Naisten saamat pakit, kuinka yleisiä?
Kertokaa naiset kuinka usein olette saaneet pakit miehiltä, joista olette olleet kiinnostuneita elämänne aikana?
Kiinnostaa kuinka usein naiset tekevät tai uskaltavat tehdä aloitteita.
Kommentit (191)
Olen saanut useat pakit. Syynä on ilmeisesti ollut se, että on ollut joku toinen kiikarissa. Miehet ovat olleet kiinnostuneita minusta, mutta joku toinen on ollut vielä kiinnostavampi.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut useat pakit. Syynä on ilmeisesti ollut se, että on ollut joku toinen kiikarissa. Miehet ovat olleet kiinnostuneita minusta, mutta joku toinen on ollut vielä kiinnostavampi.
Lisäyksenä vielä, että pakit ovat tulleet selvin päin, ei baarissa. Baarista en ole yrittänyt ketään, enkä ole kiinnostunut yhden yön jutuista.
Nainen saa aina itseään tasokkaamman miehen, mutta ei välttämättä juuri sitä miestä, jolle itse aloitteen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta, kun olen itse ilmaissut kiinnostukseni, on tullut pakit. Olen 42, näin on käynyt n. 10 kertaa elämässä.
Miesihailijoita on kuitenkin riittänyt ja mulla on ollut 3 vakavaa suhdetta hyvien miesten kanssa. Tämän perusteella olen sitä mieltä, että miehet ei halua naisten tekevän aloitteita.
Väärin päättelet.
Miehet rakastavat aloitteellisia naisia mutta eivät epäviehättäviä sellaisia.
Älkää lähestykö niitä kaikista halutuimpia miehiä.
Lopeta jo sinäkin tuo jankkaaminen, en koskaan edes kehtaisi lähestyä mitään komistuksia! Ihan keskivertomiehiä olen lähestynyt mutta pakit on tullut joka kerta. Ihme nirsoilua.
Naisihmiset osaavat yleensä arvioida paremmin kuin miehet, vaikuttaako toinen osapuoli kiinnostuneelta vai ei. Ja jos miehestä näkee että häntä ei kiinnosta, nainen ei yleensä edes tee aloitetta. Jos taas nainen tekee aloitteen, hän ei yleensä uskalla tehdä kovin suoraa aloitetta ja niin ollen mieskään ei voi suoraan sanoa, ettei kiinnosta, vaan hän ilmaisee sen jotenkin epäsuorasti. Tämän vuoksi varsinaisia pakkeja kertyy keskivertonaiselle vähemmän kuin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Naisihmiset osaavat yleensä arvioida paremmin kuin miehet, vaikuttaako toinen osapuoli kiinnostuneelta vai ei. Ja jos miehestä näkee että häntä ei kiinnosta, nainen ei yleensä edes tee aloitetta. Jos taas nainen tekee aloitteen, hän ei yleensä uskalla tehdä kovin suoraa aloitetta ja niin ollen mieskään ei voi suoraan sanoa, ettei kiinnosta, vaan hän ilmaisee sen jotenkin epäsuorasti. Tämän vuoksi varsinaisia pakkeja kertyy keskivertonaiselle vähemmän kuin miehille.
Joo, on kokemusta.. Muistan kun yksi luokkakaverinainen tunki samaan bussiin mun kanssa ja kesken matkan tokaisi täysin yllättäen että "käyn koulussa ja teen kahta työtä, varmaan sen takia mulla ei ole poikaystävää" ihan niin kuin vinkkivinkkinä :D En siihen viitsinyt mitään kommentoida ja kun en tehnyt aloitetta myöhemminkään niin nainen kaivoi numeroni jostain ja laittoi tekstarin jossa kysyi kahville..
Olen lähestynyt miestä, jonka en tiennyt olevan homo. Ei kertonut tätä kun kysyin tapaamista vaan asia paljastui myöhemmin toista kautta. Yksi kerta oli yhden illan juttu, mies ei halunnut tavata uudelleen. Kolmas kerta, silloinen poikaystäväni lopetti suhteemme. Ihastumisia on ollut puolin ja toisin. Enempää en ole miehiä lähestynyt oma-alotteisesti muuten kuin vain menemällä juttelemaan niitä näitä - ei välttämättä iskumielessä mut osan kans kyllä. He ovat sitten ehdottaneet lisää ja minä olen jatkanut juttua tai sitten antanut pakit. Koskaan en ole törkeästi kohdellut ketään. Ghostaaminen esim. pidemmän jutustelun tai treffien jälkeen minusta pahimpia tapoja loukata toista törkeiden sanavalintojen rinnalla. Lyhyt, kohtelias kiitos ei-vastaus ei ole liikaa keneltäkään. Nettimaailma tietty eri pelkän ensimmäisen yhteydenoton tai muutaman sananvaihdon kohdalla, kun yhteydenottoja tulee useita päivittäin tai viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletteko susirumia vai pää ja peese vaihtanu paikkaa, miten on mahdollista, miehille kelpaa yleensä kuka vain.
Ilmeisesti olen sitten susiruma?
Tai sitten vaan tavallisia hieman ujohkoja naisia. Miehet silloin harvemmin kiinnostuu.
Joo, on kokemusta.. Muistan kun yksi luokkakaverinainen tunki samaan bussiin mun kanssa ja kesken matkan tokaisi täysin yllättäen että "käyn koulussa ja teen kahta työtä, varmaan sen takia mulla ei ole poikaystävää" ihan niin kuin vinkkivinkkinä :D En siihen viitsinyt mitään kommentoida ja kun en tehnyt aloitetta myöhemminkään niin nainen kaivoi numeroni jostain ja laittoi tekstarin jossa kysyi kahville..[/quote]
Ai, ihan tunkeutui sinun kanssa samaan bussiin?? Tunkeutuuko muutkin kanssamatkustajat sinne? Osta auto tai aja taksilla, jos muut ovat "tunkeutujia" :D
Juuri oikealla tavalla hän sinua ainakin lähestyi.
Vierailija kirjoitti:
On tullut, suoraan ehdottamalla ja enemmän siten epäsuorasti. Enkä ole lihava tai ruma, vaan miehet ovat erilaisia ja heillä on erilaisia makuja ja elämäntilanteita. Ei siinä ole mitään erikoista, normaali ihminen kestää sen ettei kaikki ole hänestä kiinnostuneet, kuten normaali ihminenkään ei ole kaikista.
Tämä aikalailla. Vaikka naiset saavat ehkä harvemmin suoraan pakit ja naurut päälle itse tapaamistilanteessa tai vaikka baarissa niin viimeistään kun rupeaa oikeasti sitä parisuhdetta katsomaan niin elämän realiteetit voi aivan samalla tulla tielle. Esimerkkinä kaverillani oman talon rakentaminen oli koko elämän unelma ja siinä yksi nuori naisalun raukka joutui pettymään kun kaveri myönsi kuukauden kokeilun jälkeen että ei tästä tule mitään kun haaveet ja elämänsuunnat ovat liian erilaiset.
Ja sama itselläkin. En todennäköisesti sanoisi ei kenellekään naiselle joka minua baarissa lähestyisi koska minua ei kertaakaan elämässä ole lähestytty. Mutta kotiin päästessä jos nainen ei voi hyväksyä elämäntyyliäni tai haaveita mitä varten pistän rahaa säästöön niin ei siitä tule yhtään mitään oli sitten kuinka uhkea supermalliseksikissapeto tahansa.
Aina olen saanut ns. näitä yleisesti hyvännäköisiä miehiä. Pakkejakin tullut heiltä. Aina olen kuitenkin ihmetelly miten noin hyvännäköinen mies on minusta kiinnostunut :)
Kerran elämässäni olen uskaltautunut tekemään aloitetta suhteen suuntaan ja kerran olen pakit saanut :D
Seksi kelpasi, suhde ei ja hänellä oli ilmeisesti samaan aikaan toinen kuvioissa.
Vaikka otti itsetunnon päälle ja tietyllä tavalla vituttaa edelleen niin en jaksa olla katkera, kun on edelleen tuon naisen kanssa ja n. puolentoista vuoden päästä pakeista heille syntyi lapsi :)
Vierailija kirjoitti:
Minä en lähestynyt nuorena ketään mutta sain silti pakkeja. Ventovieraat nuoret miehet huutelivat minulle, että olen vastenmielinen enkä kelpaisi heille. Jännä juttu, kun en ollut edes kysynyt...
Olen ikisinkku ja pelkään miehiä.
Sama juttu täällä, tehty selväksi etten kelpaa, ennenkuin olen edes ehtinyt kiinnostua. Joten eipä kauheasti rohkaise. Enää en tosin pelkää miehiä, suurin osa heistä on täysin yhdentekeviä eikä ihan suoraan sanottuna haittaisi pätkääkään, vaikka tuo suurin osa kuolisi sukupuuttoon tai häviäisi maan päältä.
Vierailija kirjoitti:
Noin puoleen kaikista aloitteistani on tullut miehiltä pakit.
Voi kun itse pääsisin noin hyviin tuloksiin.
Miehellä se ei vain toimi noin hienosti. Suhde on pikemminkin 97 pakit sadasta lähestymisestä.
Naisilla on ihmeellinen ajatus, että jos he aloitteen joskus joutuvat tai alentuvat tekemään, viimeistään toisen miehen pitäisi olla se unelmien mies, kun on niin kovasti vaivaa nähnyt. Miksi sen pitäisi naisille olla sen helpompaa kuin miehillekään? Sitten jos parin aloitteen jälkeen unelmien prinssiä ole löytynytkään, pikkuprinsessat kiukuttelevat kuin pikkulapset. "En ikinä lähesty enää ketään miestä, ee-en." Kyllä naiset on tässä deittimaailmassa ihan liian helpolle opetettu. Terve nöyryys puuttuu ihan täysin.
Baareissa en ole saanut ikinä pakkeja.
Sen sijaan tanssipiireissä, kuten lavoilla, olen saanut pakkeja. Pakit eivät johdu huonosta tanssitaidostani, vaan siitä, että etenkin vanhemmat miehet haluavat tanssia nuorten ja kauniitten tyttöjen kanssa. Mieluiten aloittelijoiden kanssa, joten nämä papparaiset saavat leikkiä opettajaa heille.
Olin todella ujo nuorempana. Opiskelujen kautta tutustuin mieheen, johon tykästyin. Päädyin harrastamaan seksiä hänen kanssaan, olin neitsyt. Tuon yön jälkeen lähestyin häntä - en olisi uskonut ikinä uskaltavani tehdä moista- ja hän antoi pakit, ei mitenkään nätisti, vaan rehvakkaan pilkallisesti. En ole tuon jälkeen tehnyt aloitteita. Enkä ikinä ole kenelläkään minua lähestyvälle ollut tyly tai pilkallinen.
Mies lähestyy lukuisia naisia ja saa kaikilta pakit
-> "no tietenkään kaikkien kanssa ei voi olla kemiaa, kyllä miehen pitää uskaltaa yrittää eikä luovuttaa heti!1"
Nainen lähestyy kahta suosittua miestä ja saa pakit/vain seksiä
-> "en lähesty enää ketään ikinä!!!"
Vierailija kirjoitti:
Olin todella ujo nuorempana. Opiskelujen kautta tutustuin mieheen, johon tykästyin. Päädyin harrastamaan seksiä hänen kanssaan, olin neitsyt. Tuon yön jälkeen lähestyin häntä - en olisi uskonut ikinä uskaltavani tehdä moista- ja hän antoi pakit, ei mitenkään nätisti, vaan rehvakkaan pilkallisesti. En ole tuon jälkeen tehnyt aloitteita. Enkä ikinä ole kenelläkään minua lähestyvälle ollut tyly tai pilkallinen.
Nuorena miehet kuin naisetkin tekevät hölmöyksiä kuin tämä exäsi. Varmasti häpeää asiaa kun ikää tulee, kypsyy ja alkaa ymmärtämään parisuhteen merkityksen.
Vika ei ollut sinussa. Älä anna periksi tuollaisen takia. Miehiä ei myöskään kannata pelätä pakkien takia.
Kaikillahan on tietysti oikeus näyttää miltä haluavat, mutta kun iskuhommiin lähtee, ja odottaa saavansa jonkinlaista tulosta, niin pitäisi ulkonäöstä edes jollain tavalla pitää huolta.