Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: tarjoatko treffeillä vain jos treffikumppani on tarpeeksi kiinnostava?

U-u-utelias
24.05.2018 |

- Tai vastaavasti jätätkö tarjoamatta (esim. ruoan/juoman) mikäli treffikumppani ei kiinnosta riittävästi?
- Ja jos tarjoat, johtuuko se siitä että haluat antaa hyvän vaikututelman itsestäsi (eli ns. hurmata), vai siitä koska tunnet painostusta, että miehen "kuuluu" tehdä niin?
- Muita ajatuksia treffikulttuurista? Toivoisitko enemmän esim. tasa-arvoa: ravintolalaskut puolitettaisiin, nainen maksaisi joka toinen kerta deitit jne?

Mies: tarjoatko treffeillä vain jos treffikumppani on tarpeeksi kiinnostava?

Vaihtoehdot

Kommentit (231)

Vierailija
1/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan ulkonäön mukaan....

M28

Vierailija
2/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan jos itse olen tehnyt aloitteen pyytämällä naista ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: jos tarjoamishaluihin vaikuttaa treffikumppanin kiinnostavuus? Niin kuinka kiinnostava hänen täytyy olla: todella kiinnostava, vai riittääkö esim. ihan ok?

Mikä on tärkein tekijä mikä tekee treffikumppanista kiinnostavan, onko se ulkonäkö, luonne, kokonaisuus, helppo olla hänen seurassaan, nauravaisuus... ?

Vierailija
4/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset edelleenkin kuvittelevat vuonna 2018 , että miehen kuuluu tarjota treffeillä?

Implikoi vain sitä että olette loisia.

Tässä aloituksessa ei ole kyse siitä, että naiset odottaisivat miesten tarjoavan. Lähinnä minua, ap:ta, kiinnostaa voisiko miesten tarjoamishalukkuudesta tehdä jonkinlaisia johtopäätöksiä siitä kuinka kiinnostavana he treffikumppaninsa kokevat. 

Vierailija
5/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen pyytänyt treffeille, niin maksan. T: Old School.

Vierailija
6/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

U-u-utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset edelleenkin kuvittelevat vuonna 2018 , että miehen kuuluu tarjota treffeillä?

Tässä aloituksessa ei ole kyse siitä, että naiset odottaisivat miesten tarjoavan. Lähinnä minua, ap:ta, kiinnostaa voisiko miesten tarjoamishalukkuudesta tehdä jonkinlaisia johtopäätöksiä siitä kuinka kiinnostavana he treffikumppaninsa kokevat. 

Noin paskavammaisia johtopäätöksiä voi tehdä vain ja ainoastaan nainen.

Toki seurasta maksamisellekin on omat kuvionsa, niitä ei kutsuta tosin treffeiksi.

Vierailija
7/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se kuuluu olla. Herrasmies on aina herrasmies.

Toki jos jostain syystä nainen kutsuu miehen treffeille voi nainen tarjota. Minä olen sitä ikäluokkaa joka olettaa miehen tekevän aloitteen ja "hurmaavan" naisen jonka haluaa. Kaverit maksaa omat ostoksensa, naimisissa olevat maksaa kuinka kulloinkin koska rahat on yhteisestä taloudesta pois jokatapauksessa eikä olla enää hurmaamassa ketään.

Meillä usein mies maksaa tai antaa oman korttinsa että minä maksan sillä kun ollaan perheen kanssa tai kahdestaan syömässä, mies haluaa tehdä niin osoituksena siitä että haluaa hemmotella minua/perhettä ja minä tykkään siitä koska se lämmittää mieltäni että mieheni osoittaa näin välittävänsä.

Miehen kuuluu johtaa, suojella ja pitää huolta perheestään, jos mies ei edes kutsuessaan naisen treffeille pysty sitä kustantamaan, niin eipä hänestä perheen pääksi ole.

N43

Vierailija
8/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi old school . haluan selityksiä . miten köyhä mies voi treffailla jos  kutsuja aina maksaa??  eli kutsun istumaan nurmikolle juttelemaan tai kotiini juomaan vettä?

Vierailija
9/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöttäisin ja juottaisin jotain loista. Omat rahat.

Et sinä vaimoa tulla tyylillä saa. Ei ole sinusta perheen pääksi.

Vierailija
10/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan jos itse olen tehnyt aloitteen pyytämällä naista ulos.

Mulla sama, tosin en ole ketään vielä saanut huijattua ulos ;D

M35

Vierailija
11/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi old school . haluan selityksiä . miten köyhä mies voi treffailla jos  kutsuja aina maksaa??  eli kutsun istumaan nurmikolle juttelemaan tai kotiini juomaan vettä?

Jos olet noin köyhä ettei edes kahvikupilliseen ole varaa, niin miten oletat että sillä henkilöllä on jonka kutsut treffeille? Kai sulla nyt edes teepusseja kotona on?

Vierailija
12/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

U-u-utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin paskavammaisia johtopäätöksiä voi tehdä vain ja ainoastaan nainen.

Toki seurasta maksamisellekin on omat kuvionsa, niitä ei kutsuta tosin treffeiksi.

Deittailtiin kerran tuttuni kanssa samaa miestä (siis ei samaan aikaan, mutta tapahtumat sijoittuvat samoihin aikoihin). Tutulleni mies oli tarjonnut treffeillään vaikka mitä, mutta minulle ei koskaan mitään. Tuttuni on nätti, hoikka ja tyttömäinen ja minä... noh, en niin nätti. Väistämättä tuli sellainen mielikuva, että mies aivan selkeästi panosti enemmän tuttuni hurmaamiseen, vaikka toki olihan meilläkin ihan hauskaa.

Tuosta kokemuksesta tämän aloituksen idea oikeastaan syntyi. Tuli vain mieleen, että mahtoikohan mies pitää minua jotenkin helpompana tai huonompana,

Vierailija
13/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa vaimon elätiksi?

Vierailija
14/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

U-u-utelias kirjoitti:

Miehet: jos tarjoamishaluihin vaikuttaa treffikumppanin kiinnostavuus? Niin kuinka kiinnostava hänen täytyy olla: todella kiinnostava, vai riittääkö esim. ihan ok?

Mikä on tärkein tekijä mikä tekee treffikumppanista kiinnostavan, onko se ulkonäkö, luonne, kokonaisuus, helppo olla hänen seurassaan, nauravaisuus... ?

Kokonaisuus ehdottomasti, mutta kyllä siinä silti vaan se luonne ja ulkonäkö ovat suurimmat yksittäiset tekijät.

Vierailija
15/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöttäisin ja juottaisin jotain loista. Omat rahat.

Kuka sinua on pyytänyt syöttämään ja juottamaan loista? Oma on valintasi. Eihän sinun tarvitse olla missään tekemisissä yhdenkään loisen kanssa. Mitä ne loiset nyt sitten sinulle ovatkaan. Itse en pidä esim miestäni ja lapsiani loisina, vaikka heidät elätänkin.

Vierailija
16/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nurmikolla juttelu tai mieluummin vielä kävelylenkki kauniissa maisemassa on erinomainen vaihtoehto. Paljon parempi kuin syöminen.

Ja treffeillä kannattaa käydä vain kun on oikeasti rakastunut. Siihen on köyhemmälläkin varaa.

Vierailija
17/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa vaimon elätiksi?

Kenen vaimo on elätti? En oikeasti tunne yhtään vaimoa, joka olisi "elätti". Miehiä sentään jonkin verran. Naiset on nyky Suomessa hyvin koulutettuja(paremmin kuin miehet) ja käyvät töissä jopa ahkerammin kuin miehet. Naisia ei myöskään ole syrjäytyneissä ja yhteiskunnan elätteinä niin paljon kuin miehiä.

Vierailija
18/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön nainen ja kyllä mulla tuista sen verran olisi nipistää, että kerran kuussa kärsii 2-3 euron kahvin toiselle piffata. Itse toki arvostaisin vaikka ihan kävelytreffejä puistossa. Kotiini kutsuisin vain tutumman miehen turvallisuussyistä mutta kyllä mä kahvia tai teetä voisin silloin keitellä ja laittaa vaikka lämpimiä voileipiä tms.

Vierailija
19/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tarjoutua maksamaan jos olen naisesta selvästi kiinnostunut tai jos nainen osoittaa panostavansa treffeihin keskustelemalla aktiivisesti ja olemalla avoimin kortein liikkeellä vaikka ensivaikutelma ei iskisi.

Vierailija
20/231 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se kuuluu olla. Herrasmies on aina herrasmies.

Toki jos jostain syystä nainen kutsuu miehen treffeille voi nainen tarjota. Minä olen sitä ikäluokkaa joka olettaa miehen tekevän aloitteen ja "hurmaavan" naisen jonka haluaa. Kaverit maksaa omat ostoksensa, naimisissa olevat maksaa kuinka kulloinkin koska rahat on yhteisestä taloudesta pois jokatapauksessa eikä olla enää hurmaamassa ketään.

Meillä usein mies maksaa tai antaa oman korttinsa että minä maksan sillä kun ollaan perheen kanssa tai kahdestaan syömässä, mies haluaa tehdä niin osoituksena siitä että haluaa hemmotella minua/perhettä ja minä tykkään siitä koska se lämmittää mieltäni että mieheni osoittaa näin välittävänsä.

Miehen kuuluu johtaa, suojella ja pitää huolta perheestään, jos mies ei edes kutsuessaan naisen treffeille pysty sitä kustantamaan, niin eipä hänestä perheen pääksi ole.

N43

Saataispa nämä patriarkaaliset perinteet jo hiljalleen tapettua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi