Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät saa liikunnasta mitään nautintoa

Vierailija
25.05.2018 |

En saa lisää energiaa tai hyvää oloa liikunnasta. Liikun, koska se on hyväksi keholle, mutta en koe minkäänlaista "hyvänolon tunnetta", mitä moni sanoo kokevansa. On tietty kiva olla ulkona, ja suosin myös arkiliikuntaa (pyöräilen paljon), mutta lähinnä luonnon vuoksi.

Onko muita, jotka eivät koe mitään endorfiinihuumaa liikunnan jälkeen, vaan ennemminkin väsyvät liikunnasta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama, ollut aina !!!

Käyty kaikki lajit läpi, junnuna kilpailunkin pikajuoksua mutta sekin lopahti.

Ikää 31 v, sitten yks päivä (kuullostaa hullulta, tiedän.. ), mattoja ravistellessa tuli sellanen vitutus ja samalla energinen purkaus että hankin nyrkkeilysäkin :D

Tuolla se autotallissa on, sitä paukuttelen monta päivää viikossa, jotain psykosomaattista tämä kaiketi on mutta parasta liikuntaa koskaan!

Huomattakoon että olen käynyt nyrkkeily/potkunyrkkeilytunneilla mutta ohjatussa ympäristössä muiden edessä en saanut mitään siitä irti.

Näin vuoden sisään ei punnerrukset kunnolla menneet mutta nyt kyllä. Vahvistaa keskitorsoa, jalkoja sekä käsivarsia todella nopeasti.

Omat kaverit lähinnä nauraa tälle mutta ei kiinnosta - sellasen tietyn fyysisen agression purkaaminen saa nukkumaan yöt hyvin.

T: 32 v sinkku N

Vttu miten tärkeä tuo loppuosa -.-

T: 90 v leskirouva Humppilasta

Vierailija
22/24 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, jotka sanovat, että en ole vielä vaan löytänyt oikeaa lajia: olen käynyt läpi lähes kaikki mahdolliset lajit, kevyistä rankkoihin ja superrankkoihin. Osa on kivaa, esim koris on kivaa, kun voi hengailla kavereiden kanssa. Maastopyöräily on kivaa, kun voi olla ulkona luonnossa. Se avaa myös mukavasti jumiutuneet hartiat. Enkä tee näistä mitään hampaat irvessä. 

Olen ihan hyvässä kunnossa, jaksan ja pidän peilikuvastani. Urheilen kyllä siis, ja arkiliikuntaa "harrastan" keskimääräistä enemmän. Esim tänään olen jo pyöräillyt lähemmäs kymmenen kilometriä pelkkiä töihin liittyviä siirtymiä. Toinen mokoma vähintäänkin tulee vielä täyteen ennen päivän päätöstä. Eikä tuu ees hiki, vaikka ajan suht kovaa (keskivauhti kaupunkioloissa yli 22km/h). Eilen kävin työmatka-ajojen lisäksi tunnin maastopyöräilemässä tuolla kivikossa. Koska oli kiva ilma ja metsässä tuoksuu hyvältä. 

Kyse ei siis ole siitä, etteikö kävelylenkki hyvässä seurassa ja kauniissa ilmassa olisi hauskaa. Tottakai, kiva vaihtaa kuulumisia ja katsella maisemia. Mutta että tuntisin oloni jotenkin normaalia paremmaksi lenkin jälkeen. Juu ei. En saa energiaa lihasten käytöstä. Saan energiaa ravinnosta ja lepäämisestä. 

En vain yksinkertaisesti saa niitä jotain endorfiinikiksejä, mitä joku saa hikoilemisesta ja treenaamisesta/liikkumisesta. En saa myöskään endorfiinikiksejä kilpailujen voittamisesta tai vaikkapa rahapeleistä, saati suklaasta. 

Onneksi muutaman ylimielisen "et vaan osaa" -kommentoijan lisäksi. Tsemppiä meille, että löydetään jostain motivaatiota pitää yllä fyysistä terveyttä. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille, jotka sanovat, että en ole vielä vaan löytänyt oikeaa lajia: olen käynyt läpi lähes kaikki mahdolliset lajit, kevyistä rankkoihin ja superrankkoihin. Osa on kivaa, esim koris on kivaa, kun voi hengailla kavereiden kanssa. Maastopyöräily on kivaa, kun voi olla ulkona luonnossa. Se avaa myös mukavasti jumiutuneet hartiat. Enkä tee näistä mitään hampaat irvessä. 

Olen ihan hyvässä kunnossa, jaksan ja pidän peilikuvastani. Urheilen kyllä siis, ja arkiliikuntaa "harrastan" keskimääräistä enemmän. Esim tänään olen jo pyöräillyt lähemmäs kymmenen kilometriä pelkkiä töihin liittyviä siirtymiä. Toinen mokoma vähintäänkin tulee vielä täyteen ennen päivän päätöstä. Eikä tuu ees hiki, vaikka ajan suht kovaa (keskivauhti kaupunkioloissa yli 22km/h). Eilen kävin työmatka-ajojen lisäksi tunnin maastopyöräilemässä tuolla kivikossa. Koska oli kiva ilma ja metsässä tuoksuu hyvältä. 

Kyse ei siis ole siitä, etteikö kävelylenkki hyvässä seurassa ja kauniissa ilmassa olisi hauskaa. Tottakai, kiva vaihtaa kuulumisia ja katsella maisemia. Mutta että tuntisin oloni jotenkin normaalia paremmaksi lenkin jälkeen. Juu ei. En saa energiaa lihasten käytöstä. Saan energiaa ravinnosta ja lepäämisestä. 

En vain yksinkertaisesti saa niitä jotain endorfiinikiksejä, mitä joku saa hikoilemisesta ja treenaamisesta/liikkumisesta. En saa myöskään endorfiinikiksejä kilpailujen voittamisesta tai vaikkapa rahapeleistä, saati suklaasta. 

Onneksi muutaman ylimielisen "et vaan osaa" -kommentoijan lisäksi. Tsemppiä meille, että löydetään jostain motivaatiota pitää yllä fyysistä terveyttä. AP

Hups, piti siis kirjoittaa, että onneksi on edes muutama kohtalotoveri muiden kommentoijien lisäksi :) AP

Vierailija
24/24 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuttua.