monia naisia, kun te olette noin epärehellisiä. Jos sanoisit suoraan, että et halua lähestyä pakkien pelossa, kunnioittaisin sinua. Mutta et voi tehdä niin, koska vaikuttaisit tekopyhältä, kun et itse uskalla lähestyä, mutta oletat silti, että miesten on uskallettava lähestyä naisia. Siksi keksit noita tekosyitä.

Miehet on metsästäjiä, naiset keräilijöitä. Niin se vaan on.

miehet metsästää resursseja, ei naisia.

Ihmiskunnan historiassa naiset oli resurssi. Mitä enemmän heimoon saatiin haalittua naisia, sitä enemmän syntyi lapsia. Mitä enemmän oli porukkaa sitä vahvempia oltiin muita vastaan ja hankkimaan lisää resursseja omalle poppoolle.

Vierailija
90/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D) Arvostelevat ulkonäön mielessään ja laittavat sanan kiertämään että tuo nörtti yritti vongata.

Yritin aikanaan syventää ystävyyttäni, mutta sain jatkuvasti torjuntaa joko suoraan tai signaaleina. Lopulta luovutin ja siirryin eteenpäin. Nyt kyseessä oli homattavasti ekstrovertimpi, urheilullinen nainen. Kysyin suoraan kahville ja lopputuloksen arvaatte. Sen jälkeen asiasta tiesi koko paikkakunta, myös vanha ystäväni - entinen ystäväni...

En nyt oikein ymmärrä ajatuksen kulkuasi. Mitä haittaa siitä on jos on pyytänyt jotain kahville ja muutkin sen kuulee.? Eihän siinä ole mitään hävettävää. Kahvilla käyminen on täysin normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä. En minä ainakaan lataa siihen sen suurempia odotuksia. Jos ko henkilö ei halunnut kahville, niin oma tappionsa?

Vierailija
91/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä aloittajan kanssa.

Se ei vaan yleensä toimi, että nainen lähestyy miestä. Poikkeuksiakin toki on.

Seli seli. On vaikea arvostaa monia naisia, kun te olette noin epärehellisiä. Jos sanoisit suoraan, että et halua lähestyä pakkien pelossa, kunnioittaisin sinua. Mutta et voi tehdä niin, koska vaikuttaisit tekopyhältä, kun et itse uskalla lähestyä, mutta oletat silti, että miesten on uskallettava lähestyä naisia. Siksi keksit noita tekosyitä.

Miehet on metsästäjiä, naiset keräilijöitä. Niin se vaan on.

miehet metsästää resursseja, ei naisia.

Sinulta on jäänyt paljon ymmärtämättä.

92/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että syy suomalaisten miesten lähestymisyritysten puute johtuu useasta eri tekijästä.

Ennen muinoin vallinnut tapakulttuuri, jossa miehet ja naiset nähtiin omissa lokeroissaan toimivista lähtökohdista, ns. helpottivat lähestymisen tekoa, sillä "hakkailun"- säännöt olivat hyvin selvät. Mies teki ja häneltä odotettiin aloitteen tekoa, nainen ymmärsi tämän ja torjui kosijan jos siltä tuntui tai rohkaisi häntä jos näin halusi. Erilaisten soidinmenojen jälkeen mahdollisesti mentiin naimisiin ja miehen sekä naisen suvut ja omaisuus yhdistyivät. 

Meillä on hakkailu-kulttuuri muuttunut/poistunut yhteiskunnallisen muutosten (seksuaalinen vapautuminen, tasa-arvo, kirkon vähentynyt valta etc.) ja naisten esille tuoman  tarpeen takia - naiset haluavat, että subjektiivisesti koetut epätoivotut lähestymiset nollataan, sillä ne koetaan hyvin ahdistaviksi ja tuomittaviksi - ja tämä oikeus naisilla on.

Kääntöpuolena se muuttaa miesten positiota. Miesten aiempien aikojen miesroolin kautta tapahtuva tiettyjen sääntöjen mukaan tehdyt lähestymiset voivat nykyään päätyä häpäisyyn. Sillä miehet ja heidän tekemät aloitteet yleisellä tasolla voidaan nähdä hyvin negatiivisessa valossa - tätä on nyt ollut julkisuudessa paljonkin ilmassa. Selkeitä ohjeita aloitteen tekoon ei ole - ohjeet ovat koko ajan hyvin epämääräisiä ja absurdeja tyyliin "puhuttele/lähesty/kohtele niin kuin äitiä tai siskoasi", joka on täysin naurettava ohje.

Yleensä miesten naisille tekemä lähestymisyritys on aina riski miehelle joutua torjutuksi - tämä ei haittaa, mutta nyt on tullut lisäksi torjutuksi tuleminen häpäisemällä, tällaista olen nähnyt muutamaan otteeseen tapahtuvan.  Jotkut naiset ovat hyvin taitamattomia antamaan pakkeja ilman häpäisemistä, silloin torjuntaan liittyy pilkkaa ja halveksuntaa. Tilanteessa tuodaan esiin syvä halveksunta aloitteen tekijää kohtaan. Halveksunnan takaa paistaa ajatus "miten hän kehtaa lähestyä minua?, "olenko tehnyt jotain rohkaistakseni häntä lähestymään?", "apua inhottava/ällöttävä mies.." syitä riittää . Tällainen tilanne on miehelle hyvin kiusallinen ja tästä johtuen osa miehistä jättää lähestymättä vastakkaista sukupuolta muuta kuin arkisten asioiden tiimoilta.

Selvästikään miehet eivät osaa lukea nyky-naista tai naisten hienovaraisia viestejä, että lähestyminen olisi suotavaa tai toivottavaa, siksipä näitä miesten virhetulkintoja tulee usein ja ne päätyvät joskus katastrofeihin. Ja kun tarpeeksi usein tekee virhetulkintoja ja torjunta tapahtuu hyvin kiusallisesti, niin miehet siirtyvät takavasemmalle ja jättävät aloitteen teon tekemättä.

Vierailija
93/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

molto_vivace kirjoitti:

Uskoisin että syy suomalaisten miesten lähestymisyritysten puute johtuu useasta eri tekijästä.

Ennen muinoin vallinnut tapakulttuuri, jossa miehet ja naiset nähtiin omissa lokeroissaan toimivista lähtökohdista, ns. helpottivat lähestymisen tekoa, sillä "hakkailun"- säännöt olivat hyvin selvät. Mies teki ja häneltä odotettiin aloitteen tekoa, nainen ymmärsi tämän ja torjui kosijan jos siltä tuntui tai rohkaisi häntä jos näin halusi. Erilaisten soidinmenojen jälkeen mahdollisesti mentiin naimisiin ja miehen sekä naisen suvut ja omaisuus yhdistyivät. 

Meillä on hakkailu-kulttuuri muuttunut/poistunut yhteiskunnallisen muutosten (seksuaalinen vapautuminen, tasa-arvo, kirkon vähentynyt valta etc.) ja naisten esille tuoman  tarpeen takia - naiset haluavat, että subjektiivisesti koetut epätoivotut lähestymiset nollataan, sillä ne koetaan hyvin ahdistaviksi ja tuomittaviksi - ja tämä oikeus naisilla on.

Kääntöpuolena se muuttaa miesten positiota. Miesten aiempien aikojen miesroolin kautta tapahtuva tiettyjen sääntöjen mukaan tehdyt lähestymiset voivat nykyään päätyä häpäisyyn. Sillä miehet ja heidän tekemät aloitteet yleisellä tasolla voidaan nähdä hyvin negatiivisessa valossa - tätä on nyt ollut julkisuudessa paljonkin ilmassa. Selkeitä ohjeita aloitteen tekoon ei ole - ohjeet ovat koko ajan hyvin epämääräisiä ja absurdeja tyyliin "puhuttele/lähesty/kohtele niin kuin äitiä tai siskoasi", joka on täysin naurettava ohje.

Yleensä miesten naisille tekemä lähestymisyritys on aina riski miehelle joutua torjutuksi - tämä ei haittaa, mutta nyt on tullut lisäksi torjutuksi tuleminen häpäisemällä, tällaista olen nähnyt muutamaan otteeseen tapahtuvan.  Jotkut naiset ovat hyvin taitamattomia antamaan pakkeja ilman häpäisemistä, silloin torjuntaan liittyy pilkkaa ja halveksuntaa. Tilanteessa tuodaan esiin syvä halveksunta aloitteen tekijää kohtaan. Halveksunnan takaa paistaa ajatus "miten hän kehtaa lähestyä minua?, "olenko tehnyt jotain rohkaistakseni häntä lähestymään?", "apua inhottava/ällöttävä mies.." syitä riittää . Tällainen tilanne on miehelle hyvin kiusallinen ja tästä johtuen osa miehistä jättää lähestymättä vastakkaista sukupuolta muuta kuin arkisten asioiden tiimoilta.

Selvästikään miehet eivät osaa lukea nyky-naista tai naisten hienovaraisia viestejä, että lähestyminen olisi suotavaa tai toivottavaa, siksipä näitä miesten virhetulkintoja tulee usein ja ne päätyvät joskus katastrofeihin. Ja kun tarpeeksi usein tekee virhetulkintoja ja torjunta tapahtuu hyvin kiusallisesti, niin miehet siirtyvät takavasemmalle ja jättävät aloitteen teon tekemättä.

Kaikki voittavat, kun sosiaalisesti lahjattomat miehet jättävät aloitteet tekemättä. Jos ei ihan oikeasti osaa lukea sanatonta viestintää eikä flirttailla, niin  on ihan oikeasti parempi jättää sosiaaliset foorumit niille, jotka osaavat.

Vierailija
94/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä suotta lähestymään Suomessa. Ei tarvitse mennä kovinkaan kauaa, kun lähestymisen vastaanotto on aivan erilaista.

Vierailija
95/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä, ei niin komeana ja ujona miehenä naisten lähestyminen on silkkaa hulluutta näin #metoo:n aikakaudella.

Parisuhteet ja sosiaalinen kanssakäyminen ovat nykyään komeiden, sosiaalisesti lahjakkaiden sekä menestyvien miesten yksinoikeus. Olen mieluummin yksin ja yrittämättä kuin maksan loppuelämäni sakkoja raiskausyrityksestä tai mistä lie muusta rikoksesta joista nainen keksiikään syytteen laitta vetämään.

Vierailija
96/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T i r s k !

Vierailija
97/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

molto_vivace kirjoitti:

Kuulostaa tuo häpäisy vähän turhan voimakkaalta sanalta tässä yhteydessä. Ihmettelen vaan millaisille ihmisille te meette aloitteita tekemään jos niin käy. Miksei voi vaan keskittyä niihin arkisiin juttuihin ja jos ne sujuu ok, niin sitten tehdä niitä lähestymisyrityksiä ja aloitteita. Jos ei saa mitään vastakaikua ja toinen ei edes huomaa, miksi mennä sydänverellään aloitteita tekemään?

Vierailija
98/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä, ei niin komeana ja ujona miehenä naisten lähestyminen on silkkaa hulluutta näin #metoo:n aikakaudella.

Parisuhteet ja sosiaalinen kanssakäyminen ovat nykyään komeiden, sosiaalisesti lahjakkaiden sekä menestyvien miesten yksinoikeus. Olen mieluummin yksin ja yrittämättä kuin maksan loppuelämäni sakkoja raiskausyrityksestä tai mistä lie muusta rikoksesta joista nainen keksiikään syytteen laitta vetämään.

Hyvä ajatus sinun tapauksessasi. Lähestyminen kannattaa jättää normaaleille miehille, jotka osaavat käyttäytyä.

Vierailija
99/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et käy käsiksi tai estä tilanteesta poistumista, niin kukaan ei voi syyttää raiskausyrityksestä. Ujonkin kannattaa niitä ihmissuhdetaitoja kartuttaa ihan omaksi parhaakseen muutenkin kuin seurustelemaan päästäkseen. Introverttina ja ujona tämän tiedän itsekkin.

Vierailija
100/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä suotta lähestymään Suomessa. Ei tarvitse mennä kovinkaan kauaa, kun lähestymisen vastaanotto on aivan erilaista.

Tämä. Miksei laajenna hakua. Nettiaikakaudella kukaan ei ole paikkaan sidottu.