Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten saamat pakit, kuinka yleisiä?

Uthjolb
28.05.2018 |

Kertokaa naiset kuinka usein olette saaneet pakit miehiltä, joista olette olleet kiinnostuneita elämänne aikana?

Kiinnostaa kuinka usein naiset tekevät tai uskaltavat tehdä aloitteita.

Kommentit (191)

Vierailija
161/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M352018 kirjoitti:

Tavallinen nainen menee huutaen kaupaksi kunhan ei ole lihava. Lihavuuteen se yleensä toppa jos johonkin. Toinen vielä huonompi juttu on sitten susiruma naama, karvaisuus tai luotaantyöntävä luonne ja/tai tyhmyys.

Tyhmyys ei näytä haittaavan jos on kaunis.

Vierailija
162/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt paljonkin aloitteita aiemmin, koska minua ei ole koskaan juurikaan lähestytty. Lopputulos on se että reilusti yli puolet on antanut pakit suoraan ja lopuilta olen (tai olisin) saanut pelkkää seksiä. Enää vuosiin en ole viitsinyt tehdä aloitteita, koska en ole kiinnostunut pelkästä seksistä. 

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloitteita noin 15 miehelle. Sänkyyn olisi kaikki huolinut mutta kahden kanssa oli lyhyt suhde.

Minulle on tehty kymmeniä alotteita kun on haluttu sänkyyn. Olen välillä suostunut mutta yleensä en. Yhden kerran mies teki aloitteen kun oli oikeasti kiinnostunut tutustumaan. Se suhde kesti useamman vuoden. Olen 27.

Saisin milloin vaan miehen sänkyyni mutta kun en nauti sellaisesta niin etsin mielummin kumppania ja torjun heti sänkyyn pyrkijät niin säästyy molempien aika.

Vierailija
164/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monelta. Ihastuin aina vääriin miehiin, ja tein rohkeasti alotteita. Mutta jos ei kemiat kohtaa niin ei voi mitään. Ehkä miehet myös pelästyivät naisen tekemää aloitetta, ja/tai pitivät tyyliäni hyökkäävänä. 

Vierailija
165/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En epäile etteikö olisi miehelle hyvä paikka tavata naisia, mutta kun tanssitaito on 0 ja edellyttäisi omalla tanssiosaamisella useita kymmeniä kertoja opetusta edes perusteiden osaamiseen niin ei kiitos.

M35

Siihen auttaa, että käyt sitten useita kymmeniä kertoja opettelemassa.

Nimimerkillä: "Treenasin tanssia muutaman vuoden ja nyt olenkin parisuhteessa."

Vierailija
166/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki ovat saaneet pakit joskus. Niin miehet kuin naisetkin. Poikkeuksena kai ne superkauniit ihmiset, jotka hypnotisoivat ulkonäöllään toisen tekemään ihan mitä vaan, tai ne jotka hehkuvat karismaa kilometrin päähän.

Jokaisen parisuhdetta haluavan pitäisi oppia ottamaan pakit yhtenä kirpaisevana läksynä, mikä kuuluu osana elämää, eikä ole maailmanloppu. Tiedän kokemuksesta, että se on nöyryyttävä kokemus, ja saa tuntemaan kuin sinut olisi arvoitu ja köykäiseksi havaittu, mutta pakeille saattaa olla monta syytä joita et välttämättä tiedä.

Torjuja voi olla varattu, homo, lesbo, aseksuaali, vielä vereslihalla eron jälkeen tai vain kusipää, joka haluaa loukata.

Mikään näistä syistä ei liity sinuun.

Saattaa olla, ettei ulkonäkösi miellytä. No, sekin on sen toisen ongelma, ja joku toinen näkee sinut eri tavalla. Jos oikeasti haluaa parisuhdetta, ja tuntuu ettei ole onnellinen ilman sitä, pitäisi yrittää kunnes sellainen löytyy. Vaikka se vaatisi sen 500 yritystä.

Vierailija
167/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala- ja yläasteen olin kovasti ihastunut yhteen poikaan, ysiluokalla rohkaistuin ja sain pakit. Sen jälkeen olen useimmiten osannut varmistaa, että jotain silmäpeliä tms. on taustalla ennenkuin varsinaisesti lähestyn. Tällä taktiikalla ei kovin monia pakkeja ole tullut.

Vierailija
168/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT: onko muuten naisten saamat pakit jossakin mielessä tabu?

Vierailija
169/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, näkeehän sen näistäkin kommenteista. Monet ovat aidosti sitä mieltä, että naiset eivät koskaan saa pakkeja ja jos saavat, ovat superrumia hirviöitä. Siksi ne pakit kolahtavat naisille paljon kovempaa - miehen on ihan normaalia saada pakit, mutta naisessa pitää olla jotain pahasti vialla jos niin käy.

Vierailija
170/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan nuorena tyttönä, olen saanut monet pakit ja monet pakit antanut. Jättänyt, ja tullut jätetyksi.

Ja hyvä niin, pitkän etsimisen jälkeen löysin sen oikean kumppanin itselleni, joten voin vaan näin jälkikäteen olla tyytyväinen että sain pakit itselleni vääränlaisilta miehiltä, vaikka se silloin tuntui pahalta, mutta eipähän turhaa aikaa tuhlaantunut.

t. vaimo jo 15 vuotta.

Vierailija
171/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, näkeehän sen näistäkin kommenteista. Monet ovat aidosti sitä mieltä, että naiset eivät koskaan saa pakkeja ja jos saavat, ovat superrumia hirviöitä. Siksi ne pakit kolahtavat naisille paljon kovempaa - miehen on ihan normaalia saada pakit, mutta naisessa pitää olla jotain pahasti vialla jos niin käy.

Juuri näin. Itse olen kauniiksi sanottu, mutta pakkeja on tullut. Syitä en tiedä, eikä ne minulle kuulukaan. En vain ollut oikea henkilö.

Mutta siis en todellakaan ole sellainen jolla naama ja perse olisi vaihtaneet paikkaa, kuten joku ketjussa niin kauniisti ilmaisi.

Vierailija
172/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monelta, en ole laskenut. Naurettavin tapaus oli sellainen, että kuulin monelta suunnalta, että yksi opiskelukaverini oli minusta kiinnostunut, ja huomasin asian hänen käytöksestäänkin selkeästi. Kun menin tekemään aloitteen eli juttelemaan, yhtäkkiä olinkin täysin turn-off, mies ei kuulemma tykännyt tyrkyistä :O

Viimeisimmän aloitteeni hedelmän sainkin "nalkkiin", naimisissa ollaan oltu yli 20v :D

Vierailija
173/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi huoh tätä naisten alituista selittelyä. Nyt onnistuttiin jo selittelemään naiset uhriksi tässäkin asiassa, vaikka kaikki täyspäiset ymmärtävät, että iskeminen on naisille helpompaa. 

Vierailija
174/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ihan vapaastihan niistä saa kertoa, kuten tässä ketjussa tehdäänkin. 

Vierailija
175/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi huoh tätä naisten alituista selittelyä. Nyt onnistuttiin jo selittelemään naiset uhriksi tässäkin asiassa, vaikka kaikki täyspäiset ymmärtävät, että iskeminen on naisille helpompaa. 

Millä lailla se on helpompaa? Kuinka voit väittää niin, kun ketju on täynnä esimerkkejä kuinka naiset(kin) saavat pakkeja kerta toisensa jälkeen, vielä höystettynä miesten kommenteilla kuinka nämä pakit saaneet ovat varmasti rumia läskejä?! Helppoa, kun ei onnistu ja vielä saa tuntemattomilta sen vuoksi tuomion siitä kuinka hirveä mahtaa olla?

Vierailija
176/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen onnekas jonka ei koskaan ole tarvinnut varsinaisesti iskeä kun minua on lähestytty väsymykseen asti, mutta kyllä minäkin olen pakkeja saanut. En ole koskaan kysynyt ketään kahville tms mutta minut on ghostattu pariin otteeseen. 3/ 5 pakeista on ollut kuitenkin sellaisia että myöhemmin, eli parin vuoden päästä on asiat toisin ja miehet ovat vuorostaan lähestyneet minua, yhdestä syntyi pitkä ihana suhde, toisesta "päättymätön rakkaustarina" suuren maailman tyyliin ja se kolmas ei minua enää sitten silloin kiinnostanut. Ollaan kavereita nykyään.

Itse en kerta kaikkiaan uskalla tehdä aloitetta, en työkaverille edes silloin vaikka hän oli ilmaissut kiinnostuksensa pikkujouluissa ja hän on mielestäni superkuuma. Mietin vain että oli niin kännissä.

Lisäksi olen niin houkka että olen torjunut IHASTUKSENI aloitteesta tulleet tiedustelut halukkuudesta seurustelusuhteeseen. Se olisi ollut kaikki mitä olin halunnut. En vain millään usko heitä. En usko että he ovat tosissaan. Olen vain tullut siihen tulokseen että olen kaikin puolin epäkelpo ja tuottaisin vain pettymyksen.

Vierailija
177/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeltä. Kutsuin "katseellani". Kaveri tuli hetken päästä jutuille ja sanoi, että olet kyllä vetävä, mutta hän on kihloissa. Muuten saanut ne ketkä olen halunnutkin.

Vierailija
178/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla se on helpompaa? Kuinka voit väittää niin, kun ketju on täynnä esimerkkejä kuinka naiset(kin) saavat pakkeja kerta toisensa jälkeen, vielä höystettynä miesten kommenteilla kuinka nämä pakit saaneet ovat varmasti rumia läskejä?! Helppoa, kun ei onnistu ja vielä saa tuntemattomilta sen vuoksi tuomion siitä kuinka hirveä mahtaa olla?

Palataanko takaisin maan pinnalle sieltä selittelysfääreistä? Totta kai naisia lähestytään enemmän kuin miehiä, ja tästä johtuen naiset antavat niitä pakkejakin miehille moninkertaisen määrän. Kuvitteletteko te oikeasti, että jos vain tarpeeksi liioittelette ja vääristelette totuutta täällä vauvapalstalla, niin sitten teidän ei tarvitse myöntää, että naisilla on tässäkin asiassa helpommat oltavat kuin miehillä? Miksi teille on niin kovin vaikeaa myöntää omia etuoikeuksianne? Hävettääkö se?

Vierailija
179/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataanko takaisin maan pinnalle sieltä selittelysfääreistä? Totta kai naisia lähestytään enemmän kuin miehiä, ja tästä johtuen naiset antavat niitä pakkejakin miehille moninkertaisen määrän. Kuvitteletteko te oikeasti, että jos vain tarpeeksi liioittelette ja vääristelette totuutta täällä vauvapalstalla, niin sitten teidän ei tarvitse myöntää, että naisilla on tässäkin asiassa helpommat oltavat kuin miehillä? Miksi teille on niin kovin vaikeaa myöntää omia etuoikeuksianne? Hävettääkö se?

Jankuti jankuti. Ja höpö höpö.

Vierailija
180/191 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etuoikeus = saada huomiota ja aloitteita miehiltä, jotka eivät vähempää voisi kiinnostaa? Niinpä niin. Kun itse toivoisit saavasi naisilta jatkuvaa huomiota niin kuvittelet, että naiset haluavat sitä miehiltä.

Ymmärrätkö, että vaikka tekisin naisena kuinka paljon aloitteita, niin ei se kiinnostavien miesten määrä siitä miksikään muuttuisi? Kuvitellaan yksinkertaistamisen vuoksi, että menen baariin. Siellä on vaikkapa tasan 3/100 kiinnostavaa miestä. Niistä kolmesta yksi on syystä tai toisesta kaikkein kiinnostavin. Se, mitä teen, on tarkkailla häntä ja yrittää saada hänen huomionsa. Jos hän osoittautuukin olevan jonkun toisen naisen seurassa tai on itse iskenyt silmänsä johonkin muuhun, ei tilanne minun aloitteestani muuksi muutu. En ole niin tyhmä, että lähden kilpailemaan miehen huomiosta jonkun kaunottaren kanssa. Sen sijaan siirryn tarkkailemaan kakkosta. Sama juttu. Tai ehkä käy ilmi, että hän onkin ylimielinen, töykeä, itserakas tyyppi. Luovutan. Jäljellä on kolmonen. Jos kolmonenkaan ei kiinnostu minusta tai minun kiinnostukseni häneen lopahtaa, niin ei mikään määrä aloitteita niille 97 muulle miehelle muuta tilannetta. Seksiseuraksi saan jonkun evvk-tapauksen, mutta se on eri asia haluanko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi