Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat! Ahdistiko teitä ajatus siitä että harrastatte vain yhden ihmisen kanssa seksiä enää

Vierailija
25.05.2018 |

No miten on?

Itse sitoutunut tässä vakavaan suhteeseen ja seksi meillä on jotenki tylsää ainakin itselleni. Ehkä vain odotan liikoja. Tyydyttävää se on mutta ei sellaista intohimollista ainakaan mulle..

Mies muuten todella ihana ja haluan hänestä pitää kiinni. Se vaan että mahdollisesti loppuelämä pitäis olla vaan sen yhden kanssa.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En haluaisi sekstailla kenenkään muun kanssa.

Vierailija
2/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, lueksä näitä täällä pyöriviä ketjuja ollenkaan? Aika moni naimisissa oleva ei harrasta seksiä ollenkaan. Tylsä seksikin siis saama puolella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tää eronneena sinkkuna oleminen jotenkin yhtään kadehdittavampaa kun seksiä ei ole ollenkaan.

M35

Vierailija
4/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin enää? Mieheni on ensimmäinen ja ainoa ihminen jonka kanssa olen harrastanut seksiä. Olemme olleet teinivuosista asti olleet yhdessä. Miksi ahdistaisi? Enemmänkin helpottunut olo kuin ahdistunut

Vierailija
5/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helpotus. En missään nimessä haluaisi vieraan ihmisen kanssa olla intiimisti.

Vierailija
6/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, meillä on välillä tylsää ja välillä intohimoista seksiä. Riippuu mielentilasta, ajasta yms. Kokeilkaa vaikka uusia asentoja, jos se piristää.

Vierailija
7/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tää eronneena sinkkuna oleminen jotenkin yhtään kadehdittavampaa kun seksiä ei ole ollenkaan.

M35

Samat sanat. Taisin kerran saada kolmisen vuotta sitten.

N42

Vierailija
8/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama kuin söisi yhtä ja samaa ruokaa koko loppuelämän ajan.

Mausteita voi käyttää ja kokkailla erilailla, mutta täysin samaa ruokaa se silti on perimmiltään.

Vierailija
9/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ihan h*lvetisti, eikä meillä tästä syystä enää olekaan miehen kanssa minkäänlaista seksielämää.

Vierailija
10/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Seksin täysin minut tuntevan kanssa on minusta parasta. Olen syönyt ruisleipääkin kymmenien vuosien ajan ja vieläkin se maistuu joka päivä.

Vierailija
11/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tippaakaan. Haluan vain oman miehen kanssa.

Ällöttäisi ajatuskin jonkun vieraan kanssa kuksiminen. Hyi!

Vierailija
12/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sillä en enää koskaan harrasta seksiä vaimoni tai kenellekään kanssa.

Vierailija
13/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut valmis lasteni isän kanssa harrastamaan loppuelämäni. Hänpä sitten päätti 20 vuoden jälkeen ottaa toisen naisen.

Nyt olen vihdoin tajuamassa, että voin ihan oikeasti olla jonkun kanssa vaikka kuolemaan asti, jos mukana on ihan aidot tunteet. Ulkonäöllä ei ole enää mitään väliä.

Vierailija
14/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Mieheni kanssa voin harrastaa seksiä vaikka pää alaspäin katosta roikkuen, samaa luottamusta ja läheisyyttä en saisi muiden kanssa.

Vierailija
15/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on eläin eikä ihminen, jos paneminen mahdollisimman monen kanssa on tärkeintä? Silloin et ole yhtään koiraa tai sutta fiksumpi vaan pelkkä eläin! 

Vierailija
16/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Mieheni kanssa voin harrastaa seksiä vaikka pää alaspäin katosta roikkuen, samaa luottamusta ja läheisyyttä en saisi muiden kanssa.

Ja jos miehesi kuolisi huomenna niin vuoden-parin sisään kuksisit jotain toista miestä ylösalaisin.

Älä siis viitsi olla tekopyhä.

Vierailija
17/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa vähän joskus. Tiettyjä asioita en tule mieheltäni koskaan saamaan, joten on mentävä loppuelämä ilman, erottava tai käytävä vieraissa. Joskus huvittelen ajattelemalla uuden seksipartnerin kanssa puuhastelua, mutta eipä siinä mitään muuta jännittävää olisi kuin se, miten uusi ihminen sytyttäisi eri tavalla.

Ja kun muistaa, kuinka nopeasti se kuumin liekki hiipuu kenen tahansa kanssa ja kuinka kamalaa räpellystä seksi uuden partnerin kanssa voi pahimmillaan olla, avioseksi alkaa taas kelvata.

Vierailija
18/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerä kysymys. Minä haluan vain yhtä miestä, sitä jonka kanssa olen naimisissa.

Vierailija
19/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Seksi ei todellakaan ole elämäni tärkein asia :D

Vierailija
20/63 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista yhtään. Menin vähän alle neljäkymppisenä naimisiin ja sitä ennen tuli harrastettua seksiä noin 60-80 henkilön kanssa, oli intohimoisia yhden illan juttuja ja pidempiä seurustelusuhteita. Seksi on loppuen lopuksi aika samanlaista, harrasti sitä kenen kanssa tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme