Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI

Vierailija
23.05.2018 |

: )

Kommentit (805)

Vierailija
721/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet niin rutistettava. Toivottavasti sinua halitaan ja rutistellaan kotona paljon.

Mikä minusta tekee sellaisen?

Miehekkyys ja terävä-älyisyys yhdistettynä nallekarhumaiseen kiltteyteen ja jopa suloisuuteen.

Vierailija
722/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ihan oikeasti ole siihen että otan suhun yhteyttä. Voi olla että tämä ”meidän juttu” päättyy sitten siihen :-(

En tietenkään sitä halua, koska haluaisin vain olla sun luonasi enemmän kuin mitään muuta, mutta luulen että mitään ei tule tapahtumaan.

Voisitko kertoa miksi sinusta ei ole ottamaan yhteyttä? 🤨 Mietitään sitten voidaanko tehdä sille jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ihan oikeasti ole siihen että otan suhun yhteyttä. Voi olla että tämä ”meidän juttu” päättyy sitten siihen :-(

En tietenkään sitä halua, koska haluaisin vain olla sun luonasi enemmän kuin mitään muuta, mutta luulen että mitään ei tule tapahtumaan.

Voisitko kertoa miksi sinusta ei ole ottamaan yhteyttä? 🤨 Mietitään sitten voidaanko tehdä sille jotain.

Asiat eivät ole koskaan niin hullusti etteikö niille voisi tehdä jotain. Muista se. 💛

Vierailija
724/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Lahesta, mä en uskalla lähestyä sua. Tänäänkin mä näin sut rattaides kanssa, oot kaupungin kuumin mimmi vaikka jo kahden lapsen äiti. Olisit mulle unelmaa ja tekisin kaikkeni, jotta sun elämä ois niin täydellistä kun se vois olla. Silti, en uskalla lähestyä, sulla on mies - mut mä oisin parempi ku se ikääntynyt tylsimys sun rinnalla..

Vierailija
725/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä? Laita vaikka joku neutraali viesti, jossa kyselet kuulumisia.

Vierailija
726/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään käsitä mitä näet minussa mutta ihan sama, pirun hyvältä tämä tuntuu 😘

Nimemme alkaa aakkosten peräkkäisillä kirjaimilla.

Hänelle sanoisin että naisen johon olen ihastunut ja ehkä jopa rakastunut. S ja T.

Olet sä se runomies? Kumpi sun kirjain on?

Vierailija
727/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, minulla ei ole ketään muuta kuin sinä. ❤️

Vierailija
728/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään käsitä mitä näet minussa mutta ihan sama, pirun hyvältä tämä tuntuu 😘

Hänelle sanoisin että naisen johon olen ihastunut ja ehkä jopa rakastunut. S ja T.

Monta kirjainta teidän etu- ja sukunimissä on yhteensä? Kumman sukunimi on aakkosissa ensin?

Vierailija
729/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta edelleen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa oisimme tyytyneet vaan pitämään kädestä, toivottaneet hyvää yötä ja jatkaneet ystävinä. Kaipaan sitä iloa ja kaikkea muuta yhteistä, mitä meillä oli.

Se mitä tapahtui sen jälkeen oli hienoa, mutta ne toisenlaiset tunteet toivat myös pelot, tuskan ja lopun kaikelle.

Menetettyä ystävyyttäsi ei korvaa mikään, koskaan. Ikävöin sua kovasti...Toivottavasti elämässäsi on kaikki hyvin!

Tiedät kyllä, ettei kädestä pitäminen olisi minulle kuitenkaan riittänyt. En tiedä oliko se hienoa mitä sen jälkeen tapahtui, tavallaan oli mutta minulle jäi halpa olo. Todella harmi että kaikki meni nyt näin. Uskon silti että meidän aika tulee vielä... ikävä on kova

Halpa olo mistä? Miksi?

Antaisin sulle pari lisäkysymystä, jos edes hetken kuvittelisin että näitä oikea henkilö lukee. Kunhan puramme itseemme täällä itse kukin.. :(

Mitkä ne lisäkysymykset olisi? Toisaalta mulle ei ole jäänyt mitään halpaa oloa minkään jälkeen.

Se mikä jäi on vain ikävä ja olen tässä opetellut sen kanssa elämään. Mitähän sinä ajattelet meistä tänään?

Toisaalta en viitsi ajatella meistä mitään kun olet ihan väärä nainen mulle :(

Mikä tekee naisen vääräksi?

Se oikea tietäisi kyllä mitä ajattelen.

Vierailija
730/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä? Laita vaikka joku neutraali viesti, jossa kyselet kuulumisia.

Tai vaikka kyselet tietääkö esim jostain asiasta (joka voisi liittyä teihin, voisko olla sellaista?), että pystyisikö hän auttamaan tms.

Vierailija
731/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle voi laittaa sp:n, jossa lukee vaikka vaan: "Hei". 😊 Tuollainen sopii hyvin ensimmäiseksi sp:ksi.

Vierailija
732/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä terveisien lähettelyaloitushöpinä voisi loppua???????

Vierailija
733/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kirjainta teidän etu- ja sukunimissä on yhteensä? Kumman sukunimi on aakkosissa ensin?

Kirjaimia on yhteensä 23 ja minun sukunimi ensin. 😊

Vierailija
734/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V:lle kirjoitti:

Ajattelin sinua tänään.

M.

V = nainen vai mies?

Vierailija
735/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjaimia on yhteensä 23 ja minun sukunimi ensin. 😊

Nimet on peräkkäin aakkosissa ja minun ensin.

Vierailija
736/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sp:ni alkaa e:llä. 

Vierailija
737/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain mitä haluaisit sanoa/kertoa?

Kerrottavaa olisi tavallaan, tavallaan taas ei. Sanottavaa olisi aina.

Vierailija
738/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä sulla edes tekisin!?

Käyttäisit sohvatyynynä.

Vierailija
739/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sä se runomies? Kumpi sun kirjain on?

Runoista oli puhetta äskettäin. T olen. Kirjaimia etunimissä molemmilla viisi. Jos kaikki osuu, niin mitä seuraavaksi? :)

Vierailija
740/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut riittävästi tunnisteita hänen puoleltaan että tietäisin hänen kaipaavan.

Ketju on lukittu.