Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat! Ahdistiko teitä ajatus siitä että harrastatte vain yhden ihmisen kanssa seksiä enää

Vierailija
25.05.2018 |

No miten on?

Itse sitoutunut tässä vakavaan suhteeseen ja seksi meillä on jotenki tylsää ainakin itselleni. Ehkä vain odotan liikoja. Tyydyttävää se on mutta ei sellaista intohimollista ainakaan mulle..

Mies muuten todella ihana ja haluan hänestä pitää kiinni. Se vaan että mahdollisesti loppuelämä pitäis olla vaan sen yhden kanssa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että nuorempana ollessani vakavassa suhteessa häiritsi. Erosin nuoruuden rakastetusta vähän alle kolmekymppisenä ja vietin muutaman sinkkuvuoden. Sinä aikana tuli kokeiltua kaikenlaista kaikilla mantereilla, kuvaannollisesti sanoen. Nyt olen ollut muutaman vuoden suhteessa, jonka toivon kestävän loppuelämän, eikä ajatus siitä, että nykyinen mieheni jää viimeiseksi kumppanikseni häiritse yhtään, päinvastoin.

Ennen kuin joku moralisoija ehtii kysyä, että tietääkö mieheni seikkailuistani, niin kyllä tietää. Samanlainen seikkailija on ollut hänkin. Testeissä kävimme molemmat, kun suhteen aloitimme.

Jos mies on niin suosittu , niin hänellä riittää kiusauksia ja tarjontaa jatkossakin. Kyllä se mies pistää jossain reikää soikeaksi..bang bang bang

Miksi tämä koskisi vain miehiä? Samalla tavallahan minäkin entisenä seksihurjastelijana voisin salaa tehdä vaikka mitä miehen selän takana. Tai sitten mies on minun tavallani rauhoittunut. Myös miehen libido laskee ja mukavuudenhalu kasvaa iän myötä. Mieheni on varsinainen kotihiiri. Istuu illat ja viikonloput kotona villasukat jalassa harrastusprojektiensa parissa, joten on vaikea kuvitella, missä välissä hän oikein edes haaremia pyörittäisi.

Todella suurella todennäköisyydellä alatkin jossain vaiheessa taas seksihurjastelemaan. Naisilla, joilla enemmän kuin 10 seksikumppania on suurin todennäköisyys siihen.

Voi ristus! Varmaan joo, perhe-elämää takana kymmeniä vuosia, kyllä se vetää veronsa. Ei sitä pimppaa enää entiseen malliin kutittele, järkikin palaillut nuoruusvuosien jälkeen. Libido tasoittunut. Asiat löytäneet tärkeysjärjestyksen.

Seksihurjastelemaan 😂😂😂 Mikä sana!

Vierailija
62/63 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ahdistaa, niin ei kai sitten kannata edes aloittaa mitään parisuhdetta. Eihän kukaan pakota sitoutumaan, vaan on täysin luvallista pysyä sinkkuna vaikka koko loppuelämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi