Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lähestyminen on miehille niin hankalaa Suomessa??!

28.05.2018 |

Sitten valittavat palstoilla (tai ainakin AVlla) kuinka ovat sinkkuja? Haloo?! Missä järki?? Mene osoittamaan kiinnostusta naiseen,jos mielit deittailla tämän kanssa! Vannon ettei YKSIKÄÄN nainen heittäydy törkeäksi sinun lähestyessä häntä. On olemassa tasan kolme skenaariota:

A) Antavat numeron ja kiinnostus molemminpuolista
B) Antavat feikkinumeron, sillä eivät ole syystä tai toisesta kiinnostuneita mutta eivät kehtaa sitä kertoa
C) Eivät anna numeroa (mahdollisesti varattuja?)

See? Ei siis mitään vakavia seuraamuksia!

Viimeiset vuodet ulkomailla viettäneenä olen huomannut miesten lähestymisessa olevan huima ero! Suomessa kiinnostuksenosoituksia tuntemattomilta miehiltä tuli 0. Nykyään olen pudonnut laskuista. Sinällään arvostan Suomessa sitä,että miehet arvostavat tilaa naisen ympärillä eivätkä ole tungettelevia mutta johtaako tuo nimenomaan heidän yksinäisyyteen? Toinen asia,jota suomalaisuudessa deittailukulttuurissa arvostan on rehellisyys. "See you later" hyvästelystä ei voi koskaan olla varma näkeekö henkilöä enää. Useimmiten ei. Suomessa taas automaattisesti näkisi. Kaikkea en siis olisi muuttamassa.

Toki lähestymistavalla on merkitystä, ÄLKÄÄ KOMMENTOIKO VARTALOA!! Yksikään nainrn ei halua tuntea olevansa pelkkä lihanpala!! Tyylin kommentoiminen ok (toisaalta sekin tulee tehdä taktisesti "uu sexy jeans" revityistä farkuista ei paljon mieltä lämmitä ). Nykyään en numeroani anna (tekeydyn lähtöä tekeväksi turistiksi, paksu suomiaksentti ilahduttaa aina ystäviäni!!😁)mutta ne harvat joille olen sen antanut ovat olleet ulkoiselta olemukseltaan SIISTEJÄ, yrittäneet tutustua kunnolla (kyselleet kiinnostuksenkohteista/opiskelusta/töistä...) ja kohteliaita.

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti: naiset voisivat itsekin lähestyä miehiä!

On monta syytä mikseivät lähesty. Saattavat haluta kokea olonsa halutuksi eivätkä siksi lähesty.

Luuletko ettei mies halua kokea oloansa halutuksi?

Tästä syystä en lähesty naisia. Sitä paitsi, jos nainen lähestyy miestä, on se paljon varmempi merkki oikeasta kiinnostuksesta, kuin se, että mies lähestyy naista.

Itse asiassa miesten foorumeillahan enemmän selitetään, miten kuka vaan lähestyvä nainen käy kyllä = ei oikeaa kiinnostusta. Samoin aina selitetään miten naiset antaa pakkeja = vain oikeasti kiinnostuneen kanssa edetään. Näinollen vois sanoa, että nimenomaan miehen lähestyminen tuottaa varmemmin kiinnostuneen parin, kuin naisen lähestyminen.

Vierailija
62/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon aloittaja haluaa vaan miesten lähestyvän häntä jotta hänen ei itse tarvitsisi tehdä aloitetta.

Tässä on sinulle uutispommi: On parempi että nainen tekee aloitteen niin hän saa itse valita keskustelukumppaninsa, eikä joudu yhtä todennäköisesti sietämään ääliöiden lähentelyjä.

Mies

Ja mieskö on sitten velvoitettu keskustelemaan kaikkien kanssa, jotka vaan uskaltavat tehdä aloitteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Mieslukija82 kirjoitti:

Kyllä hotteja naisia lähestytään usein ja paljon ihan täällä Suomessa.

Noin muuten niitä lähestymisiä voi saada jos on lämmin ja lähestyttävän oloinen..katsopas ympärillesi ja mieti näyttääkö valtaosa siltä että haluavat lähestymisiä? Voin vannoa että ei näytä.

En ole ollut suomessa pitkään aikaan. Elokuussa tulen käymään ja ensimmäistä kertaa olen innoissani siellä vierailusta! Mutta olet oikeassa, Suomessa kuten muissakaan idän maissa (viro,latvia,liettua,venäjä jne) ei hymyillä vastaantuleville. Se on mielestäni sääli.

37: Toki yritän säästää rahaa. Täällä alkoholi on tosin hyvin halpaa Suomeen verrattuna. Saan viinipullon pilkkahintaan lidlistä niin halutessani. Juominen ei kuitenkaan kiinnosta tällä hetkellä.

Miksi pitäis hymyillä vastaantuleville? Siis ihan kadulla? Kuka jaksais kaikille koko ajan hymyillä. Kyll mulle riittää jos ihminen on ystävällinen ja avulias vaikka silloin kun oon sen kaa tekemisissä(Suomessa sitä riittää) En muuten odottais jokaisen vastaantulevan hymyilevän. Oon reissanut ja eihan siellä Auseissaki ollut mun mielest mitään sen erikoisempaa, olihan niitä ihan perus ei hymyileviä ihmisiä sielläki saman verran. Ja kyllä ne Asian miehet hymylevät ihan syystä ja ehkä liian ahdistavalta tuntui myöski huutaminen lisäksi hymylle. En vaan taju sitä Usa-n mentaliteettia. 

Vierailija
64/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa minkälainen lähestymistapa olisi hyvä? Tai lähinnä että miten lähestyminen kannattaa aloittaa? Missä naisia voi lähestyä, missä ei? Ulkonäköästä ei ilmeisesti kannata mainita?

Vierailija
65/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
66/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi säästää rahaa ja lähestyä huoría. Ne kohtelevat sinua sentään kuin ihmistä.

Vierailija
67/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat miesten lähestyvän heitä koska saavat siitä itsetuntobuustia. No other reason.

Vierailija
68/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä aloittajan kanssa.

Se ei vaan yleensä toimi, että nainen lähestyy miestä. Poikkeuksiakin toki on.

Mielipiteesi on todella huono.

Parempi niin päin, että naiset ilmoittavat kiinnostuksestaan, tai edes käyttäytyvät sillä tavalla, että heitä voi lähestyä (katsekontakti, hymy ym). Itse en ole lähestynyt naisia elämässäni kuin < 5 krt, yksikään kerta ei tuottanut tulosta. Sen sijaan olen useimmiten lähtenyt itselleni ehdottelevan naisen kanssa leikkiin mukaan, ja sellaisen kanssa olen naimisissakin.

Vierailija
69/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin semi-kyynisenä keski-ikäisenä äijänä: aika moni mies alkaa pikku hiljaa saada tarpeekseen.

Mikään ei riitä, mikään ei ole hyvä. Itse täysin keskinkertaiset naiset vaativat loputtomasti jotain aivan ihmeellistä, jokaisella elämän osa-alueella.

Miksi me miehet kohta enää ylipäätään vaivautuisimme yhtään mihinkään ? Te naiset olette niin erinomaisia, että tehän voitte hoitaa kaikkia asiat ihan keskenänne.

Paitsi jos kyseessä on esim. vaarallinen ja huonosti palkattu työ, silloin meidän miesten pitää luonnollisesti taianomaisesti ilmestyä takavasemmalta hoitamaan hommat.

Vierailija
70/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On monta syytä mikseivät lähesty. Hyvin monella on vientiä ilman että tarvitsee olla aloitteen tekijä. Saattavat haluta kokea olonsa halutuksi eivätkä siksi lähesty. Uskovat perinteisiin (mies kosii,odottavat siis myös ensisiirtoa). Ja vaikka olisivatkin avoimia ensisiirron tekemiseen, voi heillä olla tiukat kriteerit siitä, ketä lähestyvät.

Lähestyn miehiä itse, koska silloin saan valita .....

En ymmärrä tuota argumenttia edelleenkään. Jos näen kiinnostavan miehen mutta minä en kiinnosta häntä, niin en minä häntä voi valita. Jos näen kiinnostavan miehen ja minä kiinnostan häntä, niin molemmathan siitä kiinnostuksestaan viestivät, eikä sillä ole mitään merkitystä kumpi ensin sanoo jotain.

Vierailija
71/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa minkälainen lähestymistapa olisi hyvä? Tai lähinnä että miten lähestyminen kannattaa aloittaa? Missä naisia voi lähestyä, missä ei? Ulkonäköästä ei ilmeisesti kannata mainita?

Naisia voi lähestyä ihan kuten muitakin ihmisiä. Mahdotonta antaa jokaiseen tilanteeseen sopiva vinkki! Jos näet vaikkapa naisen pyörivän kaupungilla kartta (google map) kädessä niin kysy voitko auttaa. Jos hän seisoo jäätelökioskin jonossa niin kysy onko hän maistanut jotain uutta jädeä. Jne. Ihan kuten rupattelet muillekin ihmisille ja otat heihin kontaktia. Jos et ota, niin aloita siitä ennen kuin yrität herättää ikäistesi naisten kiinnostuksen. Ole iloinen, avoin, seurallinen ja aktiivinen, _nauti_ ihmisten seurasta. Älä töksäyttele. Älä kommentoi ulkonäköä, älä pyydä kahville jos on mahdollista jatkaa juttua juuri siinä missä se alkoi (puhelinnumeron tai kahville pyytämisen aika on vasta kun jomman kumman pitää jatkaa matkaa ja molemmat selkeästi ovat viihtyneet toisen seurassa). Älä lähesty naisia joilla on kuulokkeet korvilla, jokin asia tekeillä (ovat lenkillä, treenaavat, lukevat kirjaa tms), äläkä lähesty jos nainen selkeästi välttää katsekontaktia kanssasi.

Vierailija
72/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On monta syytä mikseivät lähesty. Hyvin monella on vientiä ilman että tarvitsee olla aloitteen tekijä. Saattavat haluta kokea olonsa halutuksi eivätkä siksi lähesty. Uskovat perinteisiin (mies kosii,odottavat siis myös ensisiirtoa). Ja vaikka olisivatkin avoimia ensisiirron tekemiseen, voi heillä olla tiukat kriteerit siitä, ketä lähestyvät.

Samalla tavalla miehet voivat haluta kokea olonsa halutuksi. Kaikki miehet eivät myöskään kannata perinteistä roolijakoa vaan uskovat tasa-arvoon tai sitten heille voi vain olla tiukat kriteerit siihen ketä lähestyvät.

Ja sitä paitsi aika monet naiset valittavat, että miehet lähestyvät liiankin paljon. Eri asia on sitten se, onko nämä miehet niitä keneltä lähestymistä toivotaan.

Vierailija
73/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin semi-kyynisenä keski-ikäisenä äijänä: aika moni mies alkaa pikku hiljaa saada tarpeekseen.

Mikään ei riitä, mikään ei ole hyvä. Itse täysin keskinkertaiset naiset vaativat loputtomasti jotain aivan ihmeellistä, jokaisella elämän osa-alueella.

Miksi me miehet kohta enää ylipäätään vaivautuisimme yhtään mihinkään ? Te naiset olette niin erinomaisia, että tehän voitte hoitaa kaikkia asiat ihan keskenänne.

Paitsi jos kyseessä on esim. vaarallinen ja huonosti palkattu työ, silloin meidän miesten pitää luonnollisesti taianomaisesti ilmestyä takavasemmalta hoitamaan hommat.

Näin on. Suomalainen mies on näköjään suomalaiseen naiseen verrattuna loputtoman huono.

Tämä taitaa itse asiassa olla tottakin, koska syrjäytyneistä nuorista (koulupudokkaat, ym) 9/10 taitaa olla miehiä.

Jos olisi sota, nämä alisuoriutuvat miehet kelpaisivat ilmeisesti miinoja polkemaan. Muuten miesikäluokasta 20% ei tunnu kelpaavan yhtään mihinkään. Ei työnantajille, ei kouluun, ei naisten seuraan, ei yhtään mihinkään. No, pelit ovat mukavia, po r noa tulee tuutista ja kotisohva on pakopaikka.

Kun miehistä 20% muodostaa koko ikäluokan painolastin, sen alaluokan, halpatyövoimareservin, työttömän ja tulottomimman osan, ja naiset asettuvat enimmäkseen keskivälille tai sen paremmalle puolelle, on varmaan turha niiden kolmikymppisten uranaisten huudella ja itkeä, kun miessuhteet eivät kestä eikä kukaan uskalla tulla tekemään aloitetta - samantasoisiksi kouluttautuneita ja uraputkeen päässeitä miehiä kun on vaan paljon vähemmän.

Vierailija
74/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota argumenttia edelleenkään. Jos näen kiinnostavan miehen mutta minä en kiinnosta häntä, niin en minä häntä voi valita. Jos näen kiinnostavan miehen ja minä kiinnostan häntä, niin molemmathan siitä kiinnostuksestaan viestivät, eikä sillä ole mitään merkitystä kumpi ensin sanoo jotain.

Palstamiehet haluavat seuraavaksi päästä valittamaan siitä, kuinka kaikkia muita miehiä lähestytään paitsi heitä. En ymmärrä mitä he kuvittelevat voittavansa yllyttämällä naisia suurempaan aktiivisuuteen, koska ei se heistä itsestään tee naisten silmissä yhtään entistä kiinnostavampia. Suosittujen miesten elämä vain helpottuu entisestään.

Vierailija
75/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia voi lähestyä ihan kuten muitakin ihmisiä. Mahdotonta antaa jokaiseen tilanteeseen sopiva vinkki! Jos näet vaikkapa naisen pyörivän kaupungilla kartta (google map) kädessä niin kysy voitko auttaa. Jos hän seisoo jäätelökioskin jonossa niin kysy onko hän maistanut jotain uutta jädeä. Jne. Ihan kuten rupattelet muillekin ihmisille ja otat heihin kontaktia. Jos et ota, niin aloita siitä ennen kuin yrität herättää ikäistesi naisten kiinnostuksen. Ole iloinen, avoin, seurallinen ja aktiivinen, _nauti_ ihmisten seurasta. Älä töksäyttele. Älä kommentoi ulkonäköä, älä pyydä kahville jos on mahdollista jatkaa juttua juuri siinä missä se alkoi (puhelinnumeron tai kahville pyytämisen aika on vasta kun jomman kumman pitää jatkaa matkaa ja molemmat selkeästi ovat viihtyneet toisen seurassa). Älä lähesty naisia joilla on kuulokkeet korvilla, jokin asia tekeillä (ovat lenkillä, treenaavat, lukevat kirjaa tms), äläkä lähesty jos nainen selkeästi välttää katsekontaktia kanssasi.

Minun vinkkini miehelle on: älä lähesty naisia! Pysy heistä loitolla, älä katsele heitä, älä puhuttele heitä, käännä katseesi pois, jos sellainen sattuu näkökenttään ilmestymään. Älä ole heistä kiinnostunut, rajaa kontaktit heidän kanssaan mahdollisimman vähiin. Älä katso silmiin, älä juttele, älä mene lähelle. Kaupan kassalle voit sanoa "ole hyvä" ja "kiitos."

Vierailija
76/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehet haluavat seuraavaksi päästä valittamaan siitä, kuinka kaikkia muita miehiä lähestytään paitsi heitä. En ymmärrä mitä he kuvittelevat voittavansa yllyttämällä naisia suurempaan aktiivisuuteen, koska ei se heistä itsestään tee naisten silmissä yhtään entistä kiinnostavampia. Suosittujen miesten elämä vain helpottuu entisestään.

Jaa, no en ollut tulossa tuota valittamaan. Olen naimisissa minuun ihastuneen, ja minua aktiivisesti lähestyneen naisen kanssa, ja hyvä niin. On ollut kauhean kätevää, kun hän on - suoraan sanoen - ollut enemmän rakastunut minuun kuin minä häneen. Kyllä minäkin hänestä tykkään, ei siinä mitään, ja elämä sujuu ihan auvoisasti. Riitelemme harvoin. Jos riidan aihetta tulee, pääsen sanomaan vaimolle: "mitäs valitsit minut".

Vierailija
77/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Älä lähesty naisia joilla on kuulokkeet korvilla, jokin asia tekeillä (ovat lenkillä, treenaavat, lukevat kirjaa tms), äläkä lähesty jos nainen selkeästi välttää katsekontaktia kanssasi.

Tämä karsiikin melko suuren osan suomalaisista naisista. Nykyään kun katsekontaktia halutaan luoda vain kännykkään.

Vierailija
78/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä aloittajan kanssa.

Se ei vaan yleensä toimi, että nainen lähestyy miestä. Poikkeuksiakin toki on.

Seli seli. On vaikea arvostaa monia naisia, kun te olette noin epärehellisiä. Jos sanoisit suoraan, että et halua lähestyä pakkien pelossa, kunnioittaisin sinua. Mutta et voi tehdä niin, koska vaikuttaisit tekopyhältä, kun et itse uskalla lähestyä, mutta oletat silti, että miesten on uskallettava lähestyä naisia. Siksi keksit noita tekosyitä.

Miehet on metsästäjiä, naiset keräilijöitä. Niin se vaan on.

miehet metsästää resursseja, ei naisia.

Vierailija
79/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos se mies, josta olet kiinnostunut, ei ole sinua huomannut, menetät hyvän mahdollisuuden. Ja vaikka mies ei olisi ensi vilkaisulla sinusta niin kiinnostunut, että lähestyy sinua, hän voisi sinusta hullaantua kunhan menisit juttelemaan.

Vierailija
80/157 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meetoo