Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä naiset arvostelevat miesten Tinder-profiilit

Vierailija
28.05.2018 |

Laita kuvaus omastasi ja me arvostelemme, annamme vinkkejä sekä kerromme mikä on pielessä.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

match kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

match kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, arvostelkaa tämä:

Mies, 36. Ei koulutusta tai työpaikkaa kuvauksessa. Viisi kuvaa: selfie, harrastuskuva, kuva koiran kanssa, lomakuva wtc-tornista ja huumorikuva. Matcheja ehkä kerran viikossa.

No mitä siinä kuvauksessa sitten on - sehän on tärkein? Mä katson heti ekan kuvan jälkeen suoraan profiilitekstiä, jos sitä ei ole --> vasemmalle.

Autossa laulaminen, aamutee, soul-musiikki ja kulkemattomat tiet

Toi aamuTEE oli mulle se eniten turn-off :D (Kahvinjuoja henkeen ja vereen) 

On mulla kahvinkeitinkin.

Mut hylkäisitkö profiilin teen takia?

Hylkään jos ei ole minulle mitään tarttumapintaa tekstissä. Tuossa ei ollut.

Eri

Okei. Mitä tarkoittaa tarttumapinta?

Vierailija
22/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

match kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

match kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, arvostelkaa tämä:

Mies, 36. Ei koulutusta tai työpaikkaa kuvauksessa. Viisi kuvaa: selfie, harrastuskuva, kuva koiran kanssa, lomakuva wtc-tornista ja huumorikuva. Matcheja ehkä kerran viikossa.

No mitä siinä kuvauksessa sitten on - sehän on tärkein? Mä katson heti ekan kuvan jälkeen suoraan profiilitekstiä, jos sitä ei ole --> vasemmalle.

Väärä juoma ja vaihtoon. Ei täällä turhan tarkkoja olla;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36

Menestyvä ja menevä mies etsii pinnallisia arvoja ja materiaa rakastavaa töröhuulista prinsessaa.

Palkka > 100 000 eur per annum

Omaisuus: X 000 000 eur ;)

Autot: BMW katumaasturi vuosimallia 2018 ja klassikkomallint avokattoinen Porsche 

Asunto: oma, Stadin kantakaupungissa hyvällä alueella, >100m2

Pituus: 187cm

Harrastukset: minglaus, surffaus, salsa, biletys ja mongering

Vierailija
24/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

match kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

match kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, arvostelkaa tämä:

Hylkään jos ei ole minulle mitään tarttumapintaa tekstissä. Tuossa ei ollut.

Eri

Okei. Mitä tarkoittaa tarttumapinta?

Laulaminen on jees mutta teen sitä suihkussa. Se oli ehkä ainut mikä saisi katsomaan sinua tarkemmin. Tarkoitan että en näe meillä mitään yhteistä.

Mutta älä luule että tarkoitan nyt negatiivisesti. Sinä ehkä haluat naisen joka juo kanssasi teetä, kuuntelee soulia ja syvällisesti pohtii tuntemattomia teitä?

Mikä et oli noissa ehdoton niin laajenna hieman profiilia kertoaksesi itsestäsi enemmän.

Vierailija
25/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajuan miksi Tinderini on hiljainen.

t. tuo teenjuoja

Vierailija
26/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, arvostelkaa tämä:

1/5.

Laita ammatti, koulutus ja pituus. Plussa useista kuvista. Huumorikuva pois.

(laita tiedot sun statuksesta)

Vierailija
27/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32

"Avataanko bongokausi."

Eksotiikkaa ja kaikenlaista jännää rakastava mies etsii kokeilunhaluista neitiä tai rouvaa kaikkeen kivaan.

Pituus: 184

Kuva: mökkilaiturilta shortseissa

Vierailija
28/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

34v nuorimies Espoosta, vakitöissä valtion virassa. Harrastan uimista, marjastusta, sienestystä ja koiran (mopsi) kanssa ulkoilua.

Etsin ikäistäni naisystävää joka viihtyy myös luonnossa.

Sitten on vielä kuva missä istun kalliolla metsän vieressä ja toinen kuva missä seison uimarannalla shortseissa.

Oi, tämähän on ihan unelma. Harmi että olen itse liian vanha ja naimisissa. -N50+

Vastaava profiili ei herätä 30-40v naisissa mitään kiinnostusta.

M35

Vierailija
29/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

34v nuorimies Espoosta, vakitöissä valtion virassa. Harrastan uimista, marjastusta, sienestystä ja koiran (mopsi) kanssa ulkoilua.

Sitten on vielä kuva missä istun kalliolla metsän vieressä ja toinen kuva missä seison uimarannalla shortseissa.

Oi, tämähän on ihan unelma. Harmi että olen itse liian vanha ja naimisissa. -N50+

M35

Jep, profiili on pelkkää tylsyyttä. Vinkkinä profiilin miehelle: mene koirapuistoon tai näyttelyihin etsimään koira-naisia.

Vierailija
30/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

57v pääomatuloilla elävä, DI

Etsii nuorempaa omillaan toimeentulevaa naisseuraa ulkomaanmatkoille ja muuhun ulkoiluun.

Vierailija
31/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Jep, profiili on pelkkää tylsyyttä. Vinkkinä profiilin miehelle: mene koirapuistoon tai näyttelyihin etsimään koira-naisia.

Mahtaa olla melkoinen rotu se

M35

Vierailija
32/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, arvostelkaa tämä:

1/5.

Laita ammatti, koulutus ja pituus. Plussa useista kuvista. Huumorikuva pois.

(laita tiedot sun statuksesta)

Niin? Onhan siinä eroa deittaileeko roskakuskia tai lääkäriä.

Vierailija
33/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 vuotias mies

Profiilissa ammatti(yrittäjä) koulutus AMK

Kuvissa lähikuva hymyn kanssa siisteissä vaatteissa, harrastuskuva kajakoinnista järvellä, minä torkkumassa kissani kanssa riippumatossa, ja minä pihalla talvitamineissa.

Profiilitekstinä: 190 senttinen miehenpuoli savosta, seuraa katsastamassa täältä tinderistä. Pidän rauhallisista koti-illoista, ulkoilusta luonnossa, virkistysmatkoista ulkomaille ja ruuanlaitosta muille immeisille.

Hakusessa olisi tupakoimaton ja alkoholia kohtuudella käyttävä neitonen joka olisi kiinnostunut lähemmästäkin tuttavuudesta.

Vierailija
34/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin tavoitelluin ja komeimmaksi kehuttu bachelori etsii omillaan toimeentulevaa kaunista naista jakamaan elämän.

Pituus >180cm: check 

Tulot >100k: check

Yliopistokoulutus: check

Ps. koira-kuvalliset ja mt-häiriöiset ei kannata vaivautua.

Vierailija
35/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju sai aikaan päätöksen. Luovutan. En tiedä mitä naiset haluaa. Luulin olevani hauska ja poikkeava, mutta oonkin tylsä ja epäviehättävä. Jos pitää olla muuta kuin on saadakseen matcheja niin onko se järkevää?

Vierailija
36/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28 vuotias mies

Kuvissa lähikuva hymyn kanssa siisteissä vaatteissa, harrastuskuva kajakoinnista järvellä, minä torkkumassa kissani kanssa riippumatossa, ja minä pihalla talvitamineissa.

Profiilitekstinä: 190 senttinen miehenpuoli savosta, seuraa katsastamassa täältä tinderistä. Pidän rauhallisista koti-illoista, ulkoilusta luonnossa, virkistysmatkoista ulkomaille ja ruuanlaitosta muille immeisille.

Hakusessa olisi tupakoimaton ja alkoholia kohtuudella käyttävä neitonen joka olisi kiinnostunut lähemmästäkin tuttavuudesta.

Tämä toiminee. Hieman yrität erottua massasta ja matcheja tulee.

Vierailija
37/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28 vuotias mies

Huono profiili. Et kerro mitään positiivista statuksesta: yrittäjä ja amk voi olla vaikka suutari. Lisäksi latelet vaatimuksia ja omia mieltymyksiä. Toki noilla jonkun harmaan koti-hiiren voi saada.

Pituudesta plussaa ;)  mutta senkin voisi tuoda esiin lyhyemmin profiilin lopussa tyylin 190cm. Nyt aloitat ainoalla positiivisella asialla joten kakku lässähtää...

Vierailija
38/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin tavoitelluin ja komeimmaksi kehuttu bachelori etsii omillaan toimeentulevaa kaunista naista jakamaan elämän.

Pituus >180cm: check 

Tulot >100k: check

Yliopistokoulutus: check

Ps. koira-kuvalliset ja mt-häiriöiset ei kannata vaivautua.

Nyt kolahti ja kirjoitus kirjaimellisesti kostutti tortun ;)

Täytyykin swaippailla, jos vaikka napsahtaisi...

Vierailija
39/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28 vuotias mies

Huono profiili. Et kerro mitään positiivista statuksesta: yrittäjä ja amk voi olla vaikka suutari. Lisäksi latelet vaatimuksia ja omia mieltymyksiä. Toki noilla jonkun harmaan koti-hiiren voi saada.

Pituudesta plussaa ;)  mutta senkin voisi tuoda esiin lyhyemmin profiilin lopussa tyylin 190cm. Nyt aloitat ainoalla positiivisella asialla joten kakku lässähtää...

Pahinta tuossa oli kuitenkin tuo muka-rento tyyli; 'hakusessa olisi', 'immeisille', 'täällä tinderissä'... Jotenkin jäykkää, vaikka tarkoitus on kai päinvastainen? Vai ei kai kukaan oikeasti puhu noin?

Vierailija
40/125 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28 vuotias mies

Mitä hittoa. Itsestäni tuo profiili olisi todellakin tarkastamisen arvoinen, ja todellakin haluan itse tietää edes säällisesti, millainen daami on hakusessa. Eipä sitten tuhlaa aikaansa, jos tietää jo ennalta olevansa tälle miehelle epäsopiva. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi