Täällä naiset arvostelevat miesten Tinder-profiilit
Laita kuvaus omastasi ja me arvostelemme, annamme vinkkejä sekä kerromme mikä on pielessä.
Kommentit (125)
42-vuotias palomies XXXXXX:sta (kaupunki) etsii n. 30-45-vuotiasta naista tositarkoituksella. Minulla ei ole lapsia mutta jos sinulla on, toivon exän olevan yhteistyökykyinen. Voisin halutakin omiakin lapsia. Olen 187cm ja 80 kg. Harrastan salia ja lenkkeilyä ja heh Playstationia. Kesäisin uin paljon järvessä ja vietän aikaa mökilläni. Siellä luen mieluiten. Pidän eläimistä mutta en omista sellaisia. Matkustelen mielelläni. Toivon että olet uskollinen, mukava ja rehellinen.
Kolme kuvaa, naama, kokovartalo ja lenkkeilykuva.
Huvittavaa miten ristiriitaisia selityksiä naiset antavat täällä profiileista. Yhtä monta erilaista selitystä kuin vastaajaakin. Naiset eivät tosiaan taida itsekään tietää mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
34v nuorimies Espoosta, vakitöissä valtion virassa. Harrastan uimista, marjastusta, sienestystä ja koiran (mopsi) kanssa ulkoilua.
Etsin ikäistäni naisystävää joka viihtyy myös luonnossa.Sitten on vielä kuva missä istun kalliolla metsän vieressä ja toinen kuva missä seison uimarannalla shortseissa.
Taidan tuntea sut. 😄 Ihmettelen miten olet edelleen sinkku! Ottaisin sut heti, jos en olisi jo naimisissa. 😄
T. Arvaa kuka 😜
Vierailija kirjoitti:
42-vuotias palomies XXXXXX:sta (kaupunki) etsii n. 30-45-vuotiasta naista tositarkoituksella. Minulla ei ole lapsia mutta jos sinulla on, toivon exän olevan yhteistyökykyinen. Voisin halutakin omiakin lapsia. Olen 187cm ja 80 kg. Harrastan salia ja lenkkeilyä ja heh Playstationia. Kesäisin uin paljon järvessä ja vietän aikaa mökilläni. Siellä luen mieluiten. Pidän eläimistä mutta en omista sellaisia. Matkustelen mielelläni. Toivon että olet uskollinen, mukava ja rehellinen.
Muuten ihan ok, mutta poistaisin maininnan exästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nainen voi olla katkera kun miehellä menee hyvin. Tiesittekö, että ostopalveluna sairaalaan hankittu erikoislääkäri vetäisee viikonlopun ajalta reilut kuusi tuhatta euroa. Semmoisen ei tarvitse Tinderiin mennä norminaisten arvioitavaksi, he löytävät tasoistaan seuraa.
Minua ainakin ällöttää ihmisten rahoillaan rehvastelu. Varmasti tietynlaisiin naisiin sillä tosin voi vaikutuksen tehdä.
Kaiken huippu ovat miehet, jotka leveilevät vanhempiensa / sukunsa rahoilla. Yksi paikkakunnan rikkaan suvun poika yritti joskus tehdä minuun vaikutuksen. En lämmennyt. Sitten hän jo hieman hermostuneena kysyi: ”Tiedätsä kuka mä oon?”. Vastasin joo. Hän jatkoi: ”Etsä tajuu et mun isä on kaupungin kolmanneks rikkain?!” Vastasin että kyllä tajuan. En ymmärrä miksi sen pitäisi mua liikuttaa. Tämän jälkeen (vuosien ajan) hän yritti tehdä vaikutuksen sillä, että hän tapailee malleja. Totesin vain, että sittenhän hän voi jättää minut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten ristiriitaisia selityksiä naiset antavat täällä profiileista. Yhtä monta erilaista selitystä kuin vastaajaakin. Naiset eivät tosiaan taida itsekään tietää mitä haluavat.
Totta kai näihin saa "ristiriitaisia selityksiä", eri naiset tykkäävät erilaisista asioista. Ei sellaista profiilia olekaan, josta kaikki naiset olisivat yhtä mieltä.
Huvittavaa kuinka ketjussa yksi mies sanoi orostavansa ilmoituksessa rahojaan, jottei saisi peräänsä golddiggeriä. Juuri sellaisia hänen ilmoituksensa, jossa korostetaan varallisuutta, tulee houkuttelemaan.
Palomiehen ilmoitus oli kiva, jos kuva olisi ok, ja varmaan onkin, koska se on fyysinen ammatti niin matcheja tulee kasautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin se ei olekaan mahdollista että naiset haluavat eri asioista. Vähän lisää markkinateoriia ja muuta kehiin vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä se exä nousee keskusteluissa kuitenkin nopeasti esiin. Ja tuo vaatimus yhteisttyökykyisestä sellaisesta on hankala kun yleensä sellaista ei haluta vaan elämää suurempaa draamaa...
Ooh, palomiehen profiili on täydellinen! Lämpenin heti. Oli tarpeeksi tietoa ja kuulostaa tositarkoituksella liikkeellä olevalta, herttaiselta, huumorintajuiselta mieheltä. On varmasti hyvä kunto ammatin takia. Oih. Jos kuvat on hyviä / onnistuneita, niin joudut varmasti ajamaan naisia haloilla ympäriltäsi!! Oikeasti, paras näkemäni profiili ikinä. Antaa tosi sympaattisen kuvan. Ei varmasti ole kauaa markkinoilla! ;)
Nuorekas 39v. lentävä palomies-lääkäri 39-vuotias palomies Stadista etsii n. 25-30-vuotiasta naista tositarkoituksella. Minulla ei ole lapsia, eikä tule. Olen 187,6cm ja 80,5 kg ja lihaksikas. Työssäni pelastan ihmisiä ja hoidan sairaita ja työni vie kaiken ajan ja on niin mielenkiitoista ettei tarvitse muuta juuri harrastaa. Salia ja lenkkeilyä työni puolesta sitäkin enemmän. Kesäisin käyn paljon terasseilla ja vietän aikaa Espanjan villallani. Siellä bailaan ankarasti. Pidän eläimistä mutta en omista sellaisia. Matkustelen mielelläni. Toivon että olet seksikäs, uskollinen, mukava ja rehellinen.
Kolme kuvaa, naama+lentäjän uniformu, kokovartalo helikopterista roikkumassa ja kuva lääkäritakissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on ihan hyvä maininta sillä tuskin hän haluaa mitään draamaa uuden tyttöystävän exältä. Että terrorisoi suhdetta ja kiristää lapsilla jne. Näin käy usein... Ex yrittää häiritä uutta suhdetta.953
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on ihan hyvä maininta sillä tuskin hän haluaa mitään draamaa uuden tyttöystävän exältä. Että terrorisoi suhdetta ja kiristää lapsilla jne. Näin käy usein... Ex yrittää häiritä uutta suhdetta.953
Luulin että normaali ihminen ei halua draamaa uudessa suhteessa. No ei kai sitten kun se pitää erikseen mainita.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosissasi? Johtuisiko ihan siitä, että eri naiset pitävät eri asoista, vaikka te tykkäättekin aina haukkua kaikki naiset samanlaisiksi.
Tampereelta Helsinkiin muuttanut puhelias toisen vuoden kauppatieteilijä 📚 Tykkään mökkeilystä, koirista, jugendarkkitehtuurista, matkustelusta ja talouden seuraamisesta. Lentopalloa tulee pelailtua ja salilla käytyä 💁♂️
Mites tää?
"Runot, taide, kulttuuri ja roolipelit.
Niillä saa mut napattua.
Mennään katsomaan jonkun pienen teatterin esitys, tai valloitetaan vastaan tuleva Open Mic.
Sopivan kulttuurihässäkän puuttuessa, mut saa hyvin helposti puhuttua peleille. Tai teelle.
Haluan jotain lämmintä, mukavaa ja pysyvää.
Deadpooleista saa aina plussaa."
Olen 38 vuotias yhteisöohjaaja, yksi mustavalkoinen" taidekuva", yks lavarunokeikalta, yks kuva bänditreeneistä, yks kuva kirjahyllystä missä on parhaat kirjat ja yksi arkinen parvekekuva.
Tuomitkaa, kiitos. 🙂
Vierailija kirjoitti:
No, arvostelkaa tämä:
Mies, 36. Ei koulutusta tai työpaikkaa kuvauksessa. Viisi kuvaa: selfie, harrastuskuva, kuva koiran kanssa, lomakuva wtc-tornista ja huumorikuva. Matcheja ehkä kerran viikossa.
Jos se huumorikuva on joku sellainen, jossa esim. näytetään kieltä tai keskaria, niin ota se pois.
Vierailija kirjoitti:
34v nuorimies Espoosta, vakitöissä valtion virassa. Harrastan uimista, marjastusta, sienestystä ja koiran (mopsi) kanssa ulkoilua.
Etsin ikäistäni naisystävää joka viihtyy myös luonnossa.Sitten on vielä kuva missä istun kalliolla metsän vieressä ja toinen kuva missä seison uimarannalla shortseissa.
Ihan hyvä, mutta ehkä en laittaisi paidatonta kuvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on ihan hyvä maininta sillä tuskin hän haluaa mitään draamaa uuden tyttöystävän exältä. Että terrorisoi suhdetta ja kiristää lapsilla jne. Näin käy usein... Ex yrittää häiritä uutta suhde
No ei todellakaan kannata omassa profiilissa rueta ensimmäisenä kontrolloimaan tulevan kumppaniehdokkaan muita ihmissuhteita.
miksi
miksi
miksi
miehet tukkivat jokikiseen ketjuun lässyttämään turhia?
Aivan varmasti vaikka alottaisin ketjun
"NAINEN pystytkö itse tuntemaan munasarjasi palpoimalla vatsaasi" siinä olisi hetken päästä sata äijää pätemässä ja kertomassa alfoista, betoista, tasoista, 9:n naisista, miten he tunnustelivat toista kautta niin että naisen silmät muljahtivat ympäri jne.
Miksi?