Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat! Ahdistiko teitä ajatus siitä että harrastatte vain yhden ihmisen kanssa seksiä enää

Vierailija
25.05.2018 |

No miten on?

Itse sitoutunut tässä vakavaan suhteeseen ja seksi meillä on jotenki tylsää ainakin itselleni. Ehkä vain odotan liikoja. Tyydyttävää se on mutta ei sellaista intohimollista ainakaan mulle..

Mies muuten todella ihana ja haluan hänestä pitää kiinni. Se vaan että mahdollisesti loppuelämä pitäis olla vaan sen yhden kanssa.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei avioliitto ole välttämättä synonyymi ehdottomalle monogamialle. Olen kyllä luvannut rakastaa yhtä ja samaa ihmistä päivieni päähän saakka, se on vain ihanaa päästä toteuttamaan, mutta eihän se nyt herran jestas liity mitenkään seksiin tai siihen, ettenkö voisi kiinnostua muistakin, ei se vähennä rakkauden määrää avioliitossani. 

Vierailija
42/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ahdistukset. 

Seksi on maailman yliarvostetuin asia. 

Kuuma ruuhkabussi, ihmisten hajut, melkein maut, se rumuus, hiertyneet jalat, hilseiset kantapäät, näppyläiset ihot, broilerinlihaksi nypityt ihot, hengityksen mädät - kuinka monen kanssa haluaisit päästä nylkyttämään? Yyyh, ykkösestä kakkosen kautta suuhun. Niin hygieenista, niin ihanaa. Omat ja toisten paskat ja bakteerit kiertoon. Aah, ehanaa. Suutele minua paskanhajuisella suullasi, imen limaista kieltäsi, aah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole naimisissa mutta vastaan silti: ei ahdista. Olen ollut niin pitkiä aikoja sinkkuna ja muutenkin ehtinyt saada oman osani yhden yön jutuista, hoidoista/fwb-jutuista ja tapailuista/seurusteluista, että en todellakaan halua palata entiseen. Miesystäväni on ihana rakastaja, hänelle minun nautintoni on tärkeää, ja hän osoittaa halunsa ja hellyytensä myös sängyn ulkopuolella. Ja on aina valmiina ;-)

Vierailija
44/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa enää. Aviomieheni on ehdottomasti paras rakastaja joka minulla ikinä on ollut (ja vertailukohtia on monta)

Osansa lienee silläkin että pitkässä suhteessa voi vapautuneesti ilmaista omia viehtymyksiään joista sitten seksielämä saa uusia kierroksia. Nyt kun lapset on isoja meillä on enemmän tilaisuuksia olla kahdestaan ja meno vaan kuumenee...

Seksielämä kun ei ole mikään staattinen totuus joka pysyy aina samanlaisena. Sitä voi kehittää. Hipelöikää toisianne, puhukaa pikkutuhmia, lämmitelkää. Ajatelkaa seksiä toistenne kanssa, aktiivisesti ja suunnitelkaa seuraavaa seksikertaa. Näin jännite pysyy yllä.

Vierailija
45/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole naimisissa mutta vastaan silti: ei ahdista. Olen ollut niin pitkiä aikoja sinkkuna ja muutenkin ehtinyt saada oman osani yhden yön jutuista, hoidoista/fwb-jutuista ja tapailuista/seurusteluista, että en todellakaan halua palata entiseen. Miesystäväni on ihana rakastaja, hänelle minun nautintoni on tärkeää, ja hän osoittaa halunsa ja hellyytensä myös sängyn ulkopuolella. Ja on aina valmiina ;-)

Niin sinulla on ollut paljon miehiä ja se ketutta miestäsi ja hän tasoittaa tilit ennemmin tai myöhemmin

Vierailija
46/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinulla on ollut paljon miehiä ja se ketutta miestäsi ja hän tasoittaa tilit ennemmin tai myöhemmin

Kuule, trollipeikko, me olemme aikuisia ihmisiä. Mieheni ei ole koskaan kysellyt menneisyydestäni enkä minä hänen. Miksi kuvittelet, että hänellä olisi vähemmän kokemusta kuin minulla?

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
47/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkoi ajan mittaan ahdistaa. Siksi käyn maksullisissa.

Vierailija
48/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että nuorempana ollessani vakavassa suhteessa häiritsi. Erosin nuoruuden rakastetusta vähän alle kolmekymppisenä ja vietin muutaman sinkkuvuoden. Sinä aikana tuli kokeiltua kaikenlaista kaikilla mantereilla, kuvaannollisesti sanoen. Nyt olen ollut muutaman vuoden suhteessa, jonka toivon kestävän loppuelämän, eikä ajatus siitä, että nykyinen mieheni jää viimeiseksi kumppanikseni häiritse yhtään, päinvastoin.

Ennen kuin joku moralisoija ehtii kysyä, että tietääkö mieheni seikkailuistani, niin kyllä tietää. Samanlainen seikkailija on ollut hänkin. Testeissä kävimme molemmat, kun suhteen aloitimme.

Vierailija
49/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että nuorempana ollessani vakavassa suhteessa häiritsi. Erosin nuoruuden rakastetusta vähän alle kolmekymppisenä ja vietin muutaman sinkkuvuoden. Sinä aikana tuli kokeiltua kaikenlaista kaikilla mantereilla, kuvaannollisesti sanoen. Nyt olen ollut muutaman vuoden suhteessa, jonka toivon kestävän loppuelämän, eikä ajatus siitä, että nykyinen mieheni jää viimeiseksi kumppanikseni häiritse yhtään, päinvastoin.

Ennen kuin joku moralisoija ehtii kysyä, että tietääkö mieheni seikkailuistani, niin kyllä tietää. Samanlainen seikkailija on ollut hänkin. Testeissä kävimme molemmat, kun suhteen aloitimme.

Jos mies on niin suosittu , niin hänellä riittää kiusauksia ja tarjontaa jatkossakin. Kyllä se mies pistää jossain reikää soikeaksi..bang bang bang

Miksi tämä koskisi vain miehiä? Samalla tavallahan minäkin entisenä seksihurjastelijana voisin salaa tehdä vaikka mitä miehen selän takana. Tai sitten mies on minun tavallani rauhoittunut. Myös miehen libido laskee ja mukavuudenhalu kasvaa iän myötä. Mieheni on varsinainen kotihiiri. Istuu illat ja viikonloput kotona villasukat jalassa harrastusprojektiensa parissa, joten on vaikea kuvitella, missä välissä hän oikein edes haaremia pyörittäisi.

Vierailija
50/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistanut :) eikä ahdista vieläkään. 

Vierailija
51/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex miehen kanssa ahdisti. Seksi puuttui lähes täysin ja myös kaikki muu läheisyys. Nykyisessä liitossani ei ahdista. Seksuaalisuus on minusta iso osa parisuhdetta ja se on paljon muutakin kuin yhdyntä: suukkoja, silityksiä, ihan vaan toisen ihoa vasten olemista. Ja seksiin ainakin näin keski-ikäisenä haluaa paljon tuota muutakin, sitä syvää yhteenkuuluvuuden tunnetta, halua tehdä hyvää toiselle ja ottaa hyvää vastaan. Hetkellinen kiihko oudon kanssa ei innosta ajatuksena yhtään, haluan yhdistää rakkauden, seksuaalisuuden ja seksin ja siihen pystyn onnellisessa parisuhteessa. Tuota kuviota en totisesti halua rikkoa eikä selvästi halua miehenikään.

Vierailija
52/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Enkä olisi edes mennyt naimisiin jos seksi olisi tökkinyt.

Ja tiedän kyllä mitä on huono seksi.

Vierailija
53/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole koskaan harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa enkä koe siihen halua tai tarvetta. En pystyisi harrastamaan seksiä sellaisen henkilön kanssa, jota en rakasta ja johon en luota. Yhdessä 8 vuotta ja seksi tuntuu olevan vaan vuosi vuodelta parempaa. Uusia juttuja kannattaa kokeilla ja välillä voi pitää pidempää taukoa, jolloin seksiin tulee vähän uutuuden tuntua.

Vierailija
54/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tää eronneena sinkkuna oleminen jotenkin yhtään kadehdittavampaa kun seksiä ei ole ollenkaan.

M35

Samat sanat. Taisin kerran saada kolmisen vuotta sitten.

N42

Saisit seksiä vaikka heti kun menisit kylille ja antaisit.

T. Kaikki miehet

Vierailija
55/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, koska olen saanut kokea myös muita ja ollu sinkkuna. Ne ovat kokemuksia, joita ei voi mikään muu korvata. Siksi minun ei olekaan koskaan tarvinnut kärsiä "alkuhuuman" laskemisesta tässä suhteessa. On päivänselvää, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella ihmisille, jotka kokevat selvän laskun ja seksuaalisen laskun.

Vierailija
56/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa tai oikeastaan ahdisti. Olen ollut yli 20 vuotta mieheni kanssa ja hän oli minun ensimmäiseni. Jossakin vaiheessa iski olo, että haluaisi kokeilla seksiä myös jonkun toisen kanssa. Olisiko se erilaista? Oma mies ei ole enää sytyttänyt vuosiin.

Sitten ihastuin toiseen ja päädyin hänen kanssaan sänkyyn. Silloin tajusin, mistä kaikesta olen jäänyt paitsi näinä vuosina. Onneksi saan tämän toisen kanssa aina välillä harrastaa tajunnan räjäyttävää seksiä.

Vierailija
57/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän sama kuin söisi yhtä ja samaa ruokaa koko loppuelämän ajan.

Mausteita voi käyttää ja kokkailla erilailla, mutta täysin samaa ruokaa se silti on perimmiltään.

Onhan se ihan samaa ruokaa perimmiltään muidenkin kanssa. Et vaan voi etukäteen tietää, onko se liian mausteista tai mautonta, ylikypsää mössöä, vai sellainen makuhermoja kutkuttava ruokaelämys, jota et koskaan ennen ole kokenut. Mahdollisuudet ovat 50/50 ja siksi ainakaan minulla ei ole mitään kaipuuta vaihteluun. Aviopuolisoni kanssa tiedän, mitä saan, kun taas uuden kumppanin kanssa on aina se riski, että seksi onkin huonoa.

Vierailija
58/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja meillä on mahtava seksielämä. Aion silti harrastaa muidenkin kanssa seksiä, niinkuin myös mieheni. Seikkailemme yhdessä ja se sopii meille.

Vierailija
59/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioliitto ole ainakaan mua estänyt harrastamasta seksiä muiden miesten kanssa. Se on valinta, jos ei halua harrastaa seksiä muiden kanssa. Itse tein tämän valinnan ja ap teki omansa

Vierailija
60/63 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on niin suosittu , niin hänellä riittää kiusauksia ja tarjontaa jatkossakin. Kyllä se mies pistää jossain reikää soikeaksi..bang bang bang

Miksi tämä koskisi vain miehiä? Samalla tavallahan minäkin entisenä seksihurjastelijana voisin salaa tehdä vaikka mitä miehen selän takana. Tai sitten mies on minun tavallani rauhoittunut. Myös miehen libido laskee ja mukavuudenhalu kasvaa iän myötä. Mieheni on varsinainen kotihiiri. Istuu illat ja viikonloput kotona villasukat jalassa harrastusprojektiensa parissa, joten on vaikea kuvitella, missä välissä hän oikein edes haaremia pyörittäisi.

Todella suurella todennäköisyydellä alatkin jossain vaiheessa taas seksihurjastelemaan. Naisilla, joilla enemmän kuin 10 seksikumppania on suurin todennäköisyys siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä