Naisten saamat pakit, kuinka yleisiä?
Kertokaa naiset kuinka usein olette saaneet pakit miehiltä, joista olette olleet kiinnostuneita elämänne aikana?
Kiinnostaa kuinka usein naiset tekevät tai uskaltavat tehdä aloitteita.
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Baareissa en ole saanut ikinä pakkeja.
Sen sijaan tanssipiireissä, kuten lavoilla, olen saanut pakkeja. Pakit eivät johdu huonosta tanssitaidostani, vaan siitä, että etenkin vanhemmat miehet haluavat tanssia nuorten ja kauniitten tyttöjen kanssa. Mieluiten aloittelijoiden kanssa, joten nämä papparaiset saavat leikkiä opettajaa heille.
"papparaiset"
Vaikutat hieman katkeralta... 😂
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Nainen saa aina itseään tasokkaamman miehen, mutta ei välttämättä juuri sitä miestä, jolle itse aloitteen tekee.
BLAAAH TAAS noita tasohoureita, en kestä! En minä halua mitään TASOKASTA miestä, ne ei mulle kelpaa, haluan miehen, joka viehättää juuri MINUA! Voi kun joku tekisi lobotomian noille kaikille, jotka tasoista ja alfoista ja betoista täällä jaksavat jankata.
Pystytkö ymmärtämään, että nainen ihastuu mieheen, joka ei ole ns. komea, ei ole rikas, ei ehkä terve, ei ole autoa, ei hyvää ammattia, jne jne jne. Ihmiseen. Hymyyn. Katseeseen. Mitä minua ilahduttaisi joku TASOKAS mies, jolla olisi autot, ammatit, rahaa, vaurautta, taloja, veneitä, olisi miesmallin näköinen? Jos ei kiinnosta niin ei vain kiinnosta. Jos ei ole kipinää, jos hänen hymynsä ei minua viehätä, niin siitä ei vain tule yhtään mitään. Vielä vähemmän minua kiinnostaa, ovatko muut naiset hänestä kiinnostuneita. Huoh ja hohhoijaa.
Ihan turhaan selittelet, ettet kelpaa naisille joidenkin ihme tasojen takia. Kyllä syyt on muualla.
Kyllä! A-men! Keskiäkäinen DI-mies vahvistaa että ei ihmiset toimi kaavan tai yhtälön mukaan. (Jos toimisi niin me insinöörit saataisiin aina kaikki naiset/miehet.) Ja se on hyvä! On hyvä ettei voi sanoa miksi tuo istuu noin nätisti, miksi tuokin tavallinen hiekkatienvärinen tukka heilahtaa noin hyvin, miksi noita kulmakarvoja katsellessa käy taas naurattamaan.
Mutta asiasta, osaisinko siitä jotain... Pakitus tuntuu pahalta, jos on ensin kerännyt rohkeutta ja miettinyt kuinka sitä pitäisi ja sitten kahdessa sekunnissa tyrmätään jotain mitä on ajatellut ja hikoillut 2 min - 2 kk. Mutta jospa siihen kontaktinottoon ei tarvitsisi suhtautua kuin talvisotaan lähtöön? Jospa se ei olisikaan niin vakava juttu (vaikka voihan seurauksena kolmikymmenvuotinen sota ollakin). Ei ne miehet ihmisiä kummempia ole, viinaa ne tottelee siinä missä muutkin :) Joten rinta pystyyn ja leuka ylös! Toinenkin leuka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan tanssipiireissä, kuten lavoilla, olen saanut pakkeja. Pakit eivät johdu huonosta tanssitaidostani, vaan siitä, että etenkin vanhemmat miehet haluavat tanssia nuorten ja kauniitten tyttöjen kanssa. Mieluiten aloittelijoiden kanssa, joten nämä papparaiset saavat leikkiä opettajaa heille.
"papparaiset"
Eikai tansseissa muita käy, musakin eläkeläisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"papparaiset"
Eikai tansseissa muita käy, musakin eläkeläisten mieleen.
Kyllä minä olisin sanonut miestäkin katkeraksi, jos hän olisi kutsunut tanssipyynnöstä kieltäytyneitä naisia mummeleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"papparaiset"
No onhan tämä kieltämättä hieman läpinäkyvää, että vanhemmat miehet hakevat vain niitä parikymppisiä, muun ikäiset eivät kelpaa. Sen sijaan alle 50-vuotiaat miehet hakevat KAIKKIA tanssimaan, eikä heiltä tule myöskään pakkeja naisten haun aikana.
Tää menee jo aika rajusti aiheen vierestä. Mutta uskon, että vanhemmilla miehillä on pätemisen tarve saada opettaa naista tanssimaan. Siksi he tanssivat vain näitten nuorten, kokemattomien kanssa, joille saavat opettaa tanssia.
Tanssimaailma voi olla outo kokemus naiselle. Sen sijaan miehelle se on paratiisi, paikka tavata naisia, koska yleensä naisia on enemmän kuin miehiä. :)
Neitonen111 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletteko susirumia vai pää ja peese vaihtanu paikkaa, miten on mahdollista, miehille kelpaa yleensä kuka vain.
No, en ole kelvannut kaikille vaikka hoikka ollut aina, 170cm ja nätti. Mikä sitten pyörinyt pakkien antajien päässä jos kaikki kelpaa?
Luuli että hän piilokamerassa, tai mies olikin homo ja ahdistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en lähestynyt nuorena ketään mutta sain silti pakkeja. Ventovieraat nuoret miehet huutelivat minulle, että olen vastenmielinen enkä kelpaisi heille. Jännä juttu, kun en ollut edes kysynyt...
Olen ikisinkku ja pelkään miehiä.
Sama juttu täällä, tehty selväksi etten kelpaa, ennenkuin olen edes ehtinyt kiinnostua. Joten eipä kauheasti rohkaise. Enää en tosin pelkää miehiä, suurin osa heistä on täysin yhdentekeviä eikä ihan suoraan sanottuna haittaisi pätkääkään, vaikka tuo suurin osa kuolisi sukupuuttoon tai häviäisi maan päältä.
Mäkin pelkäsin naisia samasta syystä, ivailu, vittuilu ja jopa naurua päin naamaa on jättänyt jälkensä. Ehkä 15 kertaa saanut pakit, josta 10 ollut veemäisesti, niin ei vaan pysty enää.
Välillä kyllä katselen ihaillen pariskuntia kaupungilla, ja haaveilen parisuhteesta ja kumppanuudesta mutta haaveiluasteelle se jääkin.
En vihaa naisia, mutta suurin osa ovat sitä harmaata massaa minulle tänäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"papparaiset"
No onhan tämä kieltämättä hieman läpinäkyvää, että vanhemmat miehet hakevat vain niitä parikymppisiä, muun ikäiset eivät kelpaa. Sen sijaan alle 50-vuotiaat miehet hakevat KAIKKIA tanssimaan, eikä heiltä tule myöskään pakkeja naisten haun aikana.
Tää menee jo aika rajusti aiheen vierestä. Mutta uskon, että vanhemmilla miehillä on pätemisen tarve saada opettaa naista tanssimaan. Siksi he tanssivat vain näitten nuorten, kokemattomien kanssa, joille saavat opettaa tanssia.
Tanssimaailma voi olla outo kokemus naiselle. Sen sijaan miehelle se on paratiisi, paikka tavata naisia, koska yleensä naisia on enemmän kuin miehiä. :)
En epäile etteikö olisi miehelle hyvä paikka tavata naisia, mutta kun tanssitaito on 0 ja edellyttäisi omalla tanssiosaamisella useita kymmeniä kertoja opetusta edes perusteiden osaamiseen niin ei kiitos.
M35
Eniten tuli taannoin pakkeja silloin, kun jotenkin epätoivoisena yritin pokailla miehiä (heti eron jälkeen reboundia). Kyllähän sen epätoivon haistaa jo pitkälle, en yhtään ihmettele että ei kiinnostanut. Samaan tilanteeseen olen sittemmin joutunut itsekin - siis pakkeja antamaan epätoivo-Einareille.
Pakkeja tulee ja niitä annetaan, aikalailla 50-50 menee, etenkin jos on aktiivisempi/rohkeampi lähestymään. Ei siihen maailma kaadu, vaikka ei tietty sillä hetkellä mitenkään imartele... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin puoleen kaikista aloitteistani on tullut miehiltä pakit.
Voi kun itse pääsisin noin hyviin tuloksiin.
Miehellä se ei vain toimi noin hienosti. Suhde on pikemminkin 97 pakit sadasta lähestymisestä.
Jos prosentti on noin huono niin kannattaa pohtia lähestymisstrategian muuttamista. Yleensähän tuon suuntaisia arvioita kuulee toki lähinnä kundeilta, joilla oikeasti ei ole niitä yrityksiä takana kuin yksinumeroinen määrä joten on ymmärrettävää että niiden perusteella ekstrapolointi on melkoisen epätarkkaa puuhaa, montakohan sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"papparaiset"
En epäile etteikö olisi miehelle hyvä paikka tavata naisia, mutta kun tanssitaito on 0 ja edellyttäisi omalla tanssiosaamisella useita kymmeniä kertoja opetusta edes perusteiden osaamiseen niin ei kiitos.
M35
Olisihan siitä vaivaa eikä se varmasti kivaakaan olisi..
Jos otetaan laskuun ne miehet, joita olen itse ekaksi lähestynyt, niin yli 50% on tullut pakit.
Kai miehet vaan on hanakoita ottamaan kontaktia, jos nainen kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin puoleen kaikista aloitteistani on tullut miehiltä pakit.
Voi kun itse pääsisin noin hyviin tuloksiin.
Miehellä se ei vain toimi noin hienosti. Suhde on pikemminkin 97 pakit sadasta lähestymisestä.
Kuulostaa siltä että tässä kyseessä on ns. sokea sorsastaja eli parkkeerataan ruovikon reunaan silmät kiinni ja räiskitään haulikolla sinne tänne siinä toivossa että joskus osuu.
Ja sitten yhtäkkiä vaikka toisen hyvä huumorintaju iskee. Niin kuin tuon keski-ikäisen DI-insinöörin. Yhtäkkiä vain kiinnostuu. Eikä ole ammatista tai tulotasosta kiinni, älkää jaksako ehdottaa. Olen kyllä vanha, varattu nainen, mutta kipinää voi silti iskeä.
Kumppania etsiville huomauttaisin yhä, että kotoa on harvaa tultu hakemaan.
hassuero kirjoitti:
Mies lähestyy lukuisia naisia ja saa kaikilta pakit
-> "no tietenkään kaikkien kanssa ei voi olla kemiaa, kyllä miehen pitää uskaltaa yrittää eikä luovuttaa heti!1"
Nainen lähestyy kahta suosittua miestä ja saa pakit/vain seksiä
-> "en lähesty enää ketään ikinä!!!"
Joo, siis siks on tää women going their own way -liike, kun naiset vaan kollektiivisesti luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"papparaiset"
M35
Olisihan siitä vaivaa eikä se varmasti kivaakaan olisi..
Olen ihan oikeasti ihan toivoton tanssija. Mulle on useamman kerran ihan baarissa tanssilattialla sanottu naisten toimesta, että "sulla ei oikein tää tanssiminen luonnistu" yms. Vaikka luulisi ettei siinä perus discojumputuksessa paljoa vaadittas.
Sen takia en enää mene baareissakaan tanssimaan ollenkaan.
M35
Naiset saa usein pakit monen kuukauden jälkeen. Miehelle kelpaa, mutta ei kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
hassuero kirjoitti:
Mies lähestyy lukuisia naisia ja saa kaikilta pakit
-> "no tietenkään kaikkien kanssa ei voi olla kemiaa, kyllä miehen pitää uskaltaa yrittää eikä luovuttaa heti!1"
Nainen lähestyy kahta suosittua miestä ja saa pakit/vain seksiä
-> "en lähesty enää ketään ikinä!!!"Joo, siis siks on tää women going their own way -liike, kun naiset vaan kollektiivisesti luovuttaa.
MGTOW ei kyllä loppujenlopuksi poikkea paljonkaan takavuosien lesbo- ja separatistifeministien aatteista, jotka aikanaan olivat huomattavasti enemmän esillä kuin MGTOW toistaiseksi on ollut.
Kyllä mä olen pakkeja saanut, enkä edes mitään kovin hienovaraisia sellaisia.
Joskus olen saanut pakit, vaikken ole edes yrittänyt mitään. Olen siis ihan normaalin näköinen ja hoikka -30v nainen, enkä todella ole koskaan lähestynyt mitään hunkseja vaan ihan tavallisen näköisiä miehiä.
Viimeisen kerran kun nöyryytin itseäni, muistan kysyneeni erästä samassa pöydässä istunutta (tosin varattuun kaveriini keskittynyttä) mukavan oloista nuorta miestä kanssani tanssimaan yhden nopean tanssin ja hänen vastauksensa oli hölmistynyt, melkein ärsyyntynyt katse ja kiusaantunut: "Joo, tota, mieluummin ei". Sen jälkeen ajattelin et "that`s it, I`m done".
Näin