Täällä naiset arvostelevat miesten Tinder-profiilit
Laita kuvaus omastasi ja me arvostelemme, annamme vinkkejä sekä kerromme mikä on pielessä.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, arvostelkaa tämä:
Mies, 36. Ei koulutusta tai työpaikkaa kuvauksessa. Viisi kuvaa: selfie, harrastuskuva, kuva koiran kanssa, lomakuva wtc-tornista ja huumorikuva. Matcheja ehkä kerran viikossa.
mies on kalju ja läski raksamies
Kumpikaan ei osunut. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, arvostelkaa tämä:
Mies, 36. Ei koulutusta tai työpaikkaa kuvauksessa. Viisi kuvaa: selfie, harrastuskuva, kuva koiran kanssa, lomakuva wtc-tornista ja huumorikuva. Matcheja ehkä kerran viikossa.
1/5.
Laita ammatti, koulutus ja pituus. Plussa useista kuvista. Huumorikuva pois.
(laita tiedot sun statuksesta)
Niin? Onhan siinä eroa deittaileeko roskakuskia tai lääkäriä.
Juu roskakuski siivoa paskat pois ettemme sairastu. Lääkäri kirjoittaa myrkkyreseptejä niin, että sairastut.
Puhtaana pitäjä vai myrkyttäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
34v nuorimies Espoosta, vakitöissä valtion virassa. Harrastan uimista, marjastusta, sienestystä ja koiran (mopsi) kanssa ulkoilua.
Etsin ikäistäni naisystävää joka viihtyy myös luonnossa.Sitten on vielä kuva missä istun kalliolla metsän vieressä ja toinen kuva missä seison uimarannalla shortseissa.
Oi, tämähän on ihan unelma. Harmi että olen itse liian vanha ja naimisissa. -N50+
Vastaava profiili ei herätä 30-40v naisissa mitään kiinnostusta.
M35[/quote
Kai siellä pääkaupunkiseudullakin on marjanpominnasta ja sienestyksestä kiinnostuneita luonnosta pitäviä naisia. Kuulostat mielestäni mukavalta ja ok tyypiltä, mutta olen toinen 50+ täti (naimisissa). Eikö siellä ole facessa tai IR luontoharrastusryhmiä. Voisin kuvitella, että kohderyhmäsi on jossain muualla kuin tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28 vuotias mies
Profiilissa ammatti(yrittäjä) koulutus AMK
Kuvissa lähikuva hymyn kanssa siisteissä vaatteissa, harrastuskuva kajakoinnista järvellä, minä torkkumassa kissani kanssa riippumatossa, ja minä pihalla talvitamineissa.
Profiilitekstinä: 190 senttinen miehenpuoli savosta, seuraa katsastamassa täältä tinderistä. Pidän rauhallisista koti-illoista, ulkoilusta luonnossa, virkistysmatkoista ulkomaille ja ruuanlaitosta muille immeisille.
Hakusessa olisi tupakoimaton ja alkoholia kohtuudella käyttävä neitonen joka olisi kiinnostunut lähemmästäkin tuttavuudesta.
Tämä toiminee. Hieman yrität erottua massasta ja matcheja tulee.
Yritin jotain tällaista välissä. Ei todellakaan erotu. Täysi mahdottomuus tehdä hyvä profiili. Siltä minusta ainakin alkaa tuntua.
Kannattaa kaikki panostukset kyllä laittaa niihin kuviin. Olen entistä varmempi tästä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju sai aikaan päätöksen. Luovutan. En tiedä mitä naiset haluaa. Luulin olevani hauska ja poikkeava, mutta oonkin tylsä ja epäviehättävä. Jos pitää olla muuta kuin on saadakseen matcheja niin onko se järkevää?
Normaalit miehet saavat matcheja.
1. Kuva: ammattimaisesti otettu ja paranneltu, muutama extra-kuva hyvällä maulla
2. Status: pituus, ammatti (=tulot)
3. Seksualisuus: jotain pikkutuhmaa rivien väliin
Ja johan mätchejä sataa laariin
43v vapaa mies. Lääkärin koulutus, Varallisuutta löytyy ja töissä en enää käy. Hoidan omaisuuttani. 183cm, 85kg, urheilen riittävästi. Hauskannäköinen.
Haluan anaaliseksistä pitävän neitokaisen joka on koulutettu ja osaa pitää itsestään huolta. Oranssit törröhuulet älkööt vaivautuko.
Kuva minusta keskustajugend parvekkella, kesämökillä, alpeilla.
Ei koiria eikä kissoja.
Vierailija kirjoitti:
28 vuotias mies
Kuvissa lähikuva hymyn kanssa siisteissä vaatteissa, harrastuskuva kajakoinnista järvellä, minä torkkumassa kissani kanssa riippumatossa, ja minä pihalla talvitamineissa.
Profiilitekstinä: 190 senttinen miehenpuoli savosta, seuraa katsastamassa täältä tinderistä. Pidän rauhallisista koti-illoista, ulkoilusta luonnossa, virkistysmatkoista ulkomaille ja ruuanlaitosta muille immeisille.
Hakusessa olisi tupakoimaton ja alkoholia kohtuudella käyttävä neitonen joka olisi kiinnostunut lähemmästäkin tuttavuudesta.
Itsekkin savolaisena ymmärrän, että suoraan asiaan meneminen ja lyhyt ja ytimekäs esittäytyminen on vaikeaa. Turhat lätinät pois ja jotain sinun kiinnostuksen kohteita paremmin esiin. Miksi valkkaisin juuri sinut? Ei varmaan tartte sanoa erikseen olevansa tinderissä jos kerta jo profiili on siellä. Mitä seuraa haet? Jos savolainen sanoo, että haluaa tehdä lähempää tuttavuutta niin tulkitsisin sen kyllä pelkän seksiseuran hakemiseksi?
Doctor soctor kirjoitti:
43v vapaa mies. Lääkärin koulutus, Varallisuutta löytyy ja töissä en enää käy. Hoidan omaisuuttani. 183cm, 85kg, urheilen riittävästi. Hauskannäköinen.
Haluan anaaliseksistä pitävän neitokaisen joka on koulutettu ja osaa pitää itsestään huolta. Oranssit törröhuulet älkööt vaivautuko.
Ei koiria eikä kissoja.
Ei paljon lisättävää 10/10 profiili.
Aika paljon pitää tsempata jos meinaa paremmaksi laittaa.
Tämä profiili imuroi 90% naisista ja on varaa mistä valita.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tajuan miksi Tinderini on hiljainen.
t. tuo teenjuoja
Minä ainakin saattaisin innostua juuri tuosta teejutustasi, jos tinderiä käyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Doctor soctor kirjoitti:
Ei koiria eikä kissoja.
Toivottavasti tuo oli sarkasmia. Mikäli joku noin tyhmän profiilin oikeasti laittaa, niin ihme on jos löytyy 40 v "neitokaisia" ottamaan anaalia. Täytyy olla vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Doctor soctor kirjoitti:
Ei koiria eikä kissoja.
joo-o...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. tuo teenjuoja
Minä ainakin saattaisin innostua juuri tuosta teejutustasi, jos tinderiä käyttäisin.
Hei, kiitos. Piristit päivääni. Tee ei ole mulle mikään pakkomielle, mutta yritin tuoda esiin persoonani.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin tavoitelluin ja komeimmaksi kehuttu bachelori etsii omillaan toimeentulevaa kaunista naista jakamaan elämän.
Pituus >180cm: check
Tulot >100k: checkYliopistokoulutus: check
Ps. koira-kuvalliset ja mt-häiriöiset ei kannata vaivautua.
Miksi kehuskella rahoillaan jos haluaa omillaan toimeentulevan naisen :D
Vierailija kirjoitti:
28 vuotias mies
Kissasta plussaa, muuten vähän lavea ja mitäänsanomaton teksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. tuo teenjuoja
Hei, kiitos. Piristit päivääni. Tee ei ole mulle mikään pakkomielle, mutta yritin tuoda esiin persoonani.
Kiva kuulla, että piristin :) Itsekin pidän paljon teestä, siksi kiinnitin huomiota siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin tavoitelluin ja komeimmaksi kehuttu bachelori etsii omillaan toimeentulevaa kaunista naista jakamaan elämän.
Jos ei halua mitään Golddiggeriä vaan tasokkaan naisen jonka kanssa yhdistää resurssit aka "Match Made in Heaven"
Makuasioita, mutta itse en perusta sanoista "miehenpuoli", "nuorimies", "neitonen", "neiti", "daami". tms; menee heti maku koko tyypistä. Puhutteko te oikeastikin noin? Jos ette, miksi laitatte näitä sanoja tinderprofiiliin? Minulle myos pikkutuhmuudet profiilissa on turn-off (paitsi ehkä jos hakee vain seksiseuraa, ja ne taas eivät kiinnosta minua).
Persoonallisuus ratkaisee. Profiilin tarkoituksenahan on kiinnostaa riittävästi, jotta päästää, treffeille katsomaan kuka siellä profiilin takana oikein on, eiko? Pidin kyllä ajatuksesta autossa laulavasta aamuteen juojasta, vaikka olenkin itse suihkussa laulava kahvinjuoja :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua mitään Golddiggeriä vaan tasokkaan naisen jonka kanssa yhdistää resurssit aka "Match Made in Heaven"
Kyllä joku siivoojakin omillaan toimeen tulee...
mies on kalju ja läski raksamies