Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esihenkilötyö. Kuinka jaksatte?

Vierailija
14.10.2023 |

Itse alan olla ihan loppu, muutama riivinrautaa tekee elåmän aivan kamalaksi ainakin näin ihmissuhdealalla. Työnohjauskin tehdään ryhmässä, en pääse edes purkamaan asioita missään. 

Miyen tee muut jaksatte/viitsitte tehdä tätä paskaduunia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

Jos ei naama miellytä, saan kyllä järjestettyä henkilön pihalle.

Vedän useamman miljoonan euron projekteja, siellä ei ole tilaa kenkkuilulle vaan pitää puhaltaa yhteen hiileen.

Vierailija
2/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EsiMIESTyö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, ja aion vaihtaa työtehtävää.

Vierailija
4/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityskeskustelut,tavoitekeskustelut ja tavoitteiden toteutumisen läpikäynti,hajotkaa! 😆

Vierailija
5/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Helposti.

Vedän useamman miljoonan euron projekteja, siellä ei ole tilaa kenkkuilulle vaan pitää puhaltaa yhteen hiileen.

Onnellinen, kun pystyy toimimaan rahamaailmassa tehokkaasti ja tunteettomasti. Minä ihmistyössä en moiseen pysty, meillä ymmärretään loputtomiin. Ja sitä toki itsekin teen. Arvot ovat muussa kuin rahassa. Ap

Vierailija
6/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksella ja ammattitaidolla. Kun on esimies joutuu tekemään myös raskaita päätöksiä ja ajoittain irtisanomaan henkilöitä, jotka eivät sovellu tiimiin eivätkä työhönsä. Kun oikeat tekijät ovat kasassa työ sujuu helposti. Riivinraudat kannattaa laittaa pihalle tai siirtää toisiin tehtäviin nopeasti.

Vierailija
7/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kehityskeskustelut,tavoitekeskustelut ja tavoitteiden toteutumisen läpikäynti,hajotkaa! 😆

Pelkkää pölinää loppupeleissä. Ap

Vierailija
8/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kokemuksella ja ammattitaidolla. Kun on esimies joutuu tekemään myös raskaita päätöksiä ja ajoittain irtisanomaan henkilöitä, jotka eivät sovellu tiimiin eivätkä työhönsä. Kun oikeat tekijät ovat kasassa työ sujuu helposti. Riivinraudat kannattaa laittaa pihalle tai siirtää toisiin tehtäviin nopeasti.

Entä jos aletaan syyttämään syrjinnästä tai vaikkapa rasisimista näissä tapauksissa? Onko kokemusta? Ap

Vierailija
9/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on esimies edelleen, ei aleta leikkimään vihervassareiden leikkejä.

Vierailija
10/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Helposti.

Jännä. Minäkin vedän useamman miljoonan euron kansainvälilsiä projekteja, mutta kyllä niissä pätee ihan saman työlainsäädännön kiemurat kuin muuallakin. Meidän haaste ei tosin ole sitä mitä ”riivinrauta”- termillä perinteisesti on ymmärretty, vaan  nuorehko mies, jolla ei koskaan ole mitään muuta annettavaa kuin valitusta.

Vierailija
11/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se on esimies edelleen, ei aleta leikkimään vihervassareiden leikkejä.

En ole mies, joten olen esihenkilö. Ap. 

Vierailija
12/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan loppu. Mietin koko ajan, mitä alkaisin tekemään. Työntekijöillä tuntuu olevan vain oikeuksia, eikä velvollisuuksia. Se, miksi töissä ollaan, unohtuu. 

Vierailija
13/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihanaa olla asiantuntija.

Vierailija
14/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on esihenkilö?

Vierailija
15/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä on esihenkilö?

Mietipä sitä. 

Vierailija
16/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä on esihenkilö?

Mietipä sitä. 

17/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mun esihenkilö? Veetuilet avoimesti inhokeille ja nostat p****nnuolijoita muiden ohi mihin tahansa projektiin.

Vierailija
18/19 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaa että alkaa kasetti leviimään käsiin, kannattaa kokeilla eri päihteitä vapaalla ja työ aikana.

-esihenkilö

Vierailija
19/19 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihenkilötyö on veemäistä ja mukavaa yhtäaikaa. Työelämätaitoisten ja motivoituneiden henkilöiden kanssa kehittäminen on palkitsevaa kaikille. Mutta sitten nämä saikuttajat sekä alisuoriutujat, jotka huokailevat työvuorolistojaan ja eivät ymmärrä, että lomat jaetaan kaikille oikeudenmukaisesti ovat oma lukunsa. Saavat välillä parhaimmankin päivän muuttumaan persevaoksi. Minä minä minä...