Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI
Kommentit (805)
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa oisimme tyytyneet vaan pitämään kädestä, toivottaneet hyvää yötä ja jatkaneet ystävinä. Kaipaan sitä iloa ja kaikkea muuta yhteistä, mitä meillä oli.
Se mitä tapahtui sen jälkeen oli hienoa, mutta ne toisenlaiset tunteet toivat myös pelot, tuskan ja lopun kaikelle.
Menetettyä ystävyyttäsi ei korvaa mikään, koskaan. Ikävöin sua kovasti...Toivottavasti elämässäsi on kaikki hyvin!
Tiedät kyllä, ettei kädestä pitäminen olisi minulle kuitenkaan riittänyt. En tiedä oliko se hienoa mitä sen jälkeen tapahtui, tavallaan oli mutta minulle jäi halpa olo. Todella harmi että kaikki meni nyt näin. Uskon silti että meidän aika tulee vielä... ikävä on kova
Vierailija kirjoitti:
Av:lla käy viikossa yli puolimiljoonaa lukijaa ja kirjoittelijaa.
Kyllä, ja muutama niistä kirjoittaa tähänkin ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaus kaivatulleni. Näkemisesi oli parasta tässä päivässä. En vain ymmärrä itseäni ja miksi olen seurassasi niin outo. Hävettää. Meidän pitäisi nähdä jossain rauhallisemmassa ympäristössä.
Millä tavalla outo?
En oikein tiedä. En tunne itseäni hänen seurassaan. Panikoidun ja en keksi mitään sanottavaa. Emme edes ole koskaan kahden kesken.
Olet vain hermostunut ja jännittynyt. 💚 Ei sen kummempaa.
Kiitos sinulle sanoistasi. ❤ Olen aivan kauhea jännittämään ja panikoimaan, mutta ehkä se tuntuu mielessäni pahemmalta kuin näyttää ulospäin.
Joskus käy niin, että itse suurentelee asiaa ja tekee siitä tosi ison ongelman, joskus jopa ylitsepääsemättömän ison. Jos joltain ulkopuoliselta kysyisi, niin se ei välttämättä edes kiinnittäisi tuohon mitään huomiota! Ajattele! Stressaat ihan turhaan.
Näin minulle on tainnut käydä. Keskityn liikaa näihin tuntemuksiini ja kuvittelen kaikkien näkevän päälle päin, mitä ajattelen. Olen myös todella ujo ja punastun kaikissa tilanteissa. Pelkään, että kaivattuni pitää minua jotenkin kummallisena. Nolottaa olla tällainen. On tämä välillä kamalaa olla ihastunut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa oisimme tyytyneet vaan pitämään kädestä, toivottaneet hyvää yötä ja jatkaneet ystävinä. Kaipaan sitä iloa ja kaikkea muuta yhteistä, mitä meillä oli.
Se mitä tapahtui sen jälkeen oli hienoa, mutta ne toisenlaiset tunteet toivat myös pelot, tuskan ja lopun kaikelle.
Menetettyä ystävyyttäsi ei korvaa mikään, koskaan. Ikävöin sua kovasti...Toivottavasti elämässäsi on kaikki hyvin!Tiedät kyllä, ettei kädestä pitäminen olisi minulle kuitenkaan riittänyt. En tiedä oliko se hienoa mitä sen jälkeen tapahtui, tavallaan oli mutta minulle jäi halpa olo. Todella harmi että kaikki meni nyt näin. Uskon silti että meidän aika tulee vielä... ikävä on kova
Halpa olo mistä? Miksi?
Antaisin sulle pari lisäkysymystä, jos edes hetken kuvittelisin että näitä oikea henkilö lukee. Kunhan puramme itseemme täällä itse kukin.. :(
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa täällä nyt.
Voisin olla siellä mielellään. 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetettyä ystävyyttäsi ei korvaa mikään, koskaan. Ikävöin sua kovasti...Toivottavasti elämässäsi on kaikki hyvin!Tiedät kyllä, ettei kädestä pitäminen olisi minulle kuitenkaan riittänyt. En tiedä oliko se hienoa mitä sen jälkeen tapahtui, tavallaan oli mutta minulle jäi halpa olo. Todella harmi että kaikki meni nyt näin. Uskon silti että meidän aika tulee vielä... ikävä on kova
Halpa olo mistä? Miksi?
Antaisin sulle pari lisäkysymystä, jos edes hetken kuvittelisin että näitä oikea henkilö lukee. Kunhan puramme itseemme täällä itse kukin.. :(
Uskon että tietäisit jos olisit oikea henkilö
Vierailija kirjoitti:
Olli ❤️
Mitäs meinaat tänään illalla tehdä?
Mä käyn varmaan lenkillä ja kaipaan sinua. 💕
T. Ollin kaipaaja
No moikka kaipaajani! En ole työpäivän jälkeen paljon mitään jaksanut tehdä, mutta ehkä nyt innoittamanasi lähdenkin käymään vähän ulkoilemassa! Kiitos inspiraatiosta ja kaipailemisiin! ❤️
T. Olli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpa olo mistä? Miksi?
Mitkä ne lisäkysymykset olisi? Toisaalta mulle ei ole jäänyt mitään halpaa oloa minkään jälkeen.
Se mikä jäi on vain ikävä ja olen tässä opetellut sen kanssa elämään. Mitähän sinä ajattelet meistä tänään?
sivusta edelleen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpa olo mistä? Miksi?
Antaisin sulle pari lisäkysymystä, jos edes hetken kuvittelisin että näitä oikea henkilö lukee. Kunhan puramme itseemme täällä itse kukin.. :(Mitkä ne lisäkysymykset olisi? Toisaalta mulle ei ole jäänyt mitään halpaa oloa minkään jälkeen.
Se mikä jäi on vain ikävä ja olen tässä opetellut sen kanssa elämään. Mitähän sinä ajattelet meistä tänään?
Toisaalta en viitsi ajatella meistä mitään kun olet ihan väärä nainen mulle :(
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään käsitä mitä näet minussa mutta ihan sama, pirun hyvältä tämä tuntuu 😘
Nimemme alkaa aakkosten peräkkäisillä kirjaimilla.
Hänelle sanoisin että naisen johon olen ihastunut ja ehkä jopa rakastunut. S ja T.
Vierailija kirjoitti:
sivusta edelleen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpa olo mistä? Miksi?
Antaisin sulle pari lisäkysymystä, jos edes hetken kuvittelisin että näitä oikea henkilö lukee. Kunhan puramme itseemme täällä itse kukin.. :(Mitkä ne lisäkysymykset olisi? Toisaalta mulle ei ole jäänyt mitään halpaa oloa minkään jälkeen.
Se mikä jäi on vain ikävä ja olen tässä opetellut sen kanssa elämään. Mitähän sinä ajattelet meistä tänään?Toisaalta en viitsi ajatella meistä mitään kun olet ihan väärä nainen mulle :(
Mikä tekee naisen vääräksi?
Joku mainitsi naislaulajan nimen. Tuliko siitä laulajasta mieleen kaipaamasi henkilö? Ei niinkään siitä kappaleesta. Oliko se yhdistävä tekijä, mistä puhuitte viimeksi?
Onko jotain mitä haluaisit sanoa/kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Miks et sä rakasta mua?
koska sä olet niin *piiiiiiiiiiiip*.
Sä olet niin rutistettava. Toivottavasti sinua halitaan ja rutistellaan kotona paljon.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niin rutistettava. Toivottavasti sinua halitaan ja rutistellaan kotona paljon.
Mikä minusta tekee sellaisen?
Minusta ei ihan oikeasti ole siihen että otan suhun yhteyttä. Voi olla että tämä ”meidän juttu” päättyy sitten siihen :-(
En tietenkään sitä halua, koska haluaisin vain olla sun luonasi enemmän kuin mitään muuta, mutta luulen että mitään ei tule tapahtumaan.
Onko sinulla etunimi.sukunimi@ -sp:a?