Täällä naiset arvostelevat miesten Tinder-profiilit
Laita kuvaus omastasi ja me arvostelemme, annamme vinkkejä sekä kerromme mikä on pielessä.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
M32
"Avataanko bongokausi."
Eksotiikkaa ja kaikenlaista jännää rakastava mies etsii kokeilunhaluista neitiä tai rouvaa kaikkeen kivaan.
Pituus: 184
Kuva: mökkilaiturilta shortseissa
Tästä tulee mieleen, että siis tä? En tykkää eksotiikasta ja todennäköisesti en myöskään jännästä, olipa se mitä tahansa. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei kannata miettiä mitä naiset tai miehet haluaa, vaan olla vaan oma itsensä. Esittämisen huomaa kyllä jossain vaiheessa ja se on turn off.
Tottakai pitää olla rehellisesti sitä mitä on, mutta asiat voi esittää kiinnostavasti tai tylsästi. Montako mukavaa ja kunnollista miestä, jotka tykkää luonnosta ja kuntoilusta tinderistäkin löytyy? Miten erotut eduksesi?
Vierailija kirjoitti:
34v nuorimies Espoosta, vakitöissä valtion virassa. Harrastan uimista, marjastusta, sienestystä ja koiran (mopsi) kanssa ulkoilua.
Etsin ikäistäni naisystävää joka viihtyy myös luonnossa.Sitten on vielä kuva missä istun kalliolla metsän vieressä ja toinen kuva missä seison uimarannalla shortseissa.
Teksti olis mun mielestä ihan ok, mutta jos ei molemmissa kuvissa näy naama kunnolla, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita, mutta itse en perusta sanoista "miehenpuoli", "nuorimies", "neitonen", "neiti", "daami". tms; menee heti maku koko tyypistä. Puhutteko te oikeastikin noin? Jos ette, miksi laitatte näitä sanoja tinderprofiiliin? Minulle myos pikkutuhmuudet profiilissa on turn-off (paitsi ehkä jos hakee vain seksiseuraa, ja ne taas eivät kiinnosta minua).
Persoonallisuus ratkaisee. Profiilin tarkoituksenahan on kiinnostaa riittävästi, jotta päästää, treffeille katsomaan kuka siellä profiilin takana oikein on, eiko? Pidin kyllä ajatuksesta autossa laulavasta aamuteen juojasta, vaikka olenkin itse suihkussa laulava kahvinjuoja :-)
Autossa laulava teen juoja on ainut joka minullakin jäänyt näistä mieleen positiivisesti (vaikkakin suurin osa on jonnejen kirjoittamia provoja).
Siinä tulee persoonaa esiin vaikka onkin lyhyt. Mikäli matchejä ei tule koita keksiä siihen jotain lisää. Ei mitään pituutta tai työtä vaan juuri siitä persoonasta. Ehkä jotain mikä kertoo millainen huimorintaju sinulla on.
Harmi, että provoja heti niin paljon.
Valtion virkamiehen esittelyteksti oli pölyisen kuivakka. Jos et oikeasti ole huumorintajuton niin ilmaise se jotenkin.
Bongokausi on ihan kammottava juttu, ja minä sentään olen hakenut Iskurista ihan seksiseuraa. Kammottavalta kuulostaa myös kaikki jännä, mistä hän tykkää. Piiskoja? Steariinia? Veitsiä? Mielikuvitus laukkaa epämiellyttävästi.
Aamuteen juoja iskenee samantyyppisistä asioista pitävään.
Mutta kuvat! HYVÄT kuvat! Jos teillä on ystävänä nainen, joka toivoo teidän löytävän seuraa, antakaa hänen sanoa sanansa kuvista.
Vierailija kirjoitti:
M43
Lihaksikas ja komea.
Profiilikuvassa biitsillä Pattayalla yläosattomissa - six pack näkyy.
Kaunis hymy ja komea jykevä leuka, ruskeat tähtisilmät ja tuuheat ripset.
Muut kuvat studio tasoa.Johtajatasoa, matkustelee paljon.
Matchit: 20 /vko suomen eri kaupungeissa, ulkomailla pääosin Aasiassa 50-100/pvä.
Motot: "Nainen tekee kuten mies haluaa", "läpsystä vaihto"Terveiset suomi-naisille: mitä nuorempii sitä huomaisempii
ps. aasiassa on kauneimmat ja MUKAVIMMAT naiset
Eivät kaikki etsi maksullista seuraa...
Doctor soctor kirjoitti:
43v vapaa mies. Lääkärin koulutus, Varallisuutta löytyy ja töissä en enää käy. Hoidan omaisuuttani. 183cm, 85kg, urheilen riittävästi. Hauskannäköinen.
Haluan anaaliseksistä pitävän neitokaisen joka on koulutettu ja osaa pitää itsestään huolta. Oranssit törröhuulet älkööt vaivautuko.
Kuva minusta keskustajugend parvekkella, kesämökillä, alpeilla.
Ei koiria eikä kissoja.
Hyi.
Lääkäriksi kouluttautunut, mutta ei tee töitä: ----
Pröystäilevät kuvat: -
Ei oransseille törriksille: ++
Anaaliseksin mainitseminen ilmoituksessa: ---
Yleinen ylimielisyys: -
Omaisuudesta mainitseminen: --
Selvästi etsii vain naista joka on perso rahalle ja jota voi pemputtaa ja alistaa. Törröhuulisen tulee saamaan.
Mä itse tykkään just noista tylsiksi monien luokittelemista profiileista, joissa vaan lyhyesti kerrotaan esim. työ, harrastukset ja mahdollisesti se minkälaista naista hakee. Ja vaikka mulle on aika lailla sama minkälaisia harrastuksia miehellä on, niin jos siellä on pelkkää extremeä, tulee sellainen fiilis, ettei mulla ole hänelle mitään annettavaa, kun en itse moisia harrasta.
Mulle miehen huumorintaju on tärkein juttu, mutta vaikea sitä on oikeasti profiilissa esille tuoda. Toki monilla siellä jotain vitsin tynkää on, mutta usein vaikuttaa aika väkisin väännetyltä ja siltä, että se on sinne laitettu, kun kaikissa ohjeissa niin käsketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita, mutta itse en perusta sanoista "miehenpuoli", "nuorimies", "neitonen", "neiti", "daami". tms; menee heti maku koko tyypistä. Puhutteko te oikeastikin noin? Jos ette, miksi laitatte näitä sanoja tinderprofiiliin? Minulle myos pikkutuhmuudet profiilissa on turn-off (paitsi ehkä jos hakee vain seksiseuraa, ja ne taas eivät kiinnosta minua).
Persoonallisuus ratkaisee. Profiilin tarkoituksenahan on kiinnostaa riittävästi, jotta päästää, treffeille katsomaan kuka siellä profiilin takana oikein on, eiko? Pidin kyllä ajatuksesta autossa laulavasta aamuteen juojasta, vaikka olenkin itse suihkussa laulava kahvinjuoja :-)
Autossa laulava teen juoja on ainut joka minullakin jäänyt näistä mieleen positiivisesti (vaikkakin suurin osa on jonnejen kirjoittamia provoja).
Siinä tulee persoonaa esiin vaikka onkin lyhyt. Mikäli matchejä ei tule koita keksiä siihen jotain lisää. Ei mitään pituutta tai työtä vaan juuri siitä persoonasta. Ehkä jotain mikä kertoo millainen huimorintaju sinulla on.
Hei, te tyypit. Nyt en tiedä mitä ajatella. Jotkut dissaavat profiilin ja te näytätte peukkua. Ehkä jatkan olemalla oma itseni ja luotan jonkun kokevan yhteyttä.
t. laulava autoteemies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tulee persoonaa esiin vaikka onkin lyhyt. Mikäli matchejä ei tule koita keksiä siihen jotain lisää. Ei mitään pituutta tai työtä vaan juuri siitä persoonasta. Ehkä jotain mikä kertoo millainen huimorintaju sinulla on.Hei, te tyypit. Nyt en tiedä mitä ajatella. Jotkut dissaavat profiilin ja te näytätte peukkua. Ehkä jatkan olemalla oma itseni ja luotan jonkun kokevan yhteyttä.
t. laulava autoteemies
No eihän sitä ikinä voi kaikkia miellyttää mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tulee persoonaa esiin vaikka onkin lyhyt. Mikäli matchejä ei tule koita keksiä siihen jotain lisää. Ei mitään pituutta tai työtä vaan juuri siitä persoonasta. Ehkä jotain mikä kertoo millainen huimorintaju sinulla on.Hei, te tyypit. Nyt en tiedä mitä ajatella. Jotkut dissaavat profiilin ja te näytätte peukkua. Ehkä jatkan olemalla oma itseni ja luotan jonkun kokevan yhteyttä.
t. laulava autoteemies
Tuossahan sopivasti karsiutuu porukkaa joka ei kiinnostu sinusta, ei kai kaikkia voi mitenkään miellyttää. Kannattaa vaan olla oma itsensä.
Mä tykkään asiallisista profiileista, joissa kerrotaan juuri kiinnostukset ja vähän elämäntilannetta sekä sitä, mitä etsii. Yhteiset kiinnostuksen kohteet ja arvot herättävät kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. laulava autoteemies
Ei dissattu, ne on ollut henkilökohtaisia mielipiteitä eikä oikeastaan edes sinusta vaan sanoista ja siitä miten jokainen niihin itse suhtautuu.
Parempi tietysti olla oma itsensä. Älä sitä missään nimessä lähde muuttamaan. Ei kai kukaan muuta ehdottanut.
Sinun lyhyt pätkäsi taisi olla ainut jossa näkyi persoonaa jolla siis voit löytää sen sinulle sopivan ihmisen vaikka sinusta ei joka kahvinjuoja av-mamman kanssa tulisi matchia. Toivottavasti löydät oman matchisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. laulava autoteemies
Ei dissattu, ne on ollut henkilökohtaisia mielipiteitä eikä oikeastaan edes sinusta vaan sanoista ja siitä miten jokainen niihin itse suhtautuu.
Parempi tietysti olla oma itsensä. Älä sitä missään nimessä lähde muuttamaan. Ei kai kukaan muuta ehdottanut.
Sinun lyhyt pätkäsi taisi olla ainut jossa näkyi persoonaa jolla siis voit löytää sen sinulle sopivan ihmisen vaikka sinusta ei joka kahvinjuoja av-mamman kanssa tulisi matchia. Toivottavasti löydät oman matchisi.
Joo, dissaus oli väärä sana. Mietin vain kannattaisiko olla keskiarvomies ja maksimoida matchien määrä vai olla oma itsensä ja kerätä vähemmän, mutta ehkä osuvampia matcheja? Ymmärrän yksilölliset vaihtelut ja mielipiteet. Tuntuu vain, että yritän erottua väärällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. laulava autoteemies
Sinun lyhyt pätkäsi taisi olla ainut jossa näkyi persoonaa jolla siis voit löytää sen sinulle sopivan ihmisen vaikka sinusta ei joka kahvinjuoja av-mamman kanssa tulisi matchia. Toivottavasti löydät oman matchisi.Joo, dissaus oli väärä sana. Mietin vain kannattaisiko olla keskiarvomies ja maksimoida matchien määrä vai olla oma itsensä ja kerätä vähemmän, mutta ehkä osuvampia matcheja? Ymmärrän yksilölliset vaihtelut ja mielipiteet. Tuntuu vain, että yritän erottua väärällä tavalla.
Oletko keskivertomies? Haluatko paljon matcheja vai sen joka tykkää persoonastasi?
Mammoilta nyt ei yhtään kannata kuunnella neuvoja. Tai muijilta ylipäätänsä.
Pikemmin kannattaa oppia kavereilta joilta löytyy vientiä tinderissä. Voin sanoa että kyllä ne komeat varakkaan olemuksen miehet siellä(kin) parhaiten kelpaavat.
Mutta juu, jatkakaa te vaan thainaisten haukkumista h*roiksi...
Vierailija kirjoitti:
Mammoilta nyt ei yhtään kannata kuunnella neuvoja. Tai muijilta ylipäätänsä.
Pikemmin kannattaa oppia kavereilta joilta löytyy vientiä tinderissä. Voin sanoa että kyllä ne komeat varakkaan olemuksen miehet siellä(kin) parhaiten kelpaavat.
Mutta juu, jatkakaa te vaan thainaisten haukkumista h*roiksi...
Sinun asenteestasi tulee ainakin heti selväksi, miksi sinulla ei ole vientiä... Siinä ei komeus ja varakas olemuskaan paljon auttaisi.
Tuosta marjastamisesta tuli olo eikö hän muuta tee elämässään, muut kiinnostuksen kohteet, persoona? Mitä hakee? Lisää vaan tekstiä
Marjastaminen on niin mennyttä aikaa. Samoin autoselfiet. Multa ei matchia heru jos on yksikään autoselfiekuva.
Mun mielestä ei kannata miettiä mitä naiset tai miehet haluaa, vaan olla vaan oma itsensä. Esittämisen huomaa kyllä jossain vaiheessa ja se on turn off.