Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten saamat pakit, kuinka yleisiä?

Uthjolb
28.05.2018 |

Kertokaa naiset kuinka usein olette saaneet pakit miehiltä, joista olette olleet kiinnostuneita elämänne aikana?

Kiinnostaa kuinka usein naiset tekevät tai uskaltavat tehdä aloitteita.

Kommentit (191)

Vierailija
81/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen enimmäkseen saanut vain pakkeja. Ei ole osunut yhtään kohdalleen se, ketkä mua kiinnostaa ja ketkä on musta kiinnostuneita. Siis saanut ja jaellut pakkeja kymmenittäin. Muutaman kerran on lykästänyt.

Vierailija
82/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ei ollut tarkoitus loukata sinua, m35. Anteeksi.

Tällä palstalla vain on niin paljon katkeruutta, ulia ja naisvihaa, että pieninkin vihje siihen suuntaan saa minulla karvat pystyyn. Olin väärässä. Sori.

Sinulle ja muillekin, harvaa kumminkaan tullaan kotoa hakemaan. Toimi siis tavoitteiden mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suurimmasta osasta on pakit tullut. Miehet eivät keskimäärin pidä TAVISnaisten aloitteista. Aina kun he toivovat aloitteellisuutta, on heillä mielessään kaunottaren aloite. Normaalin naisen aloite taas tekee naisesta epätoivotun ja epätoivoisen, jota enintään pannaan kerran kun nyt helpolla saa. Useimmiten ei sitäkään.

Miesten käsitys tavallisten naisten menekistä on ihan pielessä.. Koska heille nainen = kaunis hoikka nuori nainen, se viisi prosenttia jota kaikki miehet yrittävät.

Olen mies ja täysin eri mieltä tästä.

Vierailija
84/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kyllä pakit useammankin kerran. Aloitteentekijänä ehkä pakit-jatkoon 1/5, toisinpäin eli henkilönä jolle aloite tehdään ehkä 1/3. Mä oon helppo. :D

Vierailija
85/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo m35. Huokaus. Joo jos naiset on antaneet sulle pakkeja niin tietty kannattaa lopettaa kaikki lähetyminen ketään naista kohtaan koskaan. Tulkoon pyytämään jos kiinnostaa, vai?

Vinkki: katkeruus ja naisviha ei oo niitä viehättävimpiä ominaisuuksia. Ei myöskään asenne, että naiset olisivat sinulle velkaa jotain - seksiä, kiinnostusta, mitään.

Itse nainen, teen aloitteita, laitan itseni alttiiksi. Viimeksi eilen kun tulin torjutuksi tulin pahalle mielelle ja surulliseksi. Ei sille mitään voi, näin se välillä menee.

Elämä on liian lyhyt että odottaisin juuri Sen Miehen tekevän aloitetta. Jos ei aloitetta kuulu, teen sen itse. Eipä ainakaan tarvitse harmitella jälkeenpäin, että olisiko meillä voinut olla jotain, jos vain olisin uskaltanut. Tässä laittaa itsensä alttiiksi pettymyksille ja torjutuksi tulemiselle. Elämä on. Silti olen iloinen kun kerroin esimerkiksi yhdelle, johon olin todella ihastunut.

Millaisia aloitteita teet ja minkälaisille miehille?

Harmi kun kukaan nainen ei ikinä pidä minua aloitteen arvoisena.

Vierailija
86/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo m35. Huokaus. Joo jos naiset on antaneet sulle pakkeja niin tietty kannattaa lopettaa kaikki lähetyminen ketään naista kohtaan koskaan. Tulkoon pyytämään jos kiinnostaa, vai?

Vinkki: katkeruus ja naisviha ei oo niitä viehättävimpiä ominaisuuksia. Ei myöskään asenne, että naiset olisivat sinulle velkaa jotain - seksiä, kiinnostusta, mitään.

Itse nainen, teen aloitteita, laitan itseni alttiiksi. Viimeksi eilen kun tulin torjutuksi tulin pahalle mielelle ja surulliseksi. Ei sille mitään voi, näin se välillä menee.

Elämä on liian lyhyt että odottaisin juuri Sen Miehen tekevän aloitetta. Jos ei aloitetta kuulu, teen sen itse. Eipä ainakaan tarvitse harmitella jälkeenpäin, että olisiko meillä voinut olla jotain, jos vain olisin uskaltanut. Tässä laittaa itsensä alttiiksi pettymyksille ja torjutuksi tulemiselle. Elämä on. Silti olen iloinen kun kerroin esimerkiksi yhdelle, johon olin todella ihastunut.

Onko se naisvihaa ja katkeruutta jos en tee enää aloitteita? Ok.

Ja ei, eivät tosiaan ole minulle mitään velkaa. Jokainenhan saa valita kumppaninsa.

M35

Ei ole, mutta tyhmää se on, jos parisuhteen haluaa. Se vaan elämässä menee niin, että kaikki hyvät asiat eivät tule itsekseen eikä helpolla, tulee pakkeja, tulee vastoinkäymisiä. Kenellä ne on parisuhteissa, kenelle sattuu kurjat vanhemmat, kenellä terveys rajoittaa, kenellä yt:t vie työt vailla omaa vikaa. Jonkun puoliso kuolee nuorena, toisen lapsi kuolee pienenä, sellaista se vaan on.

Sikäli minusta asenne on tyhmä, että ei ole millään mittareilla liian myöhäistä, itse löysin mieheni ja todellisen rakkauteni sinua vanhempana. Ehdittiin vielä saada perhekin. Niin että pääasiassa itseäsi tuolla asenteellasi vahingoitat. Tottakai sinulla on oikeus vaikka hypätä kaivoon, mutta järkeä siinä ei ole.

Vierailija
87/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suurimmasta osasta on pakit tullut. Miehet eivät keskimäärin pidä TAVISnaisten aloitteista. Aina kun he toivovat aloitteellisuutta, on heillä mielessään kaunottaren aloite. Normaalin naisen aloite taas tekee naisesta epätoivotun ja epätoivoisen, jota enintään pannaan kerran kun nyt helpolla saa. Useimmiten ei sitäkään.

Miesten käsitys tavallisten naisten menekistä on ihan pielessä.. Koska heille nainen = kaunis hoikka nuori nainen, se viisi prosenttia jota kaikki miehet yrittävät.

Toki tuo ylempi viesti on kärjistetty (ei minun kirjoittamani), mutta totuuden siemen siinä on. Monilla (ei toki kaikilla) miehillä on taipumusta huomioida vain kauniit ja siten kaikki naiset ovat heidän mielestään kauniita. Ja kaikilla naisilla on siis vientiä.

Itse olen ei-ruma-eikä-kaunis nainen, jonka suosio miesmarkkinoilla on 0. Yleensä kukaan ei edes muista olinko jossain vai en. Esim. kommentoin työpaikan virkistysiltaa ja kollegat katselevat kummissaan, "ai olitko sinäkin siellä, en huomannutkaan". Ihan sama olenko aktiivinen, osallistuva, äänessä, vai en; olen ilmaa.

Myös deittailumaailmassa se on näin. Tein joskus aloitetta mutta miesparat menivät sellaiseen paniikkiin että enää en viitsi kiusata :D. ...OMG miksi tuo olento puhuu mulle? Mikä se edes on? Ei se nainen ainakaan ole... Aivo-oikosulku... "EI EN KIITOS LÄHDE KAHVILLE!!" * juoksee pakoon *

Tosi juttu :*D.

Vierailija
88/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pakit on erittäin harvinainen ilmiö. Tapahtuu vain jos tavallinen naaras lähestyy alfayksilöä ja alfan parittelutarve on juuri tyydytetty tai sitten tällä on näköpiirissä kiinnostavampi kohde. Myös ihmisnaaraiden tolkuton alkonkäyttö, nahkansa koristaminen erikoisin räikein merkinnöin ja päänahan karvoituksen kyniminen lintueläimen takapuolta muistuttavaksi lisää riskiä tulla torjutuksi. Jos sen sijaan naaras lähestyy betaurosta on torjunnan mahdollisuus lähes olematon. Ihmisnaaraiden taipumus haluta paritelka vain alfayksilöiden kanssa pitää yllä torjumisen riskiä.

Vierailija
89/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tuota miestä, ei miehet ole noin pinnallisia, ulkonäkö ehkä herättää kiinnostuksen, mutta se ei riitä, ei oikeaan suhteeseen.

Luonne ja koulutus ovat yhtä tärkeitä, olen nähnyt esim miten snobeja voidaan olla esim yliopistoelämässä. Eli se kaunis ja hoikka nainen saa kyllä vientiä ravintolassa, mutta mihinkään vakavaan hän ei amispohjalla kelpaakaan. Missä on sikäli pointti, että niitä kauniita naisia löytyy myös koulutettuina. Sikäli tietysti kurjaa, että kaunis amisnainen voi olla myös mukava, kuten koulutettu kaunis nainenkin.

Ulkoisilla seikoilla saa huomiota pinnallisissa paikoissa, joku Tinder on juuri näitä. Mutta normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen ei saa siitä ihailusta mitään, päinvastoin voi harmittaakin olla vain kaunis naama ja vartalo. Ikä rupsauttaa ulkonäön jokaiselta, eikä pinnallisia asioita arvostava mies ole hyvä kumppani.

Vierailija
90/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pakit on erittäin harvinainen ilmiö. Tapahtuu vain jos tavallinen naaras lähestyy alfayksilöä ja alfan parittelutarve on juuri tyydytetty tai sitten tällä on näköpiirissä kiinnostavampi kohde. Myös ihmisnaaraiden tolkuton alkonkäyttö, nahkansa koristaminen erikoisin räikein merkinnöin ja päänahan karvoituksen kyniminen lintueläimen takapuolta muistuttavaksi lisää riskiä tulla torjutuksi. Jos sen sijaan naaras lähestyy betaurosta on torjunnan mahdollisuus lähes olematon. Ihmisnaaraiden taipumus haluta paritelka vain alfayksilöiden kanssa pitää yllä torjumisen riskiä.

Isot pojatko sulle kertoi? Kun omaa kokemusta sinulla ei ole naisista, saati siitä millaista on elää naisena.

Toki kaunis nainen saa helposti irtoseksiä, mutta niinhän mieskin saa. Jos ei ole turhan kranttu, niin että kelpaa toinen mies, joka myös haluaa vain yhdenillan seuraa. Hyvä vertaus, koska pelkkä seksi toivotun suhteen sijaan on ihan yhtä houkuttelevaa kun heteromiehelle seksi homomiehen kanssa.

Vierailija
91/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähestynyt kahta miestä, joista oikeasti olen ollut kiinnostunut. Kumpikin ignoorasi. En lähesty ihmisiä ihan huvin vuoksi, vaan vain jos olen oikeasti kiinnostunut ja teen sen kyllä selkeästi sitten. Toki voin mennä juttelemaan tuntemattomillekin miehille vaikka baarissa, mutta silloin minulla ei ole mitään taka-ajatuksia, koska en heitä tunne. Kunhan juttelen, minusta se ei ole mikään varsinainen aloite kun vaan jututtaa tuntemattomia ihmisiä. Siis ei ole ainakaan aloite missään iskemismielessä.

Vierailija
92/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millaisia miehiä lähestyn" - mikä kysymys toi on? Öh, sellaisia, jotka kiinnostaa minua. Heillä voi olla kiva hymy tai mukava katse. Ei siinä mitään sääntöä ole! Jokin vain viehättää. Tapa, jolla toinen kohauttaa olkiaan tai ihan mikä vain. Kun kiinnostus tai ihastus syttyy, niin sen vain tietää.

Mutta jotta asia voisi edetä, miehen pitää olla mukava ja kiva. Jos hän onkin ilkeä tai täysi tollo, niin kiinnostus häviää.

Mutta ainakaan ns komeus ei iske minuun yhtään. Ei oo mun juttu. Maallinen kuten raha tms ei myöskään vaikuta

Yhteen mieheen muuten otin yhteyttä netissä olosuhteiden vuoksi lyhyen tapaamisen perusteella. perustella. Samana päivänä kerroin, että olin ihastunut. Hänkin oli aluksi

Vierailija
93/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomattavasti keskivertoa paremman näköinen nainen. Kaikilta miehiltä, joihin olen koskaan ollut ihastunut, on tullut pakit.

Tämä on totta ja mysteeri. Ehkä miehiltä loppuu itsetunto, kun kaunis nainen tekee aloitteen?

En millään usko tuohon. Luultavasti nainen yliarvioi ulkonäkönsä ja aliarvioit miehen komeuden tason.

Oikeeesti kuka mies sanoo ei jos kaunis nainen pyytäisi kahville :D?

Kai te teette suoria aloitteita eikä tässä ole kyse vain jostain silmänräpyttelyistä?

Vaikkapa varattu mies jolla on selkärankaa ja moraalia kieltäytyä.

Vierailija
94/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomattavasti keskivertoa paremman näköinen nainen. Kaikilta miehiltä, joihin olen koskaan ollut ihastunut, on tullut pakit.

Tämä on totta ja mysteeri. Ehkä miehiltä loppuu itsetunto, kun kaunis nainen tekee aloitteen?

En millään usko tuohon. Luultavasti nainen yliarvioi ulkonäkönsä ja aliarvioit miehen komeuden tason.

Kai te teette suoria aloitteita eikä tässä ole kyse vain jostain silmänräpyttelyistä?

Eikä se ole vain moraalia, rakastunut ihminen ei halua seksiä muun kun sen rakkauden kohteen kanssa. Ei ole yhtään vaikea kieltäytyä.

Vierailija
95/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta, kun olen itse ilmaissut kiinnostukseni, on tullut pakit. Olen 42, näin on käynyt n. 10 kertaa elämässä.

Miesihailijoita on kuitenkin riittänyt ja mulla on ollut 3 vakavaa suhdetta hyvien miesten kanssa. Tämän perusteella olen sitä mieltä, että miehet ei halua naisten tekevän aloitteita.

Väärin päättelet.

Miehet rakastavat aloitteellisia naisia mutta eivät epäviehättäviä sellaisia.

Älkää lähestykö niitä kaikista halutuimpia miehiä.

Mitä ihmettä, eikö täällä aina väitetä, että halutuimnat miehet ovat kaikkien kansss sängyssä? Miksi heiltä nyt pakit sitten saisi?

Rehellisesti, minä en ainakaan välitä siitä, ovatko muut naiset kiinnostuneet miehestä josta itse kiinnostun. Ei ainakaan tähän mennessä ole mitään jonoa ollut ihastusteni oven takana.

Vierailija
96/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko ap, että naiset ei saa pakkeja? Voi kuule. Särkyneitä sydämiä on täällä niin paljon.

Vierailija
97/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se ole vain moraalia, rakastunut ihminen ei halua seksiä muun kun sen rakkauden kohteen kanssa. Ei ole yhtään vaikea kieltäytyä.

Se on totta kyllä, että rakastuessa ei muita halua. Mutta kun täälläkin moni mies on valmis tyytymään ihan kehen tahansa ilman ihastusta ja lähtemään sitten heti itseään enemmän miellyttävän matkaan jos vain tilaisuuden saa.

Vierailija
98/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta, kun olen itse ilmaissut kiinnostukseni, on tullut pakit. Olen 42, näin on käynyt n. 10 kertaa elämässä.

Miesihailijoita on kuitenkin riittänyt ja mulla on ollut 3 vakavaa suhdetta hyvien miesten kanssa. Tämän perusteella olen sitä mieltä, että miehet ei halua naisten tekevän aloitteita.

Väärin päättelet.

Miehet rakastavat aloitteellisia naisia mutta eivät epäviehättäviä sellaisia.

Älkää lähestykö niitä kaikista halutuimpia miehiä.

Mitä ihmettä, eikö täällä aina väitetä, että halutuimnat miehet ovat kaikkien kansss sängyssä? Miksi heiltä nyt pakit sitten saisi?

Rehellisesti, minä en ainakaan välitä siitä, ovatko muut naiset kiinnostuneet miehestä josta itse kiinnostun. Ei ainakaan tähän mennessä ole mitään jonoa ollut ihastusteni oven takana.

Toi alfamiesjuttu perustuu niinkin luotettavaan lähteeseen, kun sellaiseen mieheen joka joko

1. on salakuvannut ainakin saata naista alasti

2. on etsinyt kuvat netistä ja valehtelee koko jutun 

ja sitten kokematon jonne uskoo, että tuollainen kuspää (joko siis rikollinen tai patologinen valehtelija) on joku alfa-mies, jota kaikki naiset kovasti tavoittelevat. Koska se tyyppi on tämän jonnen idoli, jonne luulee että niin sitten kaikkien muidenkin.

Vierailija
99/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta kyllä, että rakastuessa ei muita halua. Mutta kun täälläkin moni mies on valmis tyytymään ihan kehen tahansa ilman ihastusta ja lähtemään sitten heti itseään enemmän miellyttävän matkaan jos vain tilaisuuden saa.

Ne listoja laativat jonnet ei ole mitään tyypillisiä miehiä, jos miehiä lainkaan.

Vierailija
100/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakit tarkoittaa ensi kohtaamisella torjutuksi tulemista, niin en keltään. En ole kyllä 20 vuoteen joutunut yrittämään (muuta kuin omaa miestä viehättämään), joten tulos vois nyt olla hiukan erilainen kuin kaksikymppisenä.. Toivottavasti en joudu kokeilemaan tulevaisuudessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi