Miksi lähestyminen on miehille niin hankalaa Suomessa??!
Sitten valittavat palstoilla (tai ainakin AVlla) kuinka ovat sinkkuja? Haloo?! Missä järki?? Mene osoittamaan kiinnostusta naiseen,jos mielit deittailla tämän kanssa! Vannon ettei YKSIKÄÄN nainen heittäydy törkeäksi sinun lähestyessä häntä. On olemassa tasan kolme skenaariota:
A) Antavat numeron ja kiinnostus molemminpuolista
B) Antavat feikkinumeron, sillä eivät ole syystä tai toisesta kiinnostuneita mutta eivät kehtaa sitä kertoa
C) Eivät anna numeroa (mahdollisesti varattuja?)
See? Ei siis mitään vakavia seuraamuksia!
Viimeiset vuodet ulkomailla viettäneenä olen huomannut miesten lähestymisessa olevan huima ero! Suomessa kiinnostuksenosoituksia tuntemattomilta miehiltä tuli 0. Nykyään olen pudonnut laskuista. Sinällään arvostan Suomessa sitä,että miehet arvostavat tilaa naisen ympärillä eivätkä ole tungettelevia mutta johtaako tuo nimenomaan heidän yksinäisyyteen? Toinen asia,jota suomalaisuudessa deittailukulttuurissa arvostan on rehellisyys. "See you later" hyvästelystä ei voi koskaan olla varma näkeekö henkilöä enää. Useimmiten ei. Suomessa taas automaattisesti näkisi. Kaikkea en siis olisi muuttamassa.
Toki lähestymistavalla on merkitystä, ÄLKÄÄ KOMMENTOIKO VARTALOA!! Yksikään nainrn ei halua tuntea olevansa pelkkä lihanpala!! Tyylin kommentoiminen ok (toisaalta sekin tulee tehdä taktisesti "uu sexy jeans" revityistä farkuista ei paljon mieltä lämmitä ). Nykyään en numeroani anna (tekeydyn lähtöä tekeväksi turistiksi, paksu suomiaksentti ilahduttaa aina ystäviäni!!😁)mutta ne harvat joille olen sen antanut ovat olleet ulkoiselta olemukseltaan SIISTEJÄ, yrittäneet tutustua kunnolla (kyselleet kiinnostuksenkohteista/opiskelusta/töistä...) ja kohteliaita.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailla ketään jossain oikeassa elämässä kun nykyään on Tinder ja nettideittailukin?
Seksikin on parempaa virtuaalisesti. Ja turvallisempaa, jos ei levittele yhteystietojaan ja pankkitunnuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua ottaa päähän niin järjettömästi tämä että miehen pitää tehdä aloite. Samalla kun miehisyyttä runnotaan yhteiskunnan arvoasteikossa yhteispuuhin alas. Niinkun mitä järkeä tässä enää oikein on?
Ole huoleti, sinun ei pidä tehdä yhtään mitään, mitä et halua. Useimmat miehet kohtaavat joskus naisen, jonka he haluaisivat "saada itselleen", so. johon he haluaisivat tutustua ja jonka mielenkiinnon he haluaisivat herättää. Useimmat miehet tajuavat silloin tehdä jotain sen mielenkiinnon ja naisen huomion saadakseen. Mutta kukaan ei pakota. Voihan olla, että et koskaan edes kohtaa sellaista naista. Tai kohtaat, mutta laiskuus, arkuus tai kyvyttömyys estää sinua tekemästä mitään. Kukaan ei tule jälkeen päin sinua siitä syyttelemään, saat ihan vapaasti valita olla tekemättä.
Ja hei, minä takaan yhden asian: se nainen, joka bongaa sinut kaikkien miesten joukosta kaikkein kiinnostavimmaksi ja haluaa tutustua sinuun, osoittaa sen erittäin todennäköisesti. Se, tuleeko hän ensimmäisenä sanomaan sinulle jotain riippuu siitä, kuinka hyvin osaat viestittää hänelle, että kiinnostus on molemminpuolinen. Toisaalta en ymmärrä, mikä siinä kohtaa estäisi sinua itseäsikään olemasta se, joka ensimmäisenä avaa suunsa.
Vierailija 711 kirjoitti:
No rovaniemellä miehet eivät ainakaan yritä lähestyä, ei mitään kontaktia. Kaikki pitää tehä ite.
Tuu tänne lappeenrantaan niin mie nostan siut lantiosta seinälle ja panen siuta miun karelian munapatukalla!
Vierailija kirjoitti:
Minua ottaa päähän niin järjettömästi tämä että miehen pitää tehdä aloite. Samalla kun miehisyyttä runnotaan yhteiskunnan arvoasteikossa yhteispuuhin alas. Niinkun mitä järkeä tässä enää oikein on?
Tämä. Ja suomalaiset naiset luulee suomalaisia miehiä matchoiksi :D Se ei tee matchoksi jos istut terassilla kalja kädessä iho täynnä mustetta ''kovan'' näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja suomalaiset naiset luulee suomalaisia miehiä matchoiksi :D Se ei tee matchoksi jos istut terassilla kalja kädessä iho täynnä mustetta ''kovan'' näköisenä.
Mikä on matcho ja mitä ihmettä ylipäänsä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua pariutua, älä tee aloitteita. Minua ärsyttää se, että osa miehistä kuvittelee, että jonkun muun täytyy järkätä hänelle se suhde ja reikä höylättäväksi, ihan sama minkälainen mörökölli ja ujopiimä on itse. Ei ne suhteet toisillekkaan taivaasta tipahda vaan täytyy itsekkin yrittää. Tai sitten voi ostaa netistä semmoisen morsmaikun. Jostain syystä mulle netti mainostaa joskus laadukkaita, kauniita ja koulutettuja venakkoja. Sieltä löytyy halukasta naista helposti. Googlaa kerran russian girls niin jo rupee löytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailla ketään jossain oikeassa elämässä kun nykyään on Tinder ja nettideittailukin?
Seksikin on parempaa virtuaalisesti. Ja turvallisempaa, jos ei levittele yhteystietojaan ja pankkitunnuksiaan.
Tolla tavalla löytää kyllä itsensä kiristyksen uhrina. 500e westernillä tai wepcämistä nauhoitettu runkkuvideo lähetetään kaikille feissarikavereille.
T. Kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua pariutua, älä tee aloitteita. Minua ärsyttää se, että osa miehistä kuvittelee, että jonkun muun täytyy järkätä hänelle se suhde ja reikä höylättäväksi, ihan sama minkälainen mörökölli ja ujopiimä on itse. Ei ne suhteet toisillekkaan taivaasta tipahda vaan täytyy itsekkin yrittää. Tai sitten voi ostaa netistä semmoisen morsmaikun. Jostain syystä mulle netti mainostaa joskus laadukkaita, kauniita ja koulutettuja venakkoja. Sieltä löytyy halukasta naista helposti. Googlaa kerran russian girls niin jo rupee löytymään.
99% noista netin russian girlsseistä ovat huijausta. Pahimmissa tapauksessa siellä on joku miespuoleinen gansteri käyttämässä jonkun muijan kuvii.
Paraskin tapaus on sitten se että onkin joku venakko etsimässä lypsylehmiä. Paikallinen poikakaveri sillä tietenkin myös on. Nykyisin noita rikkaita pikku gangstereita löytyy omastakin takaa tarpeeksi noille paikallisille kul lankaivajille. Ei enää tarvitse tyytyä johonkin lä skiin mursun näköiseen länkkäriin kun huo raamalla kotimaassa tienaa tarpeeksi.
No ketä lähestyisin, ja missä tilanteessa??
Keski-ikäistyvä, neljääkymppiä lähestyvä mies on tilanteessa, jossa suurin osa omanikäisistä naisista on perustamassa perhettä. Iso osa ikäluokasta elää Prisma-elämää, ja ne harvat sinkut, joita omanikäisissä on, ovat usein jo niin urautuneita, että heidän kuvioihinsa on vaikeaa päästä - tuskin parisuhteelle pitkäaikaissinkuilla on tilaustakaan. Lisäksi täytyy todeta, että asun suomalaisittain (vain) keskikokoisessa kaupungissa, joten jo ihmisten määrä asettaa rajoituksia.
Netissä on vaikea yrittää, koska siellä on yhtä vapaata naista kohden ainakin 5-10 yritteliästä miestä.
Työpaikan harvat naiset ovat liki äitini ikäisiä ja parisuhteessa.
Olisi ihanaa jossakin sopivassa tilanteessa yrittää klassista, kohteliasta, herrasmiesmäistä lähestymistä, mutta kaupungilla ja kahviloissa 99% naisista näyttää joko olevan kiinni puhelimessaan tai kasvojen ilme kertoo lähinnä kirpeän sitruunan syömisestä.
Olen myös keskusteluista saanut käsityksen, että sinkkunaisistakaan valtaosa ei kaipaa lähestymisiä missään tilanteessa. Tuntuu siltä, että yksikään nainen ei tunnu kaipaavan (ketään) miestä, kaikkein vähiten minua.
Käyttäjä12181 kirjoitti:
Kun vain muistat olla kohtelias ja huomaavainen, niin varmasti se palautuu sinulle takaisin kohteliaisuutena ja huomaavaisuutena.
Voi luoja sentään, onko tämä tosissaan kirjoitettu? Lainauksesta sekä joistain muistakin viesteistä huomaa, miten pihalla jotkut naiset ovat lähestymisten realiteeteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä aloittajan kanssa.
Se ei vaan yleensä toimi, että nainen lähestyy miestä. Poikkeuksiakin toki on.
Seli seli. On vaikea arvostaa monia naisia, kun te olette noin epärehellisiä. Jos sanoisit suoraan, että et halua lähestyä pakkien pelossa, kunnioittaisin sinua. Mutta et voi tehdä niin, koska vaikuttaisit tekopyhältä, kun et itse uskalla lähestyä, mutta oletat silti, että miesten on uskallettava lähestyä naisia. Siksi keksit noita tekosyitä.
Miehet on metsästäjiä, naiset keräilijöitä. Niin se vaan on.
Ei taida olla totta, vaan suurin osa lienee ollut enemmänkin maanviljelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa minkälainen lähestymistapa olisi hyvä? Tai lähinnä että miten lähestyminen kannattaa aloittaa? Missä naisia voi lähestyä, missä ei? Ulkonäköästä ei ilmeisesti kannata mainita?
No lue se Coletten viesti. Siinähän se oli. Juttelet normaalisti kuin ihminen toiselle. Ei mitään limasia kommenteja kropasta ja seksistä. Eikä mitään iholle tuloja.
Eikä tarkoitushakuista seksin vonkaamista, eli jos tulet kapakassa valonmerkin lähetessä "ottamaan kontaktia" nainen tajuaa heti mikä sun peli on.
Tärkeintä olisi jutella normaalisti arkipäiväisissä tilanteissa naisille. Ja kuten joku toinen sanoi, siitä se lähtee jos on lähteäkseen. Jos ei, sitten sulla on uusi friendi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa minkälainen lähestymistapa olisi hyvä? Tai lähinnä että miten lähestyminen kannattaa aloittaa? Missä naisia voi lähestyä, missä ei? Ulkonäköästä ei ilmeisesti kannata mainita?
No lue se Coletten viesti. Siinähän se oli. Juttelet normaalisti kuin ihminen toiselle. Ei mitään limasia kommenteja kropasta ja seksistä. Eikä mitään iholle tuloja.
Eikä tarkoitushakuista seksin vonkaamista, eli jos tulet kapakassa valonmerkin lähetessä "ottamaan kontaktia" nainen tajuaa heti mikä sun peli on.
Tärkeintä olisi jutella normaalisti arkipäiväisissä tilanteissa naisille. Ja kuten joku toinen sanoi, siitä se lähtee jos on lähteäkseen. Jos ei, sitten sulla on uusi friendi.
Tarkoitatko friendillä ihmistä joka pitää minua outona ja lähtee pian pois? Näin siinä useimmiten tapahtuu jos vieraille naisille alkaa jutella kaupassa, kadulla tai muussa arkipäiväisessä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko friendillä ihmistä joka pitää minua outona ja lähtee pian pois? Näin siinä useimmiten tapahtuu jos vieraille naisille alkaa jutella kaupassa, kadulla tai muussa arkipäiväisessä tilanteessa.
Harva suomalainen mies osaa flirttailla ja iskeä naisia. Mistä sitten johtuukaan. Hygienia ja vaatepuoli kuntoon, käytöstavat ( kaikkia ihmisiä kohtaan ), hymy ja kiinnostuksen näyttäminen. Pelejä ei tarvitse pelata. Siinä se.
Itselleni merkitsee paljon, jos on luontoon ja eläimiin suojelevasti ja kunnioittavasti suhtautuva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on opetettu olemaan pyytämättä lainaksi sitä tunkkia.
Tämä kommentti alleviivaa joidenkin suomalaisten miesten tason. Jos kielenkäyttö on tuota luokkaa, ei ihme ettei kukaan hengittävä kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalaiset naiset osaavat olla todella törkeitä jos lähestyy. Yksikin yritti polttaa tupakan tumpilla käteen.
Nykyisin olen siirtynyt täysin ulkomaalaisiin naisiin. En ole katunut. Kauniimpia ja paremmat käytöstavat.
No aivan sama juttu naisilla. Ulkomaalaiset miehet osaavat hurmata naiset ja pitää näitä kuin kukkaa kämmenellä. Toista se on nämä Suomi- lippispäät, jotka ei saa sanaa suustaan, paitsi sen kirosanan.
Suomalaiset miehet on opetettu olemaan pyytämättä lainaksi sitä tunkkia.