Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen luottaa liikaa mieheensä

Vierailija
28.09.2024 |

Mä tapasin pari vuotta sitten miehen, jonka kanssa alettiin aika vauhdilla tapailla. Uskoin miehen olevan sinkku ensinnäkin koska hän kertoi olevansa ja lisäksi hänellä tuntui olevan minulle loputtoman paljon aikaa. Myöhemmin selvisi, että hän on parisuhteessa ja reissutöissä eli käytännössä tosi paljon pois kotoa. Mies asui vakituisesti puolisonsa kanssa pienellä saarella kaukana kaikesta. 

Kun totuus selvisi minulle, pyristelin irti suhteesta ja eräänä iltana kiukuspäissäni otin yhteyttä naiseen ja kerroin hänelle mitä on tapahtunut. Hän ei kuitenkaan uskonut, että hänen miehensä pettäisi häntä. Olin aivan äimänkäkenä, mies oli aikamoinen vilpertti enkä varmasti ollut ensimmäinen jonka kanssa petti puolisoaan. Ovat kuitenkin edelleen yhdessä eikä nainen ilmeisesti edelleenkään epäile mitään. Jotenkin tuntuu vähän tyhmältä. Mies jatkaa edelleen mulle soittelua, välillä vastaan ja useimmiten en. Kysymys kuuluu, miten h...tin sinisilmäinen voi yli viisikymppinen nainen olla?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiin pitäisi voida luottaa.

Et voi syyttää itseäsi, eikä se kannatakaan.

Toki jokin järki on hyvä olla, mutta oikeasti väärin teki vain tuo mies.

Vierailija
2/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut että sortuisin tällaiseen. Tai etten huomaisi että toinen onkin parisuhteessa.  Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ns. halua uskoa. Tietää että toinen pettää mutta ei eroa sen takia.

Vierailija
4/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan jotenkin niin vihainen tästä kaikesta että tekisi mieli paljastaa koko juttu jotenkin julkisesti ihan jo senkin vuoksi etten haluaisi osallistua tällaisen vedätyksen salailuun. Ap

Vierailija
5/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaan jotenkin niin vihainen tästä kaikesta että tekisi mieli paljastaa koko juttu jotenkin julkisesti ihan jo senkin vuoksi etten haluaisi osallistua tällaisen vedätyksen salailuun. Ap

Et sinä sitä salaile, kerroit jo sille ihmiselle jonka asiasta kuuluu tietää. Et voi kuitenkaan tehdä eropäätöstä hänen puolestaan.

Vierailija
6/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin saaristoa ja mikä saari?

Vierailija
7/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kiukkuinen vain koska mies ei eroa ja vaimokaan ei heitä pihalle. Miksi muuten vastailisi edelleen miehen puheluihin ja asia suututtaisi.

Vierailija
8/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla noinkin, mutta kyllä mä koen että minua on huijattu tässä raskaasti ja menin vielä uskomaan. 

Vierailija
9/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oletettavasti on tyytyväinen tilanteeseen. Saanut mieheltä mitä halunnut aikanaan ja nyt on tyytyväinen kun on poissa nurkista nurkumasta.

Vierailija
10/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset usein usko mitä miehet selän takana tekee. Olen sanonut myös tuttavalle miehensä iskeneen ja lähennelleen minua, mutta ei vain uskonut. 

Vierailija
11/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oletettavasti on tyytyväinen tilanteeseen. Saanut mieheltä mitä halunnut aikanaan ja nyt on tyytyväinen kun on poissa nurkista nurkumasta.

Jep ja talous pysyy kummallakin kunnossa. Nykyään entistä tärkeämpää.

Vierailija
12/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat on itse näitä, jotka vain käyttävät muita eivätkä ota vastuuta yhtään mistään.

Niin nykypäivää...

Vierailija
13/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He on olleet yhdessä vasta pari vuotta, ei ole mistään pitkästä suhteesta kyse. Mutta ilmeisesti on tyytyväinen tilanteeseensa. En vaan millään voi käsittää, miten tuollainen voi olla kenellekään ok. Ap

Vierailija
14/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ääliöitä miestensä suhteen. Suuri osa miehistä pettää ja aina naiset jaksavat uskoa ettei juuri heidän miehensä. 

Se on vain ja ainoastaan pettäjän vika, jos tekee väärin!

Olet ilmeisesti myös sitä mieltä, että rikos on aina uhrin vika...

Vierailija
15/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, 55v naisena luotin 60v mieheen. Vuoden päästä seurustelusta paljastui että, mies pyöritti samaan aikaan monia muitakin naisia, alkoholi-ongelma ja mt-ongelmat. Mielettömän uskottavaa teatteria oli pystynyt esittämään. No joo, kyllä meistä jokainen voi johonkin huijaukseen langeta. Harmi vaan, että sillä saadaan toisen elämä pois raiteiltaan pitkäsi aikaa.

Vierailija
16/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ääliöitä miestensä suhteen. Suuri osa miehistä pettää ja aina naiset jaksavat uskoa ettei juuri heidän miehensä. 

Ei. Kritisoin naisten sinisilmäisyyttä. 

Vierailija
17/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat on itse näitä, jotka vain käyttävät muita eivätkä ota vastuuta yhtään mistään.

Niin nykypäivää...

Siis mitä mielestäsi aapeen nyt pitäisi vielä tehdä?

Vierailija
18/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kritisoin naisten sinisilmäisyyttä. 

Pitäisikö puolison tekemisiin koko ajan suhtautua epäillen?

Vierailija
19/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika sairaalta kuviolta. Unohda koko äijä ja hölmö kumppaninsa ja jatka omaa elämääsi. Toivottavasti löydät vielä hyvän miehen, joka ei sinua huijaa. 

Vierailija
20/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä uskonut että sortuisin tällaiseen. Tai etten huomaisi että toinen onkin parisuhteessa.  Ap

Typerä olit, kun otit yhteyden naiseen. Odotitko eroa? No sitä ei tapahtunut, sun harmiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme