Naimisissa olevat! Ahdistiko teitä ajatus siitä että harrastatte vain yhden ihmisen kanssa seksiä enää
No miten on?
Itse sitoutunut tässä vakavaan suhteeseen ja seksi meillä on jotenki tylsää ainakin itselleni. Ehkä vain odotan liikoja. Tyydyttävää se on mutta ei sellaista intohimollista ainakaan mulle..
Mies muuten todella ihana ja haluan hänestä pitää kiinni. Se vaan että mahdollisesti loppuelämä pitäis olla vaan sen yhden kanssa.
Kommentit (63)
21 jatkaa että todellakin nykytilanne ahdistaa koska en ole ollut ikinä yhdynnässä kenenkään toisen kanssa ja nyt tuo oma ei minua enää halua.
Vierailija kirjoitti:
Ei naimisiin mennessä, koska mies oli ollut pari vuotta siis koko suhteen ajan niin halukas enkä esim kaivannut suuseksiä nuorena ja kun omat haluni olivat pillereiden takia paljon heikommat kuin sen jälkeen kun lopetin ne, jolloin miehen halut minua kohtaan taas olivat vähitellen romahtaneet ja nyt tilanne on se että masturboin yksin monta kertaa viikossa ja miestä olen saanut 8 vk sitten ja sitä ennenkin oli 8vk tauko eli kyllä todellakin harmittaa ja kammottaa tämä naiseuteni hukkaan meneminen tässä elämässä.
Heh heh, ai oikein naiseutesi menee hukkaan kun ei ole ollut 8 vkoon seksiä? Olet hauska. Meillä on miehen kanssa ollut seksiä viimeksi neljä vuotta sitten, miltäpä luulet, että elämä maistuu tässä tilanteessa?
Itseäni enemmän ahdistaisi aina uuden kanssa vehtaaminen, kun siinä aina menee oma aikansa kun toinen oppii mistä tykkää ja mistä ei. Aviomies tietää mistä tykkään ja myös toteuttaa minun tykkäämiset. Seksi on hyvää ollut jo monta vuotta.
No ei todellakaan! Ehdottomasti mieluiten näin näinä tautisina ja saastaisina aikoina. Pääasia on laatu - ei vaihtelu. Kyllä ihmiset ovat nykyisin muutenkin niin epähygienisiä, että ei hurveän monen intiimipaikkoihin tutustuminen kiinnosta! Hyi!
Ahdistaa on väärä sana.
Kuitenkin haluan yhtä toista miestä ihan kuollakseni ja turhauttaa, kun ei saa.
Ei ahdista, koska ei juuri ole libidoa eikä ole koskaan ollut. Annan omalle miehelle niin paljon ja mitä haluaa, koska seksiin liittyvä läheisyys ja luottamus on kaunista, mutta ei kyllä yhtään kiinnosta seksi muiden kanssa.
Ei. Me harrastamme edelleen seksiä lähes päivittäin vaikka ollaan oltu yhdessä runsaasti yli 10 vuotta. Se oli se mikä meitä ihan aluksi yhdisti, on kummallekin tärkeää. Mua ei yhtään huvittaisi vaihtaa nesteitä jonkun tuntemattoman kanssa ja säätää...ei tunnu jännältä ajatukselta.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan! Ehdottomasti mieluiten näin näinä tautisina ja saastaisina aikoina. Pääasia on laatu - ei vaihtelu. Kyllä ihmiset ovat nykyisin muutenkin niin epähygienisiä, että ei hurveän monen intiimipaikkoihin tutustuminen kiinnosta! Hyi!
Tämä. Tuskin mikään voi kiinnistaa vähempä kuin tuntemattoman ihmisen saastaiset vehkeet. Pesu ei läheskään kaikkeen saastaan riitä, joten sieltä poimuista ja nahkojen alta luultavasti löytyykin sellainen paukku joka traumatisoi loppuelämäksi!
Eihän sitä kukaan etukäteen tiedä kestääkö avioliitto miten pitkään. Seksiä on mukava harrastaa, kun suhde toimii hyvin. Sinkkuna olin vuosia yksin ilman seksiä, joten sitä en kaipaa. Sopiva kumppani harvoin löytyy kuin kaupan hyllyltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tuskin mikään voi kiinnistaa vähempä kuin tuntemattoman ihmisen saastaiset vehkeet. Pesu ei läheskään kaikkeen saastaan riitä, joten sieltä poimuista ja nahkojen alta luultavasti löytyykin sellainen paukku joka traumatisoi loppuelämäksi!
Harrastin aikoinaan yhdenillansuhteita, enkä kertaakaan ole ajatellut miesten vehkeitä tai niiden saastaiduutta. Seksissä mulle on tärkeintä kämmenen kosketus, jos joku ruumiinosa pitää mainita. Sukupuolielimet eivät kiinnosta yhtään. Ja kun himoitsen jotain miestä, ajattelen, miltä hänen kehonsa tuntui, miltä hän tuoksuu ja miltä ääni kuulostaa ja millsinen kosketus ja ilmeet hänellä on. En siis koskaan vehkeitä, ne ovat täysin yhdentekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastin aikoinaan yhdenillansuhteita, enkä kertaakaan ole ajatellut miesten vehkeitä tai niiden saastaiduutta. Seksissä mulle on tärkeintä kämmenen kosketus, jos joku ruumiinosa pitää mainita. Sukupuolielimet eivät kiinnosta yhtään. Ja kun himoitsen jotain miestä, ajattelen, miltä hänen kehonsa tuntui, miltä hän tuoksuu ja miltä ääni kuulostaa ja millsinen kosketus ja ilmeet hänellä on. En siis koskaan vehkeitä, ne ovat täysin yhdentekevät.
Kiva. Minulle on tärkeintä hygienia. Sitten mietitään muuta. Likaiset vehkeet on pahinta mitä ihmisellä voi olla, no ok, taudit, hiivat etc vielä pahempaa.
En ole koskaan halunnut ketään muuta kuin miestäni, joten ei ahdista.
Ei ahdista, mutta meillä on periaatteessa vapaa suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin! Miesten varustukset ovat upeita.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän sama kuin söisi yhtä ja samaa ruokaa koko loppuelämän ajan.
Mausteita voi käyttää ja kokkailla erilailla, mutta täysin samaa ruokaa se silti on perimmiltään.
En haluaisi syödä samaa ruokaa loppuikäni, mutta seksin suhteen yks hailee. Suklaa on oikeasti parempaa kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Minulle on tärkeintä hygienia. Sitten mietitään muuta. Likaiset vehkeet on pahinta mitä ihmisellä voi olla, no ok, taudit, hiivat etc vielä pahempaa.
Olen luullut olevani kohtalaisen bakteerikammoinen, mutta olen tainnut olla väärässä. Kun himo iskee, niin en mieti tällaisia asioita.
Mulle avioliitto rakastamani miehen kanssa oli unelmieni täyttymys. Enemmän kuin mielelläni olen yksin hänen kanssaan elämäni loppuun asti. Ei se ruoho ole yhtään vihreämpää aidan toisella puolen!
Tuntuu vaan vähän surkealta että en harrastanut yhden illan juttuja ja entisten poikaystävien kanssa ollut parempaa seksiä. Nyt kun sitten ois hyvä mies niin itselle seksistä puuttuu jotain. Orgasmit sun muut hoituu hänen kanssaan mutta henkisesti jtn puuttuu. Muutenkin nuorempana rajoitin seksuaalisuutta ja en päässyt kokeilemaan kunnolla.
Todellakin ymmärrän monien pointit että ei halua muiden kanssa ja en minäkään halua mutta ahdistaa se että seksi ei ehkä ikinä tule enää olemaan intohimoista omalla kohdalla. Ja sitten kun omalle miehelle tämä on hyvää ja hän ei halua enempää. En ymmärrä miten hän on niin innoissaan aina meidän seksistä kun ite en saa niitä "kiksejä"
Ap
Ei muuten olisi ahdistanut , mutta vaimo on ku..ikaruselliveteraani ja minä olin kokematon mennessämme yhteen. Olenkin sitten suhteen aikana ottanut vanhinkoa takaisin, tullut rinnalle ja lopulta reilusti ohi. Nyt ei ahdista enää.
Ei naimisiin mennessä, koska mies oli ollut pari vuotta siis koko suhteen ajan niin halukas enkä esim kaivannut suuseksiä nuorena ja kun omat haluni olivat pillereiden takia paljon heikommat kuin sen jälkeen kun lopetin ne, jolloin miehen halut minua kohtaan taas olivat vähitellen romahtaneet ja nyt tilanne on se että masturboin yksin monta kertaa viikossa ja miestä olen saanut 8 vk sitten ja sitä ennenkin oli 8vk tauko eli kyllä todellakin harmittaa ja kammottaa tämä naiseuteni hukkaan meneminen tässä elämässä.