Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä naiset arvostelevat miesten Tinder-profiilit

Vierailija
28.05.2018 |

Laita kuvaus omastasi ja me arvostelemme, annamme vinkkejä sekä kerromme mikä on pielessä.

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, naisviha ja katkeruus on valtavia turn-offeja.

Haluan miehen, joka rakastaa ja kunnioittaa naisia,.

Av-palstalla on niitä, jotka vihaa naisia ja tarvii reikää.

Pelkkään seksiinkin haluan miellyttävän miehen, en vihantäyteistä.

Asiaan: Totta kai pitää olla oma itsensä. Millä sen sitten ilmaisee? Jos käyt kuntosalilla ja se on sinun pääharrastuksesi, totta kai mainitset sen. Voit kuitenkin myös mainita, ettei toisen tarvitse olla fitnessmimmi, jos se on totta.

Teemies tulee ehkä saamaan vähemmän matcheja, mutta osuvat varmaan tarkemmin. Onko sinulle tärkeää, että nainen kuuntelee samaa musiikkia? Ihan vain pohdin. Minuun ei iske yhtään tuo esittely, johonkin toiseen taas iskee.

Itselle olisi tärkeä nähdä, että on huumorintajua. Mielellään vähän vinkkiä koulutuksesta ja / tai ammatista. (EN siksi, että arvioisin tuloja. Jotain pitää elämässään tehdä, työtä tai opiskelua.) Lemmikit mukana kuvassa olisi minulle Kyllä! Mielellään näkisin jotain harrastuksista.

Vierailija
82/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolaismiehen kielenkäyttö on kuin paljon vanhemman henkilön. Se vähän mietityttää. Muuten kuulostaa tosi hyvältä.

Superplussa hymyilevästä lähikuvasta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kysyä itseltään onko mätchien laatu vai määrä tärkeämpi. Itse mietin asiaa niin että kirjoitin profiilini mitä itse haluaisin kuulla/saada tietää toisesta. En tosin käytä enää tinderiä sillä olen nyt parisuhteessa.

Itse kirjoitin profiilini tykkääväni liikkua luonnossa ja jos toinen tykkäisi myös niin se olisi plussaa, lisäksi mainitsin jotain eräjormaharrastuksistani (en tietenkään ihan sillä nimellä, heh.)

Ensimmäinen kuva olikin otettu veneilemästä kesällä ja se oli sellainen kuva jossa kasvot näkyivät hyvin. (Se on tärkeää.) Sitten oli toinen kuva / kokovartalokuva kauempaa otettu eräässä kansallispuistossa Suomessa. Kolmas taisi olla joku kaverin koiran kanssa otettu, mietin onko se vähän liian lälly mutta ilmeisesti ei ollut.

Itse laitoin vain koulutusalani, en maininnut työpaikkaa. Siitähän voi sitten jutella myöhemmin niin jää vielä jotain puhuttavaa ;D itselleni joku musiikki tai leffamaku ei ole tärkeää ja olisi outoa jos profiilissa olisi joku lempiartisti tms.

Vierailija
84/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kriteerejäni:

Sliipattu tukka -

Autokuva --

Tuloilla retostelu ---- (saa minun puolestani etsiä jonkun tötteröhuulisen sutturan lelukseen)

Lihakset esillä ---- (= narsisti seksin perässä)

Työkuva, kypärä päässä --

Parransänki -

Seksin maininta tekstissä ----

Aurinkolasit päässä vaikka on pilvistä --

Bilettäjä tai muuten vilkas yöelämä --- (viittaa sp-tauteihin)

Eronnut ----

Eronnut + lapsia -----

Vierailija
85/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kysyä itseltään onko mätchien laatu vai määrä tärkeämpi. Itse mietin asiaa niin että kirjoitin profiilini mitä itse haluaisin kuulla/saada tietää toisesta. En tosin käytä enää tinderiä sillä olen nyt parisuhteessa.

Itse kirjoitin profiilini tykkääväni liikkua luonnossa ja jos toinen tykkäisi myös niin se olisi plussaa, lisäksi mainitsin jotain eräjormaharrastuksistani (en tietenkään ihan sillä nimellä, heh.)

Ensimmäinen kuva olikin otettu veneilemästä kesällä ja se oli sellainen kuva jossa kasvot näkyivät hyvin. (Se on tärkeää.) Sitten oli toinen kuva / kokovartalokuva kauempaa otettu eräässä kansallispuistossa Suomessa. Kolmas taisi olla joku kaverin koiran kanssa otettu, mietin onko se vähän liian lälly mutta ilmeisesti ei ollut.

Itse laitoin vain koulutusalani, en maininnut työpaikkaa. Siitähän voi sitten jutella myöhemmin niin jää vielä jotain puhuttavaa ;D itselleni joku musiikki tai leffamaku ei ole tärkeää ja olisi outoa jos profiilissa olisi joku lempiartisti tms.

Pitää vielä mainita että löytyi sieltä siis lopulta todella samanhenkinen ja eräjormailusta tykkäävä ja vieläpä oikein kaunis nainen. Olen siis tuon edellisen viestin kirjoittaja. Asun tosin Itä-Suomessa joten täällä lienee myös enemmän erähenkistä porukkaa mitä vaikka jossain pk-seudulla. (Tämä siis sille joka mainitsi marjastuksen harrastuksenaan.)

M26

Vierailija
86/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin laittaisin sellaisen kuvan, mistä itse tykkään. En haluaisi lähteä suhteeseen altavastaajana, jonka pitää koko ajan arvuutella naisen oikkuja ja muuttaa itseäni.

Normaali ihminen on sinut itsensä kanssa, kun elää aktiivista elämää ja yrittää pitää huolen itsestänsä ja muista. Sen jälkeen pitäisi voida ottaa rennosti.

Vierailija
87/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuullostaisi jos tekisin miehenö samanlaisen profiilitekstin kuin itseäni vastaavat naiset. Itse siis tavallisen näköinen tavismies 30-v, vähän lihavakin, perusduunia ja ei mitään ihmeellistä.

Eli samantasoisilla naisilla tulee niin useasti vastaan tällasia tekstejä. Käännän sellasen nyt miehen tekemäksi. Miltäpä kuullostaa?

"Missä ois se unelmien prinsessa?

Parikymppiset naiset älkää ehdotelko seksiä, ei kiinnosta!!!

Ja vanhemmat puumat ja pervot pysykää pois, ei oo mun juttu. Saan seksiä ihan liikaa muutenkin, ei kiinnosta baarit enää

Lisää tietoa saa kysymällä!"

Vierailija
88/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuullostaisi jos tekisin miehenö samanlaisen profiilitekstin kuin itseäni vastaavat naiset. Itse siis tavallisen näköinen tavismies 30-v, vähän lihavakin, perusduunia ja ei mitään ihmeellistä.

Eli samantasoisilla naisilla tulee niin useasti vastaan tällasia tekstejä. Käännän sellasen nyt miehen tekemäksi. Miltäpä kuullostaa?

Ja vanhemmat puumat ja pervot pysykää pois, ei oo mun juttu. Saan seksiä ihan liikaa muutenkin, ei kiinnosta baarit enää

Suurin turn off tuossa oli tuo kuullostaa.

Vierailija
89/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh taas toi 29v-tyyppi. Et ilmeisimmin ymmärrä naisia. Esim. monella onTinderissä aurinkolasikuva. Ilmeisimmin se on hänestä sitten ollut hyvä. Niinhän sinä sanoit, että laittaisit vain omasta mielestäsi hyvän kuvan. No ehkä jos haet toista miestä niin on sitten. Kaikki tuntemani naiset haluavat ihme kyllä nähdä miehen *kasvot*. Tämä vain pikku esimerkki.

On muitakin asioita, joista valtaosa naisista ei tykkää kuvissa. Swaippaa heti vasemmalle. En nyt rupea sinua opettamaan.

"En haluaisi lähteä suhteeseen altavastaajana, jonka pitää koko ajan arvuutella naisen oikkuja ja muuttaa itseäni." Jos käsityksesi naisista ja parisuhteista on tuo niin älä pelkää, tuskinpa sellaiseen joudut.

Altavastaaja, voi luoja.

Vierailija
90/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammoilta nyt ei yhtään kannata kuunnella neuvoja. Tai muijilta ylipäätänsä.

Pikemmin kannattaa oppia kavereilta joilta löytyy vientiä tinderissä. Voin sanoa että kyllä ne komeat varakkaan olemuksen miehet siellä(kin) parhaiten kelpaavat.

Mutta juu, jatkakaa te vaan thainaisten haukkumista h*roiksi...

Sinun asenteestasi tulee ainakin heti selväksi, miksi sinulla ei ole vientiä... Siinä ei komeus ja varakas olemuskaan paljon auttaisi.

Jatkakaa te vaan paskaneuvojen antamista. Eipä oo mun ongelma. Sitten kun nää nössöt ovat ottaneet kaikki neuvonne niin kuitenkin vedätte niitä vieläkin vasemmalle ja mua oikealle, ihan kuten ennenkin.

Vierailija
91/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammoilta nyt ei yhtään kannata kuunnella neuvoja. Tai muijilta ylipäätänsä.

Pikemmin kannattaa oppia kavereilta joilta löytyy vientiä tinderissä. Voin sanoa että kyllä ne komeat varakkaan olemuksen miehet siellä(kin) parhaiten kelpaavat.

Mutta juu, jatkakaa te vaan thainaisten haukkumista h*roiksi...

Sinun asenteestasi tulee ainakin heti selväksi, miksi sinulla ei ole vientiä... Siinä ei komeus ja varakas olemuskaan paljon auttaisi.

Jatkakaa te vaan paskaneuvojen antamista. Eipä oo mun ongelma. Sitten kun nää nössöt ovat ottaneet kaikki neuvonne niin kuitenkin vedätte niitä vieläkin vasemmalle ja mua oikealle, ihan kuten ennenkin.

Jos minun pitäisi valita nössön ja aggressiivisen välillä, ottaisin kyllä heti nössön.

Vierailija
92/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan, naisvihaajat!

Jos ette

1) halua Tinder-profiilianne arvosteltavan tai

2) ole naisia, jotka auttavat muokkaamaan Tinder-profiilia, niin

MITÄ HITTOA TE TÄSSÄ KETJUSSA TEETTE?

Vierailija
93/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on erittäin hyvin sanottu. Naiset voi tosiaan miettiä, mitä fiiliksiä tuollainen teksti herättää. Tuskin kovin positiivisia.

Vierailija
94/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nainen voi olla katkera kun miehellä menee hyvin. Tiesittekö, että ostopalveluna sairaalaan hankittu erikoislääkäri vetäisee viikonlopun ajalta reilut kuusi tuhatta euroa. Semmoisen ei tarvitse Tinderiin mennä norminaisten arvioitavaksi, he löytävät tasoistaan seuraa.

Vierailija
95/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä nainen voi olla katkera kun miehellä menee hyvin. Tiesittekö, että ostopalveluna sairaalaan hankittu erikoislääkäri vetäisee viikonlopun ajalta reilut kuusi tuhatta euroa. Semmoisen ei tarvitse Tinderiin mennä norminaisten arvioitavaksi, he löytävät tasoistaan seuraa.

Luuletko että ketään kiinnostaa? Mikään määrä rahaa ei kompensoi ksipäisyyttä.

Vierailija
96/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyyhän tuo kiinnostavan, kun kerran vastasit. Sinäkin oikein kihiset suuttumuksestasi.

Vierailija
97/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump on naimisissa...

Vierailija
98/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko naisilla on tuollaisia tekstejä? Itse kävin juuri kolmansilla treffeillä erään miehen kanssa ja hän kertoi, miten naiset ovat vonganneet seksiä. Minusta ihan ok, mutta ei ehkä ihan profiilikamaa eikä tuollaisella angstilla. 

Vierailija
99/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin ällöttää ihmisten rahoillaan rehvastelu. Varmasti tietynlaisiin naisiin sillä tosin voi vaikutuksen tehdä.

Vierailija
100/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko naisilla on tuollaisia tekstejä? Itse kävin juuri kolmansilla treffeillä erään miehen kanssa ja hän kertoi, miten naiset ovat vonganneet seksiä. Minusta ihan ok, mutta ei ehkä ihan profiilikamaa eikä tuollaisella angstilla. 

Joillakin naisella on, valitettavasti. 

Ja jos mies kertoo miten naiset vonkaa seksiä siltä, se yrittää vaan herättää sun kilpailuviettiä/saada sinut mustasukkaiseksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi