Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herttuatar Meghan muistuuttaa Wallis Simpsonia

Vierailija
24.05.2018 |

Heidän ulkonäössä on jotain samaa. Molemmat ovat pieniä ja laihoja. Simpsonin aikoihin menetti kruunun, kun nai eronneen.Harry saa sentään pitää arvonimensä.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Meghanilla on yliopistotutkinto.

Vierailija
122/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Wallisissa oli näyttävyyttä ja vetovoimaa , vaikka ei ollut klassisen kaunis. Onkohan Meghan treenannut paljon ylävartaloaan, koska olkapäät ovat leveät, jalat kuitenkin rimpulat.

Rehellisesti sanottuna, Wallis ei ollut millään tavalla kaunis. Ja sehän kummastutti ja kummastuttaa ihmisiä, että mikä oli se keino ja voima, jolla hän kietoi miehen niin pauloihinsa. On juoruja siitä, että hän osasi jotain erikoisia seksuaalisia temppuja ym. Minä uskoisin siihen, että molemmat luulivat, että kruunua ei viedä ja Wallis pääsee kuninkaan rinnalle. Totuus oli sitten toinen. Vallanhalusta kertoo sekin vehkeily natsien kanssa, miten maireina minglasivat natsien kanssa ja toivoivat "kaappaavansa" vallan kun Saksa valloittaa Britannian..

Mä olen aina ihmetellyt sitä, että ihmiset kummastelevat miten Wallis onnistui hurmaamaan Edwardin, kun ei ollut edes kaunis. Ikäänkuin ulkonäkö olisi ainoa syy ihmisille ihastua ja rakastua toiseen.

Wallis ei kaiketi ollut kaunis, mutta ei millään muotoa rumakaan. Ihan viehättävä hän ulkoisesti mielestäni oli ja kaiketi Edward oli samaa mieltä. Jospa he myös sopivat yhteen luonteiltaan?

Wallis oli Edwardille äiti. Edward sisaruksineen sai sadistisen ankaran nujertavan kasvatuksen. Siksi se Yrjökin änkytti.

Jonkinlaista äitihahmoa näyttää Harrykin hakeneen.

Kuka siinä perheessä oli sadisti? Maryahan aina ylistetään, ja Yrjöstäkin usein mainitaan, että hän oli aidosti rakastunut Maryyn ja että hänellä ei koskaan ollut edes rakastajatarta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Meghanilla on yliopistotutkinto.

Kaksoistutkinto.

Vierailija
124/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan

muistuttaa Jaana Pelkosta hyvin paljon !

Vierailija
125/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se Edward vaan ollut niin laiska pelkuri jätkä ettei hänestä ollut tai hän ei edes halunut olla kuningas? Wallisin rinnalla jäi historiaan suurena romeona joka ei luopunut rakkaudestaan vaan mukamas luopui kaikesta muusta sen takia. Onhan se nyt kivempi kun sanoa suoraan ettei velvollisuudet maistu mutta silti elellä kuninkaallisessa yltäkylläisyydessä koko ikänsä

Voi myös olla niin, ettei Edward itsekään oikesti halunnut kuninkaaksi ja siksi nai Wallisin. Syyksi sitten kerrotiin se, että kuningas ei voi mennä naiimisiin eronneen kanssa. Muuten tästä voisi sanoa, että Ruotsin kuningashuoneessa Kaarle Kustaan sedät menettivät prinssiarvonimet, kun menivät naimisiin aatellittomien tai eronneiden kanssa. Heistä ei voinut tulla kuninkaita, koska naivat kuninkashuoneelle kelpaamattomat naiset. Ainoastaan 70-luvulla prinssi Bertil sai pitää arvonimensä, kun Kaarle kustaa antoi Bertilin mennä naimisiin eronneen kanssa. Bertil odotti vuosia ja eli Lilialin kanssa avoliitossa, koska ei halunnut meneettää prinssititteliään.

No eikö toi lainaamasi just sitä tarkota että Wallis oli enemmän onnellinen tekosyy kun syy kruunusta luopumiselle.

Vierailija
126/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Wallisissa oli näyttävyyttä ja vetovoimaa , vaikka ei ollut klassisen kaunis. Onkohan Meghan treenannut paljon ylävartaloaan, koska olkapäät ovat leveät, jalat kuitenkin rimpulat.

Rehellisesti sanottuna, Wallis ei ollut millään tavalla kaunis. Ja sehän kummastutti ja kummastuttaa ihmisiä, että mikä oli se keino ja voima, jolla hän kietoi miehen niin pauloihinsa. On juoruja siitä, että hän osasi jotain erikoisia seksuaalisia temppuja ym. Minä uskoisin siihen, että molemmat luulivat, että kruunua ei viedä ja Wallis pääsee kuninkaan rinnalle. Totuus oli sitten toinen. Vallanhalusta kertoo sekin vehkeily natsien kanssa, miten maireina minglasivat natsien kanssa ja toivoivat "kaappaavansa" vallan kun Saksa valloittaa Britannian..

Ihan viehättävä mielestäni.

http://s.newsweek.com/sites/www.newsweek.com/files/styles/embed-lg/publ…

Tai sitten ei

Vierailija
127/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ihmetellyt sitä, että ihmiset kummastelevat miten Wallis onnistui hurmaamaan Edwardin, kun ei ollut edes kaunis. Ikäänkuin ulkonäkö olisi ainoa syy ihmisille ihastua ja rakastua toiseen.

Wallis ei kaiketi ollut kaunis, mutta ei millään muotoa rumakaan. Ihan viehättävä hän ulkoisesti mielestäni oli ja kaiketi Edward oli samaa mieltä. Jospa he myös sopivat yhteen luonteiltaan?

Wallis oli Edwardille äiti. Edward sisaruksineen sai sadistisen ankaran nujertavan kasvatuksen. Siksi se Yrjökin änkytti.

Kuka siinä perheessä oli sadisti? Maryahan aina ylistetään, ja Yrjöstäkin usein mainitaan, että hän oli aidosti rakastunut Maryyn ja että hänellä ei koskaan ollut edes rakastajatarta.

Yrjö oli kotihirmu. Sadisti joka rääkkäsi armeijakurilla lapsiaan.

Vierailija
128/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan Meghanin olla Meghan kun hän ei muistuta Wallisia eikä Jaana Pelkosta, Pippaa, Katea tai Martina Aitoleheteä tai ketään muutakaan ketä olette ehdotelleet.

Vierailija
129/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan lukeneeni, että perheen isä kasvatti lapsia julmasti ja pahinta oli mielipuoleksi paljastunut lastenhoitaja, joka piti mm. Albertia nälässä. Vanhemmat olivat niin etäisiä lapsille, että kesti monta vuotta ennen kuin kukaan huomasi, että lapsia hoiti sekopää.

Vierailija
130/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin Katea voisi verrata Wallisiin, jos laihuus on kriteeri. Kate on todella laiha paitsi jos ei ole raskaana tai juuri synnyttänyt.

Oli nuorena pyöreämpi, sellainen normaalipainoinen eli ei ole luonnostaan noin laiha.

Off topic. Ihminen voi "luonnostaan" olla eri painoinen eri-ikäisenä ja erilaisissa elämänvaiheissa. Itse olin murrosikäisestä parikymppiseksi pyöreähkö. Sen jälkeen lähti lapsen pyöreys ja olin perushoikka. Kolmekymmentä ylitettyäni (ja lapset saatuani) olen hoikimmillani ikinä, ja ihan luonnollisesti. Toisilla imetysaika hoikistaa kun aineenvaihdunta käy kovilla kierroksilla. Kate voi ihan hyvin kuulua tähän joukkoon, ei siinä tarvita erityisiä toimenpiteitä. Hänellä on vielä kolme raskautta tiheästi, ja raju raskauspahoinvointi, joten raskausaikanakaan ei varmasti ole painoa kovin paljon päässyt kertymään.

Vierailija
131/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrjö oli kotihirmu. Sadisti joka rääkkäsi armeijakurilla lapsiaan.

Lähinnä vissiin poikiaan. Yleensä mainitaan että hän jumaloi vaimoaan ja tytärtään mutta pojistaan totesi että aikoo pitää huolen että he pelkäävät häntä yhtä paljon kun hän pelkäsi omaa isäänsä.

Vierailija
132/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun googlettaa kuvia Wallis Simpsonista niin näkee kyllä, ettei hän yhdestä onnistuuneesta ja hyvin retusoidusta kuvasta huolimatta ollut hehkeä kaunotar, eikä edes persoonallinen ja erikoinen, eikä söpö. Hän oli iso, kapealanteinen, hyvin kuivakka ja laiha, isonenäinen, ohuthuulinen, hampaat olivat harallaan ja silmissä isot laskeutuvat rypyt. Ja kun katsoo Wallisia ja Edwardia yhdessä niin eivät näytä oikein pariskunnalta, vaan S/M-parilta tai ainakin sellaiselta, että Wallis vie ja Edward vähän vikisee yläluokan aksentillaan.

Hienoahan se olisi jos taustalla olisi suuri rakkaus. Valitettavasti vaan loputkin ajatukset sellaisesta pilasi The Crown -sarja, joka maalasi pariskunnasta niin ruman kuvan, ettei se koskaan palaudu. Ja aika lailla faktojen kautta.

Vierailija
133/134 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Harry myös muistuttaa Edwardia. Voi olla, ettei Harrya moni oikeasti edes huolinut. Hänhän ei ole koulussa menestynyt mitenkään erinomaisesti. Ehkä Meghan on Harrylle äidin korvike, koska myös vanhempi kuin Harry.

Olisiko Harrya oikeasti huolinut kovin moni, vai halusivatko vain julkisuutta. 

Vierailija
134/134 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän säälittää oikeastaan Harry. Tiedä, kuinka vaikeaa hänellä on ollut, kun äiti kuoli hänen ollessa aika nuori vielä. Onko Camillasta ollut Harrylle äitihahmoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan