Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä naiset arvostelevat miesten Tinder-profiilit

Vierailija
28.05.2018 |

Laita kuvaus omastasi ja me arvostelemme, annamme vinkkejä sekä kerromme mikä on pielessä.

Kommentit (125)

121/125 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28 vuotias mies

Profiilissa ammatti(yrittäjä) koulutus AMK

Kuvissa lähikuva hymyn kanssa siisteissä vaatteissa, harrastuskuva kajakoinnista järvellä, minä torkkumassa kissani kanssa riippumatossa, ja minä pihalla talvitamineissa.

Profiilitekstinä: 190 senttinen miehenpuoli savosta, seuraa katsastamassa täältä tinderistä. Pidän rauhallisista koti-illoista, ulkoilusta luonnossa, virkistysmatkoista ulkomaille ja ruuanlaitosta muille immeisille.

Hakusessa olisi tupakoimaton ja alkoholia kohtuudella käyttävä neitonen joka olisi kiinnostunut lähemmästäkin tuttavuudesta.

Tosi hyvä!

122/125 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42-vuotias palomies XXXXXX:sta (kaupunki) etsii n. 30-45-vuotiasta naista tositarkoituksella. Minulla ei ole lapsia mutta jos sinulla on, toivon exän olevan yhteistyökykyinen. Voisin halutakin omiakin lapsia. Olen 187cm ja 80 kg. Harrastan salia ja lenkkeilyä ja heh Playstationia. Kesäisin uin paljon järvessä ja vietän aikaa mökilläni. Siellä luen mieluiten. Pidän eläimistä mutta en omista sellaisia. Matkustelen mielelläni. Toivon että olet uskollinen, mukava ja rehellinen.

Kolme kuvaa, naama, kokovartalo ja lenkkeilykuva.

Mun mielestä tuo toive yhteistyökykyisestä exästä on aika erikoinen, siis jos sen kirjoittaa tuolla tavalla suoraan. Tulee mieleen, että onko henkilöllä ollut aiemmin huonoja kokemuksia seurustelusta naisen kanssa, jolla on lapsia ? Harva nainen varmaan myöntää uudelle kumppanille, että ex-puoliso on vaikea luonne 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/125 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereelta Helsinkiin muuttanut puhelias toisen vuoden kauppatieteilijä 📚 Tykkään mökkeilystä, koirista, jugendarkkitehtuurista, matkustelusta ja talouden seuraamisesta. Lentopalloa tulee pelailtua ja salilla käytyä 💁

Mites tää?

Hyvä! Onhan sulla ikä myös mainittu?

Vierailija
124/125 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomiehen teksti tosi kiva, toi "heh Playstationia" toi hymyn huulille 😄 Sen eksä jutun jättäisin kyl pois, vaikka paljastaakin että varmaan on vastaavasta ollut jossain muodossa kokemusta.

Vierailija
125/125 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v mies. Haalariduunari. Kotikissa, vilukissa, amatöörileipuri ja -ompelija. Ylipitkät kävelylenkit, hyvä kirja ja nokoset on parhautta.

Etsin elämänkumppania. Hidas lämpeämään joten halua tutustua rauhassa.

1. kuva: minä muutama hakaneula suussa ompelemassa.

2. kuva: minä kirja naamalla torkkumassa.

3. Joku ulkoilukuva jossakin

4. Minä rässiliivi ja Crust-pöksyt päällä keikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän