Naisten saamat pakit, kuinka yleisiä?
Kertokaa naiset kuinka usein olette saaneet pakit miehiltä, joista olette olleet kiinnostuneita elämänne aikana? Kiinnostaa kuinka usein naiset tekevät tai uskaltavat tehdä aloitteita.
Kommentit (215)
Ääh, sen ainoan kerran kun uskalsin tehdä aloitteen niin pakithan sieltä tuli😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletteko susirumia vai pää ja peese vaihtanu paikkaa, miten on mahdollista, miehille kelpaa yleensä kuka vain.
Aika moni nainen lähestyy niitä niin sanottuja "tasokkaampia" miehiä joilla on kriteerit. Itse lähestyin nuorena tyttönä ihanaa muusikkopoikaa joka oli maailman herttaisin. Sain pakit. Olin aivan murskana. Myöhemmin sain tietää, että hänellä oli poikaystävä 💔
Naiset lähestyvät niitä miehiä, joita muutkin naiset lähestyvät. Ei muita. Mies joka on muiden naisten mielestä roskaa, on automaattisesti roskaa myös sinulle - niin sanotusti. Ilmeisesti muiden mielipide on aina tärkeämpi kuin oma mielipiteesi. Tuo on ihan itse aikaan saamanne ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut pakit kaikilta miehiltä joita olen lähestynyt, en lähesty enää. Parempi tasainen elämä sinkkuna kuin jatkuvia pettymyksiä ja torjuntaa.
Sama juttu. Ja ihan tavallisia ovat ne miehet olleet, joita olen lähettänyt. Noin 50% vielä erityisen rumia. Pakit on aika tulleet. Olen itse tavallisen näköinen nainen ja tavallinen muutenkin. Kaikki ovat sitten iskeneet jotain tissi-missejä sen jälkeen. Muutama jopa sanoi suoraan, että en kelpaa, kun tussit on liian pienet tai hiukset ovat väärän väriset.....
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen tekee aloitteen, hän saa pahimmassakin tapauksessa vain pakit.
Jos mies edes hienovaraisesti vihjaa jotain, joka voitaisiin tulkita aloitteeksi, miehen on varauduttava ahdistelusyytteeseen, kunnes "rikos" on vanhentunut. Tai siihen, että naisen todetaan käyttäneen laillista hätävarjelua torjuessaan väkivaltaisesti pelkän sanallisen lähestymisyrityksen.
Oletkohan sä vähän seonnut? Kuulostaa siltä, että et hirveästi ymmärrä normaalista kanssakäymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut pakit kaikilta miehiltä joita olen lähestynyt, en lähesty enää. Parempi tasainen elämä sinkkuna kuin jatkuvia pettymyksiä ja torjuntaa.
Sama juttu. Ja ihan tavallisia ovat ne miehet olleet, joita olen lähettänyt. Noin 50% vielä erityisen rumia. Pakit on aika tulleet. Olen itse tavallisen näköinen nainen ja tavallinen muutenkin. Kaikki ovat sitten iskeneet jotain tissi-missejä sen jälkeen. Muutama jopa sanoi suoraan, että en kelpaa, kun tussit on liian pienet tai hiukset ovat väärän väriset.....
Mikään tässä tekstissä ei pidä paikkaansa
Vierailija kirjoitti:
Miten lähestyit häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lähestyit häntä?
Siis ihan normaalisti pyysin treffeille. Ai että hävettää, mietin että miten voin olla näin sosiaalisesti kömpelö kun noin väärin tulkitsen toisen käytöstä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lähestyit häntä?
Siis ihan normaalisti pyysin treffeille. Ai että hävettää, mietin että miten voin olla näin sosiaalisesti kömpelö kun noin väärin tulkitsen toisen käytöstä 🤣
No tuo se kokemus on varmaan 9/10 miehistä. Pakit aina tulee. Sitten se 1/10 pyörittää naisia kuin sukkia. Moni nainen vieläpä lähtee siihen pelleilyyn mukaan. Alkavat toimimaan ihan samalla tavalla. Ei tässä ole kuin häviäjiä enkä kykene ymmärtämään, miksi se ainoa reaktio ihmisillä on aina viha. Se viha kun ei käytännössä ikinä kohdistu siihen syylliseen vaan siihen joka vaan sattuu olemaan sopivasti kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Lähestykää te miehetkin muita kuin kauneinta viittä prosenttia, niin onnistuu. Tai jos muut kuin missit lähestyy, älkää antako pakkeja.
Ei kannata tyytyä huonoon.
Aika monesti, en ole laskenut. Huonoitsetuntoisena se tietenkin tuntuu pahalta, mutta on järjellä selitettävissä. Ihan naurettava ajatus, että jonkun pitäisi tykätä minusta siksi, että minä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletteko susirumia vai pää ja peese vaihtanu paikkaa, miten on mahdollista, miehille kelpaa yleensä kuka vain.
Aika moni nainen lähestyy niitä niin sanottuja "tasokkaampia" miehiä joilla on kriteerit. Itse lähestyin nuorena tyttönä ihanaa muusikkopoikaa joka oli maailman herttaisin. Sain pakit. Olin aivan murskana. Myöhemmin sain tietää, että hänellä oli poikaystävä 💔
Naiset lähestyvät niitä miehiä, joita muutkin naiset lähestyvät. Ei muita. Mies joka on muiden naisten mielestä roskaa, on automaattisesti roskaa myös sinulle - niin sanotusti. Ilmeisesti muiden mielipide on aina tärkeämpi kuin oma mielipiteesi. Tuo on ihan itse aikaan saamanne ilmiö.
Tai sitten sitä miestä ei kukaan lähesty siksi, ettei hän ole kiinnostava tai helposti lähestyttävä.
Olen saanut pakit useammankin kerran. Parhaiten mieleen ovat jääneet nämä:
-Kysyin 15-vuotiaana erästä vuotta vanhempaa poikaa treffeille tekstarilla. En tiennyt hänen olevan varattu. Poika totesi lähtevänsä kanssani ulos vain kaveripohjalta. Nolostuin niin, etten koskaan lähtenyt mihinkään. En tietenkään olisi pyytänyt poikaa treffeille, jos olisin tiennyt hänen olevan varattu. Arvatenkin pojan tyttöystävä inhosi minua syvästi tapahtuneen jälkeen.
-Istuin kerran baarissa kymmenen vuotta sitten. Luokseni tuli ikäiseni mies kysyen "Oletko sinä Viivi Virtanen?" (nimi muutettu). Totesin, että en ole. Siihen mies huokaisi ja totesi "No hyvä!" ja lähti menemään. Googlasin ko. naisen ja meissä oli jotain etäisesti samaa. Oli ilmeisesti sopinut Tinder-treffit jonkun naisen kanssa, mutta huokasi, kun se en ollut minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestykää te miehetkin muita kuin kauneinta viittä prosenttia, niin onnistuu. Tai jos muut kuin missit lähestyy, älkää antako pakkeja.
Ei kannata tyytyä huonoon.
Koskeehan tämä sama myös naisia?
Ei paljon huvita tehdä aloitteita, kun jo valmiiksi kerrotaan , kuinka vastenmielinen olet. Siis ennen kuin itse ehdit edes mitään aloitteen tekoa ajatella. Pitäkää tunkkinne.
Minä sain nuorena vaikka kuinka monet pakit. Ja olin poikkeuksellisen hyvännäköinen nuori nainen, pitkähkö, hoikka ja kauniskasvoinen blondi. Olin kuitenkin ujo ja epävarma, tästä suomalaiset miehet eivät pitäneet. Löysin sitten lopulta kuitenkin yhden ja nyt olen ollut naimisissa jo yli 20 vuotta.